Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

Objavljeno
:grrr in koliko casa se mislis imeti te gume? ....naslednja 3-4 leta? ... 10 let? ....dlje?

vulkanizer te je lepo na suho.... :lol1:

mogoče me je....ali pa morda ne, ker bi potem to bil incest...... :hmm:

sej ni važno koliko časa bodo gume gor....potemtakem je tudi dvigovanje gum nesmiselno ...če razmišljaš da gume menjam vseke 2 leti...pa mogoče mi tudi motorja ni treba pucat in prav vzdrževat ker ga menjam na 3 leta.... :hmm:

vglavnem sto ljudi sto čudi.....en forum 200 mnenj.... ;)

Objavljeno
potemtakem je tudi dvigovanje gum nesmiselno ...če razmišljaš da gume menjam vseke 2 leti...pa mogoče mi tudi motorja ni treba pucat in prav vzdrževat ker ga menjam na 3 leta.... :hmm:

...počasi nam bo jasno. :D

Objavljeno
sej ni važno koliko časa bodo gume gor....potemtakem je tudi dvigovanje gum nesmiselno

pri dvigovanju gre po moje predvsem zaradi platisc - da bi ti na feltno recimo 2 leti skupi delovala sila 1 kN+, skoz v isti smeri (brez da jo obracas), po moje bi se poznalo na voznih lastnostih. pred slabimi 20imi leti je moj foter mel skodo (uno k ma zadi masino), ki je baje 2 leti bila skoz na mestu, parkirana, pa je mela elipsaste feltne... ...uff, rajcig!! :D

Objavljeno
pri dvigovanju gre po moje predvsem zaradi platisc - da bi ti na feltno recimo 2 leti skupi delovala sila 1 kN+, skoz v isti smeri (brez da jo obracas), po moje bi se poznalo na voznih lastnostih. pred slabimi 20imi leti je moj foter mel skodo (uno k ma zadi masino), ki je baje 2 leti bila skoz na mestu, parkirana, pa je mela elipsaste feltne... ...uff, rajcig!! :D

vem zakaj gre...sam glede na to da gume menjaš pogosto bi lahko tudi to zanemaru.....pa doba mirovanja motorja je 4 mesece....sej jst sem drugače vse to upošteval in tako naredil....glej slike na prejšnji strani... ;)

Objavljeno

Jaz se s takimi zadevami sploh ne ukvarjam ker se vozim vsak mesec

Objavljeno
pri dvigovanju gre po moje predvsem zaradi platisc - da bi ti na feltno recimo 2 leti skupi delovala sila 1 kN+, skoz v isti smeri (brez da jo obracas), po moje bi se poznalo na voznih lastnostih. pred slabimi 20imi leti je moj foter mel skodo (uno k ma zadi masino), ki je baje 2 leti bila skoz na mestu, parkirana, pa je mela elipsaste feltne... ...uff, rajcig!! :D

Elipsaste feltne ali samo zaležane gume?? Da bi se platišče zaradi teče vozila deformiralo je zelo malo, če sploh, verjetno. Pri motorju, ki pa ima platišča iz litine, pa se to zagotovo nebo zgodilo.

Objavljeno

platisca. gume smo itak menjaval (letne/zimske).

Objavljeno
....potemtakem je tudi dvigovanje gum nesmiselno ...

ne, ni. ker se lahko karkasa gume deformira, ce je guma dlje casa obremenjena na isti tocki - kar je nedvomno pri 4-5 mesecnem mirovanju motorja brez obracanja koles. ce ti tega lokalni vulkanizer ne zna razloziti je mogoce bolje da gres k drugemu.

pusti motor cez zimo z gumami stati na tleh in pri 70+ km/h se ti bo naslednje leto marsikaj "dogajalo".

Objavljeno
Da bi se platišče zaradi teče vozila deformiralo je zelo malo, če sploh, verjetno.

pa še materiali so pri sodobnem motorju in 30 let stari škodi malce drugačni ... ;)

Objavljeno

Zok......... :cry: Ti si zelo zmeden, zelo zadet ali pa samo nakladaš.

Ali mi poskušaš povedat, da je imel fotr pred 20 leti škodo, ki mu je dve leti stala na mestu, vseeno pa je menjaval zimske in letne gume, pri tem pa pazili, da so feltno obrnili točno v položaj pred menjavo gum :hmm: ??

:lol1:

Objavljeno
upam, da se hecas......

Ne hecam se.

Zavorna tekočina odlično ohranja gumo (zavaruje pred razpokanjem, izgubo prožnosti, itd.). (Tudi) zaradi teh lastnosti je v zavorni napeljavi, ki je -- gumijasta.

Objavljeno

aha...... upam, da potem tudi ves, da je zavorna tekocina zelo korozivna. da njenih higroskopskih lastnosti ne omenjam.

ce ze mazes gume in ostale gumijaste dele motorja mazi s cim drugim.

Objavljeno

baje, da se gume tudi z glicerinom mažejo.. efekt?

Objavljeno

vse to mazanje gum (ne gumijastih delov motorja, ampak pnevmatik) je danes vec ali manj nepotrebno. moderna tehnika je napredovala ze dovolj dalec, da tudi brez mazanja pnevmatika zdrzi vec let. pri motorju je to pri normalni uporabi - konec koncev zelo malo motociklisticnih gum "zdrzi" dlje kot npr. 3 leta - dovolj.

mazanje pnevmatik izvira iz casov, ko so bile mesanice gum "betonsko trde" in so brez problemov "zdrzale" po 10 let, seveda pri takratni zmogljivosti tehnike (ceste, vozila itd.). seveda bi tudi danes priporocal mazanje pnevmatik v primeru npr., da imam doma oldtimerja, kateri stoji vecino casa in se gume ne obrabljajo.

efekt mazanja je, da ostane pnevmatika prozna in ne otrdi predcasno oz. kasneje. to danes ni potrebno ker se vecinoma guma/profil prej obrabi.

Objavljeno

KAJ JE BOLŠE ?

1. Motorja spraviti (kot ga imam celo leto) na varno pred okno moje sobe pod balkonom - motor je na suhem a zunaj

2. Spraviti v zaprto garažo, za katero pa mislim da je malce vlažna. Garaža pa ni poleg naše hiše, v okolici so se razpasli narkomani, ki za dozo odvlečejo tudi valjer, tako da mal cvikam.

Nekje sem slišal vsaj za avto, da je itak bolje da je le pod streho in na odprtem prostoru kot v topli garaži.

Mnenja prosim.

LP, Rok

Objavljeno
KAJ JE BOLŠE ?

1. Motorja spraviti (kot ga imam celo leto) na varno pred okno moje sobe pod balkonom - motor je na suhem a zunaj

2. Spraviti v zaprto garažo, za katero pa mislim da je malce vlažna. Garaža pa ni poleg naše hiše, v okolici so se razpasli narkomani, ki za dozo odvlečejo tudi valjer, tako da mal cvikam.

Nekje sem slišal vsaj za avto, da je itak bolje da je le pod streho in na odprtem prostoru kot v topli garaži.

Mnenja prosim.

LP, Rok

jst imam motor v kurilnici s stalnim dostopom svežega zraka in mi je prostor kar všeč...zrak je suh, topel vendar pri odprtem okno dostopa zrak nenehno...pokritega imam s par rjuhami....

jst bi imel motor na varnem suhem mestu....

:wacko:

Objavljeno

temperatura sama motorju ne bo skodila, ce ne mislis verglati masine cez zimo. ce je na suhem (da voda ne stoji okoli njega ali kaplja/sprica po njem) in je dano prezracevanje pod ponjavo/rjuho/whatever potem sem prej za pod balkon.

ce ti sledeca info kaj olajsa izbiro: bandit je v garazi prekrit z rhujo v kateri se obcasno nabere voda z dveh avtomobilov v odtoku garaze. garaza je ventilirana (okno 50x20 cm).

@ thundercat: sukcinten odgovor na nepostavljeno vprasanje. <_<

Objavljeno
baje, da se gume tudi z glicerinom mažejo.. efekt?

Da se ma lsvetijo in tako zgledajo bolj čsite, ko avto pripelješ iz ročne avtopralnice.

Sicer pa je to še stara navada, ko so bile gume bistveno bolj trde... No, če voziš kake trde touring gume, jim glicerin verjetno ne bo škodil. Kake ekstra koristi pa, če si kolikor tolikor povprečen uporabnik motorja (in gume menjaš vsaj na 2 leti) tudi ne bo. Če imaš gor 3 leta stare gumače, pa jih je itak fajn zamenjat.

Objavljeno
Sicer pa je to še stara navada, ko so bile gume bistveno bolj trde... No, če voziš kake trde touring gume, jim glicerin verjetno ne bo škodil. Kake ekstra koristi pa, če si kolikor tolikor povprečen uporabnik motorja (in gume menjaš vsaj na 2 leti) tudi ne bo. Če imaš gor 3 leta stare gumače, pa jih je itak fajn zamenjat.

.., no to zgodbo z glicerinom moj v.d. tasta promovira kot najboljšo nego gum in jaz kot O:-) v.d. zeta mu seveda moram pritrdit.. glavno, da ne škodi :naughty:

sem pa na vojaškem sejmu v Gornji Radgoni videl, da ni bilo vozila, ki ne bi imelo gum mastno namazanih z glicerinom

Objavljeno
avto, da je itak bolje da je le pod streho in na odprtem prostoru kot v topli garaži.

To je propaganda tistih, ki nimajo garaže.

Ni lepšega, kot se pozimi zjutraj vsesti v avto sobne temperature in se odpeljati v službo novim zmagam naproti. :)

Jaz imam avto zato, in motorcikel tudi, da mi služi in ne jaz njemu.

Objavljeno
.., no to zgodbo z glicerinom moj v.d. tasta promovira kot najboljšo nego gum in jaz kot O:-) v.d. zeta mu seveda moram pritrdit.. glavno, da ne škodi :naughty:

sem pa na vojaškem sejmu v Gornji Radgoni videl, da ni bilo vozila, ki ne bi imelo gum mastno namazanih z glicerinom

Niti slučajno ne zaščititi gumo s kakšnimi premazi, pa ni važno ali je na bazi glicerina ali......Garantirano ste na tleh pri prvi spomladanski vožnji. Izjema je edino v primeru da pred prvo vožnjo pnevmatike temeljito operete. Govorim iz lastnih izkušenj.

Objavljeno
Niti slučajno ne zaščititi gumo s kakšnimi premazi, pa ni važno ali je na bazi glicerina ali......Garantirano ste na tleh pri prvi spomladanski vožnji.

saj z glicerinom se mažeš samo stranske ne pa tudi tekalne površine ... kajne :hmm: B)

Objavljeno
saj z glicerinom se mažeš samo stranske ne pa tudi tekalne površine ... kajne :hmm: B)

To sem do zdaj tudi jaz mislil! :?

Objavljeno
avto, da je itak bolje da je le pod streho in na odprtem prostoru kot v topli garaži.

To je propaganda tistih, ki nimajo garaže.

Ni lepšega, kot se pozimi zjutraj vsesti v avto sobne temperature in se odpeljati v službo novim zmagam naproti. :)

Jaz imam avto zato, in motorcikel tudi, da mi služi in ne jaz njemu.

velespostovani komoto(t)rator, se povsem strinjam. probljem nastane, ko obe dejstvi nista zdruzljivi "pod eno streho" takorekoce. ;)

Objavljeno

Včeraj sem mojemu železju privoščil najboljšo možno prezimitveno "kuro".

Naredil sem 150 km, pokuril star bencin, nalil svežega.... :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!