Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

Objavljeno
svaka vam čast, a z avtom delate podobno čez poletje  :D

avto? :hmm: kaj je že to? :hmm:

Objavljeno

Edino ne vem ali naj servis naredim sedaj pred zimo ali pred novo sezono? Eni zagovarjate eno, drugi drugo, pa tudi mehaniki si niso enotni :hmm:

Pozdrav od Roberta

Baje je staro olje agresivno in ne deluje blagodejno na agregat in bla bla bla, tako da je fajn olje zamenjat pred prezimovanjem. :doze:

Eni pa naredijo tako, da kupijo najcenejš olje kar ga je, ga zamenjajo, pol spomlad pa kvalitetno olje pa še filter zamenjat.

Objavljeno

:? PA kaj za ena jačka vozite da rabijo toliko priprav na dva do tri mesece spanja :?

Objavljeno
Enim stoji tudi po pol leta.

Ko bi meni!!! :lol1:

Objavljeno

Zdravo

Mene pa zanima, zakaj nalijete bencin v tank čist do konca ? .. Ne vidim kake razlike če je tank na pol prazen al čist poln al pa tud. Razlaga!!

LP.

Objavljeno
Zdravo

Mene pa zanima, zakaj nalijete bencin v tank čist do konca ? ..  Ne vidim kake razlike če je tank na pol prazen al čist poln al pa tud. Razlaga!!

LP.

eni to delajo da tank od znotraj ne rjavi, jaz pač pustim koliko ga je pač ostalo po zadnji furi.

ampak da ne bo pomote, pol teh nasvetov za prezimovanje je brezveze in namenjenih motorjem kot so bili pred 20-30 leti in jasno H-D in Ducatijem.

vsi ostali bodo preživeli zimo brez problema brez vsakih posegov, cartanja in prepevanja vzpodbudnih pesmi v mrzlih večerih.

Objavljeno

@Pervy :OK:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Jest mam pa še eno vprašanje, zavorno olje je "staro" 17500km

Je pametno zamenjat pred al po zimi, ker ne bo dost v uporabi ta novo?

Na koliko km se sploh zamenja?

Objavljeno

Hola!

Zavorna tekočina je higroskopična - če se še prav spomnim se temu tako uradno reče - vleče nase vlago, kar seveda nikako ni dobro, zato jo IMHO zamenjaj tik pred sezono. Priporočam menjavo (vsaj) vsaki dve leti, ne glede na kmje.

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Simonsi

Glede olja v motorju je tko, jaz čez zimo pustim kar starega zato, ker ima novo olje v sebi razne kisline in deterdžente za spiranje motorja in saj. V starem olju so sicer saje ki so tudi agresivne ampak po izkušnjah ne toliko.

DimmniBurek

Suzuki kar je napisal drži zato ti predlagam, da to storiš pred zimo vsake dve leti

LP

Dravni

Objavljeno

Kaj zdej po sezoni(pred zimo) al po zimi(pred sezono)?

Bom kar pred novo sezono, čeprav zame ni sezon, jest se vozim non-stop...

No ja sej čez 1 mesec dobim izpit za avto..

Objavljeno
Jest mam pa še eno vprašanje, zavorno olje je "staro"  17500km

Je pametno zamenjat pred al po zimi, ker ne bo dost v uporabi ta novo?

Na koliko km se sploh zamenja?

kilometrina pri tej stvari bolj malo vpliva; razen ce se vozis po 40k+ km letno.

drugace bi se naj vseki dve leti zamenjala zavorna tekocina, zavorne cevi (ce niso opletene) pa najkasneje po 5-tih letih.

Objavljeno

Zavorne cevi so original, motor ima 17k km, od tega je prva 2 leta naredu 9k km, pol je stal dokler nisem jest v tej sezoni naredu ostalih 8k km

Motor je pa 99' in ima navadne gumijaste cevi....

Vprašal sem pri enmu za ceno za sprednjo zavoro, pa je reku da so cevi poceni, konektorji pa dragi in da bi pršlo ene 6k za enojni disk, a je to poceni al drago?

Tekočina verjetno nikoli ni bila menjana...

Jao, že letim po olje :wacko:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

:eek: prebral vse nasvete,še bolj zmeden.Razen da se akumulator da na suho(pa še to...) drugo malo morgen,saj nismo v Sibiriji. Ščistiš ga in to je to.Al ja..

Objavljeno

Jaz sem ravno danes odklopil akumulator, ker se imel slučajno pet minut časa :P

Objavljeno

..jaz sem ga pa samo dobr opral, našprical "vitalne dele" z WD40, pa pokril z rjuho. Zdej motor čaka na pomlad v garaži pr radiatorju. Vsake tolk časa ga pa tut mal "zalaufam" pa "pobožam"

Objavljeno (popravljeno)

WD40 bo vitalne dele razmastil, toplota bo pospešila rjavenje, malo laufanja pa bo v izpuh in v valje spravilo kisline... :nono:

Božanje pa koristi... :D

Popravljeno . Popravil gnoj
Objavljeno (popravljeno)

prosim? razmastil? :blink:

utemelji to tvojo trditev.

BTW: WD pomeni "Water Displacement" in 40 ker je bil to 40. in uspesni poizkus mozaka dobiti tekocino, katera vodo uspesno "prezene".

za namecek se malo podmaze naspricane dele.

Popravljeno . Popravil Ice
Objavljeno (popravljeno)

Pošpricaj WD40 na mast, pa boš videl kaj se bo zgodilo z njo... :hmm:

V ležajih pa je mast ravno zato, ker je gosta in tam dlje časa ostane, ko se spremeni v redko brozgo gre pa z garvitacijo...

Popravljeno . Popravil gnoj
Objavljeno

kaj se kaj zgodi, ko grafitno mast pospricas z zavornim oljem.... :naughty:

vseeno sta obe tekocini (WD 40 in zavorna) olje in mazeta dele.

in ce bi bilo po tvoje bi morali vsi lezaji, katere mazemo z WD 40 ze zdavnaj korodirati.

ali zakaj mislis, da se jih sprica s tem "razmastilom" ?

Objavljeno
vseeno sta obe tekocini (WD 40 in zavorna) olje in mazeta dele.

Zato pa imamo za različne namene različna maziva, ki včasih opravlajo še kako (ali predvsem kako) drugo funkcijo.

in ce bi bilo po tvoje bi morali vsi lezaji, katere mazemo z WD 40 ze zdavnaj korodirati.

Mazanje je namenjeno predvsem zmanjševanju trenja in obrabe. Če hočeš preprečiti rjavenje pobarvaj!

Pa mažite in špricajte s čimer hočete. Saj so motorji vaši. Sploh ne vem, kaj se oglašam, itak ste tle na MOTOSVETU vsi najpametnejši! :worship:

Objavljeno

WD 40 je odličen za čiščenje loncev od kakšne hladne domače juhe, pečenke ali krače oz. zadnje feltne, ki je pošpricana s "Ketten Spray-em". Za čiščenjem mušic ga tudi uporabljajo.

Vso mast raztopi.

Res za njem ostane namaščeno, vendar v precej tanjšem sloju => ponovno mazanje v kratkem.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!