Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


jrakus

Priporočene objave

pri meni je ta tik tik delalo na levi strani. Precej moteče.

haha ja točno ta tik tik na levi strani me zelo moti , pri vročem motorju :D :D

ja kaj a pol je to standard na xjr?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

haha ja točno ta tik tik na levi strani me zelo moti , pri vročem motorju :D :D

ja kaj a pol je to standard na xjr?

guess so :>

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

haha ja točno ta tik tik na levi strani me zelo moti , pri vročem motorju :D :D

ja kaj a pol je to standard na xjr?

tako je...prirojena napaka...poznam človeka ki ima narejenih 100.000 km in motor še vedno dela brez problema kljub temu tik tik tik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

fantje kaj pa to

Mesec dni nazaj sem menjal olje in filter kupil sem ga v trgovini pooblaščeni za yamaho in sicer Yamalube S4 10w-40, ki naj bi bil primeren za moj motor. in sedaj, ko je motor mrzel se pri nizkih obratih sliši neko čudno rožljanje nekje na desni strani motorja, a se to sliši oljna pumpa??

pred menjavo olja ni bilo tega zvoka. ko se pa segreje pa ta zvok čisto izgine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaribal ti bo. :naughty:

tele tvoje stare zračno hlajene yamahe ne smeš preveč poslušat, ker te bo samo srce bolelo. :whistle:

Edino kar je važno je, kako deluje pod visokimi obrati in ko je oreng segret.

Če si prepričan, da je agregat brezhiben, potem je edino kar lahko narediš, da se navadiš na zvoke. Če hočeš tih motor, si pa kupi fzs1000, boš lahko s stetoskopom poslušal. Razen če exup že ne ruži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje kaj pa to

Mesec dni nazaj sem menjal olje in filter kupil sem ga v trgovini pooblaščeni za yamaho in sicer Yamalube S4 10w-40, ki naj bi bil primeren za moj motor. in sedaj, ko je motor mrzel se pri nizkih obratih sliši neko čudno rožljanje nekje na desni strani motorja, a se to sliši oljna pumpa??

pred menjavo olja ni bilo tega zvoka. ko se pa segreje pa ta zvok čisto izgine.

Fajn bi blo,če bi napisal kakšno olje je bilo pred menjavo uporabljano.Namreč,če je bilo prej uporabljano gostejše olje npr. Motul V-300 T-4 20W50 je to zdaj preredko in se ti sliši šponer ketnice odmične gredi.To ni nič hudega če pri mrzli mašini slišiš malo ta šponer,ko pa naslednjič menjaš olje pa si kupi gostejše in verjetno bo problem rešen saj za zračno hlajene motorje je vedno bolje dajati malo gostejše bolj vizkozno olje,zaradi višjih temperatur kot pri vodnohlajenih motorjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
tako je...prirojena napaka...poznam človeka ki ima narejenih 100.000 km in motor še vedno dela brez problema kljub temu tik tik tik

Tudi jaz osebno poznam človeka, ki je s svojim xjr-jem prevozil sicer samo 45.000km ampak ni nikoli slišal tistega: tik, tik, tik ... Zelo osebno ga poznam. Intimno. Mogoče je štos v tem, da slabo sliši. :whistle: Občan v zrelih letih. Mogoče mu pa njegov xjr ali Angelca, kot ga je poimenoval, ni niti sporočala kakšnih posebnih pritožb. Nasplošno sta se dobro štekala .... Ja, zelo dobro ...

Zato je tolikanj bolj presenetljivo, da jo je pred tednom dni zamenjal za precej mlajšo Dondo. Pri starcih nikoli ne veš, kdaj gre za drugo, tretjo ali n-to puberteto in kdaj za ajnšpric, ki preseneti skozi oroženelo prostato ob pogledu na napeto rit ... Kot mi je še ves v žaru strasti vedel povedati, gre za precej več kot le za trenutno inspiracijo. Baje je zelo (pre)tehtal ...

Se opravičujem, da sem izrabil tik, tik problematiko za tale izliv. XJR je in bo ostala legenda in tiktikanje paše k legendam.

Jaz bom pa odslej spremljal temo: Honda CB1000R.

V spomin Angelci,

fifty

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

A kdo ve ali obstojajo kakšni križi, ki bi bili bolj naprej, tako da bi se povečal predtek. Seveda bi bilo lepo, če bi števci luč in ostala krama še vedno pasali.

XJR se mi namreč poleg ostalega zdi tudi preveč nemirna (kot sicer večina japoncev, ki so narejeni tako, da jih lahko vozijo tudi 50 kilske punce)

Popravljeno . Popravil Osama
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem našel ene križe za XJR, pa ne razumem nemško.

Kaj pravzaprav spremenijo na stvari tile križi:

http://shop.mek.biz/product_info.php?info=...enklemmung.html

in kaj tile:

http://shop.mek.biz/product_info.php?info=...enklemmung.html

in ali kateri dejansko povečajo predtek?

Nemškošprehajoči vljudno vabljeni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem našel ene križe za XJR, pa ne razumem nemško.

Kaj pravzaprav spremenijo na stvari tile križi:

http://shop.mek.biz/product_info.php?info=...enklemmung.html

".......zaradi vecje povrsine vpetja vilic (spodnja plosca debeline 60 mm, zgornja 40 mm in 4 kratno spodnje vpetje vilic v kriz) se v vilici delujoce aksialne moci odlocilno zmanjsajo iin zaradi visoke togosti kriza se celo vozilo prisili k vecji mirnosti podvozja. vec varnosti, yada yada yada........". priporocajo uporabo progresivnih in ojacanih vzmeti zaradi zmanjsanja posedanja vilic pri zaviranju.

in kaj tile:

http://shop.mek.biz/product_info.php?info=...enklemmung.html

in ali kateri dejansko povečajo predtek?

Nemškošprehajoči vljudno vabljeni!

v bistvu enaka zadeva, samo vijaki so "znotraj lezeci", i.e. vijacenje obrnjeno proti krizu, medtem ko je pri zgornjem modelu vijacenje na "zunanji" strani (glej sliki).

"zunaj": http://shop.mek.biz/images/product_images/...mages/208_0.jpg

"znotraj": http://shop.mek.biz/images/product_images/...mages/204_0.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osama ,serijski motor je praktično neuporaben za športno vožnjo zato je potrebno nekaj predelav ki ti jih je že Lina napisala nekaj let nazaj( gre za moj motor).Opisal ti bom predelave ki so osnova za vožnjo brez guganja,šimija itd in se ne bom spuščal v debate o tem kdo polaga do tačke in kdo do ušes(mimogrede polaganje do tačke ni kakšen strašen nagib ker so prenizko in kar široko nastavljene)lahko pa ko bo asvalt segret sam probaš.Zamenjava motorje pa gasa.(sem iz lj)

1.Gume!!!!!!!!!! Qualifier rr itd (SAMO NE TOURING)

2.Wilbers progresivne vzmeti spredaj .

3.Dodatni most čez vilice.Kupljeni so dragi in grdi zato si ga zriši sam in daj zrezkat na cnc lahko ti dam osnovne mere.

4.Ko zamenjaš vzmeti je sprednji del višji zato ga spusti nekje do krmila.Koliko mm ne vem napamet.

5.Zadnje vzmeti obvezno razbremeni do konca in prestavi za nakaj zarez višje koliko ne vem na pamet.Ko boš nastavil vzmeti bo zadnji del šele začel opravljati svojo funkcijo vendar le v solo vožnji ker je za dva premehak.

Prednji del imaš z zgoraj opisanim rešen in zato namesto križev raje kupi zadnje nastavljivo vzmetenje predtek pa pusti pri miru do kakšne bolj resne predelave.

Za vožnjo v dvoje s ključem obremeniš vzmet do konca in zadeva je rešena lahko pa pustiš kot je in manj polagaš probaj.

Imam 93kg in motor se pelje res dobro.

Če ne znaš razdreti zadnjih vzmeti jih nesi v Mengeš,Lina ti je dala naslov v prejšnih objavah vendar je mojster iz Mengša ne iz Trzina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

res mi ni jasno, kaj hočete od popolnega motorja..kar naprej nekaj drgate v njih.... :rolleyes:

naj povem najin xjr ima 48 000 prevoženih...veriga in zobnik sta še prva, menjala sva samo tiste stvari, ki so za menjat ...olje, oljni in zračni filter in gume.

motor teče kot urca, nič ne tiktaka, nič ne rožlja.....(tok tok)

dr.looney :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kako zahteven poseg je odstranitev rezervoarja na XJR zaradi menjave sveck?

Ali je treba spraznit rezervoar in sneti kaksne cevke iz pipice za benz?

Ali je rezervoar prisraufan samo z enim sraufom na zadnji strani? :unsure:

LP Pito

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še vedno se čudim..... :whistle:

motorji so za vozit ne za šrufat, saj ni čudno, da imate potem probleme.

kakršno koli nestrokovno poseganje v motor vedno prinaša težave.

če že hočete šraufat si kupite eno staro 4-ko al pa kakšne razbite jajce pa se izživljajte na njih.

mehaniki, serviserji niso za to, da nam praznijo denarnice ampak da nam strokovno vzdržujejo in popravljajo motorje.

če si npr. zlomite nogo greste k zdravniku, a ne :winkiss:

dr.looney :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res mi ni jasno, kaj hočete od popolnega motorja..kar naprej nekaj drgate v njih.... :rolleyes:

naj povem najin xjr ima 48 000 prevoženih...veriga in zobnik sta še prva, menjala sva samo tiste stvari, ki so za menjat ...olje, oljni in zračni filter in gume.

motor teče kot urca, nič ne tiktaka, nič ne rožlja.....(tok tok)

dr.looney :alien1:

Prvo ketno pri 48.000???? Kakšen stil vožnje pa imaš?

Jaz sem ga zelo šparal, pa je pri 32.000 z njo popolnoma konec, napenjalci so skoraj na koncu, stegne se vsakih 50 km.

Mašinca pa res teče kot urca, kar je res, je res.

Popoln motor pa xjr ni, ker se pač za en k. pelje, naročito pri večjih hitrostih. Žal pa so motorji, ki se dobro peljejo neuporabni za vožnjo v dvoje ali za pritrditev kakšne prtljage, oz. preprosto neudobni/neuporabni.

Kar se tiče šraufanja: odnos do motorja zares dobiš šele, ko ga sam šraufaš, pereš itd. Moraš pa imeti nekaj znanja in delat samo stvari, ki jih obvladaš. Ne vem zakaj nebi sam zamenjal svečk, ker strokovnjaki s servisa so mi na mojem bivšem Diveržnu npr. zajebal navoj za svečko na glavi motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kako zahteven poseg je odstranitev rezervoarja na XJR zaradi menjave sveck?

Ali je treba spraznit rezervoar in sneti kaksne cevke iz pipice za benz?

Ali je rezervoar prisraufan samo z enim sraufom na zadnji strani? :unsure:

LP Pito

Najprej odklopiš cev za bencin in cevko za podtlak - oboje na pipici. Objemko cevi za bencin razkleni s špic cangami. Še prej - seveda - odvij stranske deklce in jih snemi, pa seveda tank (en vijak pod zicem). Potem dviguj tank zadaj in odklopi en električen prikljeuček (števec za gorivo), dvigni še malo in iztakni dve cevki (iberlaufa od tanka), ki sta bolj globoko pod tankom, simetrično ena levo, ena desno. Potem tank primi spredaj in zadaj in ga izvleci proti nazaj in dviguj. Spredaj je nasajen na take stranske gume, ki sedejo v utore na tanku. Če kaj ne gre, preveri, če si res iztaknil vse sranje, ki je pripeto nanj, tega res ne manjka.

Ko to delaš, je res dobro, če je tank bolj prazen, ker je že brez bencina dost zajeban (če nisi vajen), gre pa seveda tudi s polhnim.

Že vnaprej si pripravi karton ali nekaj (lahko tudi 2 kloca), kamor boš odložil tank. Če ti bo kam padel in ga boš ruiniral, boš res slabe volje.

Kar se svečk tiče najprej posesaj ali spihaj prostor okoli svečk, ker ni lepšega, kot da odviješ svečko, v cilinder ti pa padejo razni kamenčki in pesek. Za odvijanje uporabi original ključ, ker edino s tem prideš zraven. Tisti hladilni kanali za notranje cilindre, ti bodo do neke mere zagrenili življenje, vedi pa, da je možno - zato hrabro!

Pa veliko sreče!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo ketno pri 48.000???? Kakšen stil vožnje pa imaš?

Jaz sem ga zelo šparal, pa je pri 32.000 z njo popolnoma konec, napenjalci so skoraj na koncu, stegne se vsakih 50 km.

Mašinca pa res teče kot urca, kar je res, je res.

Popoln motor pa xjr ni, ker se pač za en k. pelje, naročito pri večjih hitrostih. Žal pa so motorji, ki se dobro peljejo neuporabni za vožnjo v dvoje ali za pritrditev kakšne prtljage, oz. preprosto neudobni/neuporabni.

Kar se tiče šraufanja: odnos do motorja zares dobiš šele, ko ga sam šraufaš, pereš itd. Moraš pa imeti nekaj znanja in delat samo stvari, ki jih obvladaš. Ne vem zakaj nebi sam zamenjal svečk, ker strokovnjaki s servisa so mi na mojem bivšem Diveržnu npr. zajebal navoj za svečko na glavi motorja.

potem ga že ne šparaš........ :naughty:

midva se voziva vedno dva, je pa res da se še nikoli ni mašina vrtela v rdečem. zelo naložen po vseh mogočih hribih in

v kakršnem koli vremenu, razen pozimi.

redno servisiran( pri elisi), nikoli nič ne dregava vanj.

stil vožnje je pa turistični.....max. hitrost na avtocesti 200.(to se zgodi redko) ponavadi od 130 do 150 km/h po avtocesti...

po ostalih cestah malo nad omejitvami.

dr.looney :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer nisem več (ponosni) lastnik XJR-ja a sem ga vozil 5 let: tudi sam sem prevozil 46.000 km ne da bi bilo treba menjati verigo in vem, da je vsaj še eden z XJR-jem na tem forumu, ki je menjal verigo tik preden se je števec obrnil na 50.000. Stil vožnje? XJR pač ni motor, ki bi mu bilo treba navijat ušesa, da bi dal kaj od sebe ... tudi ne vem, kaj naj bi počel v rdečem polju vrtljajev, da hitrosti prek 180 ne komentiram. Voziti v polju med 3.000 in 6.500 vrtljaji ob "normalnih" pospeških in pojemkih zagotavlja dolgo življensko dobo.

Kar se pa "šraufanja" tiče: prav rad sem ga 1x-2x na leto zapeljal do Jureta; kot je že rekla dr. looney - zdravniku nekako bolj zaupam, čeprav se mi zdi, da sam najbolj vem zakaj me boli zadaj za levo lopatico ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!