Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


Priporočene objave

Objavljeno
Tako stanje je tudi v tem trenutku.

Ima kdo kakšno podobno izkušnjo in ali naj sedaj iztočim tiste 3 dl viška?

PS: Jureta pa seveda ni ... :alien1:

Dragi prijatelj, da nisi malo preveč nalil in ko se je segrelo ga je pač dvignilo čez maksimum ... to se je meni na Divi že zgodilo.

Objavljeno (popravljeno)

fifty -

Nekaj precej podobnega, sicer ne tako drastičnega se je meni zgodilo na BMW-ju Olje sem dolil do nekje malo nad 1/2 okenca, naslednja kontrola pa polno do vrha !!! :eek: Po moje je to problem naklona, kako motor stoji ko dolivaš ali kontroliraš. Enkrat visi par stopinj tja, drgič sem !

Motor postavi na ravno podlago in naj ti ga nekdo drži, ti pa glej olje potem naj malo nagiba motor pa boš videl če se z malim nagibom nivo na okencu hitro spreminja (po moje se) je to to. Ko imaš motor nekje na stojalu se ti zdi, da stoji čist naravnost, kar pa ni nujno.

Popravljeno . Popravil bmwslo
Objavljeno
Olje, ki izginja ... in se vrača - (kot Lassie). :wacko:

Ti rajši ugotovi, zakaj se lučka za olje prižiga. Če je na nivo olja ni sile, če je pa na pritisk se pa ne boš dolgo vozil.

Če je na pritisk, lučka ob zagonu ugasne tudi pri samo 1l olja v motorju ampak se ne smeš vozit, ker ga je premalo za mazanje pod obrati. :P

Objavljeno

HHV: ne na Bermudskem trikotniku, v bližini Bohinjskega pa ...;

Zdrawc: itaq ... ko ga potrebuješ, ga ni ...;

Vale: tudi, ko je bila mašina vroča, ga ni bilo ... dokler ga nisem nalil do polovice ...;

bmwslo: ... ni ga bilo v "raznih položajih" ...;

simonsi: ... lučka je najprej ugasnila, potem se je prižgala in nekaj časa gorela in potem spet ugasnila. Po "dolitju" se ne prižge več. Mislim, da je na nivo.

Skratka: počakam mojstra Jureta; spočitega in željnega novih izzivov :naughty:

Objavljeno
Skratka: počakam mojstra Jureta; spočitega in željnega novih izzivov :naughty:

Kupi "sajveškaj" :naughty:

Objavljeno

lučka je definitivno na nivo olja...enako se je zgodilo meni in kolegu na Stelviu....po dolitju se lučka ni več prižigala

Objavljeno

fifty. xjr zahteva olje do maksimuma. in če ti lučka posveti ni nič hudega samo olje dolij pa je spet vse ok.

ko se je to nama prvič zgodilo sva bila tudi malo zaskrbljena, a so naju na elisi poučili. tako, da nič ne skrbi.

dr.looney :devil:

Objavljeno (popravljeno)

Teden dni nazaj sem tudi sam imel prvič tako pripetijo z oljem. Lučka posveti, pa ugasne med vožnjo v razdalji cca. 1km, pridem domov postavim motor na centralno počakam par minut in olje se nateče do minimuma na okencu. Ponovno zaštartam lučka ugasne, speljem lučka se prižge! OK manjka olja..... Dolijem skoraj do maksimuma lučka ne sveti več..... v moji glavi problem rešen in tudi olja ni bilo več......

Mehanik mi je povedal da je to zaradi moje izbire olja, prej se namreč to ni dogajalo. Uporabljal sem Motula 5100 (15W-50??), sedaj pa dajem not Castrolas RS4T 10W-60, olje je bolj redko oz bolj tekoče oz. bolj viskozno, ko je hladno in ga tudi porabi več kot prej. Pri Motulu sem ga dolil 2-3 deci na 5-6kkm sedaj pa ga isto količino na 2,5 -3kkm.

Vmax je pa sral zaradi senzorja za pritisk olja, ki je bil nameščen v posodi za olje spredaj pumpa pa zadaj in je pri močnem pospeševanju vso olje odteklo nazaj k pumpi stran od senzorja za pritisk pa je nonstop nekaj svtlikal če si poštartal ali pa v visokih obratih do konca privijal. Nisem ga uspel zaklati tak da neke škode to ni delalo (cca 60kkm).

Mogoče sem koga pomiril jaz sem bil pomirjen in želim da tak tudi ostanem!!!

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Objavljeno

Pomirjen. :smoke:

Po dolitju Castrola Racing1 - 4T(10W-50), ki se je očitno dobro zaštekal z Motulom :love1: (le-tega mi ob menjavi toči Jure), je lučka obmolknila. Olje je na zgornjem nivoju (no malce celo čez) enako moja psihična stabilnost. B) B)

Soočam se z novim spoznanjem: odslej mi bo Jure ob vsakem servisu prodal še literco, ki jo bom na kakšno daljšo turo vozil v kufru. Tako kot včasih, ko je polovico prtljažnika v Jugotu/Stoenki zapolnila kišta z raznimi tekočinami. Da, tudi tistimi, ki niso bile namenjene mašini ... :beer2:

lp, pa čim manj dolivajte ...

jaz - fifty

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Pomirjen. :smoke:

Po dolitju Castrola Racing1 - 4T(10W-50), ki se je očitno dobro zaštekal z Motulom :love1: (le-tega mi ob menjavi toči Jure), je lučka obmolknila. Olje je na zgornjem nivoju (no malce celo čez) enako moja psihična stabilnost. B) B)

Soočam se z novim spoznanjem: odslej mi bo Jure ob vsakem servisu prodal še literco, ki jo bom na kakšno daljšo turo vozil v kufru. Tako kot včasih, ko je polovico prtljažnika v Jugotu/Stoenki zapolnila kišta z raznimi tekočinami. Da, tudi tistimi, ki niso bile namenjene mašini ... :beer2:

lp, pa čim manj dolivajte ...

jaz - fifty

Kolk maš pa kilometrov, da dolivaš?

Sicer pa je bila na nivo olja in ne na pritisk narejena tudi XJ 600 (Diversion).

Objavljeno
Kolk maš pa kilometrov, da dolivaš?

Sicer pa je bila na nivo olja in ne na pritisk narejena tudi XJ 600 (Diversion).

Dobrih 34.000. Pa vožnja v nekoliko višjem območju vrtljajev kot prejšnja leta. Po logiki bi utegnilo tudi to vplivati ...

Objavljeno
Dobrih 34.000. Pa vožnja v nekoliko višjem območju vrtljajev kot prejšnja leta. Po logiki bi utegnilo tudi to vplivati ...

Ja, bi znal bit. Men je Diverženka polsintetično olje skoz pila, ful synth pa ne. Tisto je blo treba ožemat. Imela je med 0 in 30 kkm

XJR pa ne pije nič (ima 20 kkm), notri je polsintetka (motul 5100) - ampak je ne vrtim, nekako ni potrebe, vse se mi večinoma dogaja do 5 jurjev, večinoma pa še niže.

Objavljeno

prejšni teden sem šel na dopust po hrvaški in prvi dan sem že položil ovinek, razbiu števce, luč, rezervar in še par malenkosti. Zanima me kje bi lahko rezervar popravu, namreč je vdrt ker je levo ročico zabilo v rezervar. števce luč in to bom prek louis-a naroču ker drgač se mi ne splača rihtat ker so kosi enostavno predragi.

Objavljeno
Olje, ki izginja ... in se vrača - (kot Lassie). :wacko:

Po nekajletni (verjamem, da obojestranski) ljubezni in 34.000 srečnih kilometrih mi je ta vikend moj XJR priredil malo presenečenje. Bila sva na izletu v nekoliko hladnejših predelih naše domovine in ko sem zjutraj odpeljal iz kampa po sveže žemljice, je z rdečo lučko za olje dal na znanje, da je olja bodisi premalo ali ga sploh ni. :(

Zadnje čase nisem pretirano redno kontroliral nivoja (na tistem okencu pod cilindri), ker je itaq bilo vedno vse OK, po servisu pa sem prevozil kakih 7.000 km.

Lučka se torej prižge po kakih 200 m in nato gori vse do pekarne - cca 1km. Moje zbegano srce pomirim, da je to verjetno zaradi nekoliko nižje temperature, pa se je olje "skrčilo" - ali pa se še ni "ogrelo" na delovno temperaturo in običajno velikost (?! - vem - zelo nestrokovno ampak .. .) . Skratka - parkiram, motor postavim na centralno stojalo in grem. Po kakšni uri pridem nazaj, pogledam v "okence" in šokiran ugotovim - tam je le še sled olja. Panika! Jure, kje si?! :krneki:

Poniglavo in optimistično se odpravim (z mojo lady za hrbtom) do bližnje točke. Lučka spet zagori po 500 m vožnje, gori cca 2 km in ugasne. Potem se ne prižge vse do cilja - 5 km naprej. Na poti nazaj (itaq, da sem imel pokvarjen dan od skrbi .. .) se lučka ponovno prižge, gori 500 m in do šotorišča spet ugasne. Sparkiram, postavim na centralca in se prepustim brezskrbnosti večera. :beer2:

Zjutraj se spravim najprej nad ogledovanje "tistega okenca". Niti sledu o olju ... Torej, gre zares! :headbang:

Z motorjem moje lady se odpravim na črpalko in nabavim olje za športne motorje (izbire res ni bilo a olje je bilo na srečo primerno). Dolijem kake 3 dcl tako, da seže nivo do sredine famoznega okenca in ... mi odleže. Odpeljem še krog 2 km, motor na centralca in se spet prepustim veselju do življenja. :whistle:

Pred odhodom preverim in ugotovim, da je olja - ravno prav.

A glej ga zlomka. Po 100 km postavim motor spet na centralca, pojem pizzo, se vrnem, pogledam okence in - šok: OLJA JE BILO POLNO OKENCE! TOREJ SE JE VRNILO TUDI STARO OLJE :yea1: IN Z NOVO DOLITIM PRAV NESRAMNO NAPOLNILO VSE, KAR SE JE NAPOLNITI DALO! :evilgrin:

Tako stanje je tudi v tem trenutku.

Ima kdo kakšno podobno izkušnjo in ali naj sedaj iztočim tiste 3 dl viška?

PS: Jureta pa seveda ni ... :alien1:

Za vsak slučaj prelistaj louis.de in si nabavi merilec pritiska olja. Odstraniš pokrovček na zgornjem delu mašine in vstaviš tale števček :) se boš bol mirno vozil naokoli :)

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

a si je že kdo ogledal originalne krivine odznotraj? imamo res dvojen cevi? kako daleč segajo, kako debele so, koliko vplivajo na pretok plinov? se jih da odstranit? ipd vprašanja, ki se mi kar porajajo...

LP Bajsi

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

no to zimo jo bomo na novo oblekli....

dsc00408.jpg

dsc00406.jpg

Objavljeno
no to zimo jo bomo na novo oblekli....

upam, da bodo plastike ob montaži črne :blink:

Objavljeno

itak..to so samo protoptipi v špric kitu

Objavljeno
ni treba prestavljat, sem ga prečekiral, ampak nazadnje sem okoli krivin spraševal olje niti ni toliko moj problem, oz. sem po svoje "pameten"

LP Bajsi

No ti bom še na dvojne izpušne cevi odgovoril.Namreč skoraj vsi japonski motorji imajo kromirane zunanje cevi notranje pa so iz ognjaodpornih cevi in samo tako ostanejo zunanje kromirane cevi lepe sicer bi bile plavkastopšenične barve kot so npr.pri BMW-boxerjih.Pri dražjih motorjih in če montiraš dodatne cevi npr.Akrapovič potem so ponavadi iz Titana te so precej dražje in postannejo nekako pšenične barve in sicer po celi dolžini ne samo na začetku in ni moteče.Te cevi iz titana so tenkostenske in z malo večjim premerom so pa dosti lažje kot npr. dvojne.Kar se tiče propustnosti se nesekiraj saj je to fabriško definirano.Nikakor pa ne prerihtavaj orig.cevi ker nebojo več uporabne,če bi rad vredu izpuh si privošči Akrapota.

Ps.vprašaj mogoče ima kaj zaloge za starejše modele,saj nov Bandit ima povsem drugačen auspuh (kat,lampda,el.vbrizg)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

no spojler je že realiziran......

desnopreblizu.jpg

Objavljeno
no spojler je že realiziran......

desnopreblizu.jpg

Khm ... sebi si pa lepšega naredil. Itaq.

Sicer pa sem tudi jaz zadovoljen z dekoracijo. Težko bi trdil, da ima še kakšno drugo poslanstvo.

Kako le izgleda maska okoli žarometa? Se mi zdi, da bi lahko bila bolj problematična kar se videza tiče ...

Verjamem, da boš priložil fotko.

Objavljeno
Khm ... sebi si pa lepšega naredil. Itaq.

Sicer pa sem tudi jaz zadovoljen z dekoracijo. Težko bi trdil, da ima še kakšno drugo poslanstvo.

Kako le izgleda maska okoli žarometa? Se mi zdi, da bi lahko bila bolj problematična kar se videza tiče ...

Verjamem, da boš priložil fotko.

...po dveh letih je bil čas za prenovo...razen dekoracije opažam manj opletanja motorja ko sem sam in imam kufer gor...prej je pri 140km/h že opletalo, zdej gre komot do 180-190

...za masko bo treba še malo počakat

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav!

Sem ponosni lastnik Yamahe XJR 1300 že skoraj leto dni in moram priznat, da sem zelo zadovoljen.

Pri odločitvi glede motorja ste mi bili z vašimi izkušnjami in nasveti v veliko pomoč, zato hvala.

Po letu dni in 15.000 km v prejšnji sezoni me mika menjat auspuh. Moj model je letnik 2007 in nikjer ne dobim nobene varante.

Sprašujem ali kdo ve kateri proizvajalec ima že izdelan auspuh (ali pa smo lonec) za moj model?

Vprašal sem pri g. Akrapoviču pa so mi odpisali, da za moj motor nimajo še izdelanega auspuha, podobno je pri Leo Vince.

Hvala in lep pozdrav.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!