Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

Objavljeno
bolj me skrbi, kaj bom z akumulatorjem naredil.. lani sem brrrma zagnjavil, letos ga ne upam več.. nabavil bi si polnilec (originalni je 30k sit, kar mi je malce preveč), pa ne vem, če so vsi primerni za moj gel akumulator? any hint?

@Špil

En nasvet kaj narediti z akumulatorjem, pusti ga na motorju in le tega zakurblaj enkrat na mesec pa pusti da laufa kakih 20min, če je pa kak sonček pa lahko tudi dva kroga okoli bajte.

Sam z akumulatorjem nisem nikoli kompliciral, čeprav so mi svetovali vse sorte kozlarije, se mi ga enostavno ni nikoli dalo ven pulit in potem imeti ga na kablih kot utopljenca ki ga oživljajo z elektrošoki.

Rezultat pa je da vsi tisti ki so pozimi naredili mali doktorat na akumulatorju le te menjavajo po treh ali štirih letih. Sam sem že pozabil kje se ta črna škatlica nahaja.

Kawasaki KLE (letnik 1997) akumulator še vedno originalni in pali po 9 tih letih kot takrat ko je bil nov.

Honda Varadero (letnik 1999) kljub temu da sem ga lansko zimo kar precej mučil s sirenami, ko sem montiral alarm zadeva po svojih 7 letih povsem OK funkcionira.

LP

Leteči

Objavljeno

jaz pa ga ne rabim dat na prezimovanje :D

Objavljeno

Jest sm lihkar dobu univerzalno stojalo za zadnji del motorja, je brez koleškov al kej, čist navadno, iz Louisa, pa me zanima neki-tm piše max obremenitev 150kg, kako je to če motor vseeno "sloni" na sprednjem kolesu? A je približno pol teže zadaj, oz. mal več..

Objavljeno
Jest sm lihkar dobu univerzalno stojalo za zadnji del motorja, je brez koleškov al kej, čist navadno, iz Louisa, pa me zanima neki-tm piše max obremenitev 150kg, kako je to če motor vseeno "sloni" na sprednjem kolesu? A je približno pol teže zadaj, oz. mal več..

teorija pravi da naj bi bila idealna rasporeditev teže okol 50\50 :D

Objavljeno

kaksna prezimitev, boh vas nima rad! :blink:

sem komaj koncno do casa za motor prisel in se zacel voziti. B)

Objavljeno (popravljeno)
kaksna prezimitev, boh vas nima rad! :blink:

sem komaj koncno do casa za motor prisel in se zacel voziti. B)

Poglej

Popravljeno . Popravil motoristek
Objavljeno
Enkrat na mesec ga potem vžgem za par minut, da se mašina malo prevrti, zmeče tist kondenz iz izpuha.

a lahko mašino še bolj kaznuješ?

Objavljeno

Zakaj kaznuješ. V tem početju vidim jaz samo argumente za in nobenega proti. Pogoj je, da se motor popolnoma segreje, po možnosti naredi kakšen krog.

Za:

- svež bencin v uplinjače (bencin v uplinjačih počasi izhlapeva; nevarnost basanja diz in zatikanja plovca..). Če se ti ne da jeseni bencina iztočit iz uplinjačev je po moje to naslednja najboljša rešitev.

-notranjost motorja fino oplakneš z oljem, ki se je v mirovanju (razen tankega filma) odcedil v karter

-skuriš kondenz ki se nabere v izpuhu (mogoče tudi v cilindrih - higroskopičnost ostankov saj)-motor je potem najbolje ohladiti v suhem, toplem prostoru.

-dopolniš akumulator

-malo razgibaš sklopko, da se slučajno ne bi sprijela

-slišiš sladko pesem, ki te čaka spomladi

Proti:?

LP

Objavljeno

In če tega ne narediš...vžigaš vsak mesec se z njim pogovarjaš, ga treplajš in mu prigovarjaš, ga ne pokrivaš z dekami, ne podlagaš stiroporja pod gume, ga ne obešaš na gurtne, da binglja pod stropom, ne kompliciraš s ,,prezimovalnim oljem,, postavljaš bate v točnodoločen položaj, zračiš garaže.... :doze: ....enostavno vzameš ven akomulator, gor flikneš eno rjuho,zakleneš garažo...in čao do prvih toplejših dni (lohk do marca)....a pol umre, je depresiven, uide, razpade, zariba? :blink:

Objavljeno
..a pol umre, je depresiven, uide, razpade, zariba? :blink:

seveda.

Objavljeno
motor pred garazirajem dobro ocisti,namazi cel motor (razen zavornih diskov in celjusti) z WD-40 in ga postavi tako,da se obe gumi ne dotikata tal.v gume 0,2-0,4 bara vec pritiska,ce stoji motor na gumah.

pokri ga z rjuho ali necim,kar pusti vlago skozi,da se ne nabira na motorju.zlicka olja v cilindre tudi ni odvec (svecko odvij,zlicko olja noter,svecko privij).lahko tudi izpuhe zamasis,samo sele potem,ko si jih "ocistil" vlage (kondensa).

akumulator pa iz motorja v sobo,kjer celo zimo vec ali manj vlada konstantna temperatura.po moznosti nad 15°C.lahko ga tudi priklopis na polnilca vsake toliko casa.

sem kaj pozabil

-----

who dares wins

Pozabil si bistveno stvar:

tako ali drugače sprazni vplinjače, ker sicer bo bencin iz njih čez zimo izhlapel, barva pa bo ostala na dizah. Motor bo zato spomladi en mesec cukal in jebal, dokler ne bo šla barva stran.

Metodi za praznenje vplinjačev sta dve:

1 zapri bencin (to je danes nemogoče, zato prevedi v odklopi cevko na pipici, ki s podtlakom odpira pipico. Tako bo pipica zaprta. Cevko moraš potem zamašiti z nekim šraufencigarjem, kajti) Zalaufaš motor in ta dela, dokler ne crkne. Vplinjači so prazni.

2 Odvij vijake na dnu šalčk pod vplinjači (še prej na dulčke natakni cevke, da bobencin ne bo tekel po motorje - POZOR je agresiven in topi razne lake - tudi na mašini)) in iztoči bencin. Delaj vplinjač za vplinjačem.

Sicer je za< eno zimo brez zveze točiti v cilindre olje, če pa že to delaš, moraš potem mašino malo zavrteti (brez sveč), da olje tudi dejandko pride na stene cilindra. Sveče potem priviješ z roko.

Tisto o akumulatorju in gumah drži kot pribito.

Z WD jem ga v suhi garaži nebi šprical (ni dobro za barvo - olje, topila)

POZOR: najslabše kar lahko storite, pa je to da zalaufate motor vsake toliko časa in ga potem ugasnete. Kajti, če zalaufaš motor, pa ga ne segreješ totalno (15 min laufanja), se na cilindru in še bolj v auspufih nabere kondenz, ki POZOR vsebuje solno kislino. Taka praksa uniči rore v nekaj letih, škode na valjih pa pač ne vidiš. (to je delal moj kolega z tem rezultatom).

Lep pozdrav!  :)

Zanima me če gdo ve kako nej najlaži motor na klocne spravm nimam centralnega stojala čez zimo pa bi meu rt obe dve gumi v zraku ker se ne mislm vozt čist nč!  .)

Hvala za pomoč!

S kloci in hidravličnim dvigalom tipa krokodil ali kako se mu reče (tisti avtomehaničarski). Kloce dobiš pri tesarju ali v bauhausu (kupiš tramove in jih daš razžagat na kloce)

Dvigalo sem jaz za celih 3.500 sit kupil v Intersparu. Imajo jih karnaprej vsepovsod na raznih akvcijah. Kitajska roba. Bog ne daj za to dat 250 EUR.

Objavljeno
bolj me skrbi, kaj bom z akumulatorjem naredil..

v mislih sem imel nekaj takega: http://www.louis.de/?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003695

Špil, yst sem si lani nudil tole zadevo pri istem krošnjarju:

Ker sem tehnično zanemarjen, sem si pustil svetovati. Zakaj so mi zadevo priporočali pa ne sprašuj, ker bom hud nate. Sem namreč pozabil. Deluje pa! :)

Drugače pa moped na centralni štender pa en kos stiropora pod prednjo gumo. Baje se stiropor prej deformira kot guma, strici so mi povedali.

Objavljeno

Nekaj takega sem kupil v Lecrercu za 4 jurje (polnilec za akumulator).

Treba pa je nujno kupiti cenejši in šibkejši model, ker je za mali motorjev akumulator hitro premočen.

Objavljeno

Za polnjenje akumolatorja priporočam APSA - sicer ni 4 jurje - je pa profi zadeva. V našem gasilskem društvu jih imamo in delajo super! Jaz ga imam za svoj mopi! Ni pa pocen, da se razumemo!

LP Mare

Objavljeno

Eno vprašanje!

Koliko časa naj bi bil motocikel pri miru ,da se mu gume deformirajo, če je na stranskem štendru? Zadnjo zimo ga nism nič premikal pa je spomladi v tretjo kresnu s ciklistiko pa se m ni nič zdelo narobe?

Objavljeno

Mene pa čez zimo še najbolj moti gužva v garaži. Pa prah se nabira. <_<

Se mi zdi malo preveč komplicirate s prezimovanjem. Na klocne pa akumulator odklopit, pa toplo dekco, pa je :)

Objavljeno
Mene pa čez zimo še najbolj moti gužva v garaži. Pa prah se nabira.  <_<

Se mi zdi malo preveč komplicirate s prezimovanjem. Na klocne pa akumulator odklopit, pa toplo dekco, pa je :)

tocno tak, ce se pa vozis pa niti tega ne rabis :D

Objavljeno
Mene pa čez zimo še najbolj moti gužva v garaži. Pa prah se nabira.  <_<

Se mi zdi malo preveč komplicirate s prezimovanjem. Na klocne pa akumulator odklopit, pa toplo dekco, pa je :)

probljem je v tem, da če hočem akumulator odklopit, moram razšraufat cel rezervoar.. potem pa pride lep teden in spet šraufam..

zatorej :grrr

Objavljeno

Prav ti je. Kaj si pa šel BMW-ja kupovat :devil: Yamaha rulz :grrr

PS: Če veš da se vsaj en mesec ne boš vozil, pol se splača odklopit, a ne?

Objavljeno

pa ga vmeš mal upališ pa je, cevko na avspuh(e) in spelješ vn iz bajte :lol1:

Objavljeno
probljem je v tem, da če hočem akumulator odklopit, moram razšraufat cel rezervoar.. potem pa pride lep teden in spet šraufam..

zatorej :grrr

Matr si čudn :D

Šraufanje je vendar kot ene vrste predigra :P :kva2:

Objavljeno

Glede na prebrano bom delal naslednje. Motor pošteno očistil, očistil tudi verigo in jo potem namazal (to naredil tudi včeraj), segrel motor, da gre kondenz in potem zagatil cuno ali kaj podobnega v auspuh, nalil benzin do vrha, motor dal na centralno stojalo in pod sprednjo gumo stiropor. Akumulatorja sprva ne bom dajal ven, ker ga mislim vsake štirinajst dni vžgat (cca 20 min), pri tem bom z inšrumentom meril akumulator ter tako videl kaj se z njim dogaja (če bo potrebno bo šel ven) ter dodajal benzin v rezervoar. Namazal bom tudi določene stvari z WD40 in to je to. Švečk ne bom odvijal, pa noter dajal malo olja .) Aja, pa motorčk pokril in mu pripovedoval pravljice za lahko noč :D

Edino ne vem ali naj servis naredim sedaj pred zimo ali pred novo sezono? Eni zagovarjate eno, drugi drugo, pa tudi mehaniki si niso enotni :hmm:

Pozdrav od Roberta

Objavljeno

Edino ne vem ali naj servis naredim sedaj pred zimo ali pred novo sezono? Eni zagovarjate eno, drugi drugo, pa tudi mehaniki si niso enotni :hmm:

Pozdrav od Roberta

Jst nardim servis čez zimo. Generalno čiščenje,mazanje,nastavitve,itd. No,pri men šteje v zimski servis tud to,da poberem z motorja oklep,odvijem pipice na rezervoarju (da gre ven vsa svinjarija),odklopim,spucam in namažem vse bovdne,kontakte na štromu pošpricam z WDjem,operem in nanovo namažem vse ležaje,menjam filtre (zračni,bencinski) in svečki,preverim vse vijake...

Edino olje v motorju in oljni filter zamenjam tik pred začetkom sezone.

Do zdaj se mi je tak sistem dobr obnesu,ker pol čez leto sam še enkrat olje in filter zamenjam,ostalo je pa tipi-topi B)

Objavljeno

svaka vam čast, a z avtom delate podobno čez poletje :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!