Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


Priporočene objave

Objavljeno

640€

lepo brni če hočeš pošljem soundcheck pred in po vgradnji

LP Bajsi

Objavljeno

lepo brni če hočeš pošljem soundcheck pred in po vgradnji

Ja, dej no. Wanna hear! Na svoji Hondi mam še original, čist zadušen zvok, prdi podobno kot nova Stoenka. Vsaj ne kot stara... B)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

kdo ve kje bi dobil zadnjo luč za novejši model?lahku kej podobnga, kr original bi bla po moje predraga :BUA:

post-12378-1166995930_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Objavljeno

amm...js bi tako kot je original na novejšem letniku... tu je pa tuning magazin, kjer ni originalnih delov, pa še za starejši model so...tnx vseen :)

Objavljeno

pa dobro pa ti to za YBR125 iščeš al kaj?? če hočeš originalni del ga kupiš pri Yamahi oz. pooblaščenem prodajalcu vse ostalo ni original, če pričakuješ da ti bodo pri Louisu prodali "neorginal zadnjo lampo ki je čisto ista kot original" se hudo motiš, torej ti bi lediko ki bi bila podobna originalu da bi jo zmontiral na svojo stvarco.... lahko probaš tudi z podobno od R1 (tiste z stranskim izpuhom so imele nekaj podobnega) ali FZS1000 so eni letniki meli podobne.

LP Bajsi

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

letnik 2007 so že malo oskrunili, ker ima samo eno :eek: izpušno cev :grrr

IPB Slika

Objavljeno

Se pridružujem mnenju, pa še na dolžini je pridobila (izpušna cev - ne motor) tak da počasi odstopajo od mojega ideala, tud zadnja luč mi je tak tak, meni bi bilo bolj všeč če bi bila ves čas rdeča.

Ampak kot vedno je to samo moje mnenje... ne predstavlja nobenega dejstva :OK:

LP Bajsi

Objavljeno

še vedno je pa to najlepši motor na trgu

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Italijansko združenje XJR organizira srečanje malo več o tem tukaj

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

wroča B)

[attachmentid=94260]

od kolega mat črna 1300-ka, v živo še lepša kot na sliki :grim

P.S. Če pa koga zanima od tega kolega svak, pa prodaja rdečo XJR1200 več na PM :ninja:

post-5241-1174652055_thumb.jpg

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

panika, pred časom sem nekje na ITju našel skico oz. risbo - nek francozek je risal - XJR pred katero stoji fant s čelado in rokavicami od Alpinestarsa I guess če ma kdo omenjeno risbico oz link se priporočam

LP Bajsi

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
še vedno je pa to najlepši motor na trgu

:worship: Agree :worship:

Objavljeno
Se pridružujem mnenju, pa še na dolžini je pridobila (izpušna cev - ne motor) tak da počasi odstopajo od mojega ideala, tud zadnja luč mi je tak tak, meni bi bilo bolj všeč če bi bila ves čas rdeča.

LP Bajsi

Se strinjam za luč, za auspuh pa niti ne. Po mojem ni nobene potrebe po taki množici težkih auspuhov, kot je bila zdaj. Je pa ta nov res predolg.

Objavljeno
Se pridružujem mnenju, pa še na dolžini je pridobila (izpušna cev - ne motor) tak da počasi odstopajo od mojega ideala, tud zadnja luč mi je tak tak, meni bi bilo bolj všeč če bi bila ves čas rdeča.

Ampak kot vedno je to samo moje mnenje... ne predstavlja nobenega dejstva :OK:

LP Bajsi

se popolnoma strinjam....., pa nekaj konjev so postrelili....čist ga bodo "ferderbali". :angry: :cry:

dr.looney :devil:

Objavljeno

NEKAJ MALEGA IZSLEDKOV O UPORABI AMORTIZERJA ZA BALANCO

Prišel sem do nekaj zanimivih zaključkov v zvezi z amortizerjem za balanco in XJR 1300.

Zadnje čase sem se izven Lj. vozil z do konca privitim amortizerjem za balanco in motor mi je na AC (okoli Reke) začeelo vedno že pri 200 pumpat do onemoglosti. Potožil sem Elisi in on je rekel, da je imel ta motor, ampak pumpat ga pa začne šele pri 220 in se da peljat 230.

Približno v tem času sem se pogovarjal še z enim drugim frendom, ki je rekel, da je imel amortizer na MZ 250 a, da je - če je bil preveč na trdo - miza začela pri večjih hitrostih še bolj ritat.

Potem sem naredil eksperiment in zmehčal amortizer ter se podal na AC. Začuda sem z lahkoto dosegel 200 in 210 in 220, ko je motor zares postal nemiren.

Huh - kaj je zdej to? A je amortizer kontraproduktiven?

No odgovor sem dobil včeraj, ko se se peljal na Col z še vedno zmehčanim amortizerjem. Na tistih krasnih ovinkih proti Idriji mi nikakor ni šlo. Motor je kar nekaj spreminjal smer in menil sem, da nekako nisem razpoložen. Potem sem se spomnil amortizerja in ga privil na trdo. Motor se je v hipu umiril in začel sem rezati tiste ovinke kot po tračnicah in brusiti stopalke.

Tako sem prišel do zanimivega zaključka. Za ovinke od 70 do 160 - 170 je odlično uporabiti precej trd amortizer, ker se motor krasno stabilizira. Če pa voziš nad 170 (govorim malo na pamet - ne vem zares kje je meja, lahko je tudi više) pa je dobro amortizer zmehčat, da ne začne motorja navijat samega od sebe.

Se pa - ponavljam - vse normalne ovinke vožene v človeških hitrostih veliko bolje odpelje z amortizerjem na trdo, ker motor dobi karakter in ne opleta ke po cesti, ampak mu je otročje lahko določiti krivuljo, ovink se da položiti celo z eno roko. Še posebej je amortizer koristen, če je na ovinku razdrapana cesta.

Torej amortizer toplo priporočam, tole zgoraj so pa nekakšna navodila za uporabo.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

imam ga in sem še vedno presrečen, občutek se okrepi po vsaki furi, rabi kdo kak info lahko na PM ali pa po želji ob primerni nadoknadi (beri ZA Harmony) tudi v živo in z testom zvoka :naughty:

LP Bajsi

Objavljeno

Wirth progressive gabelfedern - zmontirano, stestirano, pozitivno, sprednji konec bolj čvrst, ne pridem več skozi oz, lahko uporabljam za en ring bolj mehko nastavitev pa vseeno bolj čvrsto blaži kot prej, moj vtis zelo pozitivno :OK:

LP Bajsi

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Olje, ki izginja ... in se vrača - (kot Lassie). :wacko:

Po nekajletni (verjamem, da obojestranski) ljubezni in 34.000 srečnih kilometrih mi je ta vikend moj XJR priredil malo presenečenje. Bila sva na izletu v nekoliko hladnejših predelih naše domovine in ko sem zjutraj odpeljal iz kampa po sveže žemljice, je z rdečo lučko za olje dal na znanje, da je olja bodisi premalo ali ga sploh ni. :(

Zadnje čase nisem pretirano redno kontroliral nivoja (na tistem okencu pod cilindri), ker je itaq bilo vedno vse OK, po servisu pa sem prevozil kakih 7.000 km.

Lučka se torej prižge po kakih 200 m in nato gori vse do pekarne - cca 1km. Moje zbegano srce pomirim, da je to verjetno zaradi nekoliko nižje temperature, pa se je olje "skrčilo" - ali pa se še ni "ogrelo" na delovno temperaturo in običajno velikost (?! - vem - zelo nestrokovno ampak ...). Skratka - parkiram, motor postavim na centralno stojalo in grem. Po kakšni uri pridem nazaj, pogledam v "okence" in šokiran ugotovim - tam je le še sled olja. Panika! Jure, kje si?! :krneki:

Poniglavo in optimistično se odpravim (z mojo lady za hrbtom) do bližnje točke. Lučka spet zagori po 500 m vožnje, gori cca 2 km in ugasne. Potem se ne prižge vse do cilja - 5 km naprej. Na poti nazaj (itaq, da sem imel pokvarjen dan od skrbi ...) se lučka ponovno prižge, gori 500 m in do šotorišča spet ugasne. Sparkiram, postavim na centralca in se prepustim brezskrbnosti večera. :beer2:

Zjutraj se spravim najprej nad ogledovanje "tistega okenca". Niti sledu o olju ... Torej, gre zares! :headbang:

Z motorjem moje lady se odpravim na črpalko in nabavim olje za športne motorje (izbire res ni bilo a olje je bilo na srečo primerno). Dolijem kake 3 dcl tako, da seže nivo do sredine famoznega okenca in ... mi odleže. Odpeljem še krog 2 km, motor na centralca in se spet prepustim veselju do življenja. :whistle:

Pred odhodom preverim in ugotovim, da je olja - ravno prav.

A glej ga zlomka. Po 100 km postavim motor spet na centralca, pojem pizzo, se vrnem, pogledam okence in - šok: OLJA JE BILO POLNO OKENCE! TOREJ SE JE VRNILO TUDI STARO OLJE :yea1: IN Z NOVO DOLITIM PRAV NESRAMNO NAPOLNILO VSE, KAR SE JE NAPOLNITI DALO! :evilgrin:

Tako stanje je tudi v tem trenutku.

Ima kdo kakšno podobno izkušnjo in ali naj sedaj iztočim tiste 3 dl viška?

PS: Jureta pa seveda ni ... :alien1:

Objavljeno
Olje, ki izginja ... in se vrača - (kot Lassie). :wacko:

...

Da nista šla vidva na dopust v Bermudski triangel? :blink:

Objavljeno
PS: Jureta pa seveda ni ... :alien1:

..........je na zasluženem dopustu

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!