Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


Priporočene objave

Objavljeno
Po včeraj prebranih novičkah o zdrsih z XJRji, sem nemudoma investiral v nakup sliderjav (bunk). Komplet pri TC stane 17.000 SIT. Nisem pa dobil zraven nobenega navodila za montažo. :? :hmm:

Na pomoč!

B)

Svoje kupil v HMC - montaža vključena v ceno (16.000 SIT - lansko leto)... drugače pa Primec na Viču - začuden boš, kako malo računa.

:)

Objavljeno

Fifty a si dec al nisi :devil: ....boš pa ja sam zmontiral....če ne ti bo pa Manu mal pomagala.

Objavljeno
Nisem pa dobil zraven nobenega navodila za montažo. :? :hmm:

Na pomoč!

B)

:devil: Povprašaj na tržno inšpekcijo za njihovo mnenje :devil:

Tadej

Objavljeno (popravljeno)

JUR: to bom tut naredu - Primc je tut sicer "moj" serviser.

LINA: dec že dec; sem včeraj probal šraufat tam, kjer je edino logično (sem videl kako to zgleda na slikci), pa se mi je v enem trenutku zazdelo preveč predrzno: edini šrauf, ki bi prišel v poštev, ima tudi funkcijo vpetja mašine v okvir.

Bom kar Primcu prepustu, čeprav tut tale tvoj predlog z Manu ni slab... :xx:

TADEJ: :lol1: :lol1: :lol1:

B)

Popravljeno . Popravil fifty
Objavljeno
Primc je tut sicer "moj" serviser.

:D

meni dela tudi avto servise

za 40% cene kot uradni servis

Primec = :notworthy:

Objavljeno (popravljeno)
TADEJ:  :lol1:  :lol1:  :lol1: 

Zakaj ti je pa smešno, če nimaš navodil zraven. Sedaj pa ne veš kako zmontirat in boš moral motor peljati na servis, to pa pomeni spet neka dodatna pota (ok saj vem, da gre za pota z motorjem in ti bo v veselje).

Tadej

Popravljeno . Popravil Tadej
Objavljeno

Men se zdi najlažje, da greš nosilce kupt z motorjem, pol ti jih pa majstr kr pred štacuno (za kazga čuka) pršaufa na motor!

Saj jz sem tko naredu, pa mi ni bilo treba nč razmišljat!

LP

Objavljeno

Jest tut včasih, ko grem na pijačo kelnarci rečem, nej še ole v motor nalije.

:blink:

Objavljeno

Ne, ne! Jaz sem bolj po boku motorja in na svih kolenih peljal - aja pa oblečen sem bil! :lol1: Žal nimam prave slike!

LP Bajsi

Objavljeno (popravljeno)
LINA: dec že dec; sem včeraj probal šraufat tam, kjer je edino logično (sem videl kako to zgleda na slikci), pa se mi je v enem trenutku zazdelo preveč predrzno: edini šrauf, ki bi prišel v poštev, ima tudi funkcijo vpetja mašine v okvir.

Če lohk še neki ugibam---seveda lohk, pa če tut zavijate z očmi.

Tele bunke kot praviš naj bi imele samo en šrauf?? Kaj je to pol: kot recimo temu ,,gobica-jurček,, in po sredini gre šravf---A se ti ne zdi to mal tako ,,šlampasto,,. Ne more bit pritrjen samo z enim šravfom? :unsure: ---a veš do dakšne sile pride pri udarcu in to pol samo na eno točko--po moje ti bo odletu al ti bo pa kaj skrivil, odlomil, zjebal in glede na to kam je pritrjen ne obeta nič dobrega.

Original slider je iz većih delov in ni pritrjen direkt na motor. Ima med drugim tak ,,distančnik,, recimo da je bolj trikotne oblike in ima kar veliko površino. Pritrjen je na treh mestih (ta ploščica, model, distančnik al kakorkoli že) 2x na geštel in enkrat čez ,,ta famozni šravf, ki se ga tako bojiš,, (btv--tist komot sam ven odšravfaš nimaš kej falit--dva ključa (13 :? 14al 12) al imbusa in si zmagu). Tako da se sila lepo porazdeli na kar veliko površino, in mašina tudi posrednega udarca ne dobi tako močno.

Poleg tega pa ga ni teba stran vreč po prvi uporabi, ker ga je še vedno dovolj, da ščiti, no če je preveč zdrsan, ga pa lohk podložiš---tko kot bremze na kotalkah :)

Popravljeno . Popravil lina
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Jest tut včasih, ko grem na pijačo kelnarci rečem, nej še ole v motor nalije.

:blink:

V kolikor greš v štacuno, v kateri prodajajo dodatne del za motor, je od njih lepo pričakovati, da ti kupljeno robo tudi zmontirajo, ali ti vsaj svetujejo, v čemer pač ne vidim nič slabega.

To da ti robo prodajo brez navodil montiranja, se mi pa zdi veliko večji "feler", kot da ti jo tam tudi namestijo - ane.

Drgač bi pa rt spoznal tisto kelnarco, ki ti olje na motorju med pijačo zamenja. Jih v Trbovljah ni (pa bi jih rat mel). Ja :OK:

LP

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
Če lohk še neki ugibam---seveda lohk, pa če tut zavijate z očmi.

Tele bunke kot praviš naj bi imele samo en šrauf?? Kaj je to pol: kot recimo temu ,,gobica-jurček,, in po sredini gre šravf---A se ti ne zdi to mal tako ,,šlampasto,,. Ne more bit pritrjen samo z enim šravfom? :unsure: ---a veš do dakšne sile pride pri udarcu in to pol samo na eno točko--po moje ti bo odletu al ti bo pa kaj skrivil, odlomil, zjebal in glede na to kam je pritrjen ne obeta nič dobrega.

Original slider je iz većih delov in ni pritrjen direkt na motor. Ima med drugim tak ,,distančnik,, recimo da je bolj trikotne oblike in ima kar veliko površino. Pritrjen je na treh mestih (ta ploščica, model, distančnik al kakorkoli že) 2x na geštel in enkrat čez ,,ta famozni šravf, ki se ga tako bojiš,, (btv--tist komot sam ven odšravfaš nimaš kej falit--dva ključa (13 :? 14al 12) al imbusa in si zmagu). Tako da se sila lepo porazdeli na kar veliko površino, in mašina tudi posrednega udarca ne dobi tako močno.

Poleg tega pa ga ni teba stran vreč po prvi uporabi, ker ga je še vedno dovolj, da ščiti, no če je preveč zdrsan, ga pa lohk podložiš---tko kot bremze na kotalkah :)

Sliderja srečno namontirana - pri Juretu na Dolgem mostu, ki je razblinil vse moje zadrege. "Moja" sliderja imata samo po en vijak (cca 10 cm), s katerim sta privita na nosilec motorja (tam, kjer je predvidena lokacija za montažo raznih zaščit).

Resda, se sliši mal "šlampasto", da je slider sam na enem šraufu :hmm: ampak, če je to originalna Yamahina rešitev, pol že mora bit zadost ziher.

:?

Upam no; vseeno pa nebi hotu testirat .)

B)

Objavljeno

Zadnjih 700 km sem prevozil z 98 oktanskim bencom. Se mi zdi, da mašina lepše prede, pa tudi bolj poskočna je.

Se mi samo zdi?

Objavljeno
Zadnjih 700 km sem prevozil z 98 oktanskim bencom. Se mi zdi, da mašina lepše prede, pa tudi bolj poskočna je.

Se mi samo zdi?

NE, ne zdi se ti!

(al' mogoče pričakuješ bolj utemeljeno razlago, o različni strukturi obeh goriv in vplivu vušjega oktanskega števila?)

Doggy je praktično dve leti na NMB98 ali kakovostnejšem.

C Ya!

ZtH! :P

P.S.: A se ti je tudi domet z enim rezervoarjem kaj povečal?

Objavljeno

P.S.: A se ti je tudi domet z enim rezervoarjem kaj povečal?

Bi rekel za kakšnih 10%.

Glede na zanemarljivo razliko v ceni - ostajam pri 98.

Ciao B)

Objavljeno
Bi rekel za kakšnih 10%.

Glede na zanemarljivo razliko v ceni - ostajam pri 98.

Ciao B)

Tut jest.......

Sam me zadnje cajte mal baše ravno ta razlika..........

Pa ni panike.....je država ugotovila,da mi je dolžna kar lepe peneze.......bo za razliko za drugo leto,pa še registracijo.

BTW.....men znese cca 20% po dometu.....zakaj.....pojma nimam!!!!

Objavljeno

BTW.....men znese cca 20% po dometu.....zakaj.....pojma nimam!!!!

Hmmm, boljše gorivo boljši izkoristek zaradi boljšega izgorevanja, catch je v aditivih in recepturi.

Objavljeno

Zanima me, če je res veliki problem zračno hlajenje pri tem motorju?

Se da s tem normalno vozit po mestu ali je boljše za mestno vožnjo, da imaš vodno hlajenje?

In kaj je tisti mali "hladilnik" pred cilindri? Kako so sploh rešili problem pregrevanja pri tem motorju?

To me zanima predvsem, ker se mi ta motor dopade (sprednji del z okroglo lucjo sicer ne), pa ugodna cena (2 miljona) in zeeellloooo dobre zmogljivosti:

106 KM @ 8250 rpm

110 navora @ 6000 rpm

To je super, ne? :D

Niti ne pomislim, kaj vse lahko s tako mocjo (pri takih obratih!!) delas...hehe

Mogoce bi ga celo rajsi mel ko fazer 1000... .)

Objavljeno
Kako so sploh rešili problem pregrevanja pri tem motorju?

Tole bi znalo rešit problem.

Kaj več bo pa verjetno Ice povedal. On je mojster za hlajenje :naughty:

Objavljeno

Nič bat, če je zračno hlajenje, je pač celoten koncept agregata tako koncipiran, da je tudi v vročini vse OK. Ko sem se leta nazaj po jadranki vozil v Dalmacijo s Hondo CB 400N in CB 450S (obakrat dva zračno hlajena cilindra) ni bilo nobenih težav.

Tisti mali hladilnik pa je verjetno oljni. :?

PS: Fazer 1000 in XJR 1300 pa po mojem mnenju nista ravno v istem "razredu"; 40KM razlike in različna ciklistika ... :?

Objavljeno (popravljeno)

Nobenih problemov ne po mestu ne kjerkol.

Motor je klasika zato okrogla luč more bit in se odlično B) skada s celotno podobo motorja. Fazerko pa opere (s sopotnikom) za malo šalo--preiskušeno. :devil:

Popravljeno . Popravil lina
Objavljeno

Mali hladilnik je oljni hladilnik.

Sam vozim bandita 1200 - podobna zadeva, le oljno in zračno hlajenje. Nikoli težav zaradi pregrevanja.

Čar teh motorjev pa je rezmerje moči in navora... to vleče in vleče.... ne glede na obrate....

Objavljeno
Fazerko pa opere (s sopotnikom) za malo šalo--preiskušeno. :devil:

sorry, ker je :topic:

... ja, ja pol pa svizec zavije čokolado ... :grim :grrr :grim :grrr

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!