Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
Pravkar, Scarabeo 500 pravi:

ABS me je vsaj enkrat rešil sigurnega padca, pa je bilo daleč od divjanja.

KTRC, če bi ga imel, ne bi padel - tu sem pa bil sam kriv.

Vse te zadeve priporočam začetnikom in izkušenim. En na videz nedolžen padec in če imaš smolo te ni več.

se absolutno strinjam. Več kot je aktivnih pomagal, bolje se bo rešilo nenadne situacije povezane s slabo podlago. Hotel sem povedati, da v normalnih pogojih ne rabiš nič, ko pa so zadeve "tricky" pridejo pa še kako prav. Edino to lahko povem, da ima Sneci prav ker začnemo ta pomagala izkoriščat. Ampak, ker so, zakaj jih ne bi.

Primer: na mokrem in spolzkem ni več potrebe po nadziranju plina, predhodno nastaviš KTRC na najbolj občutljiv način in sam odpreš gas, ko zadeva zazna morebiten zdrs popravi. Prav tako na zaviranju, veliko več se uporablja zadnja zavora in pa obe brez predhodnjega straha, da moped zdrsne.

Bom še en primer povedal:

par let nazaj v smeri Zadar-Domov na bencinski v Senju. Gneča, pa smo avte kar čez bencinsko pumpo prehiteli in to brez kakega norenja, očitno sem zapeljal na polito nafto, v trenutku je odpizdilo zadnji konec a ga tudi popravilo. Prav tako v dežju na mostu pred Plužnami, v mokrem normalno odpiranje gase pri prehitevanju. Pene so se videle na asfaltu in je ktrc odlično popravil situacijo. Da ne govorim o makedamu.

Objavljeno
pred eno uro, Snecer pravi:

ktrc je druga zgodba, to je dodelano :) 

ampak res, že prva generacija s KTRC je delovala tako fino, da nis niti čutil posredovanja, le lučko na armaturki si videl utripati.

Objavljeno

Kolk so pa dobavni roki za novi sx? Verjetno nekih kvot, k jih bojo nabavljal na zalogo, ni. Ali pač?

Objavljeno

Pa še eno vprašanje. Kako je s testnimi vožnjami pred morebitnim nakupom? 

Namreč, tazga motorja ne bi upal kupit, ne da bi z njim naredu krog. Npr lega telesa v salonu k je sparkiran na štendrju je totalno drug vtis, kt pa k nardiš kratek krog. So te testne vožnje pr nas izvedljive al se te mora usmilt kak dobrodušni kolega po oktanih s foruma? :D 

 

Objavljeno
pred 1 uro, Snecer pravi:

ktrc je druga zgodba, to je dodelano :) 

mal off topic:

plenice tut niso kakšn tehnološki presežek, ko ti pa uide, pa prav pridejo :P

p.s.

vsa ta pomagala so za neki dobra in te odreši marsikatere napake ... sem pa prepričan, da te pr 300 u zid ne reši :huh:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ce bi blo useenkurc bi se se dons z lojtrnki vozil.:OK:

Objavljeno
3 hours ago, Ćale said:

Pa še eno vprašanje. Kako je s testnimi vožnjami pred morebitnim nakupom? 

Namreč, tazga motorja ne bi upal kupit, ne da bi z njim naredu krog. Npr lega telesa v salonu k je sparkiran na štendrju je totalno drug vtis, kt pa k nardiš kratek krog. So te testne vožnje pr nas izvedljive al se te mora usmilt kak dobrodušni kolega po oktanih s foruma? :D 

 

Se strinjam s tabo, ampak žal večina trgovcev nima mopeda niti za videti, kaj šele testnega za sprobati. To lahko pri nas kar pozabiš. TC ga nima niti v salonu, Elisa pa tudi ne, ampak tam se da videti kakšnega rabljenega oz. takšnega, ki je na servisu. Ko sem si ga šel pogledat sam, je bilo natanko tako: spodaj v delavnici je bil en na servisu, zgoraj pa en rabljen za prodajo, tako, da sem si ga lahko v živo natančno ogledal in tudi sedel na njemu, vožnja pa žal ni mogoča iz razumljivih vzrokov. Tukaj pač kupuješ bolj na "blef" oz. po lastnem občutku. Vem, to ni tako, kot pri avtomobilih, ko so na voljo testni modeli, kar je velik minus, ampak tako pač to je. :cry:

Orientiraš se lahko po testih, tukaj na forumu po izkušnjah lastnikov, morda pa se najde kdo, ki ti ga da za sprobat, ali pa te vsaj zapelje nekaj kilometrov, da vidiš, kako in kaj. Jaz imam glede SXa po vsem prebranem pač dober občutek, da skoraj ne morem zgrešiti, lahko pa, da se motim in mi bo žal... :slap:

Objavljeno

REs nimaš velik za zajebat, za mene ko sem šel z R1 na SX-a, ko bi šel s pručke na kavč..

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kawalir si vplačal, danes je torek, kot si napisal? Jaz še oklevam.

Objavljeno
pred 31 minutami, T 120 pravi:

Kawalir si vplačal, danes je torek, kot si napisal? Jaz še oklevam.

Paralel twina boš obdržal ali bo for sale?

Objavljeno
32 minutes ago, T 120 said:

Kawalir si vplačal, danes je torek, kot si napisal? Jaz še oklevam.

Nisem še šel tja, načrtujem ta teden. Zakaj pa oklevaš? 

Objavljeno
pred 4 minutami, izibajker pravi:

Paralel twina boš obdržal ali bo for sale?

Ah kje, ta gre z mano v grob, pa še px-a.

 

pred 6 minutami, Kawalir pravi:

Nisem še šel tja, načrtujem ta teden. Zakaj pa oklevaš? 

Nisem siguren, če mi bo ustrezal. Bojim se, da je zame premočan.

Objavljeno
2 hours ago, T 120 said:

Nisem siguren, če mi bo ustrezal. Bojim se, da je zame premočan.

No, to se boš moral odločiti sam, ampak upoštevaj, da lahko voziš tudi v Low mode in imaš cca. 100 konjev za upravljat, prav tako pa lahko tudi polno moč nadziraš sam glede na svoje zmožnosti in potrebe. Vsaj jaz si tako razlagam stvari. Torej, ČE potrebuješ, ga stisneš, ko ne potrebuješ, pelješ enako kot bi s 600 cm3 motorjem. 

Objavljeno
pred 2 urami, T 120 pravi:

Ah kje, ta gre z mano v grob, pa še px-a.

 

Nisem siguren, če mi bo ustrezal. Bojim se, da je zame premočan.

Brez skrbi, motor je izredno ubogljiv in lahko vodljiv, deluje kot elektromotor, nobenih nenadnih sunkov, lahko ga voziš skoraj na 1000 obratih, seveda pa, če zavrtiš gas bo povlekel. Ampak samo kolikor boš ročico plina obračal. Važno je da je agregat v delovanju linearen in nezahteven za vožnjo. Da ne govorim o vsej elektronski podpori.

Ko sem jaz z XJ6 yamahe prešaltal na SXa sem imel filing, da veliko lažje, bolje in lepše vozim.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Fantje, če ste v dvomih za nakup mopeda vam ne bo žal.Ko se ga navadiš je bomba.

IMAG0280.jpg

Objavljeno
3 hours ago, DAMI34 said:

Brez skrbi, motor je izredno ubogljiv in lahko vodljiv, deluje kot elektromotor, nobenih nenadnih sunkov, lahko ga voziš skoraj na 1000 obratih, seveda pa, če zavrtiš gas bo povlekel. Ampak samo kolikor boš ročico plina obračal. Važno je da je agregat v delovanju linearen in nezahteven za vožnjo. Da ne govorim o vsej elektronski podpori.

Ko sem jaz z XJ6 yamahe prešaltal na SXa sem imel filing, da veliko lažje, bolje in lepše vozim.

Ko si pisal o razlikah med SX in GT-jem, si rekel, da je SX težje spraviti v ovinek oz., da je več dela, iz ovinka gre pa v redu. Kaj si konkretno hotel povedati s tem? Kaj to pomeni v praksi? Žal nimam toliko izkušenj z različnimi motorji, da bi lahko razumel to razliko. 

Objavljeno
6 minutes ago, Kawalir said:

Ko si pisal o razlikah med SX in GT-jem, si rekel, da je SX težje spraviti v ovinek oz., da je več dela, iz ovinka gre pa v redu. Kaj si konkretno hotel povedati s tem? Kaj to pomeni v praksi? Žal nimam toliko izkušenj z različnimi motorji, da bi lahko razumel to razliko. 

Kavalir brez zamere, ampak ce neves kako izgleda ce gre motor lazje/tezje v ovinek bo ta sx zate bombnik(ki bi ga verjetno imel tudi sam ce bi se moja vozila). :) 

Pri enih motorjih se je treba malo vec presedati, pri drugih malo manj. Ali pa malo vec/manj delati s krmilom. Tako zelo laicno in preprosto povedano.

To da gre gt lazje v ovinek je logicno..

Objavljeno
pred 10 urami, Kawalir pravi:

Ko si pisal o razlikah med SX in GT-jem, si rekel, da je SX težje spraviti v ovinek oz., da je več dela, iz ovinka gre pa v redu. Kaj si konkretno hotel povedati s tem? Kaj to pomeni v praksi? Žal nimam toliko izkušenj z različnimi motorji, da bi lahko razumel to razliko. 

v praksi ne pomeni nič, ker ko si navajen enega mopeda si ga pač navajen. Pisal sem o občutkih in razlikah med motorjema. Prav tako Z900 pade in se dvigne iz ovinka enostavno in lahko, za serpentine je še bolj igriv kot GT, zaradi krajše medosne, prestavnega razmerja, linearnega agregata.

SX je nekoliko težja mašina in ima najrajši dolge lepe odprte ovinke, takrat je fenomenalen in miren. Za hitra vijuganja se malce pozna teža in dimenzija zadnje gume(ampak vedno v primerjavi z lažjimi mopedi). 

SX se lepo pelje če presedeš in moped za sabo povlečeš. In če si že malo objesten je potrebno vzeti v obzir, da ko se enkrat zavrti potrebuje svoj čas in nekoliko dela pri vstopu v ovinek, je pa vedno zanesljiv in miren. Pri SXu ne moreš izkoriščati da ti bo samo zaviral pred ovinkom ko spustiš gas, deluje pač drugače kot V2 agregati. Ampak te razlike so minimalne in se poznajo šele ko gredo zadeve bolj na nož. :P

1502388_764397886963099_7706260253557310339_o.thumb.jpg.79ac24123c132eaa75fd76fa61d3edee.jpg

Tako da brez skrbi, SX je čisto dovolj agilen.

Objavljeno

Kawalir je pobegnu nazaj med hondase,tok ste mu nalozil kok sx gate trga da je cviknu.:kva2:

Objavljeno
pred 5 minutami, luxsa pravi:

Kawalir je pobegnu nazaj med hondase,tok ste mu nalozil kok sx gate trga da je cviknu.:kva2:

Polno besed, pa nič od njega. Ima pa dar pisanja, jaz ga nimam. Vsaka čast.

Objavljeno
49 minutes ago, luxsa said:

Kawalir je pobegnu nazaj med hondase,tok ste mu nalozil kok sx gate trga da je cviknu.:kva2:

To bo, ja... :slap:

42 minutes ago, T 120 said:

Polno besed, pa nič od njega. Ima pa dar pisanja, jaz ga nimam. Vsaka čast.

Prihodnje leto ali najpozneje čez dve, te bom spomnil na tvoje besede. :fight1: SX BO, v to si lahko prepričan. 

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!