ferek Objavljeno Marec 24, 2010 Opozori Objavljeno Marec 24, 2010 fajn vozi, pa upam de zaščite motorja neboš rabu. ...je bolj vprašanje KDAJ jo bom rabu... ali vprašanje časa... ker je motor za mojih dobrih 80 kil in 177 cm kar težka "krava"... sploh če se jo obrača na mestu na skoraj "nevidnem klančku" ali pri postavljanju na štender. Pri slednjem je zanimivo, Goldwinga lažje postavit... izgleda ima veliko boje preračunan vzvod in težišče... Se pa tale XJR resnično kljub vsej moji navlaki odlično pelje... in zgolj za info...sem malo zmeril porabo enega kestla z vso možno kombinacijo vožnje... 6,5 l! Tudi položaj za krmilom je zaradi poviškov krmila (cca 2 cm višje in 3 cm nazaj ali morda obratno) veliko bolj sproščen... kakorkoli hvala vsem za komentarje in veliko varnih kilometrov... če pa kje srečate "pojočo XJR" me pa le "pocukajte za rokav", ker jih je najbrž malo in zna bit njen šofer ravno Ferek... Tiger 1
dukemb Objavljeno Marec 24, 2010 Opozori Objavljeno Marec 24, 2010 @primo666 - jaz vozim homologirane Laser xtreme lonce - so homologirani, nisem pa jih vpisal, tak da nikakve koristi od homologacije razen za bože nedaj, vozim jih brez db killerjev, vendar je sistem tak da se ne vidi, če so not ali ne, pa mi še razen občudovanja ni uspelo koga vznemiriti z njimi lp Bajsi To si ti lahko privoščiš . Brez homologacije mislim.
šokac Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Evo, dodajam še slikco moje ljubice izpred dveh tednov, rahlo umazana v Areni pod Pohorjem. Tota ljubica je bila malo kdaj umazana. :naughty:
dukemb Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Tota ljubica je bila malo kdaj umazana. Preveč čistiš in premalo furaš maco47 in anja37 1 1
OVEN Objavljeno Marec 28, 2010 Opozori Objavljeno Marec 28, 2010 Predstavljam mojo "zimsko dodelavo" priljubljene XJR! Sem jo poimenoval kar: YAMAHA XJR SUPER TOURING! in kaj premore: Poleg standardnega Givijevega kompleta kufrov, vključno z "roštilj prtljažnikom" (ta še ni zmontiran) se ponaša moped še z: PUIGOVO ŠIPO (RANGER) + v izdelavi je še dodaten deflektor HI-FI AUDIO (home made!) sistemom - kako prešern naziv za doma zlotano škatlo ojačevalca in zvočnikov! Ki ponuja možnost prikopa garmina ali mp3, ali bilo kaj, z možnostjo poslušanja preko zvočnikov ali slušalk v čeladi. Na "armaturki" hifi sistema je še gumb za vklop vtičnice, dodatnih dolgih luči, glasnosti... LOK ZA ZAŠČITO MOTORJA (home made - malo skopiran po h& v barvi motorja, DODATNE (posebej vklopljive) LUČI (najprej so bile vezane preko releja na kratko luč A POZOR: saj se je po 100 km spraznil akumulator, saj alternator ni folgal gnat 3 kratkih luči, ajnšprica, garmina, muzike... zdaj so vezane preko releja na dolgo luč) PLEKSI ZAŠČITA - prozorna za kolena (na fotografijah jo boste opazili) a sem jo trenutno odstranil ker sem enega nesrečno zlomil... POVIŠKI KRMILA (cca 5 cm kolikor še zajle dopuščajo), ravno tako "home made"skopirani po tistih iz Luisa. IN ZAKAJ sem se takole poigral? V glavnem z namenom izboljšanja udobja in uporabnosti v potovalne namene, pa tudi iz čistega zimskega dolgčasa in želje brskanja po motorju... Poleg tega imam rad "nekaj posebnega". Tisti, ki me poznajo vejo, da sem po duši čoperist, ki pa rad malo dlje, hitreje in udobneje potuje (zato nimam več čoperja) ter včasih "predirka" kakšno fajn cesto. In na to "XJR klasiko" od motorja "paše marsikaj". "Dodelavo" puščam vašim komentarjem: klasični "naked fani" me bojo itak spluval, da sem tako onečastil yamahino naked mojstrovino; tisti "bolj potovalni" pa morda dobijo kakšno idejo. Če koga zanima še kakšna podrobnost, pa kar na PM. Zadeva je sicer resnično dobila dobrih 10 kg, ki pa se morda poznajo le pri obračanju na mestu, drugače en sam užitek v vožnji... pa še "prepih" je minimalen! Takole je nastajal globoki vlek pokrova ozvočenja: In nastajanje ohišja iz medeninaste pločevine: Garminov original avtomobilski nosilec sem malo predelal, poleg navigacije je tudi moj vir glasbe: Zaščitni lok je kar prepričljiv, čeprav zaradi barve bolj "šminkerski kot zaščitniški": Še špricanje in pogled na šipo: In pripravljena na potovanje: In še VIDEOSPOT: Da res ŠPILA! YAMAHA XJR SUPER TOURING No zdaj pa komentarji? Hvala vsakemu! JEZUS KRISTUS!!! Pa ti si pogruntal čist novi koncept XJR, pa sem mislil,da sem jaz s svojim pretiraval!
bajsi Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 @Dukemb - ne serji, bodo ljudje narobe razumeli , če pa ne vzbujajo pozornosti @Ferek, če te to naredi srečnega - izvoli, sem pa videl podobne variante pri Amijih na FZ-1, vsekakor drugačne vrste predelava kot pa običajno za naš prostor, je treba cajt ubit pa dnar zapravit, če pa lahko človek na koncu še kaj pokaže pa toliko bolje, pa če glih ni po vsakem okusu, ti kar! Ni pa to moja stvar..... ne vem zakaj se mi je zdelo to pomembno povedat najbrž zato, ker je res daleč od moje predstave o tem motociklu LP Bajsi ferek in ImenitnaPriložnost 2
ferek Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 sem pa videl podobne variante pri Amijih na FZ-1, L Tole pa ne razumem... za kakšne predelave naj bi šlo?
bajsi Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Trimanje Yamahe FZ-1 s strani američanov v crusersko smer, velika šipa, ala BMW RT varianta, udobnejši (gel?) sedež, povišan lenker, kufri, garmin, radio, grelne ročke in sedež, dodatne vžigalnik vtičnice, lučke ala Gold Wing, v glavnem vse v smeri udobja in potovalnosti, na koncu motorja sploh ni za spoznat LP Bajsi
Snečer Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 ferek: gledam tvoj video predelave in pride ženska mimo in mi reče, u kaki lepi plavček, a malo zatem... kaj pa je to, kak je to grdo (videla škatlo za muziko). Muzikalni del ti vizualno ni uspel, drugo je videti ok.
ferek Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 Muzikalni del ti vizualno ni uspel, drugo je videti ok. ...SE kar strinjam... vizualno ni ravno neka imenitnost, pač, kar se da doma skupaj spacat, da skriješ zvočnike in ojačevalec, ter nekam (na nakedu!) namontiraš stikala... sem pa "funkcionalno" s to "škatlo" popolnoma zadovoljen...:closedeyes:
kekec III Objavljeno April 10, 2010 Opozori Objavljeno April 10, 2010 JEZUS KRISTUS!!! Pa ti si pogruntal čist novi koncept XJR, pa sem mislil,da sem jaz s svojim pretiraval! Jejhata...
ponikipo Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 Ekola, nazaj s prvomajskega potovanja v dvoje, 3000km do Albanije in preko Makedonije nazaj. Prvo moje daljše potovanje z XJR, super zadovoljen. Suverena tudi polno naložena, v dežju in soncu, v dolinah ter na gričih, na AC in orenk zjebanih cestah Albanskih mest. Zadovoljna tudi sopotnica, rit ne boli sploh, konfortno vzmetenje. Poraba od 5.8 do 7.5. dotem 1
bajsi Objavljeno Maj 20, 2010 Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 eeehhhmmm, prejšnji teden sem šel do Estonije in nazaj, en tak mali krog (4460km), vse kar lahko povem po 1250km v 12 urah je, da sem si želel gela v sedežu, jaz sem maaaaallllooooo pretežek za serijski sedež, začne trtica bolet in je treba pozicijo menjavat pa stat na fusrasterjih, drugače pa gre LP Bajsi
ferek Objavljeno Maj 20, 2010 Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 eeehhhmmm, prejšnji teden sem šel do Estonije in nazaj, en tak mali krog (4460km), vse kar lahko povem po 1250km v 12 urah je, ...Bravo! Bi bil vesel kakega opisa poti, mogoče par fotk... jaz konec aprila sicer še nisem pogrešal gela (1700 v 3 dneh), je pa res, da sem nekako normalno težek (80)... jepa tole v 12 urah res malo hud podvig...
bajsi Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 (popravljeno) fotoaparat je ostal doma sem pa enih par naredil s telefonom, opis najdeš v temi "Estonija" Popravljeno Maj 24, 2010. Popravil bajsi
rmurgelj Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 Zdravo, pred dobrim mesecem sem postal lastnik XJR 1300, letnika 2008, 8000 prevoženih km. Časa za spoznavanje ni bilo prav veliko, pretekli teden sva s punco naredila prvo daljšo furo po Dalmaciji, malo Črno Gore in Bosne, skupaj 2600 km. Motor se za turistično rabo pelje super, da ne nalagam vseh ugotovitev, ki ste jih že neštetokrat zapisali. Bolj kot ne sem navdušen. Imam pa nekaj vprašanj: 1. kakšne nastaviitve vilic in zadnjega blažilnika uporabljate za: dinamično solo vožnjo ( voznik 90 KG ) in kakšne za touring v dvoje cca. 160 kg žive mase + 20 prtljage. Če bi bil kdo tako prijazen pa zapisal vrednosti za vse tri parametre spredaj in zadaj. Se zahvaljujem za nasvet oziroma ponderje parametrov, da vidim koliko blizu sem prišel z mojim občutkom. 2. občasno se mi pojavlja problem, ki sem ga zasledil pri nekaterih lastnikih na tujih XJR forumih, in sicer: . hladen vžig traja več kot 5 sekund . ob kontaktu je povratni ventil v rezervoar zelo zelo glasen, kot bi strejal z brzostrelko ( vračanje goriva oziroma viška zraka iz črpalke oz. einšprica ??????), pravila ni, vendar večkrat ko je močno segret in ga pustiš malo stati. . štandgas včasih obtiči kakih 500 obratov višje od sicer normalnega, na 1600, do 30 sekund. Tole brnenje in ostale stvari me mučijo, trenutno sem ga pelal malo pogledat na servis - je še v garanciji, vendar ni jasnih znakov zakaj se to dogaja ( in verjetno iz vsega skupaj za sedaj ne bo nič. Ko sem delal servis na 5 .000km oziroma na eno leto ( ko sem ga kupil ) seveda motor pri Juretu ni hotel dati glasa od sebe. Komentar? Pozdrav vsem lastnikom XJR - jk. Rok.
ferek Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 XJR 1300, letnika 2008, 8000 prevoženih Očitno imava enak motor, je bel, moder, črn ali črno siv? SAM sem letos z njim naredil cca 4700 km... 1. kakšne nastaviitve vilic in zadnjega blažilnika uporabljate za: dinamično solo vožnjo ( voznik 90 KG ) in kakšne za touring v dvoje cca. 160 kg žive mase + 20 prtljage. To tudi mene zanima, sam nimam pojma kako kaj nastavljaš... sam sem na svoji pri solo vožnji (80 kg) uporabljal kar standardno nastavitev; v dvoje z prtljago pa sem samo ta mali gumbek na vrhu amortizerja zavrtel ze ene 3 klike na hard... drugega še nisem prestavljal... 2. občasno se mi pojavlja problem, ki sem ga zasledil pri nekaterih lastnikih na tujih XJR forumih, in sicer: . hladen vžig traja več kot 5 sekund Tega sicer ne bi trdil, da bi pri meni trajalo ravno 5 sekund, traja pa morda res malo dlje kot sem bil prej navajen na ER-6, ki je vžgal v trenutku. Bi pa rekel, da je to normalno, saj vžge vedno in "verglanja" ni treba ponavljat, ...vendar pač po določenih impulzih, verjetno je taka nastavitev računalnika, ajnšprica... . ob kontaktu je povratni ventil v rezervoar zelo zelo glasen, kot bi strejal z brzostrelko ( vračanje goriva oziroma viška zraka iz črpalke oz. einšprica ??????), pravila ni, vendar večkrat ko je močno segret in ga pustiš malo stati. - pri meni je glasno kot bi krulila ena žival, pa naj bo po enem tednu, dveh dneh, eni uri, vroč ali mrzel, jaz bi rekel da je pač takšna bencinpumpa v rezervoarju in tudi serviser ni temu posvečal nobene pozornosti - je normalno! . štandgas včasih obtiči kakih 500 obratov višje od sicer normalnega, na 1600, do 30 sekund. popolnoma ista štorija... štangas se redno sprehaja in obtiči od 1000 pa tja do 2000 obr, tudi ko je motor vroč... imaš občutek kot da bi avtomatski zaug delal... pravila, kdaj se to dogaja nisem naštudiral, pač, računalnik, ajnšpric, lambda, katalizator in njihove fore....- ne polagam več pozornosti! Tole brnenje in ostale stvari me mučijo, trenutno sem ga pelal malo pogledat na servis - je še v garanciji, vendar ni jasnih znakov zakaj se to dogaja ( in verjetno iz vsega skupaj za sedaj ne bo nič. Ko sem delal servis na 5 .000km oziroma na eno leto ( ko sem ga kupil ) seveda motor pri Juretu ni hotel dati glasa od sebe. Komentar? Po mojem sploh ne pišeš (piševa) o težavah, saj moped laufa BP, je pa po mojem dejstvo da če na tehnološko sicer ne najnovejši a preizkušen in zanesljiv stroj namesto fergazerja nataknejo računalnik, katalizator in vbrizg, je to gotovo z dobrim namenom, ki pa morda povzreoči tudi občasno malo nerazumljivo obnašanje, ki pa nikakor ne bi smelo povzročati težav in teh (razen akustično nerazumljivih) NI. sTRAH pred neznanim pa ima seveda velike oči... Bodi kar prepričan, da voziš enega najbolj zanesljivih in za vzdrževanje nezahtevnih, trpežnih nakedov, kjer se kakršnikoli resni problemi niso nikoli pojavljali, da o kakšnih okvarah na cesti sploh ne govorimo... Torej NE POSLUŠAJ štangasa, NITI BENCIN PUMPE, niti NE ŠTEJ sekund verglanja... VOZI IN UŽIVAJ! Ne bo te pustila na cedilu! POZRAV VRAČAM!:worship: dotem 1
ponikipo Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 Tud moja je 08, ..., identične izkušnje, ... Japanci uspevajo z odlično proizvodnjo ponovljivostjo ... Mene še najbolj zmoti tista dušilka okoli 3000rpm s katero so očitno ustregli euro normam, ...
ferek Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 Japanci uspevajo z odlično proizvodnjo ponovljivostjo ... Mene še najbolj zmoti tista dušilka okoli 3000rpm ... A lahko tole malo razložiš... ne vem če sem kako "dušenje" opazil... morda sem premalo pozoren... meni se zdi da kar zelo enakomerno vleče, je pa res, da se nad 8000 obr kaj dosti ne dogaja več, pač nizkoturažna mašina... KAO DIZL... Po mojih nformacijah so z računalnikom in ajnšpricem zgubili tisti sunek pri višjih obratih (in 7 konjev) ter izboljšali navor in enakomerno podajanje moči. Občutno se bi naj zmanjšala tudi poraba goriva. Res pri skupinskih vožnjah opažam, da tankam enako količino kot 600 fazer in celo liter manj kot Z 750 in da tudi z razmeroma uglajeno a dinamično hitro vožnjo ni nobenega problema drržati porabo pod 6 litri. izkušnje bi lahko napisal nekdo, ki je vozil oba modela... Se mi pa zdi sicer kar kvalitetno skupaj sestavljen motor, pri materialih (in tudi teži) niso šparali... Res je da pa okretnosti pri "dirkah" čez dolomitske prelaze v primerjavi z ER-6 ne morem dosegati, a udobje je resnično veselja vredno.:naughty:
ponikipo Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 .... poskušaj nežno, po mm dodajati gas, pri meni se okoli 3000rpm občuti, da se motor "duši"; če odpiram gas bolj konkretno, tega ni opaziti + zanimivo ... poraba je nižja, a kaj dosti pod 6 (v dvoje) pa ne.
rmurgelj Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 Zdravo, no očitno nam vsem nekaj kruli - normalno pa to ni, ker je teh mopedov v tujini kar precej in velik del njih laufa brez podobnih prizvokov. Večina letnika 2008 s prizvoki, napaka črpalke goriva, po menjavi menda neslišno. Samo zamenjal ti jo ne bo noben na garancijo, ker ni predmet vpoklica in moped laufa normalno - kot smo tud mi ugotovili. PS: na voljo imam original nosilec kovčka, nepoškodovan, cena novega 100 ojrov, dam za 50. LP, Rok
ferek Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 Zdravo, no očitno nam vsem nekaj kruli - normalno pa to ni, ker je teh mopedov v tujini kar precej in velik del njih laufa brez podobnih prizvokov. Večina letnika 2008 s prizvoki, napaka črpalke goriva, po menjavi menda neslišno. Mislim, da imajo vsi od 2007 naprej te "prizvoke"... Zakaj ne bi bilo normalno? A si že kakšnega slišal, da nima tega "kruljenja pumpe" pri kontaktu? ...jaz še ne... zato ne vem od kod ti ideja, da gre za kakšno okvaro, napako ali potrebo po menjavi črpalke? Tudi ne poznam primera, da bi XJR zaradi črpalke goriva ali kakega drugega problema koga pustil na cesti... Če imaš drugačne, konkretne informacije jih pa podeli z nami?:surrender:
rmurgelj Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 Nimam jih, razen prispevkov, ki sem jih prebral na tujih forumih. Ampak sem pomirjen, če vam kruli, motorji pa delajo, potem se pač ne bom več sekiral - in bral tujih forumov. Ga mam pač šele dober mesec, pa se pojavlja vprašanje dobrega nakupa. Ampak če pravite da panike ni, potem jo ni. Najlepša hvala za spodbudo. LP, Rok.
ferek Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 ...ko bo prvi od nas "obstal na cesti" pa naj le hitro javi, da zaženemo paniko... in upam, da bo to kje blizu in ne na poti na Nordkap ali v Gibraltar...:yea1:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se