Barth Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 jaz imam doma revijo MotoPuls, kjer so testiral izpuhe za XJR, med njimi tudi Akrapota, ki se je med vsemi itak najbolje odnesel (glede prirastka konjev in oblike krivulje navora).
Majkic Objavljeno Februar 6, 2008 Opozori Objavljeno Februar 6, 2008 jaz imam doma revijo MotoPuls, kjer so testiral izpuhe za XJR, med njimi tudi Akrapota, ki se je med vsemi itak najbolje odnesel (glede prirastka konjev in oblike krivulje navora). Katera številka MotoPulsa je to?
ferek Objavljeno Maj 11, 2008 Opozori Objavljeno Maj 11, 2008 Par vprašanj v zvezi z zadnjo izvedbo XJR - sam nimam izkušenj, zanima bolj kolega: :rolleyes: razlika od prejšnjega modela: samo en izpuh, el. vbrizg - če se ne motim, 98 KM, (še vedno) 5 prestav... - a ima kdo izkušnje predvsem pozitivne v primerjavi s prejšnjim modelom? - Kako je z udobjem, sedenjem, položajem predvsem na daljših pototvanjih? Je večja šipa potrebna (koristna)? - čeprav pri tej kubaturi nesmiselno vprašanje... kakšna je poraba če ni več fergazerjev? - kaj bi kot lastniki spremenili, dodali, izboljšali, predvsem v smislu uporabnosti, udobja na daljše vožnje (ne v zvezi s strojem, izpuhom)? Sicer pa se tudi meni zdi motor navidez odličen, veliko lepši od cb 1300 ali gsx 1400..., morda moj naslednji :yes: ...
Ice Objavljeno Maj 13, 2008 Opozori Objavljeno Maj 13, 2008 http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=8106 tocka 23. hvala za razumevanje.
Osama Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 (popravljeno) Par vprašanj v zvezi z zadnjo izvedbo XJR - sam nimam izkušenj, zanima bolj kolega: :rolleyes: razlika od prejšnjega modela: samo en izpuh, el. vbrizg - če se ne motim, 98 KM, (še vedno) 5 prestav... - a ima kdo izkušnje predvsem pozitivne v primerjavi s prejšnjim modelom? - Kako je z udobjem, sedenjem, položajem predvsem na daljših pototvanjih? Je večja šipa potrebna (koristna)? - čeprav pri tej kubaturi nesmiselno vprašanje... kakšna je poraba če ni več fergazerjev? - kaj bi kot lastniki spremenili, dodali, izboljšali, predvsem v smislu uporabnosti, udobja na daljše vožnje (ne v zvezi s strojem, izpuhom)? Sicer pa se tudi meni zdi motor navidez odličen, veliko lepši od cb 1300 ali gsx 1400..., morda moj naslednji :yes: ... Kolikor sem videl še: beli žmigavci, drugačna zadnja luč Po mojem ni v zvezi z udobjem itd. nobene razlike v primerjavi s prejšnjim modelom, je pa bržkone manjša poraba (in zmogljivosti). Udobje na daljših potovanjih je odlično; hvalim pritlični in širok sedež (ni enonadstropni), obilo kljukic in izrastkov za pritrditev prtljage. Seveda je udobje na npr. velikih endurah morda še večje, a ko ne potuješ imaš precej "čuden" motor. Xjr pa je krasna tudi za križarjenje po mestu, obisk tržnice, šminkiranje pred kafičem in precej dinamično vožnjo npr. samo do morja. Kar hvalim je več karakterjev v enem motorju ob neokrnjeni lepoti. Ne vem kakšna je poraba pri ajnšpricu, je pa meni - zanimivo - poraba pri 28.000 km padla še za kakšne pol litra. Tako sedaj pridem skoz z dobrimi 7 litri, kar je samo še liter več od šetstotakov. Dobro investiran liter. Sem že spremenil: prtljažnik givi in kovček givi. Prtljažnik sem prišraufal z tistimi vijaki in nastavki za pritrditev prtljage, ki so bili na xjr originalno. Tako imam ob sedežu na vsaki strani 2 izrastka za pritrditev pajkov. Na kovček sem vgradil več pohištvenih ročajev, tako da ob strani pripnem 2 čeladi, na kovček pa še kak ruzak, ko se ustavim pa mojo in ženino bundo (+ čeladi ob stran). Tako se znebim polnih rok prtljage ali pa tudi križariva razgaljena po kakšnem vročem obmorskem mestu. Zamenjal sem tudi balanco, kar pa je motor naredilo sicer lepši, a manj udoben (Luis superbike ali nekaj takega). Spredaj imam Givi ta malo šipo (pritrditev na vijake od luči) in malo pomaga, preveč pa ne, ker je tudi brez šipe znosno. Veliko odnesejo že števci. In še pripomba: edini feler, ki ga vidim na tem motorju je za en k geštel, ki bi ga v tej seriji vsekakor lahko izboljšali (če se ga sploh da...). Te pa to na potovanjih gotovo ne bo motilo, ker da to opaziš, je treba motor precej vleči za jajca in voziti vsaj nad 150 - 160 po ovinkih in nad 190 ali 200 po ravnem. Odvisno tudi od vetra. Jaz vsaj sem na potovanjih vozil v glavnem 120 in takrat je motor tata mata, poraba je zmerna, deluje neslišno in ima ogromno zalogo moči za suvereno prehitevanje. Olja ne rabi (motul 5100). Zelo zrel motor. PS: Ob tem navoru je 5 prestav dovolj. Popravljeno Junij 12, 2008. Popravil Osama
ferek Objavljeno Junij 12, 2008 Opozori Objavljeno Junij 12, 2008 Hvala za tale res izčrpen odgovor... velja več od gore testov! ...treba ga bo le še enkrat probat...
Osama Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Olje, ki izginja ... in se vrača - (kot Lassie). :wacko: Po nekajletni (verjamem, da obojestranski) ljubezni in 34.000 srečnih kilometrih mi je ta vikend moj XJR priredil malo presenečenje. Bila sva na izletu v nekoliko hladnejših predelih naše domovine in ko sem zjutraj odpeljal iz kampa po sveže žemljice, je z rdečo lučko za olje dal na znanje, da je olja bodisi premalo ali ga sploh ni. :( Zadnje čase nisem pretirano redno kontroliral nivoja (na tistem okencu pod cilindri), ker je itaq bilo vedno vse OK, po servisu pa sem prevozil kakih 7.000 km. Lučka se torej prižge po kakih 200 m in nato gori vse do pekarne - cca 1km. Moje zbegano srce pomirim, da je to verjetno zaradi nekoliko nižje temperature, pa se je olje "skrčilo" - ali pa se še ni "ogrelo" na delovno temperaturo in običajno velikost (?! - vem - zelo nestrokovno ampak ...). Skratka - parkiram, motor postavim na centralno stojalo in grem. Po kakšni uri pridem nazaj, pogledam v "okence" in šokiran ugotovim - tam je le še sled olja. Panika! Jure, kje si?! :krneki: Poniglavo in optimistično se odpravim (z mojo lady za hrbtom) do bližnje točke. Lučka spet zagori po 500 m vožnje, gori cca 2 km in ugasne. Potem se ne prižge vse do cilja - 5 km naprej. Na poti nazaj (itaq, da sem imel pokvarjen dan od skrbi ...) se lučka ponovno prižge, gori 500 m in do šotorišča spet ugasne. Sparkiram, postavim na centralca in se prepustim brezskrbnosti večera. :beer2: Zjutraj se spravim najprej nad ogledovanje "tistega okenca". Niti sledu o olju ... Torej, gre zares! :headbang: Z motorjem moje lady se odpravim na črpalko in nabavim olje za športne motorje (izbire res ni bilo a olje je bilo na srečo primerno). Dolijem kake 3 dcl tako, da seže nivo do sredine famoznega okenca in ... mi odleže. Odpeljem še krog 2 km, motor na centralca in se spet prepustim veselju do življenja. :whistle: Pred odhodom preverim in ugotovim, da je olja - ravno prav. A glej ga zlomka. Po 100 km postavim motor spet na centralca, pojem pizzo, se vrnem, pogledam okence in - šok: OLJA JE BILO POLNO OKENCE! TOREJ SE JE VRNILO TUDI STARO OLJE :yea1: IN Z NOVO DOLITIM PRAV NESRAMNO NAPOLNILO VSE, KAR SE JE NAPOLNITI DALO! :evilgrin: Tako stanje je tudi v tem trenutku. Ima kdo kakšno podobno izkušnjo in ali naj sedaj iztočim tiste 3 dl viška? PS: Jureta pa seveda ni ... :alien1: O problemu je sicer bilo že vse napisano, moram samo pripomnit, da gre pri gornjem sestavku za zelo duhovito pisanje :worship:
uki2804 Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 Pozdravljeni A mogoče kdo ve ali od xjr 1300 l. '02 pašejo zobniki in ketna na xjr 1300 l.01 sicer je razlika v enmu zobu: KETTENSATZ DID X-RING XJR1300 BJ99-01 (110/17/38) YAMAHA XJR 1300 (RP02) KETTENSATZ DID X-RING XJR 1300 02-03 (112/18/39) YAMAHA XJR 1300 (RP06) Sam ne vem, če pašejo luknje za privijačit zobnik na feltno? Pa še to če je en zobnik več pomen, da je začetna moč malo slabša končna hitrost pa večja skratka ne tuli tolk v peti prestavi ali se motim? Hvala za odgovor lp u
Lowrenc Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 Moč ni nič manjša-moč motorja je taka, kot je :yes: No, ne izražaš se preveč strokovnao, ampak, če se pravilno razumel, kar si napisal-se motiš! Če ima pogonski zobnik en zob manj (kot običajno, gnani pa ima toliko zob kot običajno) bodo pospeški boljši in končna hitrost bo manjša. Če ima pogonski zobnik en zob več (kot običajno, gnani pa ima toliko zob kot običajno) bodo pospeški slabši in končna hitrost bo večja. Če ima gnani zobnik en zob manj (kot običajno, pogonski pa ima toliko zob kot običajno) bodo pospeški slabši in končna hitrost bo večja. Če ima gnani zobnik en zob več (kot običajno, Pogonski pa ima toliko zob kot običajno) bodo pospeški boljši in končna hitrost bo manjša. Toliko o tem, o kompatibilnosti tvojih zobnikov pa res nebi vedel-najbolje, da pokličeš kar na servis pa bo!
maggio Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 a se samo en zob toliko pozna po moje ne-??
biker77 Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 a se samo en zob toliko pozna po moje ne-?? pri pogonskem ja, pri gnanem ne..
maggio Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 pri pogonskem ja, pri gnanem ne.. sej tega sem mislil na feltni
eXTReme13 Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 sej tega sem mislil na feltni Si ti včeraj pišil po ridah gor pa 2x gas nabiu ?
maggio Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 NOP :whistle: sem bil čisto na drugem koncu
eXTReme13 Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 NOP :whistle: sem bil čisto na drugem koncu a pol bo pa pomota :D
fifty Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 Si ti včeraj pišil po ridah gor pa 2x gas nabiu ? Če je bilo to okoli 16:30 potem bi lahko bil tudi jaz; nisem pa siguren glede gasa. Mogoče mi je roka zdrsnila ... desna. :whistle:
eXTReme13 Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 Če je bilo to okoli 16:30 potem bi lahko bil tudi jaz; nisem pa siguren glede gasa. Mogoče mi je roka zdrsnila ... desna. :whistle: je biu xjr parkiran ob cesti ?
fifty Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 je biu xjr parkiran ob cesti ? Pa si me: v zornem kotu na levi strani sem zaznal nekaj parkiranega železja in plastike pa tudi človeki so bili zraven a za kaj več kot bežno zaznavo ni bilo časa. Amaterji gledamo bolj predse - še posebej, če je asfalt blizu. :krneki:
eXTReme13 Objavljeno Avgust 27, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2008 Pa si me: v zornem kotu na levi strani sem zaznal nekaj parkiranega železja in plastike pa tudi človeki so bili zraven a za kaj več kot bežno zaznavo ni bilo časa. Amaterji gledamo bolj predse - še posebej, če je asfalt blizu. :krneki: a no pol nism biu jst :D ker so se ''človeki'' skrivali v grmovju in nas ni blo vidt :P
eXTReme13 Objavljeno Avgust 28, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2008 Mogoče xjr sp pride k hiši :D Juhuhuhu :worship: allahu akbar :lol1:
eXTReme13 Objavljeno Avgust 30, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2008 Kako se pa obnese ohlins na xjr ? Je že kdo vozu xjr brez ohlinsa pa pol prešaltal na sp ?
maggio Objavljeno September 11, 2008 Opozori Objavljeno September 11, 2008 ali je kdo iz ljubljane z xjr 1200/1300 namreč bi ga prosil, če bi lahko slišal njegov motor hladen lauf in vroč. pri hladnem me zanima kako je z mrzlim vžigom. (zaug in to ) in pri vročem pa kako se kaj slišijo ventili oz. cel motor. ker odkar sem zamenjal olje in filter in sveče se mi pri hladnem vžigu na desni strani -dokler se ne segreje občasno nekaj sliši -po moje da oljna pumpa, ker pred menjavo olja tega zvoka ni bilo.
simonsi Objavljeno September 11, 2008 Opozori Objavljeno September 11, 2008 Ti bom dal bandita za poslušat, boš mislil da tvoj motor sploh ni prižgan. :D Ne se sekirat, zračno hlajeni motorji imajo večje tolerance in so že po naravi bolj glasni. Dokler kakšen zvok ne izstopa pretirano ali pa se glasnost ne stopnjuje, nimaš kej skrbet.
maggio Objavljeno September 11, 2008 Opozori Objavljeno September 11, 2008 Ti bom dal bandita za poslušat, boš mislil da tvoj motor sploh ni prižgan. :D hvala za tolažbo :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se