Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

Objavljeno

Spomladi pred prvim "kresanjem" (Hebat ga, tud ZRka včasih kakšen ali dva meseca prisilno počiva) samo pipico rezervoarja odprem na "Pri", počakam nekaj minut in "brrrrrmmmmm"!

Mogoče imam pa samo krompir! Kdo bi vedel!

ne ne samo ZR-ja maš ne pa kako občutljivo jajco :OK: :grim

Objavljeno

:blink: dobro, da ste me spomnili.. malo bi me že moralo skrbet, kako bomo prezimili motor.. :blink:

:devil: šeničnarejeneganatempodročju..čakamnasonce.. :devil:

Objavljeno (popravljeno)

Moj moped spi zimsko spanje (očiščen.namazan,odklopljen akumulator in pokrit da ga nebi prah napadel :grim ) od ponedeljka 21.11.2005.Zbudil pa se bo ob prvem lepem vremenu. :yea1:

Popravljeno . Popravil Godfather
Objavljeno

moj mopi bp letos menda prvic mal dlje pocival cez zimo

prej ga nisem rabil .)

Objavljeno

EVO EN UPRAŠANJE :?

Glede amortizerjev in prezimitve! Kok je kej zdrav da motor preživi zimo na stranski tački! Gume so napumpane na mau več vsake 1 mesec ga premaknm! sam mene pa amortizerji zanimajo!

Že tako ali tako me moti ker so že sami amortizerji ugrezneni malenkost in niso dokonca stegnjeni ko motor stoji pokonci. Zdej me pa zanima če je možno da se še dodatno posedejo ker stoji v garaži???

hvala :blink:

Objavljeno

EVO EN UPRAŠANJE :?

Glede amortizerjev in prezimitve! Kok je kej zdrav da motor preživi zimo na stranski tački! Gume so napumpane na mau več vsake 1 mesec ga premaknm! sam mene pa amortizerji zanimajo!

Že tako ali tako me moti ker so že sami amortizerji ugrezneni malenkost in niso dokonca stegnjeni ko motor stoji pokonci. Zdej me pa zanima če je možno da se še dodatno posedejo ker stoji v garaži???

hvala :blink:

Logično pomisli - če kupiš stojala in dvigneš motor - kaj si naredil! Za amortizerje nič, ker ista teža deluje na prve vilice in zadnjo nihajko. Amortizerji so zato, da nosijo breme motorja in tovora - pa še blažijo.... itd. Boljše je samo za gume - ampak, ti si storil vse potrebno, tako, da se ne sekiraj preveč! Saj jih boš itak skuru in kupil sveže...

LP Mare

Objavljeno

Nimam štendra v tem je problem .)

Če pa hočm met štendr pa košta 56.000 sit in tok pa ne mislm dajat raj, kej lesenga naredim in bo lih tko dobr.

Jest sam sprašujem glede amortizerjev kako je kej dobr če so skos stisnjeni. Če bi blo mogoče pametno jih mau rastegnt in motor v zrak uzignt. :)

Objavljeno

Nimam štendra v tem je problem .)

Če pa hočm met štendr pa košta 56.000 sit in tok pa ne mislm dajat raj, kej lesenga naredim in bo lih tko dobr.

Jest sam sprašujem glede amortizerjev kako je kej dobr če so skos stisnjeni. Če bi blo mogoče pametno jih mau rastegnt in motor v zrak uzignt. :)

:wallbash: NAJPAMETNEJE GA JE V ZRAK VZDIGNIT.DIMNAMIT B VREDU.

Objavljeno

Nimam štendra v tem je problem .)

Če pa hočm met štendr pa košta 56.000 sit in tok pa ne mislm dajat raj, kej lesenga naredim in bo lih tko dobr.

Jest sam sprašujem glede amortizerjev kako je kej dobr če so skos stisnjeni. Če bi blo mogoče pametno jih mau rastegnt in motor v zrak uzignt. :)

Sicer ne poznam v detajle tvojega motorja, mislim pa, da če lahko kupiš štender in ga našraufaš na motor, potlej lohko inproviziraš stojalo na istem mestu, ki je predvideno za štender.

Objavljeno

Zavorna tekočina je higroskopična - če se še prav spomnim se temu tako uradno reče - vleče nase vlago, kar ...

Ker se v tehniki bolj blond, naj mi nekdo to pojasni: cel zavorni sistem mora biti oljetesen oz. vodotesen da deluje!?! In od kje potem pride voda v olje?

Objavljeno

Ker se v tehniki bolj blond, naj mi nekdo to pojasni: cel zavorni sistem mora biti oljetesen oz. vodotesen da deluje!?! In od kje potem pride voda v olje?

Zavorna tekočina ima tako lastnost, da vleče vlago nase. Sicer pa zavorna tekočina sploh ni olje, samo tako se mu reče.

Objavljeno

Ker se v tehniki bolj blond, naj mi nekdo to pojasni: cel zavorni sistem mora biti oljetesen oz. vodotesen da deluje!?! In od kje potem pride voda v olje?

Dober članek MotoSi

post-7531-1133352371_thumb.jpg

post-7531-1133352391_thumb.jpg

post-7531-1133352413_thumb.jpg

Objavljeno

EVO EN UPRAŠANJE :?

Glede amortizerjev in prezimitve! Kok je kej zdrav da motor preživi zimo na stranski tački! Gume so napumpane na mau več vsake 1 mesec ga premaknm! sam mene pa amortizerji zanimajo!

Že tako ali tako me moti ker so že sami amortizerji ugrezneni malenkost in niso dokonca stegnjeni ko motor stoji pokonci. Zdej me pa zanima če je možno da se še dodatno posedejo ker stoji v garaži???

hvala :blink:

a veš kuga........? vzem dve gurtni pa ga potegn gor pod strop!!!

tri muhe ubiješ na en mah,,

1 pršparaš na prostoru

2 razbremeniš fedre

3 razbremeniš amortizerje :lol: :lol1:

Objavljeno

Zavorna tekočina ima tako lastnost, da vleče vlago nase. ...

Pa zaboga, kje pride not!!!

Objavljeno

Še zmer ne štekam: če gre skozi slaba tesnila vlaga lahko not, to pomeni po kmečki logiki, da gre tudi zavorna tekočina ven (saj je ob bremzanju velik pritisk), kar posledično pomeni, da si brez bremz kaj hitro :cry:

Objavljeno

maš vodno hlajen računalnik, cevi imaš silikonske ki veljajo za nekoliko porozne, pa ti nikjer ne spustijo niti kapljice ker na spojih odlično tesnijo (niti objemk ne rabiš, sam vezice) pa ti čez kak mesc uide nekoliko vode vn... Pač hlapi, tko tudi vlaga not uleti

Objavljeno
Še zmer ne štekam: če gre skozi slaba tesnila vlaga lahko not, to pomeni po kmečki logiki, da gre tudi zavorna tekočina ven (saj je ob bremzanju velik pritisk), kar posledično pomeni, da si brez bremz kaj hitro :cry:

Ene molekule so majhne, druge velike (pritisk jih nič ne zmanjša) in ene grejo lahko skozi majhne luknjice, druge pa ne morejo. :P

Objavljeno

Še zmer ne štekam: če gre skozi slaba tesnila vlaga lahko not, to pomeni po kmečki logiki, da gre tudi zavorna tekočina ven (saj je ob bremzanju velik pritisk), kar posledično pomeni, da si brez bremz kaj hitro :cry:

no evo, gnoj ti je podal odgovor. fora je v velikosti parnih molekul, katere so nekaj (tisockrat?) manjse od vodnjih kapljic. ce kdo ne verjame naj se vprasa na katerem principu bazira gore-tex (in podobne) membrana.

zato je tudi priporocena menjava zavorne tekocine najkasneje po treh letih.

Objavljeno (popravljeno)

ali obstaja kakšno posebno olje za zavore za motor ker tega petrolovega olja res nebi dajal noter .kakšno olje imate vi v ceveh ?

Popravljeno . Popravil bna
Objavljeno

ali obstaja kakšno posebno olje za zavore za motor ker tega petrolovega olja res nebi dajal noter .kakšno olje imate vi v ceveh ?

DOT 4 ali DOT 5.1

Objavljeno

ali obstaja kakšno posebno olje za zavore za motor ker tega petrolovega olja res nebi dajal noter .kakšno olje imate vi v ceveh ?

A je s Petrolovim kaj narobe? :hmm: Jaz ga uporabljam že leta...

D.

Objavljeno

DOT 4 ali DOT 5.1, ime proizvajalca je skoraj vseeno.

ne uporabljaj DOT 5, razen ce imas HD, ker je ta tekocina na silikonski osnovi in ne mesaj te tekocine z DOT 4 ali 5.1.

Objavljeno

A je s Petrolovim kaj narobe? :hmm: Jaz ga uporabljam že leta...

D.

me ne vem :D isto se sliši kot proton . saj zato sem pa vprašal

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!