lina Objavljeno September 23, 2004 Deli Objavljeno September 23, 2004 (popravljeno) Da nisi slučajno bil ti...na škofljici, ki je nekaj nakazoval pa tralala... pol si videl, da se ne da, pa si dal roko ob bok pa kao...nič mi ni, sam mal se vozim, pa se te nikakor ni dal našuntat, da bi še mal svoj krš raztegnu :) . Načeloma sem močno proti raznoraznim provokacijam...sam glih tak zaj**** dan je bil pa mi je blo vseeno. Sicer me pa kurc briga....ker vsak berač svojo malho hvali. Popravljeno September 23, 2004. Popravil lina Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
premza Objavljeno September 23, 2004 Deli Objavljeno September 23, 2004 Fazer in XJR sta obe eni plužni prasici, mal nagneš pa se že iskri za tabo! :doze: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lina Objavljeno September 23, 2004 Deli Objavljeno September 23, 2004 Dej kup si že kawo----glede na to, da bo letos velik snega...ti bo prav prišla :004 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Rokovnjač Objavljeno September 23, 2004 Deli Objavljeno September 23, 2004 Po mojih izkušnjah je večji problem pri tem motorju šasija, varjen okvir, ki ga pri večji hitrosti in daljših ovinkih zvija k pr norcih. Jest vozim konkurenco od Honde pa je vredna razlike v ceni! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lina Objavljeno September 23, 2004 Deli Objavljeno September 23, 2004 V osnovi je res mehko nastavljen...se ga zašpona in je pol z dvema super če se voziš sam...pa je mal natrdo. Lahko pa zamenjaqš fedre. Glede na to da sem samo sopotnik in nisem izkušena voznica...včasih pa vseeno ujamem kakšno na temo tehnike, ko kdo komu kaj razlaga. Če govoriš o Hondi CB 1300 je motor kot se šika, sam yama je bila cenovno ugodnejša. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MartnKrp Objavljeno September 23, 2004 Deli Objavljeno September 23, 2004 Nekaj me še zanima. S tako količino navora, v keri prestavi in pri kaki hitrosti se še da na zadnjo kolo postavit? :D (mislim na XJR) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
AREA Objavljeno September 23, 2004 Deli Objavljeno September 23, 2004 Nekaj me še zanima. S tako količino navora, v keri prestavi in pri kaki hitrosti se še da na zadnjo kolo postavit? :D (mislim na XJR) V tretji sigurno .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno September 24, 2004 Deli Objavljeno September 24, 2004 (popravljeno) Glede primerjave med XJR(jaz) in FZS1000(Sašo) lahko povem naslednje, XJR ima v začetku majhno prednost, po domače pri nizki hitrosti in nizkih obratih bolj potegne, do 100 ni neke razlike, pri 140 sta skupaj višje od 180 gre pa FZS precej bolje. Naj me Sašo popravi če misli drugače. LP Bajsi Popravljeno September 24, 2004. Popravil bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Broj Jedan Objavljeno September 25, 2004 Deli Objavljeno September 25, 2004 (popravljeno) ... XJR ima v začetku majhno prednost ... v "easy ride" mode jo pa zaradi visokega navora lahko voziš kot avtomatika ne da bi imel težave pri prehitevanju v 5i od 40 - 220 km/h :) pies - da ne bo to spet samo moja izkušnja s tem nadhiperodličnim mopedom Popravljeno September 25, 2004. Popravil Jur Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MartnKrp Objavljeno September 25, 2004 Deli Objavljeno September 25, 2004 To je pa res fajn, ce lahko v peti vozis 40km/h. Pri kolko obratih - 1000? :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Broj Jedan Objavljeno September 25, 2004 Deli Objavljeno September 25, 2004 To je pa res fajn, ce lahko v peti vozis 40km/h. Pri kolko obratih - 1000? :D k'kšn obratek al 2 čez :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dr.looney Objavljeno September 25, 2004 Deli Objavljeno September 25, 2004 Nobenih problemov ne po mestu ne kjerkol. Motor je klasika zato okrogla luč more bit in se odlično B) skada s celotno podobo motorja. Fazerko pa opere (s sopotnikom) za malo šalo--preiskušeno. :devil: točno tako :OK: :OK: :devil: aja pa de nebi kdo kej velik "šinfu" čez najlepejši motor na svetu.... .) :OK: :P dr.looney :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MartnKrp Objavljeno September 25, 2004 Deli Objavljeno September 25, 2004 (popravljeno) Katerega izmed teh naked motorjev priporočate in zakaj: - Yamaha XJR 1300 - Kawasaki ZRX 1200 - Honda CB 1300 - Suzuki GSF 1200 Bandit Yamaha in Kawasaki sta približno iste cene, čeprav ima tehnične podatke malo boljši slednji. Honda je draga ko pes, Suzuki pa daleč najcenejši. Kake imate izkušnje s temi motorji (poraba, pospeški... )? Javite se lastniki vseh teh znamk. .) Popravljeno September 25, 2004. Popravil MartnKrp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno September 25, 2004 Deli Objavljeno September 25, 2004 @MartnKrp - če greš v temo XJR in primerjaš oz. sprašuješ kateri je najboljši mislim da poznaš naš! odgovor..... Če rabiš nekoga da ti upraviči nakup tudi prava tema, če rabiš nekoga da te navduši, prepriča tudi prav, če pa rabiš objektivno mnenje podkrepljeno z številkami pa rabiš primerjalni test in ne foruma, ker vsaj pri vprašanju kateri je lepši bo vsak trobil v svoj rog oz. zakaj pa ta motor boš dobil 10 tebi nepomembnih argumentov (vsaj zate), ki so bili pri nakupu odločilni za nas. Za test ti lahko pomagam (PM). Za vse ostalo si boš pa sam določil prioritete. LP Bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno September 25, 2004 Deli Objavljeno September 25, 2004 klik za Bandita Klik za ZRXa Klik za CB 1300 da bo lažje LP Bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gallus Objavljeno September 27, 2004 Deli Objavljeno September 27, 2004 Za vse štiri motorje je narejen primerjalmi test v prejšni reviji MOTOPLUSA :OK: A si siguren da je MOTOPLUS :hmm: :hmm: :hmm: Mislim da je MOTOPULS ;) ;) ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lina Objavljeno September 27, 2004 Deli Objavljeno September 27, 2004 Glede primerjave med XJR(jaz) in FZS1000(Sašo) lahko povem naslednje, XJR ima v začetku majhno prednost, po domače pri nizki hitrosti in nizkih obratih bolj potegne, do 100 ni neke razlike, pri 140 sta skupaj višje od 180 gre pa FZS precej bolje. Naj me Sašo popravi če misli drugače. LP Bajsi Samo dopolnjujem tvoj post : Glede na to, da smo v temi xyr in lohk komot tridm da je to najboljši in oh in sploh najlepši motor. Po cestah je ta prednost odločilna (ker končna ...kje bi sploh lahko dirkal da je pomembno kar je nad 180km/h...poleg tega je to dogočasno...fogli morajo bit) s tem da je seveda marsikaj odvisno tudi od voznika..če si kojn si pač kojn in kojn boš ostal pa lahko voziš karhočeš. Imam doma tudi en motopuls kjer je na tekmi ,,prosta katerogirija,, (ne vem če se temu tako dejansko reče) XjR zmagala pa je bilo svega in svašta v konkurenci. Poleg tega pa če namontiraš, akrapoviča in jet kit ,pa seveda svoj talent ....ga ni junaka :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
glažar Objavljeno September 30, 2004 Deli Objavljeno September 30, 2004 Gallus sigurno je v motoplusu poskušam dati na fprum test vseh motorjev pa ne gre :cry: :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SATAN Objavljeno Oktober 1, 2004 Deli Objavljeno Oktober 1, 2004 FIFI d te nom presenetu naslednič ku boš u bevšk pršu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fifi Objavljeno Oktober 3, 2004 Deli Objavljeno Oktober 3, 2004 Spoštovani lastniki najleših motorjev XJR-jk Mene zanima, če kdo od vas prodaja rollbare (une ta male zaobljene), ker se jih v štacuni ne da več kupit. Naj bi bli originalni tamali od Yamahe. Sem motor mal položu do komolca, in sem en rollbar čist spilu. Ker mi je pa motor-agregat in vse ostalo čist zaščitlo, bi pa glih istega rt spet mel. Če ma kdo naprodaj naj se mi javi. Hvala. FIFI Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Oktober 3, 2004 Deli Objavljeno Oktober 3, 2004 (popravljeno) A to si imel v mislih, mislim da bi ti delta team lahko pomagal. LP Bajsi Popravljeno Oktober 3, 2004. Popravil bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gallus Objavljeno Oktober 3, 2004 Deli Objavljeno Oktober 3, 2004 (popravljeno) Gallus sigurno je v motoplusu ..... Glažar, nimaš prav :grrr :grrr :grrr :grrr Revija se imenuje MOTO PULS ;) ;) Popravljeno Oktober 3, 2004. Popravil Gallus Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fifi Objavljeno Oktober 4, 2004 Deli Objavljeno Oktober 4, 2004 Bajsi hvala za trud, ampaj mislil sem ene k so mal starejš. Ti, k si jih ti našu, objamejo del mašine, ta stari pa sam ven štrijo. Majo obliko črke U, ki je postran našraufana gor. So bili tud originalni, ampak so jih leto nazaj nehali delat. Hvala za trud, sej konec koncu bom itak te, k si jih ti najdu moral uzet. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Oktober 4, 2004 Deli Objavljeno Oktober 4, 2004 @glažar - res je motopuls - verjetno nisi niti opazil @fifi - sorry - LP Bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
.T. Objavljeno Oktober 7, 2004 Deli Objavljeno Oktober 7, 2004 Zadnjih 700 km sem prevozil z 98 oktanskim bencom. Se mi zdi, da mašina lepše prede, pa tudi bolj poskočna je. Se mi samo zdi? ← Včeraj sem natankal 98 oktanskega in skočil na furico do Trojan. Na avtocesti proti Moravčam pičil 230 po števcu (gre isto kot s 95 oktanskim). Porabo bo pa itak večja, ker je šlo v stili SS. Da bi mašina lepše predla nisem opazil :( Tadej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se