Skoči na vsebino

Oglasi iz interneta


Senna

Priporočene objave

Prosil bi za komentarje tega motorja in trgovca: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7980124

 

Glede trgovca sam nekaj našel in ste ga pohvalili, bi pa rad vseeno izvedel še kaj več.

 

Kar se motorja tiče, bo to prvi motor, baje je dovolj "pohleven" in mi ga je svetoval tudi inštruktor.

 

Vožnja bo tko večinoma mestna med tednom in med vikendi nekako "primestna" relacija minimum 120km v eno smer

 

Cena se mi zdi do neke mere primerna, sploh če gledam ponudbo drugega trgovca, ki ima starejši motor z več km za višjo ceno.

Če te toliko zanima ga pojdi pogledat v živo in boš vse zvedu kaj in kako je z njim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5-2.jpg

 

Na označenem mestu zgleda kot da je disk že obrabljen. Na sliki se to težko oceni. Pri 11.000 km in normalni uporabi mora bit disk kot nov (gladek)! 

res je takih diskov jaz nimam pa imam 40.000km..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res je takih diskov jaz nimam pa imam 40.000km..

Na moji hondi se je pri 40.000 že kar poznala obraba, kanalčki po disku in rob je že bil... tako da težko to na pamet govorit kakšni morajo bit, odvisno od načina vožnje, katere ploščice daš (trše, mehke) in pa vožnja sam ali v dvoje..

Res pa da pri 11.000 morajo bit original ploščice in brez sledi obrabe. Jaz sem originalne ploščice zamenjal pri 15.000...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem vozil 600cc Hornetko in mi je bila rahlo premajhna in tudi na momente preživahna ... pač sem se šele učil ... :D

Koliko je kaj razlike v velikosti med CBF600 in CBF100?

 

P.S.: Za po mestu bo večinoma itak ostala 150ccm Vespa

Hornetka 600 ima blizu 100KM, s CBF600, ki jih ima cca75, po moje težko primerjaš. Razlika v velikosti obeh CBFk je bolj ''psihološka'', 1000ka ima spredaj širšo plastiko, zato motor deluje kar obilnejši. Je malo težja, kar jaz opazim pri kakšnem obračanju na neravninah, ampak res minimalno. Tehnični podatek pravi, da je 1000ka kakšna 2cm daljša, če se prav spomnim. V mojem primeru je razlik kar nekaj, ker sem imel 600 prvo verzijo, z vplinjači, ta ima elektronski vžig, 1000ko imam tudi z Dual ABSom. Po moje pa sta okvirja praktično enaka, med drugim tudi isti komplet GIVI stranskih nosilcev paše na oba motorja. Jaz sem pred enim letom kupoval prvi motor s prostornino motorja preko 125..sem vesel, da sem se eno leto vozil s 600. Preveč moči na ročici enostavno ne sodi pod rit začetnika. Na 600ccm sem naredil kakih 17000km, super trening.

 

Živim 2km iz centra Maribora, pa me vedno bolj drži, da si za po mestu in v službo kupim še en skuter, tako da Vespo le obdrži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako si pa to izračunal  :OK:  v italiji je 3200, tu pa ima 4490  :smoke:  1290 razlike ......

nisem računal sem samo napisal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Kolen: Ogled je v planu ... Vprašanje je bilo bolj namenjeno oceni trgovca in ne toliko o samem motorju, ker slike so eno v živo pa drugo.

 

@MarkoR: Koliko je pa v višini sedeža razlika? En dan sem tudi vozil CBF600 po poligonu in mi je bila zelo lena mašina in brez nekega življenja in tudi ta mi je bila kr mal premajhna. Drugače moje trenutne mere so 182cm in 110kg (trenutne ker moram kg znižat :D). Imam predvsem težavo s samo višino sedenja in položajem za krmilom. Bom mogu it probat.

 

Ostalim hvala za komentarje!

V prvo si ga bom šel sam pogledat, da vidim če mi sploh sede.

 

Če bo v igri bom vzel s sabo človeka k se spozna na motorje in to ne samo kot motorist ampak tud kot mehanik, ki bo sigurno bolje od mene ocenil stanje motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Kolen: Ogled je v planu ... Vprašanje je bilo bolj namenjeno oceni trgovca in ne toliko o samem motorju, ker slike so eno v živo pa drugo.

 

@MarkoR: Koliko je pa v višini sedeža razlika? En dan sem tudi vozil CBF600 po poligonu in mi je bila zelo lena mašina in brez nekega življenja in tudi ta mi je bila kr mal premajhna. Drugače moje trenutne mere so 182cm in 110kg (trenutne ker moram kg znižat :D). Imam predvsem težavo s samo višino sedenja in položajem za krmilom. Bom mogu it probat.

 

Ostalim hvala za komentarje!

V prvo si ga bom šel sam pogledat, da vidim če mi sploh sede.

 

Če bo v igri bom vzel s sabo človeka k se spozna na motorje in to ne samo kot motorist ampak tud kot mehanik, ki bo sigurno bolje od mene ocenil stanje motorja.

uuu mater ti si pa tolk velik da me čudi kako so ti sploh izpit pustili delat :eek:

 

nehi jokcat ker si parv povprečno velik, in ni zate cbf 600 prav nič premajhna. sicer dobr si ti da ti je za po poligonu bla lena :OK: v isti sapi ima pa 1000 preveč konjenice. 

 

evo tle maš vse mopede, vpiši svoje podatke pa boš najdu dovolj velikega http://cycle-ergo.com/

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5-2.jpg

 

Na označenem mestu zgleda kot da je disk že obrabljen. Na sliki se to težko oceni. Pri 11.000 km in normalni uporabi mora bit disk kot nov (gladek)! 

 

Samo opazka glede diskov....Vsi veliki analtiki in ne vem kaj. Slika je lahko varljiva,sence,itd.... Disk lahko dobi takšno "barvo", če je motor stal kje zunaj in ni bil vožen,bil opran in potem stal,...... Nekaj nakladat na pamet in iskat nijanse na slikah je brezveze.

Treba v živo videt.

Popravljeno . Popravil Frips
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kakšni analitiki,  nič ne nakladamo.... vse kar si napisal v zadnji objavi je že navedeno, preberi si še enkrat pa boš videl.... "na sliki se težko oceni". Potreben je ogled, če imajo diski zajede in so nenenakomerno obrabljeni  motor nima 11.000km, ni dvoma. Pozoren naj bo na to, to je bil namen te objave. Po čem pa lahko še sklepa o kilometrini?  Pri takem motorju lahko pri 35 kkm zamenja verigo, zavorne ploščice, spolira krivine.... pa nihče ne bo ugotovil realne kilometrine, če je bil motor lepo vožen.  Ga lahko obrneš na 11.000 km in ga ni junaka ki bi ugotovil. 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta je že neki časa gor. Sem ga tudi jaz že klical. Motor ni vidu servisa odkar ga ima. Sam menja olje pa te zadeve. Pri tem letniku pa so problem ventili. Jaz sem pol kupil drugo, cenejšo. Motor sem dal na servis ,da se zamenjajo ventili in poštima kar je za poštimat pa me bo na koncu stal motor še vedno manj kot ta.

Kar računaj v bližnji prihodnosti ali pa celo takoj vsaj 500€ stroškov z menjavo ventilov.

Popravljeno . Popravil jozexj6
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta je že neki časa gor. Sem ga tudi jaz že klical. Motor ni vidu servisa odkar ga ima. Sam menja olje pa te zadeve. Pri tem letniku pa so problem ventili. Jaz sem pol kupil drugo, cenejšo. Motor sem dal na servis ,da se zamenjajo ventili in poštima kar je za poštimat pa me bo na koncu stal motor še vedno manj kot ta.

Kar računaj v bližnji prihodnosti ali pa celo takoj vsaj 500€ stroškov z menjavo ventilov.

hvala za info...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7949335

 

Pozna kdo? Ga že kar nekaj časa gledam na avtonetu.

Plus zanima me, če je recimo motorno kolo pri registriranemu prodajalcu. Da ga kupim od registriranega trgovca, je motor pripravljen na sezono? Ali kako to oni odkupijo?
Predvsem me zanimata (kako "ravnajo" z motorji) R-MOTO iz Rimskih Toplic in Moto Fortuna iz Nove Gorice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moto Fortuna iz Nove Gorice.

Same pozitivne stvari slisal - iz ITA uvaza baje samo preverjeno in dobro robo. Slabe, sumljive in predelane ne jemlje.

Sam tam še nisem kupoval, tisti ki pa so, pravijo da so zadovoljni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prijatelj kupil motor pri fortuni, je zadovoljen.

Zgleda bo zdaj še drug prijatelj kupil tam. Motorji pa res zgledajo dobro po slikah, v živo še nisem bil tam.

Dajo pa tud garancijo in po pogovoru na telefonu delujejo korektni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@xtr....Tu se strinjam s tabo...se opravicujem, ce sem tvoj post s sliko narobe razumel....

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v fortuno sem jaz šel pred enim ali dvema letoma gledati ravno mt-03...

v oglasu je bila zadeva kot nova, nepoškodovana, oh in sploh. po telefonskem preverjanju so mi rekli isto...

 

ko pa sem prišel dol, sem videl motor s postrgano ročko zavore, obdrgnjenim ogledalom, pa še nekaj motečimi malenkostmi ki so vzbujale dvome...

paden motor, da skrajšam... in to ne na mestu, pač pa v vožnji...

 

na mojo pripombo, da to ne zgleda kot novo mi je dejal, da lahko zamenja poškodovane dele...

sledili sta še dve arogantni pripombi, tako da sem prvič v življenju iz trgovine odšel brez da bi pozdravil.

 

no, hvala lepa za takega prodajalca...
vsaj v mojem primeru se je izkazal za nezaupanja vrednega trgovca, potrebnega marsikatere sankcije...

 

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brezvezna razprava, za nekoga super :OK:  za drugega polom :SS , "100 ljudi 100 čudi", nikol ne prideš do relevantnega zaključka :004 , če je pa res slab, bo pa naravna selekcija naredila svoje :bum: , mogu bo zapret štacuno :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem premislil in se kar strinjam, da za prvi motor in take krajše vožnje res ni dobro izbarti takoj 1000ccm motorja.

Zanima me tudi Honda Deauville in sem našel eno zanimivo: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7757766

Jo kdo slučajno pozna? Malo me je presenetilo to da je drugi lastnik in last upokojenca, ki jo je malo vozil ...

Komentarji o samem motorju in o konkretnem dobrodošli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In pa mogoče malo povsem druga varjanta ...

Namreč ta mi je tudi zelo všeč in ima za mene zelo dobro pozicijo sedenja za krmilom: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8010923

Ima ga moj inštruktor in sem se vsedel in se dobro počutil. Vozil, ga sicer še nisem.

Popravljeno . Popravil Lorus
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cbf-ke imajo nastavljiv sedež. 3cm je razlike med zgornjo in spodnjo višino.

CBF 600 IN 1000 sta menda enako visoki, jaz sem 180visok s 85kg, pa noben od motorjev n ravno moped. :-) 1000ke imajo serijsko nastavljivo tudi krmilo, 1,5cm naprej nazaj, sedez gre pa za 45mm gor dol. Jaz vozim na srednji nastavitvi, mi paše in niti nisem spreminjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In pa mogoče malo povsem druga varjanta ...

Namreč ta mi je tudi zelo všeč in ima za mene zelo dobro pozicijo sedenja za krmilom: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8010923

Ima ga moj inštruktor in sem se vsedel in se dobro počutil. Vozil, ga sicer še nisem.

Preden sem kupil cbf1000 sem sel s tem bmwjem na testno voznjo. Lepo gre, presenetljivo malo piha, super pozicija sedenja, sem pa jaz s 180cm skoraj malo mali zanj, s prsti samo do tal in ti hitro lahko zmanjka tal na kaki neravnini. Je pa všečen motor, Deauvillke pa od drugega kot penzionista skoraj težko kupiš, dokaj neatratktiven je za videt.. :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!