luky Objavljeno Marec 22, 2006 Opozori Objavljeno Marec 22, 2006 Spet se oglašam na temo kovčkov. Čeprav vem , da kufri kvarijo izgled tega motorja a so za daljša potovanja le potrebni sem se na podlagi tudi vaših informacij odločil za GIVI kufre z nosilcem E141 (za 3 kovčke). Zadnji kovček sem izbral E470 simply pa so mi rekli, da na ta nosilec paše LE NAJVEČJI 52 literski zadnji kovček (ki mi pa ni preveč všeč ). ALI NI TAKO DA NA TE NOSILCE LAHKO S POMOČJO PLOŠČE NAMESTIŠ RAZLIČNE VELIKOSTI GIVIjevih KOVČKOV po katalogu?????? Tako so mi predstavili na sejmu v Minhnu in tako se mi zdi tudi logično. :( :( :( :(
bajsi Objavljeno Marec 24, 2006 Opozori Objavljeno Marec 24, 2006 E460 ima isto plato kot Maxia to vem jaz iz prve roke, če ti kaj pomaga. LP Bajsi
Osama Objavljeno April 5, 2006 Opozori Objavljeno April 5, 2006 Je kdo probal amortizer za balanco (steerigdampfer, lenkunksdempfer). To bi moralo staro razmajano prasico malo umiriti. Ampak - kot ponavadi - ni za ta model (XJR 1300) nič v ponudbi (kot tudi nikjer ni mosta za vilice). Izkušnje, vtisi...?
Matheo Objavljeno April 5, 2006 Opozori Objavljeno April 5, 2006 Most za vilice obstaja! Je pa od LSL. ga mam jaz na XJR. Bil pa je že gor namontiran ko sem jo kupil! Ne vem kakšna je razlika, če bi brez tega vozil? Mogoče bi ga še bolj zvijalo kot ga sedaj? V ovinkih mislim, pri večjih hitrostih. No, pa lep začetek sezone vam želim! :yea1:
Osama Objavljeno April 6, 2006 Opozori Objavljeno April 6, 2006 Most za vilice obstaja! Je pa od LSL. ga mam jaz na XJR. Bil pa je že gor namontiran ko sem jo kupil! Ne vem kakšna je razlika, če bi brez tega vozil? Mogoče bi ga še bolj zvijalo kot ga sedaj? V ovinkih mislim, pri večjih hitrostih. No, pa lep začetek sezone vam želim! :yea1: Odkrito rečeno, mislim da zadevo zvija ood spredaj proti zadaj in sploh ne vem, kaj most pomaga. Sem pa predvčerajšnjim ugotovil, da jo po popitega 1/2 litra terana precej manj zvija - ali pa pač nisem opazil. Zvija pa mene, ker amortizer za balanco (če ga sploh kje dobiš) stane 120 ksit, Akrapovič je enih 300 ksit, pa še je treba kakšno malenkost postorit. Po drugi strani pa prodajajo čisto nove Fazer 1, ki ima že vse postorjeno, pa še 44 PS več, za pičlih 300 ksit dražje. Jao, jao! P.S. Namontiral sem ta nizko alu balanco - streetbar imenovano, nabavljeno pri Hein Gericke za 45 EUR, je pa ista kot streetbar od Louis-a, samo, da ga tu dobavljajo v 4 barvah. Poza na motorju je fenomenalna (nagnjen naprej, težišče pomaknjeno naprej), občutek kontrole je fantastičen, pri višjih hitrostih pa se mi zdi, da ga ravno tako premetava. Ondan sem prišel do 220, potem me je pa hotela stresti iz sedla in sem zaprl. XJR je po svoje zanimiv motor, saj gre precej več, kot pa se lahko pelješ.
Osama Objavljeno April 27, 2006 Opozori Objavljeno April 27, 2006 No sedaj sem naredil kar nekj voženj z mojo XJR (npr. vožnja na predstavitev BMW-jev v Štanjel itd.). Prišel je čas, da jo tudi pohvalim: Z vsakim prevoženim kilometrom bolj leti. Sedaj mora imeti kakih 4.000 km in me je zadnjič, ko sem obrnil drugo prestavo postavilo na zadnje kolo. Zelo vzpodbudno... Tisto dušenje, ko je skoraj crknila potem, ko je nekaj časa laufala na štandgasu, je praktično izginilo. Ko se je navajam in osvajam stare tehnike vožnje, ko motorji še niso imeli popolnih geštelov, mi jo tudi vsak dan manj zvija. Omogoča zelo dinamično vožnjo, morda ne čisto ekstremno, vsaj nad 160 ne, ampak vseeno čisto dovolj. Itak je večina cest bolj zaprte narave. Te lastnosti podprte z enormnim navorom, me zelo razveseljujejo. Temu je treba dodati še nek poseben užitek v vožnji, ki je povezan s pozo, težo in drugimi občutki, ki (zame) ta motor uvršča zelo visoko, čeprav v realnosti čez ovinek ni tako hiter, kot je bil npr. SV 650. Gre za nekakšne mehke dejavnike... Slejkoprej minus ostajajo le veliki stroški, torej bencin (v glavnem med 7 in 9, za 6,3 se mi ne da cijaziti, manj še nikoli ni popila) in božjastno draga registracija. Vrag naj vzame zavarovalniški lobi. Imam 31 let vozniškega staža z A kategorijo in še nikoli nisem dal kupončka vozniku avtomobila. 90 jurjev (50% popust) zavarovalnine je legalen rop. Naj na koncu povem, da sem probal še en zelo zanimiv motor - MT 03. Zadeva ima strašen navor, leti z daljšo iberzecungo 170, težišče je pomaknjeno naprej, ima zelo dolge zadnje vilice (zanimiv nov pristop k pomikanju teže naprej), ima krasno balanco (končno ena, ki ni kot MZjih) in - zanimivo - precej udoben sedež, in to za obe osebi. Z odprtim rorom gre baje skoraj kot kakšen KTM. Najlepše pa je, da gre za relativno nizkoproračunski motor, vsaj z vidika registracije in porabe.
bajsi Objavljeno April 28, 2006 Opozori Objavljeno April 28, 2006 Me veseli da se ujemaš oz. navajaš na motor, verjetno se boš naučil izničiti (kolikor se le da) njegove hibe in izkoristiti dobre lastnosti. Zanimivo, da ne tožiš o nizko postavljenih fusrasterjih, ta problem so izpostavili na nekaterih testih. Sam sem to opazil šele na pisti, na cesti me ne moti oz. ne drsam z njimi po tleh. Probaj z kakšnim nastavljanjem vzmetenja, če ne to pa lahko daš druge fedre v vilce (Wirth, WP... ) tud močnejši most bi ti pomagal oz. dodatni nižje na vilcah, blažilec tresljajev krmila ti bo omilil frekvenco nihanja nikakor pa ne bo odpravil težave, bo pa lažje - je pa vse povezano z veliko stroški. Glede porabe pa jebi ga! lp Bajsi
Osama Objavljeno April 28, 2006 Opozori Objavljeno April 28, 2006 Hvala Bajsi, da te veseli. Glede fusrasterjev ti moram povedati, da nimam skoraj nikoli problemov s tem. Iz meni neznanih razlogov zelo redko drsam s to stvarjo po tleh, a sem kljub temu presenetljivo hiter. Izgleda osebni stil vožnje, se mi pa tudi zdi, da je okrog tega precej nakladanja, saj se dejansko drsa na nekaterih izpiljenih ovinkih, v realnem življenju pa nekoliko redkeje. Tako se mi to res ne zdi nek problem, še posebej, ker se tačke pač dvigujejo in ni konec sveta, če podrsaš. Če pa nekdo drsa neprestano - potem verjetno ne vozi pravega motorja.
bajsi Objavljeno Maj 3, 2006 Opozori Objavljeno Maj 3, 2006 klik ni kaj ni, malo dolgo odpira, je nizozemsko ampak vsaka slikica skriva link. Tak malo za ideje LP Bajsi
marci Objavljeno Maj 3, 2006 Opozori Objavljeno Maj 3, 2006 klik ni kaj ni, malo dolgo odpira, je nizozemsko ampak vsaka slikica skriva link. Tak malo za ideje hi, Ne moreš verjeti, kaj so si vse zmislili in predelali/dodelali na XJR. Od vsega najbolj uporaben je pa notranji blatnik, ker je vožnja brez njega v dežju za sopotnika prava mora. lp, Marci
bajsi Objavljeno Maj 5, 2006 Opozori Objavljeno Maj 5, 2006 nemški klik polno finih stvari :OK: pa še katalog PDF file, 1,8Mb lp Bajsi XJR_Prospekt_2006.pdf
Osama Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 Impresivno! Vse kar sem si želel dodati...
Osama Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 KOVČEK Sicer za tole temo ni kakšnega zanimanja -ampak prišel sem do zanimivega spoznanja. Sedaj imam 5.000 km in motor mi je permanentno žrl živce z zvijanjem. Zvija ga po ravnem nad 190 km/h, po ovinkih nad 150 km/h in še posebej, če pri večji brzini v ovinku zabremzaš. Zvija ga tako, da je pravzaprav nevaren. Žena mi je rekla naj ga reklamiram. Pa sem rekel - bodo pač rekli, da naj snamem kovček. In sem ga za probo snel. !!!!!!!!! Vsedel sem se na drug motor. Omogoča skoraj vse. Pravi primer agilnosti, omogoča ostro divjanje in uletavnje v ovinke tudi pri visokih hitrostih. Nemiren postane šele pri 200 (rahlo nemiren - medtem ko ga je prej dobesedno metalo po cesti). Sedaj čaka še naročen amortizer za balanco (Pilko, 120 ksit), nabavit moram najtrše fedre za vilce (verjetno Luis), dobro bi pa bilo dobit tudi kakšne trše fedre za zadnje amortizerje (imam na trdo in pomaga)(gornji katalog je sicer super a ne znam nakupovati po i-netu...). Torej, če tišim si moram življenje na tem stroju organizirat brez kovčka (že kupujem pajke in vijačim pohištvene ročaje v prtljažnik - za pripenjanje pajkov in čelade). POVZETEK (ker sem nametal en kup stvari in nimajo posebnega repa in glave): XJR 1300 je pri dinamični vožnji z kovčkom NEVAREN. Za tišanje SNETI KOVČEK!
lina Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 Nič ni nemiren in nič ga ne zvija...tudi pri 200+
Osama Objavljeno Maj 30, 2006 Opozori Objavljeno Maj 30, 2006 Nič ni nemiren in nič ga ne zvija...tudi pri 200+ Ja, samo potrebuje nekaj let dela na vzmetenju... (pa kovčka verjetno nimaš, ne?)
lina Objavljeno Maj 30, 2006 Opozori Objavljeno Maj 30, 2006 (popravljeno) Nekaj let?...ne, samo glavo na pravem mestu in da veš za kaj se gre in kako se gre in nekaj soldov...sem ti napisala...pa nočeš poslušat pa sem mogla en postek prilepit, da ne boš osamljen..... :) Tole o montaži še trših zadnjih amortizerjev...to pa bo :xx: .... V glavnem po avtocesti tudi pri 240 ni tresenja zvijanja in podobnih reči.... Možno, da sem spregledala pa bom vprašala....Koliko ti sedaj, ko si ,,naštelal,, fergazerje žre?...si že prišel (ko si napisal da si poiskusil ekstremno vožnjo)... prišel do 12+l/100km? Kovček je gor zelo poredko oz. prej izjemoma, ker če se selimo najamemo selitveni servis....vendar če je gor kovček je pač vožnja s kovčkom kakšnega ekstremnega šimija pa ni....kufer kot kufer. Popravljeno Maj 30, 2006. Popravil lina
Osama Objavljeno Maj 30, 2006 Opozori Objavljeno Maj 30, 2006 Nekaj let?...ne, samo glavo na pravem mestu in da veš za kaj se gre in kako se gre in nekaj soldov...sem ti napisala...pa nočeš poslušat pa sem mogla en postek prilepit, da ne boš osamljen..... :) Tole o montaži še trših zadnjih amortizerjev...to pa bo :xx: .... V glavnem po avtocesti tudi pri 240 ni tresenja zvijanja in podobnih reči.... Možno, da sem spregledala pa bom vprašala....Koliko ti sedaj, ko si ,,naštelal,, fergazerje žre?...si že prišel (ko si napisal da si poiskusil ekstremno vožnjo)... prišel do 12+l/100km? Kovček je gor zelo poredko oz. prej izjemoma, ker če se selimo najamemo selitveni servis....vendar če je gor kovček je pač vožnja s kovčkom kakšnega ekstremnega šimija pa ni....kufer kot kufer. Nekaj let - pač nimam časa vsak teden letet po kakšne fedre k luisu, pa po internetu tud ne znam naročat tega sranja (posebej ne v nerazumljivi švabščini). Tudi zamenjat olje v prednjih vilicah je postopek, ki vzame 1 popoldne, ki ga (ponavadi) nimam. Sicer se mi pa nikamor ne mudi. Kar se zadnjih fedrov tiče, so absolutno premehki. Motor začne nihat in če jih daš na trdo, je precej bolje (mi je priporočil tudi Igy Marinčič, star lastnik XJR - mu tudi nisem dolgo verjel). Še zdaleč niso tako dobri, kot izgledajo. Osebno bi jih kar zamenjal za kakšne druge. Poraba je med 7 in 9. Ekstremnejše priganjanje ne da posebnih nobenih rezultatov, ker je skoraj vseeno ali jo šaltaš pri 5 - 6 ali pa jo rolaš do 8. Sicer pa jaz ekstremno navadno ne divjam. Shimy JE! Z kovčkom od 70 do 50, brez kovčka okrog 60. In še o kovčku. Vedno sem občudoval ljudi, ki nimajo kovčka. V največji vročini vlačijo sabo tisto nespretno opremo, odlagajo stvari po tleh, jim padajo z motorjev itd. Z leti pa pač postaneš komot. Ko se ustaviš, bi se znebil najprej čelade (jo zapnem na poseben nosilec (pohištveni ročaj), ki ga imam na vsaki strani kovčka našraufanega za te namene. Potem slečem rokavice in ledvični pas. Oboje gre v kovček (jaz pa v bife ali kam dlje). Če je vroče, roma jakna na kovček (lahko tudi med vožnjo po kakšnem Portorožu). Na kovčku imam namreč montirane pritrdilce za pajka in lahko pripenjam stvari tudi na kovček. V kovčku imam moj rukzak, ključe, denarnico, mobi itd. V kovčku imam potapljaško opremo za primer dežja. Če grem na morje imam pasulj, knjige, cigarilose, mleko itd. To je sicer za ta motor (na lokaciji kovčka) čisto pretežko, tako da dam v eno torbo in zapnem na sovoznikov zic. Skratka: brez kovčka živim samo z največjo težavo, ker prvo ko se ustavim, se hočem znebit grozne motoristične opreme. Tak sem, najbolje se počutim v komot širokih in lahkih cunjah. Smučarska, potapljaška in motoristična oprema me spravljajo na rob obupa in ostalalima dvema športoma sem se tudi iz tega razloga odrekel. Motor pa ti na dobri cesti pač da toliko užitka, da se mu še ne bom odrekel. Sicer pa je zvijanje XJR itak t.i. tabu tema. Tisti, ki jo imajo, tega za živ denar nebi javno objavili, ker je treba svojo malho itak samo hvalit, pa še prodat bo enkrat treba. Je pa dejstvo, da je motor zgrajen na preživelem konceptu, tako da ima dejansko nevaren geštel in neznosno porabo. Ampak celoten vtis to kljub vsemu skompenzira in meni se vsemu navkljub zdi izjemen motor. Vsekakor ima dušo in ima tudi jajca.
lina Objavljeno Maj 30, 2006 Opozori Objavljeno Maj 30, 2006 (popravljeno) Se sicer že enkrat napisala pa vseeno: Motor letnika 2004 ni zvijalo kot zvija letnik 2005....vem iz osebnih iskušenj oz. poznanstev....in ukvarjanja s tem problemom. In od kolega motor bi jaz peljala nazaj in zahtevala da to sranje zamenjajo, ker je nemogoč in zvijanje je strašno, da ne rečem nevarno...mogoče pa je le on imel smolo in to ne velja za cel letnik. Napisala sem ti tudi da je motor zadaj pretrd in spredaj premehak...ko zamenjaš kot sem že napisala kaj in dodaš vse kar sem napisala je motor tak kot treba............ga ne zvija in ne premetava oz ne odskakuje in je povsem miren in komot spustiš balanco kadarkoli (seveda dokler ti zračni upor dovoljuje, da te še ne odnese). Zadnji amrtizerji bi res bilo bolje če bi bili nastavljivi vendar je strošek prevelik in se pač znajdeš po svoje (tudi že napisano) in vzameš v zakup, da s tačko hitreje podrajsaš po tleh....če bo kdaj kje ugodna varjanta bojo pač kupljeni novi amortizerji in žal ksing -song oz. karkoli kr neki iz TC shopa ali pa Louisa (se posipam s pepelom in se opravičujem vsem užaljenim) ne pridejo v poštev....priznane znamke pa tudi v Louisu niso đabe. Žere pa velik...oz. kakor pač voziš...in brez nič ni nič, še nikoli ni bilo in ne bo...torej športna vožnja tudi 12 litrov in temu primeren je odziv motorja in zadovoljstvo voznika, ki ga ne bi zamenjal za nič drugega....pa je imel marsikaj drugega. O preoblačenju in kufrih pa ne bi razpravljala, ker smo pač ljudje različni in tudi različno oblečeni. :) Popravljeno Maj 30, 2006. Popravil lina
Osama Objavljeno Maj 30, 2006 Opozori Objavljeno Maj 30, 2006 Hmm - zanimivo. Morda je 2005 res kaj zajeban napram 2004. Ker mojega vsekakor kar nevarno zvija, pri 200 pa rata problem tudi brez kovčka. Tisto s fedri imam vse v načrtu, za shimy imam naročen amortizer za balanco. Ni mi pa jasno kaj bi bilo lahko na 2005 drugače, da bi ga bolj zvijalo. Ali je tvoj frend zadevo dejansko reklamiral? Kakšen je bil uspeh? Čudna stvar tale xjr... PS Moj je 2005 jesen.
lina Objavljeno Maj 30, 2006 Opozori Objavljeno Maj 30, 2006 Hmm - zanimivo. Morda je 2005 res kaj zajeban napram 2004. Ker mojega vsekakor kar nevarno zvija, pri 200 pa rata problem tudi brez kovčka. Tisto s fedri imam vse v načrtu, za shimy imam naročen amortizer za balanco. Ni mi pa jasno kaj bi bilo lahko na 2005 drugače, da bi ga bolj zvijalo. Ali je tvoj frend zadevo dejansko reklamiral? Kakšen je bil uspeh? Čudna stvar tale xjr... PS Moj je 2005 jesen. Ja, rekli so naj zamenja gume.....pa jih je ...pa je bilo precej boljš...vendar ni bilo povsem ok (ker z original gumami-res da napol obrabljenimi je bila KATASTROFA).....in človek se je pač sprijaznil, da bo s tem živel, je pa tudi kuferaš...oz skoz ma kufer gor.... Človek pa sedaj o temu ne govori več in pravi, da se je navadu in da zadeva ne trese več (saj veš ne smeš priznat, da si z nakupom v temo brcnil). Sedaj pa ga bolj poredko srečam pa ne vem ali ima novo bejbo al pa mu je čist bad zaradi motorja :P
Osama Objavljeno Maj 30, 2006 Opozori Objavljeno Maj 30, 2006 Ja, rekli so naj zamenja gume.....pa jih je ...pa je bilo precej boljš...vendar ni bilo povsem ok (ker z original gumami-res da napol obrabljenimi je bila KATASTROFA).....in človek se je pač sprijaznil, da bo s tem živel, je pa tudi kuferaš...oz skoz ma kufer gor.... Človek pa sedaj o temu ne govori več in pravi, da se je navadu in da zadeva ne trese več (saj veš ne smeš priznat, da si z nakupom v temo brcnil). Sedaj pa ga bolj poredko srečam pa ne vem ali ima novo bejbo al pa mu je čist bad zaradi motorja :P Ja, 2005 ima gor Dunlop in sicer ene bolj turistične (D 225 ali nekaj takega). Dunlop rad shimira (že občutil na SV). In če je kuferaš, potem, vsaj moja izkušnja: z kufrom je xjr (vsaj moj) nevaren. Brez kufra je ipak bistveno, da ne rečem dramatično bolje. Še vedno pa ne čisto dobro... Kar jaz sedaj delam, je da si na prtljažik motiram kljukice na katere bom lahko zapel čelado in pajke in razna jajca, ko se ustavim. Prtljago pa bom namesto v kufru vozil v torbi pripeti na sopotnikov zic (morda si kupim tudi poseben moto-rukzak). Tam je iz stabilnostnih razlogov veliko bolje, tudi aerodinamika je boljša (s kufrom in malo givi šipo mi namreč dviguje čelado). XJR ima okoli zica lep sistem kljukic za pripenjanje prtljage. Kufer bom dal gor, ko bom peljal ženo in prtljago, takrat imam itak prepoved tiščanja. PS: TROBEC JE NAREDIL SAMOMOR (ali pa so mu ga naredili?)
lina Objavljeno Maj 30, 2006 Opozori Objavljeno Maj 30, 2006 (popravljeno) Tudi letnik 2004 je imel te gume pa ni bilo problemov s shimmyem ....kakšna je uporabnost teh gum je druga pesem . Naslednje so bile in letos so tudi še (drugo leto pa jih po moje res ne bo več mogoče kupit) D 207... Trobec ima že svojo temo ...ažurnost =MS Popravljeno Maj 30, 2006. Popravil lina
bajsi Objavljeno Maj 30, 2006 Opozori Objavljeno Maj 30, 2006 Heh, da malo podpiham žerjavico, fura po D, F, A in I, 120kmh konstanta po AC, v zavetrju drugega motorja, poraba med 4,65 in 5,1. Glede zvijanja pa bom rekel samo če nisi vozil Vmaxa z 17colsko sprednjo felno in zadnjo 15 z balonom nima smisla debatirat o raznih zvijanjih in tresenjih, pa se v 6 letih nisem ubil vsem nevarnostim navkljub. Drugače pa zadnji fedri po mnenju testnikov (Motorrad) veljajo za dobre in dovolj trde in predvzmetene in ne vem kaj še vse, problem je spredaj in v štelu. LP Bajsi - in se umikam iz nadaljne razprave na to temo.
Osama Objavljeno Maj 31, 2006 Opozori Objavljeno Maj 31, 2006 A propo, xjr ima 107 konjev in zapade v ful drag razred za registracijo. Kolikor vem (ne vem pa čisto ziher) je precej cenejši razred do 99 konjev. Torej ima 7 - 8 konjev preveč. Glede na to, da se SV 650 zablokira iz 70 PS na 25 KW in plača džabe registracijo, bi bilo pametno zablokirati xjr na 99 PS ali kolikor bi bilo pač potrebno. Je kdo kaj razmišljal o tem, ima kdo kakšne izkušnje, kakšne xjr se vozijo po D?
Ice Objavljeno Maj 31, 2006 Opozori Objavljeno Maj 31, 2006 v D se vozijo od 25 KW dalje. sicer redko, ampak obstaja. blokada na 72 KW je kar pogosta, kolikor vem. ne me pa za jezik drzati; podatki so nekaj let stari.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se