Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


Priporočene objave

Objavljeno
bliža se čas menjave olja in me zanima z katerim oljem ste res zadovoljni na svojih XJR in kakšno viskoznostjo

jaz imam sedaj Yamalube eni ga ful pluvajo in tudi ko sem ga nalil se mi je zdelo da je motor bolj glasen tko da bi probal kaj drugega

enga 20w-50 mineralca ali polsintetiko

Objavljeno
enga 20w-50 mineralca ali polsintetiko

Pravilno, vozil Motul in vozim Castrol, v mojem nezahtevnem svetu ni nekih razlik, enkrat vlil not sintetiko pa jo je popapcala dobrega pol litra čez sezono, tak da ne bom več prakticiral full sinta...

Glede vzmetenja nekaj postov nazaj, sam imam Wilbersove progresivne fedre - finceno in ne preveč drago, niple iz tačk pa sem odšraufal dokler jih je še kaj bilo, zdaj počasi fusrasterčke brusim (upam da ne do padca :rolleyes::whistle::headbang: ) 38kkm še vedno zadovoljen in srečen vsakič ko se peljem, pa Roadsmartke delajo čudeže....

LP Bajsi

Objavljeno

Tkole sm jaz uštimal svoj dirkalnik.Gume pa BT 014 čeprav jih tam pr gumah vsi pluvajo,so men 1A.

post-23265-1245931361_thumb.jpg

Objavljeno

Zanimiva maska, meni kar všečna, zadek stvar okusa, meni ne sede, ampak seveda stvar je v očeh opazovalca, predvsem me pa zanima kdo oz. kje si dobil masko in če so bile potrebne kakšne dodatne predelave....

lp Bajsi

p.s.: BTW 38kkm prvič menjal verigo ter zobnika in hkrati drugič menjal prednje zavorne ploščice, opazna večja obraba notranjih ploščic - mehanik pravi da je treba kdaj pa kdaj zadevo popucat v izogib rezultatu... go figure... :?:whistle: bo že porihtal...

Objavljeno

Maska,tko kot ostalo,so originalni Yamaha kosi za XJR,tko da itak paše u nulo,vse lepo zapira,pa všeč mi je tud ker so močni nosilci,pa skorajda neopazni.Edin kar je mal problematično pr tej maski,je cena(cca540euro),pa mi ni žal,ka daje res tist mal retro pridih,katerega poanta tega motorja sploh je.Pokrov sedeža pa tak bolj mal koristim,ker mam drgač gor nosilc za kufer pa ne gre oboje skup.

skor mi je mal žou da sm dal spojler gor,neč narobe z izgledam,sm ga pa že prec na prvi furi na Kočevje podrsu,drag pa je bil skor tku ku maska.

S ketno še nimam teh problemu,mam kumi 14 taužnt,sm jo pa do zdej dvakrat opral,ne vem,upam da je dost,mažem jo bulj redn,ne prčakujem pa tud ne da bo večna.Baaje da ti tam nad trideset že kr pripada nova,sem pa mislim da zgoraj nekje prbral,da jo enem uspeva napejat že 50 taužnt k. :whistle:

Objavljeno
enga 20w-50 mineralca ali polsintetiko

kaj pa z tistimi dodatki za sklopko

Objavljeno
enga 20w-50 mineralca ali polsintetiko

kaj pa z tistimi dodatki za sklopko

kaj pa motul 5100

Objavljeno

Motul 5100 ustreza, meni ni delal problemov, so mi ga 2004 in 2005 na pooblaščenem servisu noter dali.

Ni kaj razmišljat.

@Oven - 540 čukov je pa kar veliko........ za masko, je pa res da naredi še bolj retro izgled ja, to mi je ravno bilo všeč takoj ko sem jo videl

LP Bajsi

Objavljeno

nalil motul 5100 15w50 zdej bomo pa vidl

hvala za pomoč

Objavljeno
nalil motul 5100 15w50 zdej bomo pa vidl

hvala za pomoč

Nevem vedno enainista vprašanja, če neveš kakšno olje nalit VEDNO kupi raje dražje boljše olje sintetiko in nemoreš zgrešit. Namreč,če je bil prej motor vožen z sintetiko bo zdaj z mineralnim oljem rabil MANJ olja samo to mineralno olje ti naredi garež izza obročkov,kar posledično pomeni slabše mazanje mašine(manjša poraba olja) in ko daš naslednjič sintetično kvalitetno olje z aditivi(med ostalim tudi za izpiranje gareža) ti ta garež izpere in motor ima večjo porabo olja in vsak misli da je temu kriva kvaliteta olja vstvari, pa so za to porabo kriva predhodna mineralna olja slabe kvalitete brez mašini potrebnih aditivov.

Star pregovor pravi: "kdor maže ta vozi",ti pa glej na par Evrov prihranka in poslušaj nasvete raznih kvazi + hobi mehanikov!! :hmm:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ajde Brumer vedno pametuješ in serješ, kaj pa če je bilo prej "najboljše" olje not in zdaj ne more kupit boljšega ali istega, iz XJR mašine ki iz tovarne ven lepo dela in laufa xkilometrov s predpisano mineralno ali polsintetično brozgo delaš Sci-Fi, in kolega Maggio verjetno dela 100kkm letno pri povprečno 12k obratov - ki jih ta mašina drugače ne zmore, vozi verjetno zelo podobno kot jaz in kot vsak tipični XJR voznik, torej mu dajmo 1 ponedeljek in pol torka do totalnega razpada in evaporizacije motorja....

Tehnične poslastice vsekakor niso bistvo tega motorja in tudi ne potrebe. Včasih dobim občutek, da prav čakaš in iščeš nekoga, ki mu boš pamet posolil, zanimivo da si se oglasil po njegovi menjavi olja. Če bi se prej bi človek verjel, da si mehanik in da želiš kaj prodati, verjetno pa tvoj motor servisirajo samo tehniki in ingi od Corserja in Xausa torej Alpha technick ne?

Debata iz moje strani odpade

Objavljeno

Ajde Brumer vedno pametuješ in serješ.

Debata iz moje strani odpade.

Iz moje tudi, pa še od zdaj naprej neberem več tvojih postov, bom zelooooo vesel,če tudi ti mojih neboš! :lol1:

Objavljeno

nalil motul 5100 15w50 zdej bomo pa vidl

Enako v mojo, na prvi menjavi 1.000, ... sicer so ponujal in hvalil Yamalube, a ni nihče nič kompliciral

Objavljeno

fantje jaz res ne vem, zakaj je treba delat doktorske dizertacije...... :rolleyes:

v najino xjr -jko nalivava 5100 Motul, motor ima 50.000 prevoženih, ketne je še prva in zobnik tudi, je redno servisiran, na 10.000 km ga spije okrog pol litra( treba pa je upoštevat, da mora biti vedno do maximuma , ker drugače sveti lučka za olje)

sva zelo zadovoljna z njim in ga ne zamenjava za nobenega drugega, saj laufa kot urca.

če hočete da vam bodo mašince laufale brez problema jih je treba samo redno vzdrževat in nobenih posegov hobi posegov v mašine .

dr.looney :alien1:

Objavljeno (popravljeno)
fantje jaz res ne vem, zakaj je treba delat doktorske dizertacije...... :rolleyes:

v najino xjr -jko nalivava 5100 Motul, motor ima 50.000 prevoženih, ketne je še prva in zobnik tudi, je redno servisiran, na 10.000 km ga spije okrog pol litra( treba pa je upoštevat, da mora biti vedno do maximuma , ker drugače sveti lučka za olje)

sva zelo zadovoljna z njim in ga ne zamenjava za nobenega drugega, saj laufa kot urca.

če hočete da vam bodo mašince laufale brez problema jih je treba samo redno vzdrževat in nobenih posegov hobi posegov v mašine .

dr.looney :alien1:

Vsak berač svojo mavho HVALI! ! ! ! :headbang: :headbang:

Popravljeno . Popravil Brumer
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

in kaj naj sklepamo glede tvoje hvale o K1200R?

Objavljeno
Vsak berač svojo mavho HVALI! ! ! ! :headbang: :headbang:

ja in.....kok si srčkan, ne se preveč v zid zaletavat, ga boš podrl......

dr.looney

Objavljeno
in kaj naj sklepamo glede tvoje hvale o K1200R?

To ni hvala, to je evangelij po sv. BMWju :rolleyes:

Objavljeno

Ekola, navrtil sem jih slabih 2.500 in se pravkar vrnil iz Dolomitov, ... prvi vtisi moje XJR:

- na en lonec only sem se navadil, ... se pa zato lažje namaže ketno, ...

- presenetljivo udoben zic, ..., rit me še ni pekla

- sopotnici ne pašejo najbolj relativno visoke tačke (bolijo kolena)

- s prednjimi vilicami (vzmetenje) nobenih opažanj, vozim touring, večinoma v dvoje

- poraba, prvi tank 7.5, sedaj med 6 in 7

- stranski kufri (Givi V35) in top case (52) popolnoma nič ne vplivajo na vožnjo

- na bremzah je občutek malo gumijast, a primejo zadovljivo, ... zadnja hitro blokira

- nobenih vibracih, ... samo grgranje, pri kruzanju v 5

- v klanec jo, na noge, ne uspem poriniti (res, je po postavi sem pingvin)

- morda je za moj način vožnje celo oversized, nad 6000 ni potrebe, a izgled je le izgled

- šipe se zaenkrat branim, na AC piha kar močno - počasi se razgledujem po tišji čeladi

- v Dolomitih se mi je samo smejalo: navor, navor, navor

- motor z dušo, delovanja vbrizga se še nisem čisto navadil, ... če gas dodajaš po mm, pri 3.000 obratih mašina ne ve kaj bi, hoče mini pocukati, ... ob dinamični vožnji (odpiranje) nobenih težav, ... kot bi sama spodbujala: pritisni! :naughty:

- redek zrak v Dolomitih ji je občasno motil mirnost, ...

- gretje mašine z okolico, se je zaenkrat dalo zdržat

- aja, danes, ko sem opral sem opazil, da sem zgubu en šrauf na stopalki sopotnika, ... to se mi sicer pogosteje dogaja na mojem indijcu, Enfieldu, ... bom reklamiral v garanciji :naughty:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

rabim nasvet oziroma mojstra ,ki bi nama popravil izpušno cev.

cev je rahlo udrta ( po njej je padlo kolo).

je pa original izpušna cev, kromirana, letnik motorja 2003

za nasvete se že vnaprej zahvaljujem

dr.looney :alien1:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

a res noben ne pozna mojstra za "auspuh poglihat" :?:?:?

dr.looney :alien1:

Objavljeno

Nope, probaj v temi o auspuhih, sploh toti ko delajo sami lonce in podobne stvari bi verjetno znali pomagat, ampak to si verjetno že sam ugotovil....

LP Bajsi

Objavljeno

a res noben ne pozna mojstra za "auspuh poglihat" :?:?:?

dr.looney :alien1:

ne bo tako enostavno..lonec je namreč zavarjen, kar pomeni , da ne prideš zraven za potolčt ven udrtino...z orodjem ki ga imajo kleparji za ravanje udrcev po toči tudi verjetno ne bo šlo ker je pleh na izpuhu debelejši...probaj pri kašnem kleparju vprašat sam se bojim da ga bo treba nekje odpret da se ga bo poklepalo

Objavljeno

Ojla, iščem primerno šipo za XJR, kaj imate kaj gor, ... turbolenca, vpliv na vožnjo?

Kdo slučajno ve, kako se obnese originalna (kvadratasta)?

Objavljeno

Ojla, iščem primerno šipo za XJR, kaj imate kaj gor, ... turbolenca, vpliv na vožnjo?

Kdo slučajno ve, kako se obnese originalna (kvadratasta)?

nimava nič šipce, ker kvari izgled motorja B) . se da peljat tudi 150 čist komot...

dr.looney :alien1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!