Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


kekec III

MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

mat,to je del,ki se "oprime" konca "zajle" (matr je slovenscina lep jezik....vsi tujci tako stekajo,za kaj se gre ) in skozi katerega lahko potem naspricas mazivo.sposodi si HG-katalog (ali louis ali ....) od enega iz LJ (pupa,climber ce se ne motim),tam bi to moralo biti noter.da vsaj dobis predstavo kako to izgleda.

-------

What part of NO don´t You understand?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, moja malenkost ne pozna prezimovanja oz. zimskega počitka (za motor), tako da niti ne vem o čem vi tu.

OK, zajle:

Potrebuješ:

cca 500SIT ali manj

Sveder debeline 4mm (odvisno od zajle)

Ustrezni navojni sveder

Vrtalnik (sveder... zadeva ki jo vštekaš v 230V in ropota ko vrti zadevo na koncu)

Dva vijaka ustrezne debeline in navoja

Par kapljic olja

Dve urici časa

Potrpljenje

Če nimate česa od zgoraj naštetega, povprašajte pri prijateljih, kdo ima. Sicer hočejo cca 3kSIT pri serviserjih... če so dobre volje. Pa še čaka se par dni.

Zajle so po 200SIT. Se gre v merkur, paziš da je iste debeline in dolžine, kupiš kovinsko palico istega premera kot je zaključek na zajli, zvrtaš skozi dve pravokotni luknji npr.

O

Ta varianta je sicer bolj namenjena menjanju strganih ali natrganih "pletenic" in ne mazanju.

Don't fix what aint broken!

OK, relacije za zimsko vožnjo v okolici LJ.

Moja najljubša relacija je......

Po tržaški proti Vrhniki, pri zadnjem semaforju (po prvi daljši ravnini) ko se zavije levo na avtocesto, grem desno proti podsmreki, horjulu, polhovem gradcu... To je semafor ki ima namesto navadne žarnice LED diode namesto rdeče luči.

Torej, zavili smo desno, vendar vozim previdno prvih 500m zaradi lokalnih norcev in prav svinjskega ovinka pred gostilno. Potem je par preglednih zelo lepih ovinkov in pridemo do T križišča. Desno se gre nazaj proti LJ, zavijemo pa levo proti Horjulu. Te smeri se držimo tudi par 100m kasneje (če se peljemo mimo petrola smo na pravi poti), ko pridemo do krožišča.

Sedaj pa relax, nič več zavijanja, vsaj po križiščih ne. Imamo pred seboj kar nekaj km lepih ovinkov, po dežju je treba le paziti na pesek po ovinkih. Asfalt je pa dober.

Ko pridemo do Zaklanca zavijemo levo proti Drenovemu griču (lepša cesta). Lahko se obrnemo in gremo po isti poti nazaj, če se nam pa mudi pa vozimo naravnost dokler ne pridemo do ceste LJ-Vrhnika.

Lahko pa nadaljujemo vožnjo naravnost (pri Zaklancu) in kasneje zavijemo proti Vrhniki, vendar je cesta bolj slaba.

Vožnja je idealna za ohranitev forme motorja in voznika.

Na kratko, LJ-Vrhnika (stara cesta), desno pri semaforju za avtocesto, levo proti Horjulu, Še enkrat proti horjulu v krožnem križišču, naravnost do Zaklanca, Levo proti Drenovemu griču, levo nazaj proti LJ.

Sicer je tole že bolj za kakšno drugo temo, ampak ne vem zakaj bi dajali jeklene konjičke spat, če pa ni snega... še.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

OK, zajle:

Ta varianta je sicer bolj namenjena menjanju strganih ali natrganih "pletenic" in ne mazanju.

ne samo na da je bolj _namenjena_ menjanju to je SAMO za menjavo zajle.

quote:

OK, relacije za zimsko vožnjo v okolici LJ.

Moja najljubša relacija je......

za tole bi bil pa nov topic bolj primeren.

-------

What part of NO don´t You understand?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bencin mora biti v rezervoarju napoolnjen do vrha zato,da prepreči rjavenje (in ne rjovenje kot si predstavljajo nekateri,he,he)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Me zanima kako podstavite (tisti, ki jih) motorje, da prednja guma nima stika s tlemi? Kam se motor nasloni, na stel ali na masino?

pod okvir ali prednje vilice.

-------

What part of NO don´t You understand?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ice, Klimbra... Kako zgleda cela piksna WD-40 na motorju čez 4 mesece? A se kaj posuši al je treba potem vse obrisati? Je možno, da kje nastanejo kakšni fleki (na plastiki, karbonu)?

Bye

Desmo

Pravkar končal operacijo PREZIMITEV!

Porabil malo več kot pol piksne WD40.....po plastiki nisem šprical...ker sem jo pobral dol....pač pa v cilindre....po avspuhih....mašini.

spomladi pa operacija.....ČIŠČENJE!!!!!!!

PS:NI NOBENIH FLEKOV,MADEŽEV....ALI ČESA PODOBNEGA!

Zmanjšajmo število nesreč na cesti....vozimo po pločniku

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sem ga pa še jaz zalil z WD-jem. Malo sem bil sicer jezen, ker so bile ploščice pod in okoli motorja vse mastne in ker me je od hlapov glava zabolela. Drugače sem ga pa tudi v zrak dvignil (sem se v stroške dal) in sedaj samo še dofilam akumulator pa bo gotovo.

Ah, kje je še marec/april... Upam, da bo topla greda kmalu naredila svoje in mi v Ljubljani ustvarila grško podnebje.

Bye

Desmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja,saj.jaz sem tudi samo mehanske dele motorja z WDjem obdelal.flekov in podobnega dosedaj se ni bili (tudi na plastiki ne).in "spomladi" pred prvo voznjo tudi ni posebej umazano izgledal.

-------

What part of NO don´t You understand?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

ČE SI GA LEPO POKRIL S KAKŠNO BOMBAŽNO RJUHO....POTEM PA ŠELE S PREGRINJALOM ALI PONJAVO......POTEM SE TUDI PRAH NE BO LEPIL NANJ!

rjuha ok,ponjavo bi odsvetoval.ko se zacne nabirati vlada nima kam izhlapeti -> kondens -> voda -> sranje za motor -> fleki in se kaj,"shit" itd.

-------

What part of NO don´t You understand?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in BTW.....ni bilo to ze vse enkrat permleto v taisti temi?

-------

Injection is nice but I´d rather be blown.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

clanek o tej temi je na www.vecer.com v rubriki avtomobilizem z datumom 10.10.2003 :wink: :lol:

ce koga se kaj zanima pa naj vprasa ker smo to temo res dosti premlevali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem bil pri krosli zlo natančen glede prezimovanja.

Cel motor našprical z WD 40

V cilinder zlil malenkost olja

Verigo snel jo opral, namazal z WD 40 (samo čez zimo) in nataknil gor

Motor obvezno postavil na stojalo.

Očistil semeringe na vilicah ter jih namazal

.

.

.

Obvezni pogovori čez zimo da te spomladi ne pusti na cedilu :D :D

.

Se pravi skrbel bolj kot za žensko.Zato sem namreč še zdaj brez (ženske namreč).

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK...

1. WD40 po mojih izkušnjah sicer lepo spravi malce dol rjo pa to, ampak čez par dni začne še bolj rjavet vse.

2. Olje v cilindru lepo pa fajn, ampak ne pozabit pol malo na roko zavrtet mašine, da se še notranjost bata mal namaže.

3. WD40 na ketni.. sej je že od prej ponavadi bolj mastna kot ne, wd pa lepo še to stopi da dol skaplja, pa je sploh super zaščita.

4. guma pa olje se mata že od nekdaj rada... guma od veselja razpoka (semeringi).

A ni bolš vsake tolk cajta (1x tedensko al pa na 14 dni) zalaufat zadevo, pa da laufa par min... pa se še mal akku nafila če je treba, pa je.

Pa tko naprej... sej je miljaužnt stvari k se jih lohka nardi....

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo tko btw. Akomulator se nafila šele po 15 minutah na stanje pred vžigom.

Drugače pa je vseeno pomoje koristno motor malo zalavfat, da se malo olje pređuska.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni bolš vsake tolk cajta (1x tedensko al pa na 14 dni) zalaufat zadevo, pa da laufa par min... pa se še mal akku nafila če je treba, pa je.

LP

Se popolnoma strinjam, s tem, da je treba pripomnit, da je treba termin "zalaufat" prevesti: dokler motor ne doseže delovne temparature (tekočinsko hlajeni dokler ne začne vrteti ventilatorja, zračno hlajeni pa min 15 - 20 min)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... tank napolnim do vrha, ga malo spucam, verigo namažem, na centralno stojalo in ga pokrijem z dekico. Vsakih 14 dni ga pa malo zakurblam za cca. 10 min, če je suho pa še kakšen krog odpeljem, da se malo prehladim. O nekakšnem mazanju cilindrov (olje v valje) ne duha ne sluha. Novi športaki imajo na valjih nanos trdih kompozitnik materialov (keramika, plem kovina...) in to verjetno ne rjavi-oksidira? Saj ni oldtimer, kot bi blo vse iz rjavnega jekla narejeno. Spomladi pa vožnja in čimprej servis. Pol pa gasa... Zdi se mi, da nekateri motorje konzervirate, kot bi jih spravljali za celo desetletje. Pa saj motocikli niso slabše narejeni kot avtomobili, a ne? Če avto lahko prenese -10, -15°C, mokroto, sol, vžig hladnega motorja - 3 km do mesta, in potem se zadeva spet ohladi... pa se vseeno lahko uporablja 10 in več let, ne vem zakaj takšna skrb za motor, ki čaka v garaži, ki skoraj ni hladnejša od 0°C, vlaga tudi ni verjetno tropska, soli ni nikjer, je očiščen in pokrit (bolje da ni neprodušno)?

Lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je suho pa še kakšen krog odpeljem, da se malo prehladim.

LOL :lol:

Za ostalo pa se strinjam s tabo...

Edit: Pa še malo komentarja. Od kod vam to, da se akumulator začne polniti po 10-15 km? Akumulator se polni takoj ko alternator (dinamo) doseže število vrtljajev motorja, kjer alternator daje napetost 14V. In to je to. Alternatorju se ni potrebno segrevati, da začne dajati 14V, vse kar potrebuje, so vrtljaji.

Verjemite, da je to res. Enkrat priklopite alternator na Voltmeter in se boste prepričali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slabo se je izrazil. Seveda se akumulator prične takoj polniti, ko alternator doseže dovolj obratov. Vendar pa mine nekaj časa, da pridobi akumulator nazaj tisto, kar je pri zagonu motorja oddal in šele tedaj, ko je prišel na isto raven napolnjenosti, kot je bila pred zagonom, lahko rečemo, da se je pričel polniti. Če motor zaustavimo prej, potem le pospešujemo praznjenje akumulatorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa zračno hlajene tolk dalj časa laufat?

Kawa (vodno hlajen) je nucala cca 5min da se je segrela... jebiga, je mela sam liter pa pol vode v sistemu...

Yamaha... zračno hlajen... po treh minutah sem se tolk speku na cilindrih (pa še namenoma ne), se še zdej pozna.

Motor pa avto.... avtomobile vozi že skor vsak kreten pa morjo bit kreten-proof. Motorji majo pa že tolk napiljene mašine, da ne morjo bit kreten-proof. Kje ste pa še vidl avto z 1.1 mašino k ma 160KM na gredi pa se vrti na 15000 obratih?

Tko da če se misl motor vozit neki cajta, je treba zanjga lepo skrbet... sicer pa ena dirka, pa generalko delat...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!