Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


Priporočene objave

Objavljeno

v D se vozijo od 25 KW dalje. sicer redko, ampak obstaja. blokada na 72 KW je kar pogosta, kolikor vem.

ne me pa za jezik drzati; podatki so nekaj let stari.

BLOKADE

Objavljeno

Ena varijanta je XJR 1200, ta ima 98 konjev, sam so pa redke, sploh pri nas v Sloveniji .)

Objavljeno

Al pa zamenjaš rore, mu omogočiš lažje dihanje in še par manjših čarov z žičkami, pa imaš 120 KM (na zadnji gumi se mi zdi) - s tem pa upravičiš plačevanje višjega razreda.

Je bilo par let nazaj prikazano kako in kaj v Moto Pulsu - enostaven poseg, največji strošek pa so rori. Imam to številko MP še nekje doma, ampak nimam skenerja.

Objavljeno

Al pa zamenjaš rore, mu omogočiš lažje dihanje in še par manjših čarov z žičkami, pa imaš 120 KM (na zadnji gumi se mi zdi) - s tem pa upravičiš plačevanje višjega razreda.

Je bilo par let nazaj prikazano kako in kaj v Moto Pulsu - enostaven poseg, največji strošek pa so rori. Imam to številko MP še nekje doma, ampak nimam skenerja.

Torej takole: najprej jo uradno zmanjšaš na 98 PS in potem neuradno povečaš na 120 PS.

Seems fair to me - vsaj glede na to, da v zadnjih 20 letih še nisem oddal kupončka zaradi povzročitve škode z motorjem.

Objavljeno

Heh, da malo podpiham žerjavico, fura po D, F, A in I, 120kmh konstanta po AC, v zavetrju drugega motorja, poraba med 4,65 in 5,1. Glede zvijanja pa bom rekel samo če nisi vozil Vmaxa z 17colsko sprednjo felno in zadnjo 15 z balonom nima smisla debatirat o raznih zvijanjih in tresenjih, pa se v 6 letih nisem ubil vsem nevarnostim navkljub. Drugače pa zadnji fedri po mnenju testnikov (Motorrad) veljajo za dobre in dovolj trde in predvzmetene in ne vem kaj še vse, problem je spredaj in v štelu.

LP Bajsi - in se umikam iz nadaljne razprave na to temo.

1. izraučn na samo dve decimalki (a to z mezuro na petrol hodiš?)....sicer pa jest se ne prtožujem čez porabo oz. me ne gane.

Zvijanje...z modifikacijami, ki sem jih napisala: zvija NIČ in trese NIČ...tudi pri 240 ni nobenih problemov in če ne bi pihalo, bi komot balanco spustil in enga prižgal...pa še okol bi se lahko obrnil, ampak še kar vstrajaš pri geštelu..prav, če v motoradu tko piše pol bo že res :photo: ...in svet gre naprej...eni se vozimo brez šimija in podobnega....eni se pa tolažijo z V maxom....in hvalijo cesarjeva oblačila...

Mogoče bi pa moral kdaj kaj v praksi probat in ne vsega kar prebereš vzeti za dokončno resnico.

Blokada: ko si kupil motor si vedel v kater razred padeš...in kar naenkrat bi rad prišparal tistih nekaj tisočakov (če imaš motor že 20 let predvidevam 50%bonifikcijo, pa če ga odjavljaš) na leto.... Smešno oz res ne razumem....skor tko kot če bi si kupila dirkalnega konja in ga vpregla v plug.

Objavljeno

Al pa zamenjaš rore, mu omogočiš lažje dihanje in še par manjših čarov z žičkami, pa imaš 120 KM (na zadnji gumi se mi zdi) - s tem pa upravičiš plačevanje višjega razreda.

Je bilo par let nazaj prikazano kako in kaj v Moto Pulsu - enostaven poseg, največji strošek pa so rori. Imam to številko MP še nekje doma, ampak nimam skenerja.

dej napiši katera številka MP je bila to..res me zanimajo tiste čarovnije z žičkami...rore imam že...,to da padem v najvišji razred mi je pa itak bilo jasno že ko sem kupoval motor....in Lina ima čisto prav "čistokrvni dirkalni konj ni za v plug"

Objavljeno

Te dni (ponedeljek) sem se vozil z mojo frau iz Krka in med Vrhniko in Lj. sva zaradi duhamornosti stare ceste šla na AC. Potem sem jo hotel malo impresionirati in sem obrnil na 200 km/h. To je tista brzina pri kateri je moja XJR tudi brez kovčka (in samo z voznikom) postala nemirna. Začuda pa je z dvema osebama, pono tank torbo, polnim kufrom in polnim manjšim rukzakom pripetim na kufru ostala pri 200 popolnoma mirna. Nemirna je postala samo moja frau, ki me je precej odločno prisilila, da sem zaprl.

Torej - ponovno se je izkazalo, da sopotnik često umiri motor in da je vožnja natovorjenih motorjev možna predvsem v dvoje (težko si predstavljam, kaj bi tako otovorjena xjr počela, če bi bil gor sam).

Zanimivo.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

evo nove pridobitve..končno bo manj svinjarije tam kjer ne dosežem[attachmentid=78391][attachmentid=78392]

post-798-1155498766_thumb.jpg

post-798-1155498794_thumb.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

dej napiši katera številka MP je bila to..res me zanimajo tiste čarovnije z žičkami...rore imam že...,to da padem v najvišji razred mi je pa itak bilo jasno že ko sem kupoval motor....in Lina ima čisto prav "čistokrvni dirkalni konj ni za v plug"

Tiste žičke in vrtanje lukenj v pokrov filtra za zrak je bolj larifari .... Sem pred leti najprej z navdušenjem prebral ta članek, skoval načrt za "predelavo" (sem bil ravno na dopustu) in na koncu šel z revijo v roki za nasvet vprašat še v Eliso (ki ni samo navaden pooblaščen servis ampak imajo ogromno izkušenj s predelavami motorjev), kjer so mi pošteno povedali, da to ni to.

Povedali so mi tudi, kaj vse je treba zamenjat za dodatne PS, sam so šle cene tistih delov v višave :surrender: :surrender: :surrender:

Glede na to, da ponavadi moja XJR vozi med 2 in 5 tisoč obrati mi je itak brez veze dodajati PS - moje skromno mnenje.

Tadej

Objavljeno

Tiste žičke in vrtanje lukenj v pokrov filtra za zrak je bolj larifari .... Sem pred leti najprej z navdušenjem prebral ta članek, skoval načrt za "predelavo" (sem bil ravno na dopustu) in na koncu šel z revijo v roki za nasvet vprašat še v Eliso (ki ni samo navaden pooblaščen servis ampak imajo ogromno izkušenj s predelavami motorjev), kjer so mi pošteno povedali, da to ni to.

Povedali so mi tudi, kaj vse je treba zamenjat za dodatne PS, sam so šle cene tistih delov v višave :surrender: :surrender: :surrender:

Glede na to, da ponavadi moja XJR vozi med 2 in 5 tisoč obrati mi je itak brez veze dodajati PS - moje skromno mnenje.

Tadej

maš prav ...sem tud jaz pogruntal da je tudi tako zadosti "konjev"

Objavljeno

Glede na to, da ponavadi moja XJR vozi med 2 in 5 tisoč obrati mi je itak brez veze dodajati PS - moje skromno mnenje.

Tadej

Se podpišem pod to - itak gre kot sam hudič.

Sicer pa moje nadaljne izkušnje: - ...z geštelom je res križ. Nad 200 ga začne sprehajat po cesti in na hitrih krivinah (nad 150) ga začne napumpavati. Zelooo zoprn občutek. Šimi je grozljiv (z bolj zrabljeno gumo se stopnjuje).

In potem sem montiral amortizer za balanco (LSL, cca 230 EUR). Motor je v celoti spremenil karakter. Postal je stabilen, miren, pelje se kot po glajzu. Šimija ni več. Največji napredek je na dogih ovinkih, kjer prejšnje napumpavanje nadomesti nekakšna samozavestna mirnost. Vožnja se je iz slabo prikritega strahu pred lovljenjem krivulje spremenila v čisti užitek. Dramatična sprememba na bolje. Pri hitrosih > 200 še nisem probal, tako da ne vem, če tudi na ta del problemov amortizer vpliva pozitivno.

Je pa s cenenim LSL amortizerjem problem, ker je že itak mehak, se pa prav hitro še dodatno zmehča, tako da ga imam že na max (7) pa počasi postaja too soft. Če se da komu ukvarjat z njim (menjat olje) mu ga ugodno prodam, sam grem nabavit Tobijevega, ki stane 2x več a mi je dal ob ogledu izredno dobre občutke. Je 2,5x daljši od LSLjevega in ga lahko zato poljubno na široko vpneš, kar zagotavlja željeno trdnost. Tudi izdelava je na čisto drugem nivoju.

Kakorkoliže, tega motorja več brez amortizerja za balanco ne bom vozil in zdi sem, da tudi drugih ne, ker je občutek mirnosti in vodljivosti enkraten.

Objavljeno

Blokada: ko si kupil motor si vedel v kater razred padeš...in kar naenkrat bi rad prišparal tistih nekaj tisočakov (če imaš motor že 20 let predvidevam 50%bonifikcijo, pa če ga odjavljaš) na leto.... Smešno oz res ne razumem....skor tko kot če bi si kupila dirkalnega konja in ga vpregla v plug.

Lej Lina, zate ne vem, jaz pa grem rajši kaj pojest, kot pa da bi metal denar skozi okno. In plačevanje skoraj 100 jurjev registracije s 50% bonifikacijo je natančno to - metanje denarja skozi okno. Če je tebi pod častjo na tak način prišparat in rajši npr. cel dan čepiš v službi, potem z mano pač ni tako. Spomladanski čas je čas, ko naenkrat zapade v plačilo:

registracije avta (90ksit)

kaska avta (80 ksit)

registracije motorja (95 ksit)

zavarovanje stanovanja (26 ksit)

plačila grobnega prostora (2 x 8 ksit)

plačila nadomestila NUSZ (2 x 2 x 10 ksit)

plačila prve polovice elektrike na morju (500 HRK)

plačilo raznih davkov (najmanj 250 ksit)

iin še sem kaj pozabil.

skratka več kot 600 ksit in zelo bi me osrečilo, če bi bila registracija motorja malo cenejša.

In mislim da ne prišparaš le nekaj tisočakov ampak kar precej tisočakov, ker je nad 100 PS precej dražje kot do 100 PS. Pri avtu je npr. nad 150 PS 2x dražje kot do 150 PS (do 150 PS = 130 ksit, nad 150 PS = 260 ksit).

Objavljeno

sam grem nabavit Tobijevega, ki stane 2x več a mi je dal ob ogledu izredno dobre občutke. Je 2,5x daljši od LSLjevega in ga lahko zato poljubno na široko vpneš, kar zagotavlja željeno trdnost. Tudi izdelava je na čisto drugem nivoju.

Ne bi raje Ohlinsa?

Objavljeno

a je kdo že sam menjal verigo na XJRjki :? , sem preletel vseh 35 strani pa, kolikor sem opazil ste jo vsi ki ste jo že menjali, le to menjali na servisih....

Ima kdo slučajno kakšno sestavnico, tam kjer pridejo vpete zadnje vilice v grušt :?

Objavljeno (popravljeno)

Lej Lina, zate ne vem, jaz pa grem rajši kaj pojest, kot pa da bi metal denar skozi okno. In plačevanje

Kaj ko bi raje kaj pojedel namesto, da menjaš amortizerje kot spodne hlačke....ja, kupi Ohlinsa če ne bo vredu pa probi katerega drugega...sej gre za drobižke......važno, da boš prišparal pri registraciji...mogoče bi celo mal dovod goriva ,,zožal,,....bo pač crknil, ko bo hotel mal več popit...bo pa lastnik pol mal več pojedel....

Vsekakor si zelo šparaven.....zakaj si si pol kupil tak motor?..zakaj sploh imeti motor če moraš pol pri hrani merkat?....imiđ mogoče?....bi pa ja raje vzel kirby sesalec...ceneje je...registracije ni nič pa še meglenko ima montirano....

a je kdo že sam menjal verigo na XJRjki :? , sem preletel vseh 35 strani pa, kolikor sem opazil ste jo vsi ki ste jo že menjali, le to menjali na servisih....

Ima kdo slučajno kakšno sestavnico, tam kjer pridejo vpete zadnje vilice v grušt :?

kaj je to sestavnica?

Popravljeno . Popravil lina
Objavljeno

Kaj ko bi raje kaj pojedel namesto, da menjaš amortizerje kot spodne hlačke....ja, kupi Ohlinsa če ne bo vredu pa probi katerega drugega...sej gre za drobižke......važno, da boš prišparal pri registraciji...mogoče bi celo mal dovod goriva ,,zožal,,....bo pač crknil, ko bo hotel mal več popit...bo pa lastnik pol mal več pojedel....

Vsekakor si zelo šparaven.....zakaj si si pol kupil tak motor?..zakaj sploh imeti motor če moraš pol pri hrani merkat?....imiđ mogoče?....bi pa ja raje vzel kirby sesalec...ceneje je...registracije ni nič pa še meglenko ima montirano....

kaj je to sestavnica?

Jaz spodnjih hlač sploh ne menjam tako pogosto... :eek:

Kar se LSL lenkunksdemferja tiče, pa sem pridobil drago iskušnjo - da ni pol kurca vreden - ki jo delim z ljudmi na forumu. To je osnovni namen forumov. Ti bi bila lahko za to edino hvaležna, ne pa da pizdiš.

in

tebi je izgleda plačevanje drage registracije v spolno zadovoljstvo (BTW 1 registracija je skoraj 1 ohlinslov amortizer - oziroma 2 LSL). OK, se bom zanimal za popuste bolj diskretno, da ti ne kvarim orgazmov.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

a je kdo že sam menjal verigo na XJRjki :? , sem preletel vseh 35 strani pa, kolikor sem opazil ste jo vsi ki ste jo že menjali, le to menjali na servisih....

Ima kdo slučajno kakšno sestavnico, tam kjer pridejo vpete zadnje vilice v grušt :?

Objavljeno

@Osama - Jaz sem imel LSL lenkungsdämpfer na Vmaxu in je delal, mislim da kar ena tri ali štiri leta.

@Lina - malo neprijetni postajajo tvoji posti, verjamem da se v živo ne vsajaš toliko po ljudeh....

in da se navežem - ja raje verjamem testu v cajtnigih kot pa pički ki niti motorja ne vozi pa je vseeno bolj pametna kot vsak drug na tem forumu in vsepovprek pljuva, zmerja in se posmehuje

LP Bajsi

Objavljeno

Uki ima težave z ADSL, zato se ne vidi njegovega odgovora na vprašanje, če je že kdo sam menjal verigo.

On je to naredil par mesecev nazaj. Fino je, če imaš hladno pivo za prijatelje, ki ti pomagajo, saj sam težko zamenjaš vse skupaj ;) Takrat me sicer ni bilo zraven, mislim pa, da je treba odstanit zadnjo vilico, če želiš pustit verigo celo. Načeloma ni panike, saj smo kak teden kasneje menjali ketno na kolegovi TDM brez uporabe user manuala :yea1:

Uki ima tudi user manual, vendar ga zaradi težav z internetom :slap: žal ni mogel naložiti

Objavljeno

Sodelavec, ki si je do pred kratkim služil kruh kot moto mehanik kar tudi po izobrazbi je je povedal da je treba zadnjo vilico sneti če hočeš gor dat ketno v enem kosu. Jaz sem namreč takšno kupil ("neskončna" veriga od D.I.D.a) on jo bo pa menjal :)

LP Bajsi

Objavljeno

Sodelavec, ki si je do pred kratkim služil kruh kot moto mehanik kar tudi po izobrazbi je je povedal da je treba zadnjo vilico sneti če hočeš gor dat ketno v enem kosu. Jaz sem namreč takšno kupil ("neskončna" veriga od D.I.D.a) on jo bo pa menjal :)

LP Bajsi

Hudiča, saj obstoja eno orodje - ene sorte abciger - da se razdre ketno. Ketne so v principu vse brezkončne, vezne člene z vzmetnimi zaskočkami pa imajo samo mopedi. Zato se - kolikor vem - ketne razdira z eno tako stvarjo v katero daš del ketne, potem pa šraufaš en štift v bolcen in ga potisneš ven. Tako napravo za bicikl imam doma, za motor pa to dela mehanik. Pravzaprav tudi za bicikl, ker se mi tega ne splača samemu delat, saj zaračuna le par 100 sit.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zakaj pa ne vzameš prekinjeno verigo in jo pol zakovičiš?

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Sem malo trošil..... :blush:

Laser X-treme Inox 4xtapered

post-905-1165681180_thumb.jpg

Objavljeno

Laser X-treme Inox 4xtapered

Kolk si fliknil za ror? Looking good. B) Je lepo gromoglasen?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!