Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
1 hour ago, mladench said:

tale verzija stojala vrjetno cenovno kar draga. Jaz imam od Bovard-a . Sprednji in zadnji cca. 50€, plastični koleščki, tako da jih lahko po ploščicah premikaš, je pa kar masivno narejen.

sx.jpg

Tole imam doma, tako, da bom zaenkrat uporabljal tole, kadar bo treba. :OK: Ni pa izključeno, da ne bi kdaj pozneje nabavil tisto zgoraj, torej Con stand. 

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Centralca na sxu pa ni za dobit, pa četudi bi bil, bi z njim drajsal verjetno po tleh.

a se s tem Kawasakijem Z1000 SX ne da lepo normalno vozt... a je treba drsat z vsem po tleh :eek: 

Objavljeno
pred 5 minutami, maus pravi:

a se s tem Kawasakijem Z1000 SX ne da lepo normalno vozt... a je treba drsat z vsem po tleh :eek: 

vpraši Kmeta kako se na SXu drajsa z zaščito auspuha :P

 

Objavljeno
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

vpraši Kmeta kako se na SXu drajsa z zaščito auspuha :P

 

enak diujak je tut mladench

Objavljeno (popravljeno)

Danes sem slučajno na netu videl, da ima en tip vse tri kufre na SX, vsi pa so originalni, tako, da zdaj ne vem, v čem je fora. Ali so z novim modelom stvari dodelali, da delujejo skupaj, pod pogojem, da so original vsi trije, ali je kakšna predelava nosilca, čeprav se mi zdi čudno, da bi imel originalen zadnji Kawasaki kufer, potem pa predelan nosilec... :?

No, sem že dobil odgovor: očitno NI orignalen nosilec za zadnji kufer, ker je drugačen. Tip je očitno nosilec naredil custom, nosilno ploščo in kufer je pa original. To je očitno...

 

Popravljeno . Popravil Honda fan
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, Honda fan pravi:

Danes sem slučajno na netu videl, da ima en tip vse tri kufre na SX, vsi pa so originalni, tako, da zdaj ne vem, v čem je fora. Ali so z novim modelom stvari dodelali, da delujejo skupaj, pod pogojem, da so original vsi trije, ali je kakšna predelava nosilca, čeprav se mi zdi čudno, da bi imel originalen zadnji Kawasaki kufer, potem pa predelan nosilec... :?

No, sem že dobil odgovor: očitno NI orignalen nosilec za zadnji kufer, ker je drugačen. Tip je očitno nosilec naredil custom, nosilno ploščo in kufer je pa original. To je očitno...

 

Točno to sej sem jest tud mojga mogu predelat,in je  kr neki zajebancije,da dodatni kovček oziroma nosilec ne skrije luči ali da ni kovček previsok,potem je tu še problem s ključavnico,ki zaklepa zadnji sedež.........in še kaj,u glavnem vse se mora poklopiti.Mogoče komu ne bo všeč,važno je da je žena zadovoljna:dry:,itak bo pa čas pokazal svoje,a smo ga usral al je bla dobra odločitev.

Objavljeno
12 minutes ago, bobi1001 said:

Točno to sej sem jest tud mojga mogu predelat,in je  kr neki zajebancije,da dodatni kovček oziroma nosilec ne skrije luči ali da ni kovček previsok,potem je tu še problem s ključavnico,ki zaklepa zadnji sedež.........in še kaj,u glavnem vse se mora poklopiti.Mogoče komu ne bo všeč,važno je da je žena zadovoljna:dry:,itak bo pa čas pokazal svoje,a smo ga usral al je bla dobra odločitev.

Mah, jaz ne bom kompliciral, ampak bom vzel originalni zadnji kovček, na stranske pa pozabil. Moja jih itak noče, pa tudi nikoli jih nisem imel, tako, da jih ne bom pogrešal. 47 litrov zadnji kovček je čisto dovolj, pa še eventualno tank torbo in je OK za izlete po Sloveniji, v tujino pa itak ne bova kaj dosti hodila, sploh pa ne za več dni skupaj. Midva bolj delava enodnevne turce, za kar pa je tudi samo zadnji kovček čisto dovolj. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 5 minutami, Honda fan pravi:

Mah, jaz ne bom kompliciral, ampak bom vzel originalni zadnji kovček, na stranske pa pozabil. Moja jih itak noče, pa tudi nikoli jih nisem imel, tako, da jih ne bom pogrešal. 47 litrov zadnji kovček je čisto dovolj, pa še eventualno tank torbo in je OK za izlete po Sloveniji, v tujino pa itak ne bova kaj dosti hodila, sploh pa ne za več dni skupaj. Midva bolj delava enodnevne turce, za kar pa je tudi samo zadnji kovček čisto dovolj. 

Ti dam prav,pri nama se pa zatakne pri večdnevnih potepanjih,sej sam osebno bi imel tudi raje samo zadnjega pa torbe,ampak takega sem kupil,saj si ga videl v elisi....tazelenga:sleep2:

Popravljeno . Popravil bobi1001
Objavljeno (popravljeno)
pred 10 urami, peterjanko pravi:

enak diujak je tut mladench

Ma ni res :D mau na mehk je biu naštiman :)

Popravljeno . Popravil mladench
Objavljeno
2 hours ago, bobi1001 said:

Ti dam prav,pri nama se pa zatakne pri večdnevnih potepanjih,sej sam osebno bi imel tudi raje samo zadnjega pa torbe,ampak takega sem kupil,saj si ga videl v elisi....tazelenga:sleep2:

A to je bil tvoj na servisu? Zic imaš znižan, ne? :cool: Ker me je mojster potem peljal gor, kjer so imeli še enega črnega, ki pa je imel normalno višino zica. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 11 urami, Honda fan pravi:

Mah, jaz ne bom kompliciral, ampak bom vzel originalni zadnji kovček, na stranske pa pozabil. Moja jih itak noče, pa tudi nikoli jih nisem imel, tako, da jih ne bom pogrešal. 47 litrov zadnji kovček je čisto dovolj, pa še eventualno tank torbo in je OK za izlete po Sloveniji, v tujino pa itak ne bova kaj dosti hodila, sploh pa ne za več dni skupaj. Midva bolj delava enodnevne turce, za kar pa je tudi samo zadnji kovček čisto dovolj. 

Preveri, če ti bo 47l dovolj. Sem imel Givi v47 in je bil problem spravit notri dve čeladi (AGV K3 in nolan n87)...je precej odvisno od oblike čelade - predvsem sprednji del pri bradi je pri nekaterih modelih bolj izbočen. Pa tudi komunikacija (zunanja enota) zna naredit problem. Zdaj imam Maxio4 56l in grejo poleg čelad notri še podkape, rokavice...

Zunanje mere so zelo podobne in ne vem kje so dobili še teh 10l ampak razlika pa se zelo pozna.

 

PhotoGrid_1519890180853.jpg

Popravljeno . Popravil Rey
Objavljeno
pred 3 minutami, Rey pravi:

Preveri, če ti bo 47l dovolj. Sem imel Givi v47 in je bil problem spravit notri dve čeladi (AGV K3 in nolan n87)...je precej odvisno od oblike čelade - predvsem sprednji del pri bradi je pri nekaterih modelih bolj izbočen. Pa tudi komunikacija (zunanja enota) zna naredit problem. Zdaj imam Maxio4 56l in grejo poleg čelad notri še podkape, rokavice...

v 52 l + gredo dve čelade .. v ostale zelo težko

men tale zadnji kufr res mal čudn sede ... se mi zdi, da je kar precej za zadnjim kolesom (po sliki sodeč in posnetku) .... če je malo bolj poun in si sam na motorju, zna bit kar težko obvladovat motor .... a se mi samo na Z1000 SX-u zdi da je tok nazaj kovček ?

 

Objavljeno
pred 9 minutami, maus pravi:

v 52 l + gredo dve čelade .. v ostale zelo težko

men tale zadnji kufr res mal čudn sede ... se mi zdi, da je kar precej za zadnjim kolesom (po sliki sodeč in posnetku) .... če je malo bolj poun in si sam na motorju, zna bit kar težko obvladovat motor .... a se mi samo na Z1000 SX-u zdi da je tok nazaj kovček ?

 

v bistvu ni, je kot običajni kovčki. Imaš pa prav, wheeliji so običajni, pri polni naloženosti, pa malce razposajenem gasu.

 

Objavljeno

givijev nosilec in kovček 55 lit , niti ni toliko za zadnjim kolesom,

tako je bilo na prejšnjem modelu

20150628184001.jpg

Objavljeno
pred 15 minutami, peterjanko pravi:

givijev nosilec in kovček 55 lit , niti ni toliko za zadnjim kolesom,

tako je bilo na prejšnjem modelu

na tvoji sliki je sredina (tako na uć) še na kolesu ... na tistem videoposnetku se mi zdi, da je sredina kovčka kar precej za zadnjim kolesom.. ali se pa meni samo zdi ... ocenite sami 

tako kot imaš ti, bi še imel, tako kot ima pa na posnetku pa sigurno ne bi imel in bi imel raje samo stranske kufre.

 

 

Objavljeno

Na uč iz slike je malo težko ocenit...malo drugačna perspektiva pa izpade čisto drugače.

 

PhotoGrid_1519893919877.jpg

Objavljeno

Mene pa resno rajca nakup SX-a s stranskimi kufri, morda bi vzel celo Tourer inačico, čeprav ne vem, koliko je uporaben tisti nosilec za navigacijo, ker jaz bi imel rajši nosilec za mobitel, na ta nosilec pa ne vem, če gre telefon. Ali lahko kdo iz prakse komentira razliko med stranskimi kovčki vs. zadnji kovček. Vem, da zadnji kovček pri višjih hitrostih lahko ponagaja pri stabilnosti oz. tresenju mopeda, česar pri stranskih ni. Kaj pa sama vožnja, kakšne so v praksi razlike, če so sploh? 

Objavljeno
pred 1 minuto, Honda fan pravi:

Mene pa resno rajca nakup SX-a s stranskimi kufri, morda bi vzel celo Tourer inačico, čeprav ne vem, koliko je uporaben tisti nosilec za navigacijo, ker jaz bi imel rajši nosilec za mobitel, na ta nosilec pa ne vem, če gre telefon. Ali lahko kdo iz prakse komentira razliko med stranskimi kovčki vs. zadnji kovček. Vem, da zadnji kovček pri višjih hitrostih lahko ponagaja pri stabilnosti oz. tresenju mopeda, česar pri stranskih ni. Kaj pa sama vožnja, kakšne so v praksi razlike, če so sploh? 

Nobenih nekih razlik v vožnji ni. Sploh pa ne kakega tresenja. Nekoliko je razlike oziroma teža se bolj pozna če je moped naložen stran od težišča.

1. zadnji kufer je fajn, ker se odpira pokončno in ker si nekoliko ožji.

2. Stranski so kul, ker je masa bolj uravnotežena in ker so lahko zato polno nakrcani. Si pa za odtenek širši.

Motor s stranskimi kovčki lepše zgleda kot z zadnjim, nima pa se sopotnik kam nasloniti sploh ob kakih sunkovitih manevrih.

Pa ne toliko komplicirat pri kufrih. Poglaviten podatek je, a rabiš naslon za sopotnika, oziroma če ta rabi kufr za hrbtom. Cenovno: prideš z nosilcem in zadnjim kovčkom nekoliko ceneje skozi kot s stranskimi. Litraže pa se da prilagajati oziroma zadnji je ekvivalent stranskim. Meni in moji je popolnoma odgovarjalo 2 stranska in tank torba od 20l, za tedensko spomladansko potovanje z vso potrebno kramo. In za solo tripe, čez komot ga ni. Širino kovčkov pa komot nadziraš, če gredo ogledala mimo, bodo tudi kufri.

11401351_1585955734997295_7088760428553293973_n.jpg.d3bd8bf59d4337e965362d6b225bf451.jpg11430180_1585955681663967_5411353993101778547_n.jpg.9f5b0c5f60bc1d3f7520cdf7d26b8f56.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno (popravljeno)

Zdaj sem se pa pretolkel do konca teme o SX-u in z zanimanjem bral filigrantsko natančne zapise Damija34, potem pa v začetku 2016 naletel na žalostno vest, da si "pokopal" svojo lepotico, ki si jo predhodno tako lepo opedenal. :( V zvezi s tem bi vprašal, ali si se kje na forumu kaj bolj natančno razpisal o tem, kaj se je zgodilo, zakaj se je zgodilo itd. v smislu kakšne analize. Iskal sem po forumu (tudi v temi Cestno nabijanje in moraliziranje), pa nisem nikjer nič našel. Bi lahko prilepil link do te teme? Zanima me, kaj je šlo narobe, ker sem te imel za izjemno "varnega" motorista s prevoženimi še pa še kilometri. Tudi verjamem, da nesreči ni botroval tvoj faktor, ampak sem skorajda prepričan, da si bil izsiljen. 

Sicer pa grem v torek vplačat SX-a, ker je to zame v tem trenutku najbolj idealen moped, kar jih je. :OK: Nisem več Honda fan, zdaj sem Kawalir :kva2:

 

Popravljeno . Popravil Kawalir
Objavljeno
pred 17 minutami, Kawalir pravi:

Zdaj sem se pa pretolkel do konca teme o SX-u in z zanimanjem bral filigrantsko natančne zapise Damija34, potem pa v začetku 2016 naletel na žalostno vest, da si "pokopal" svojo lepotico, ki si jo predhodno tako lepo opedenal. :( V zvezi s tem bi vprašal, ali si se kje na forumu kaj bolj natančno razpisal o tem, kaj se je zgodilo, zakaj se je zgodilo itd. v smislu kakšne analize. Iskal sem po forumu (tudi v temi Cestno nabijanje in moraliziranje), pa nisem nikjer nič našel. Bi lahko prilepil link do te teme? Zanima me, kaj je šlo narobe, ker sem te imel za izjemno "varnega" motorista s prevoženimi še pa še kilometri. Tudi verjamem, da nesreči ni botroval tvoj faktor, ampak sem skorajda prepričan, da si bil izsiljen. 

Sicer pa grem v torek vplačat SX-a, ker je to zame v tem trenutku najbolj idealen moped, kar jih je. :OK: Nisem več Honda fan, zdaj sem Kawalir :kva2:

 

nikjer nisem podrobno opisoval dogodka, zgolj včasih slučajno. Da bil sem izsiljen in bila je taka situacija, da nimaš kaj storiti. Ne jaz ne nihče drug. Poleg tega pa je še voznica napačno reagirala, ker ni nič bremzala ampak je zmrznilam jaz nje nisem mogel videti, dokler mi na pas ni zapeljala, njo pa je baje sonce oslepelo. Še največ napisanega je najbrž v temi vtisi z dnevnih voženj 2015 in sicer objave od 18 decembra dalje.

Moja bivša SXica pa je ponovno oživela pri Elisi in se spet veselo vozi po cesti :D

 

 

Objavljeno

zadne cajte pa skoz objavlajo te mopede na avtonetu, izbire dost :D

Objavljeno
1 hour ago, Rogerg said:

zadne cajte pa skoz objavlajo te mopede na avtonetu, izbire dost :D

Ja, ampak sami zeleni. Kar mi je všeč je, da dobro držijo ceno. Letnik 2012, pa gre cena tudi nad 9.000 EUR, nov je pa 13.700 EUR. Lepo, ni kaj! :panic:

Objavljeno

Kar pomeni, da vzameš novega. :D

 

Objavljeno
pred 1 uro, Rogerg pravi:

zadne cajte pa skoz objavlajo te mopede na avtonetu, izbire dost :D

Ni tapravih. Letnika 2015+ ne dobiš. Preverjeno!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!