Aless Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 € bojo šli za nov verižni set-> veš za kakšnega? drugače pa stojalo se bo porihtalo da bo široko
budacki Objavljeno April 1, 2011 Opozori Objavljeno April 1, 2011 € bojo šli za nov verižni set-> veš za kakšnega? drugače pa stojalo se bo porihtalo da bo široko Kok zobnike pa furaš? Verjetno Zadej okrog 53, če me spomin ne vara, za spredi sm pa že čist pozabu.
Aless Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 zadaj je bil 51 gor...večjega sem pa novega samo 52 zasledil...zdaj sem za silo, dok ne dobim novega kompleta pa dal 50 gor, ker un je bil čist hin...
budacki Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 zadaj je bil 51 gor...večjega sem pa novega samo 52 zasledil...zdaj sem za silo, dok ne dobim novega kompleta pa dal 50 gor, ker un je bil čist hin... Je že ketna preskakovala al kako? 50 bo tut ok.
Aless Objavljeno April 2, 2011 Opozori Objavljeno April 2, 2011 verjetno ker je samo za v smeti, samo morem ta teden naročit nov komplet... zobci so bli že potrgani...
Aless Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 če koga zanima mi je ob prodaji motorja doma ostala komplet oprema za kros škornji(45) čelada(M) očala rokavice majica hlače komplet bodyarmor več info na PM
motornaglava Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 Zna kdo povedat slabe lastnosti tegale motorja? al pa dobre če ima kašno http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=2678703
budacki Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 (popravljeno) Zna kdo povedat slabe lastnosti tegale motorja? al pa dobre če ima kašno http://www.(Zbrisano....asp?ID=2678703 Za kaj bi ga pa rabil? To za motocross ni.! Zlomil ga boš v dveh dneh. Za po cesti pa rajši kakšnega starejšega Japonca Sej je lušn na trenutke in tut ceu kup stvari je gor...sam to je vse plastika...tut žmigavci so plastični ( imitacija karbona ), deklci lepo oblikovani...sam to ni to Za ta denar rajši 125cc Tomosa ali pa Sachsa X-Roada ( za po cesti ) Za motocross pa dobiš že 125cc Japonca letnika 2000, slabih 40 konjev, trga da te kap pa v primerjavi s tem ne moreš sploh uničit. Popravljeno Maj 28, 2011. Popravil budacki
rs125black Objavljeno Maj 28, 2011 Opozori Objavljeno Maj 28, 2011 Za kaj bi ga pa rabil? To za motocross ni.! Zlomil ga boš v dveh dneh. Za po cesti pa rajši kakšnega starejšega Japonca Sej je lušn na trenutke in tut ceu kup stvari je gor...sam to je vse plastika...tut žmigavci so plastični ( imitacija karbona ), deklci lepo oblikovani...sam to ni to Za ta denar rajši 125cc Tomosa ali pa Sachsa X-Roada ( za po cesti ) Za motocross pa dobiš že 125cc Japonca letnika 2000, slabih 40 konjev, trga da te kap pa v primerjavi s tem ne moreš sploh uničit. tega nebi glih priporočal..kolega ma 2000km...pred 500km menjan semering ker je olje teklo..fse blo fajn 200km..potem pa zružil ker je olje v 200km popil
motornaglava Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 kaj sem sploh razmišljal. uglavnem potrebujem nek poceni hard endruo ki vem da ga bom sesul v parih dneh. Kaj priporočate? Zagledal sem ta motor ki je ravno tako tako kopija se mi zdi vendar trgovec pravi da je bolj trpežen. Kaj vi pravite? oz. predlogi prosim http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4815947
motornaglava Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 kaj sem sploh razmišljal. uglavnem potrebujem nek poceni hard endruo ki vem da ga bom sesul v parih dneh. Kaj priporočate? Zagledal sem ta motor ki je ravno tako tako kopija se mi zdi vendar trgovec pravi da je bolj trpežen. Kaj vi pravite? oz. predlogi prosim http://www.(Zbrisano....asp?ID=4815947 oz. ta tudi http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4439082
norc 16 Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 Kaj se bilo kakih kopij tiče. Zastojn se jim nena reče kopija. Nabavi rajše kaj 10 let starega in se boš vsaj vozil (ajde mašino ti lahko razpička, ampak nebo ti pa po prvem skoku, uničlo štela, feln razno raznih stvari.) Sem vozil že par kitajcov in to je tak glupo narejeno, težišče motorja je nabito čist naprej(al pa imajo vilce vsaj 50kg+) točno taki sem imel občutek.
robivitez Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 Mogoče yamaha xt 350, suzuki dr 350, kawasaki klr 250.
budacki Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 kaj sem sploh razmišljal. uglavnem potrebujem nek poceni hard endruo ki vem da ga bom sesul v parih dneh. Kaj priporočate? Zagledal sem ta motor ki je ravno tako tako kopija se mi zdi vendar trgovec pravi da je bolj trpežen. Kaj vi pravite? oz. predlogi prosim http://www.(Zbrisano....asp?ID=4815947 Ti sploh veš, kaj je hard enduro? Te tvoje kopije niso niti soft enduro! http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4850175
motornaglava Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 (popravljeno) Ti sploh veš, kaj je hard enduro? Te tvoje kopije niso niti soft enduro! http://www.avt0.net/....asp?ID=4850175 ja pa vem kaj je. kolikor sem gledal na posnetkih se vozijo po težkih progah ki niso soft. Najbrž niste razumeli bistva da potrebujem poceni 250 2 ali 4 takten motor ki ga je mogoče registrirat (hard enduro). Popravljeno Maj 29, 2011. Popravil motornaglava
motorist1 Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 ja pa vem kaj je. kolikor sem gledal na posnetkih se vozijo po težkih progah ki niso soft. Najbrž niste razumeli bistva da potrebujem poceni 250 2 ali 4 takten motor ki ga je mogoče registrirat (hard enduro). Ne razumem zakaj bi rad hard enduro ki se ga da registrerat, in to kopijo, z njo pa bi vozil motocross :blink: Vzemi kaj takega: http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4830173 pa ti bo motor zagotovo dolgo časa delov, pa če se boš kdaj odločil za drug motor ga boš lahko prodal, rableno kopijo boš pa zelo težko prodal. LP
budacki Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 (popravljeno) ja pa vem kaj je. kolikor sem gledal na posnetkih se vozijo po težkih progah ki niso soft. Najbrž niste razumeli bistva da potrebujem poceni 250 2 ali 4 takten motor ki ga je mogoče registrirat (hard enduro). No pa mi pokaži en tak posnetek. In zakaj ravno 250ccm? Saj nisi z nobenim izpitom vezan na kubike ( no razen, če imaš H al pa A1, potem pa nit 250 nesmeš gont ) Kupi starega japonca in boš zmagal To je pretežko, preokorno, prešvoh in ne bo zdržalo niti ENE SAME HARD VOŽNJE! Lej te naše norce Vztrajni za ponort Popravljeno Maj 29, 2011. Popravil budacki
motornaglava Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 (popravljeno) ok da razčistimo. Sam imam crossa in sicer husqvarna 125 2t. Ker pa so mi bili policaji večkrat za petami potrebujem hard enduro da bi šou kdaj pa kdaj tudi po cestah. Jst nism reku da si bom kitajca kupu vprašal sem le o njihovih sposobnostih. Rezultat je takšen kot ga pravite vi: za vršt v smeti. Zato ker že imam motor sem mislil nabavit če se le da cenejši hard enduro in da crossa ne bi prodal. če takšnega motorja ne bo bom moral prodat crossa in kupit nekaj kot se zagre (KTM, Yamaha,...) Zato iščem predloge, za kitajce sem pa le povprašal njihove sposobnisti. Hvala za odgovore. Popravljeno Maj 29, 2011. Popravil motornaglava
motornaglava Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 Ne razumem zakaj bi rad hard enduro ki se ga da registrerat, in to kopijo, z njo pa bi vozil motocross :blink: Vzemi kaj takega: http://www.avt0.net/....asp?ID=4830173 pa ti bo motor zagotovo dolgo časa delov, pa če se boš kdaj odločil za drug motor ga boš lahko prodal, rableno kopijo boš pa zelo težko prodal. LP Nikjer nism omenu da bom motorcros vozu. ga sicer vozim vendar ker živim v bolj goratem svetu imam motor tudi za drugačne proge.
norc 16 Objavljeno Maj 29, 2011 Opozori Objavljeno Maj 29, 2011 http://www.avt0 .net/_MOTO/ad.asp?ID=4853728 http://www.avt0 .net/_MOTO/ad.asp?ID=4800836 http://www.avt0 .net/_MOTO/ad.asp?ID=4786010 http://www.avt0 .net/_MOTO/ad.asp?ID=4847548 Par predlogov ki so v low budget vsi niso hard enduro so pa enduro. Nevem točno kolikšen je tvoj budget?
xPsYcHo Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 Zivijo! Mene pa zanima, kolk je treba servisirat kej krosko ( na kolko ur in kaj vse) in kolk stane tak servis? Gont ga niti nimam namena na polno, ker bi to bil moj prvi motor, tko da nimam ne znanja ne jajc dabi tiščal na polno Vozu bi predvsem po makedamu, gozdne poti, mogoče kdaj na progi. Motor še gledam ker bi vzel, gledam predvsem japonce okoli 2000 letnik nekje med 1000-1500€. Torej honda in kawasaki sta dobra ?? Kaj pa yamaha (ta me vizualno še najbolj privlači ) ??
norc 16 Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 Zivijo! Mene pa zanima, kolk je treba servisirat kej krosko ( na kolko ur in kaj vse) in kolk stane tak servis? Gont ga niti nimam namena na polno, ker bi to bil moj prvi motor, tko da nimam ne znanja ne jajc dabi tiščal na polno Vozu bi predvsem po makedamu, gozdne poti, mogoče kdaj na progi. Motor še gledam ker bi vzel, gledam predvsem japonce okoli 2000 letnik nekje med 1000-1500€. Torej honda in kawasaki sta dobra ?? Kaj pa yamaha (ta me vizualno še najbolj privlači ) ?? cca tolko kot si pripravljen dat za krosko te pride servisiranje te za eno sezono To ni poceni šport
budacki Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 Zivijo! Mene pa zanima, kolk je treba servisirat kej krosko ( na kolko ur in kaj vse) in kolk stane tak servis? Gont ga niti nimam namena na polno, ker bi to bil moj prvi motor, tko da nimam ne znanja ne jajc dabi tiščal na polno Vozu bi predvsem po makedamu, gozdne poti, mogoče kdaj na progi. Motor še gledam ker bi vzel, gledam predvsem japonce okoli 2000 letnik nekje med 1000-1500€. Torej honda in kawasaki sta dobra ?? Kaj pa yamaha (ta me vizualno še najbolj privlači ) ?? Odvisno od stila vožnje (ki se bo spreminjal iz tedna v teden ), ur delovanja, trenutnega stanja... jst bi si prpravu kakih 500€ sigurno ( bat, olje, gume, verižni set... ) Sicer pa...dobro olje in pravilno mešanco, redno čiščenje zračnga filtra in ne tiščat motorja, ko je hladn!
Rage1337 Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 (popravljeno) Zivijo! Mene pa zanima, kolk je treba servisirat kej krosko ( na kolko ur in kaj vse) in kolk stane tak servis? Gont ga niti nimam namena na polno, ker bi to bil moj prvi motor, tko da nimam ne znanja ne jajc dabi tiščal na polno Vozu bi predvsem po makedamu, gozdne poti, mogoče kdaj na progi. Motor še gledam ker bi vzel, gledam predvsem japonce okoli 2000 letnik nekje med 1000-1500€. Torej honda in kawasaki sta dobra ?? Kaj pa yamaha (ta me vizualno še najbolj privlači ) ?? Fnt vsi japonci so dobri :closedeyes: jest tud nism cross neki na povno žgav skoz, nekej ja, nekej ne, zato sm imu gor števc ur in na vsake 15h sm zamenu menjalnišk ole, po vsaki bl zrukani vožni sm spustu zrak iz vilc (toj zastonj hehe), gume boš ene 2x-3x na sezono mogu menat (odvisno kok sevš vozu pa kok surovo seveda),ketn set tud pribl. 1x na sezono, kar se pa bata tiče... dirkalni pr 40... mi lahko pr 50-60. Pa fajn je d ene 2x na sezono vage namažeš, to pa če še nis delu nej ti en drug kerr če boš iglce not zgubu si v dreku.. zakaj vage mazat? zto k se ti nabira svinarija,voda, prah in če ti bo ribat začel mislm d veš da nav dobr pa k boš kopvov obvezno motor na stojal pa prim za tazadn kolo in probej uzignt... če ma več k kšn cm lufta ne kupuj.. Za mešanco sm pa uporablu Agip Cross, al pa Motul 800 Tko da nujno si nabavš števec ur Popravljeno Junij 3, 2011. Popravil Rage1337 snetkladu 1
budacki Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Fnt vsi japonci so dobri :closedeyes: jest tud nism cross neki na povno žgav skoz, nekej ja, nekej ne, zato sm imu gor števc ur in na vsake 15h sm zamenu menjalnišk ole, po vsaki bl zrukani vožni sm spustu zrak iz vilc (toj zastonj hehe), gume boš ene 2x-3x na sezono mogu menat (odvisno kok sevš vozu pa kok surovo seveda),ketn set tud pribl. 1x na sezono, kar se pa bata tiče... dirkalni pr 40... mi lahko pr 50-60. Pa fajn je d ene 2x na sezono vage namažeš, to pa če še nis delu nej ti en drug kerr če boš iglce not zgubu si v dreku.. zakaj vage mazat? zto k se ti nabira svinarija,voda, prah in če ti bo ribat začel mislm d veš da nav dobr pa k boš kopvov obvezno motor na stojal pa prim za tazadn kolo in probej uzignt... če ma več k kšn cm lufta ne kupuj.. Za mešanco sm pa uporablu Agip Cross, al pa Motul 800 Tko da nujno si nabavš števec ur Ležaji v vagi so kurac ja...tudi v zadnjem kolesu so na starejših dostikrat hin. Vendar z 100€ obnoviš oboje Kritične so sprednje vilice, menjalnik...no vse je kritično Ponavadi Pri amaterski uporabi in dobrem vzdrževanju, bi pa vsak bat moral zdržat 100 ur Meni je ratalo s počenim cilindrom narediti 25-30 ur ( CR 250 ) Kar se pa olja tiče...Bardahl, Agip, Motul tudi Fuchs ni bil švoh... pa redno čistit in mazat. In si zmagal bawbaw 1
Priporočene objave