Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019), Ninja 1000 SX (2020) in Ninja 1100SX (2025)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
pred 40 minutami, maus pravi:

in pod 2.899,00 € :P 

Dnar ni problem, problem je dobit lep motor od vestnega lastnika.

Objavljeno
pred 2 minutami, HyperJack pravi:

Dnar ni problem, problem je dobit lep motor od vestnega lastnika.

če dnar ni problem,  pol bi jaz novega kupu ... :P 

p.s.

tko tudi naredim ;) 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, maus pravi:

če dnar ni problem,  pol bi jaz novega kupu ... :P 

p.s.

tko tudi naredim ;) 

Jaz bi ga tud, pa bosta že dva ganc nova pri bajti. Ta Z1000SX ta tretji motor, pa ne rabi bit nov oz. zmanjka za novega financ.

Objavljeno
Pravkar, HyperJack pravi:

Jaz bi ga tud, pa bosta že dva ganc nova pri bajti. Ta Z1000SX ta tretji motor, pa ne rabi bit nov oz. zmanjka za novega financ.

torej je denar vendarle problem :P 

Objavljeno
pred 14 minutami, maus pravi:

torej je denar vendarle problem :P 

ne 

problem je v letniku. On hoče serijo 1 do 2014 kapiš. Novi so pa vsi 2019 (al pa kkšn še 2018) :P

 

Objavljeno
pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

ne 

problem je v letniku. On hoče serijo 1 do 2014 kapiš. Novi so pa vsi 2019 (al pa kkšn še 2018) :P

 

prou :P 

Objavljeno
pred 57 minutami, maus pravi:

torej je denar vendarle problem :P 

Za do 2014 letnika ni problem, za višji letnik je problem?

Objavljeno

Ena zanimivost, vsake tolk ko pogledam v kakšnem stanju imam kaj gume, ponavadi zadnjo pogledam...in za SX-u me je presenetlo, ko sm pogledal še sprednjo, ki je že krepko v indikatorju, medtem, ko je zadnja komaj začela flirtat z njim :)

Prvi motor, ki mi je prednja šla pred zadnjo. Je to normalno? Gor so pa Angel GT, pa majo zdej ene 7k.

Objavljeno
pred 10 minutami, Voodoo pravi:

Ena zanimivost, vsake tolk ko pogledam v kakšnem stanju imam kaj gume, ponavadi zadnjo pogledam...in za SX-u me je presenetlo, ko sm pogledal še sprednjo, ki je že krepko v indikatorju, medtem, ko je zadnja komaj začela flirtat z njim :)

Prvi motor, ki mi je prednja šla pred zadnjo. Je to normalno? Gor so pa Angel GT, pa majo zdej ene 7k.

normalno za angel GT, pa bridgestone s20, bt16pro, ker so malce bolj položne, pa ravno nekje v tistem delu nagiba najbolj pritiskaš in jo radira. Vsaj pri meni je bilo tako. 3 jurje pa je bila prva končana. Nato sem vzel Mitas SF+ in dosegel skoraj 3x več kmjev. Očitno ima veliko več mase točno na poziciji, kjer gumo najbolj radiram

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni! 

Kawasaki z 1000 sx letnik 2016.

Zanima me, če je že kdo namontiral zadaj gumo višine 55.? Ali lahko vpliva na ktrc? 

Popravljeno . Popravil iztok 01
Objavljeno

Ne bi smelo

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
On 9/13/2019 at 2:37 PM, iztok 01 said:

Pozdravljeni! 

Kawasaki z 1000 sx letnik 2016.

Zanima me, če je že kdo namontiral zadaj gumo višine 55.? Ali lahko vpliva na ktrc? 

 

On 9/13/2019 at 3:44 PM, DAMI34 said:

Ne bi smelo

To pa ni res. 

Ko sem na svojem motorju(sicer aprilia) gor nataknil 200/55 prej sem pa imel 190/55 je lucka malo u prazno utripala. Vse dokler nisem TC sistema skalibriral na novo dimenzijo. 

Kot vem SX on flight kalibracije nima. 

Nebom rekel da ima “velik” vpliv, ga pa sigurno ima.

Objavljeno
pred 8 urami, ukica pravi:

 

To pa ni res. 

Ko sem na svojem motorju(sicer aprilia) gor nataknil 200/55 prej sem pa imel 190/55 je lucka malo u prazno utripala. Vse dokler nisem TC sistema skalibriral na novo dimenzijo. 

Kot vem SX on flight kalibracije nima. 

Nebom rekel da ima “velik” vpliv, ga pa sigurno ima.

2016 dalje ima IMU (oziroma zadnji model SXA), starejši modeli pa so meli itak možnost ročne nastavitve občutljivosti KTRCja (4 stopnje)

Koliko ima to vpliva ne bi vedel, sem pa zihr, da bo KTRC delal in če bo preveč/premalo občutljiv, pač nastaviš drugo stopnjo občutljivosti, to je fino pri kavi ker omogoča ročno nastavitev občutljivosti.

 

Objavljeno
2 hours ago, DAMI34 said:

2016 dalje ima IMU (oziroma zadnji model SXA), starejši modeli pa so meli itak možnost ročne nastavitve občutljivosti KTRCja (4 stopnje)

Koliko ima to vpliva ne bi vedel, sem pa zihr, da bo KTRC delal in če bo preveč/premalo občutljiv, pač nastaviš drugo stopnjo občutljivosti, to je fino pri kavi ker omogoča ročno nastavitev občutljivosti.

 

Ni problem v obcjtljivosti. Sistem zaradi nepravilnih dimenzij napacno racuna parametre.

Objavljeno
pred 5 minutami, ukica pravi:

Ni problem v obcjtljivosti. Sistem zaradi nepravilnih dimenzij napacno racuna parametre.

možno, ne bom rekel da ne, vendar ima sistem možnost ročne nastavitve, prav tako sistem ne ve kdaj imaš novo gumo, kdaj pa zlizano (nova ima daljši obod, zlizana krajši, hočem povedati, da nekaj se mora znati sam sistem prilagoditi), tako da po mojem laičnem mnenju ne bi smelo biti problemov

Sicer pa večji problem bo tehnični pa poostrene kontrole

Objavljeno

Pozdrav, včeraj sem opazil da mi pri zaviranju  pri višji hitrosti "utripa" ročka na zavori. Kot zadnja, ko se ABS vklopi. Dvomim, da sem tolk zaviral, da bi se ABS vklapljal. Motor je 2016 in ma 13k kilometrov. Mislim, da še nebi smel bit material tolk utrujen, da bi se pokrivil?

Objavljeno
pred 12 minutami, Voodoo pravi:

Pozdrav, včeraj sem opazil da mi pri zaviranju  pri višji hitrosti "utripa" ročka na zavori. Kot zadnja, ko se ABS vklopi. Dvomim, da sem tolk zaviral, da bi se ABS vklapljal. Motor je 2016 in ma 13k kilometrov. Mislim, da še nebi smel bit material tolk utrujen, da bi se pokrivil?

da, pulziranje je ABS, včasih se pri kratkih in malih neravninah vklopi prej, kot bi bilo običajo, sicer pišem bolj za male brzine, vsaj tako je na mojem KTM, ki tudi ima IMU. Očitno programi tako preračunajo.

Pri velikih brzinah pa tudi zna hitro prijeti, sploh če je bila hitra reakcija.

Dokler ne trese, torej da utripa, je vse ok. :D

Včasih se pa tresenje zna tudi zgoditi, pri nežnem stisku ročice.

 

Objavljeno

Moj še sicer nima IMU, ampak ja, opazil sem samo 2x pri 150+ in rahlem nagibu. Prvo sem mislil, da je kaj narobe z gumo/centriranjem, ker je sorazmerno nova(1200km).

Objavljeno
pred 6 minutami, Voodoo pravi:

Moj še sicer nima IMU, ampak ja, opazil sem samo 2x pri 150+ in rahlem nagibu. Prvo sem mislil, da je kaj narobe z gumo/centriranjem, ker je sorazmerno nova(1200km).

150 ni mala brzina, svašta lahko takrat potrese :D

spremljaj zadevo.

Jaz se spomnim mojih dveh SXov, ki sta pri določenih prevoženih kilometrih imela problem rahlega tresenja (delno izrabljene ploščice) predvsem pri nežnem stisku zavore. Ko sem spet prevozil kakih 5-10 jurjev je pa nehalo. Lahko tudi ploščice tako grabijo. ampak to bolj potrese, ne pa pulzira.

Objavljeno
pred 13 minutami, Voodoo pravi:

Moj še sicer nima IMU, ampak ja, opazil sem samo 2x pri 150+ in rahlem nagibu. Prvo sem mislil, da je kaj narobe z gumo/centriranjem, ker je sorazmerno nova(1200km).

Preveri, zračnost v teleskopih, stabilizator krmila, če ga imaš, pnevmatika obrabljena na strehco in konec koncev prvo platišče, če je ravno v piko.

To so vse lahko poleg drugih stvari vzroki za pojav, ki ga opisuješ.

Tudi nove pnevmatike so že imele napake zaradi katerih se ni dalo centrirati platišče.

lpS

Objavljeno

Zračnost križa in vilic so mi pre cca mesecem preverili in zategnili pri Čarmanu, tako da s tem upam, da nebi smelo biti težav, stabilizatorja nimam. 

Guma je še sorazmerno nova. Sem pa začutil, da je takrat motor malo zaplesal, tako da upam, da je res bla kriva neravna podlaga in je ABS malo vskočil.  Se mi je pa že na prejšnjem motorju zgodilo, da sem reklamiral novo gumo, tako da ja, se tudi to zgodi.

Hvala vsem za nasvete, predvsem me je zanimalo, če imajo ti motorji slučajno kako znano napako na materialu.

 

 

Objavljeno
pred 3 minutami, Voodoo pravi:

Zračnost križa in vilic so mi pre cca mesecem preverili in zategnili pri Čarmanu, tako da s tem upam, da nebi smelo biti težav, stabilizatorja nimam. 

Guma je še sorazmerno nova. Sem pa začutil, da je takrat motor malo zaplesal, tako da upam, da je res bla kriva neravna podlaga in je ABS malo vskočil.  Se mi je pa že na prejšnjem motorju zgodilo, da sem reklamiral novo gumo, tako da ja, se tudi to zgodi.

Hvala vsem za nasvete, predvsem me je zanimalo, če imajo ti motorji slučajno kako znano napako na materialu.

 

 

sem skoraj 100% da ti je populziral abs, mogoče sprememba na podlagi, malce močnejši stisk ročice, pa je malo "podelal"

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 23. 9. 2019 ob 8:59, DAMI34 pravi:

2016 dalje ima IMU (oziroma zadnji model SXA), starejši modeli pa so meli itak možnost ročne nastavitve občutljivosti KTRCja (4 stopnje)

Koliko ima to vpliva ne bi vedel, sem pa zihr, da bo KTRC delal in če bo preveč/premalo občutljiv, pač nastaviš drugo stopnjo občutljivosti, to je fino pri kavi ker omogoča ročno nastavitev občutljivosti.

 

Jz že skoz devam 55 zadnjo gumo,ker z njimi manj oz.skoraj nič ne brusim  in ni nikakršnih problemov..vozim že drugi novi sx sedaj 2018

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!