Skoči na vsebino

Cross 125-250 2T


Priporočene objave

Objavljeno

€ bojo šli za nov verižni set-> veš za kakšnega?

drugače pa stojalo se bo porihtalo da bo široko :D

Objavljeno

€ bojo šli za nov verižni set-> veš za kakšnega?

drugače pa stojalo se bo porihtalo da bo široko :D

Kok zobnike pa furaš? Verjetno Zadej okrog 53, če me spomin ne vara, za spredi sm pa že čist pozabu.

Objavljeno

zadaj je bil 51 gor...večjega sem pa novega samo 52 zasledil...zdaj sem za silo, dok ne dobim novega kompleta pa dal 50 gor, ker un je bil čist hin...

Objavljeno

zadaj je bil 51 gor...večjega sem pa novega samo 52 zasledil...zdaj sem za silo, dok ne dobim novega kompleta pa dal 50 gor, ker un je bil čist hin...

Je že ketna preskakovala al kako? 50 bo tut ok. ;)

Objavljeno

verjetno ker je samo za v smeti, samo morem ta teden naročit nov komplet...

zobci so bli že potrgani...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

če koga zanima mi je ob prodaji motorja doma ostala komplet oprema za kros

škornji(45)

čelada(M)

očala

rokavice

majica

hlače

komplet bodyarmor

več info na PM

Objavljeno (popravljeno)

Zna kdo povedat slabe lastnosti tegale motorja? al pa dobre če ima kašno :D

http://www.(Zbrisano....asp?ID=2678703

Za kaj bi ga pa rabil? To za motocross ni.! Zlomil ga boš v dveh dneh.

Za po cesti pa rajši kakšnega starejšega Japonca :)

Sej je lušn na trenutke in tut ceu kup stvari je gor...sam to je vse plastika...tut žmigavci so plastični ( imitacija karbona ), deklci lepo oblikovani...sam to ni to :)

Za ta denar rajši 125cc Tomosa ali pa Sachsa X-Roada ( za po cesti )

Za motocross pa dobiš že 125cc Japonca letnika 2000, slabih 40 konjev, trga da te kap pa v primerjavi s tem ne moreš sploh uničit.

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno

Za kaj bi ga pa rabil? To za motocross ni.! Zlomil ga boš v dveh dneh.

Za po cesti pa rajši kakšnega starejšega Japonca :)

Sej je lušn na trenutke in tut ceu kup stvari je gor...sam to je vse plastika...tut žmigavci so plastični ( imitacija karbona ), deklci lepo oblikovani...sam to ni to :)

Za ta denar rajši 125cc Tomosa ali pa Sachsa X-Roada ( za po cesti )

Za motocross pa dobiš že 125cc Japonca letnika 2000, slabih 40 konjev, trga da te kap pa v primerjavi s tem ne moreš sploh uničit.

tega nebi glih priporočal..kolega ma 2000km...pred 500km menjan semering ker je olje teklo..fse blo fajn 200km..potem pa zružil ker je olje v 200km popil trance_21_laughing1.gif

Objavljeno

kaj sem sploh razmišljal. :D uglavnem potrebujem nek poceni hard endruo ki vem da ga bom sesul v parih dneh. Kaj priporočate? Zagledal sem ta motor ki je ravno tako tako kopija se mi zdi vendar trgovec pravi da je bolj trpežen. Kaj vi pravite? oz. predlogi prosim :D

http://www.(Zbrisano....asp?ID=4815947

oz. ta tudi

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4439082

Objavljeno

Kaj se bilo kakih kopij tiče. Zastojn se jim nena reče kopija. Nabavi rajše kaj 10 let starega in se boš vsaj vozil (ajde mašino ti lahko razpička, ampak nebo ti pa po prvem skoku, uničlo štela, feln razno raznih stvari.) Sem vozil že par kitajcov in to je tak glupo narejeno, težišče motorja je nabito čist naprej(al pa imajo vilce vsaj 50kg+) točno taki sem imel občutek.

Objavljeno

Mogoče yamaha xt 350, suzuki dr 350, kawasaki klr 250.

Objavljeno

kaj sem sploh razmišljal. :D uglavnem potrebujem nek poceni hard endruo ki vem da ga bom sesul v parih dneh. Kaj priporočate? Zagledal sem ta motor ki je ravno tako tako kopija se mi zdi vendar trgovec pravi da je bolj trpežen. Kaj vi pravite? oz. predlogi prosim :D

http://www.(Zbrisano....asp?ID=4815947

Ti sploh veš, kaj je hard enduro? :) Te tvoje kopije niso niti soft enduro!

http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4850175

Objavljeno (popravljeno)

Ti sploh veš, kaj je hard enduro? :) Te tvoje kopije niso niti soft enduro!

http://www.avt0.net/....asp?ID=4850175

ja pa vem kaj je. kolikor sem gledal na posnetkih se vozijo po težkih progah ki niso soft. Najbrž niste razumeli bistva da potrebujem poceni 250 2 ali 4 takten motor ki ga je mogoče registrirat (hard enduro).

Popravljeno . Popravil motornaglava
Objavljeno

ja pa vem kaj je. kolikor sem gledal na posnetkih se vozijo po težkih progah ki niso soft. Najbrž niste razumeli bistva da potrebujem poceni 250 2 ali 4 takten motor ki ga je mogoče registrirat (hard enduro).

Ne razumem zakaj bi rad hard enduro ki se ga da registrerat, in to kopijo, z njo pa bi vozil motocross :blink: Vzemi kaj takega: http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4830173 pa ti bo motor zagotovo dolgo časa delov, pa če se boš kdaj odločil za drug motor ga boš lahko prodal, rableno kopijo boš pa zelo težko prodal.

LP

Objavljeno (popravljeno)

ja pa vem kaj je. kolikor sem gledal na posnetkih se vozijo po težkih progah ki niso soft. Najbrž niste razumeli bistva da potrebujem poceni 250 2 ali 4 takten motor ki ga je mogoče registrirat (hard enduro).

No pa mi pokaži en tak posnetek. :)

In zakaj ravno 250ccm? Saj nisi z nobenim izpitom vezan na kubike :) ( no razen, če imaš H al pa A1, potem pa nit 250 nesmeš gont )

Kupi starega japonca in boš zmagal :)

To je pretežko, preokorno, prešvoh in ne bo zdržalo niti ENE SAME HARD VOŽNJE! :)

Lej te naše norce :D Vztrajni za ponort :)

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno (popravljeno)

ok da razčistimo. :D Sam imam crossa in sicer husqvarna 125 2t. Ker pa so mi bili policaji večkrat za petami potrebujem hard enduro da bi šou kdaj pa kdaj tudi po cestah. Jst nism reku da si bom kitajca kupu vprašal sem le o njihovih sposobnostih. Rezultat je takšen kot ga pravite vi: za vršt v smeti. Zato ker že imam motor sem mislil nabavit če se le da cenejši hard enduro in da crossa ne bi prodal. če takšnega motorja ne bo bom moral prodat crossa in kupit nekaj kot se zagre (KTM, Yamaha,...) Zato iščem predloge, za kitajce sem pa le povprašal njihove sposobnisti. Hvala za odgovore. :)

Popravljeno . Popravil motornaglava
Objavljeno

Ne razumem zakaj bi rad hard enduro ki se ga da registrerat, in to kopijo, z njo pa bi vozil motocross :blink: Vzemi kaj takega: http://www.avt0.net/....asp?ID=4830173 pa ti bo motor zagotovo dolgo časa delov, pa če se boš kdaj odločil za drug motor ga boš lahko prodal, rableno kopijo boš pa zelo težko prodal.

LP

Nikjer nism omenu da bom motorcros vozu. ga sicer vozim vendar ker živim v bolj goratem svetu imam motor tudi za drugačne proge.

Objavljeno

Zivijo!

Mene pa zanima, kolk je treba servisirat kej krosko ( na kolko ur in kaj vse) in kolk stane tak servis? Gont ga niti nimam namena na polno, ker bi to bil moj prvi motor, tko da nimam ne znanja ne jajc dabi tiščal na polno :D Vozu bi predvsem po makedamu, gozdne poti, mogoče kdaj na progi. Motor še gledam ker bi vzel, gledam predvsem japonce okoli 2000 letnik nekje med 1000-1500€. Torej honda in kawasaki sta dobra ?? Kaj pa yamaha (ta me vizualno še najbolj privlači :D ) ??

Objavljeno

Zivijo!

Mene pa zanima, kolk je treba servisirat kej krosko ( na kolko ur in kaj vse) in kolk stane tak servis? Gont ga niti nimam namena na polno, ker bi to bil moj prvi motor, tko da nimam ne znanja ne jajc dabi tiščal na polno :D Vozu bi predvsem po makedamu, gozdne poti, mogoče kdaj na progi. Motor še gledam ker bi vzel, gledam predvsem japonce okoli 2000 letnik nekje med 1000-1500€. Torej honda in kawasaki sta dobra ?? Kaj pa yamaha (ta me vizualno še najbolj privlači :D ) ??

cca tolko kot si pripravljen dat za krosko te pride servisiranje te za eno sezono :( To ni poceni šport

Objavljeno

Zivijo!

Mene pa zanima, kolk je treba servisirat kej krosko ( na kolko ur in kaj vse) in kolk stane tak servis? Gont ga niti nimam namena na polno, ker bi to bil moj prvi motor, tko da nimam ne znanja ne jajc dabi tiščal na polno :D Vozu bi predvsem po makedamu, gozdne poti, mogoče kdaj na progi. Motor še gledam ker bi vzel, gledam predvsem japonce okoli 2000 letnik nekje med 1000-1500€. Torej honda in kawasaki sta dobra ?? Kaj pa yamaha (ta me vizualno še najbolj privlači :D ) ??

Odvisno od stila vožnje (ki se bo spreminjal iz tedna v teden ), ur delovanja, trenutnega stanja...

jst bi si prpravu kakih 500€ sigurno ( bat, olje, gume, verižni set... )

Sicer pa...dobro olje in pravilno mešanco, redno čiščenje zračnga filtra in ne tiščat motorja, ko je hladn!

Objavljeno (popravljeno)

Zivijo!

Mene pa zanima, kolk je treba servisirat kej krosko ( na kolko ur in kaj vse) in kolk stane tak servis? Gont ga niti nimam namena na polno, ker bi to bil moj prvi motor, tko da nimam ne znanja ne jajc dabi tiščal na polno :D Vozu bi predvsem po makedamu, gozdne poti, mogoče kdaj na progi. Motor še gledam ker bi vzel, gledam predvsem japonce okoli 2000 letnik nekje med 1000-1500€. Torej honda in kawasaki sta dobra ?? Kaj pa yamaha (ta me vizualno še najbolj privlači :D ) ??

Fnt vsi japonci so dobri :closedeyes: jest tud nism cross neki na povno žgav skoz, nekej ja, nekej ne, zato sm imu gor števc ur in na vsake 15h sm zamenu menjalnišk ole, po vsaki bl zrukani vožni sm spustu zrak iz vilc (toj zastonj hehe), gume boš ene 2x-3x na sezono mogu menat (odvisno kok sevš vozu pa kok surovo seveda),ketn set tud pribl. 1x na sezono, kar se pa bata tiče... dirkalni pr 40... mi lahko pr 50-60. Pa fajn je d ene 2x na sezono vage namažeš, to pa če še nis delu nej ti en drug kerr če boš iglce not zgubu si v dreku.. zakaj vage mazat? zto k se ti nabira svinarija,voda, prah in če ti bo ribat začel mislm d veš da nav dobr :) pa k boš kopvov obvezno motor na stojal pa prim za tazadn kolo in probej uzignt... če ma več k kšn cm lufta ne kupuj..

Za mešanco sm pa uporablu Agip Cross, al pa Motul 800

Tko da nujno si nabavš števec ur

Popravljeno . Popravil Rage1337
Objavljeno

Fnt vsi japonci so dobri :closedeyes: jest tud nism cross neki na povno žgav skoz, nekej ja, nekej ne, zato sm imu gor števc ur in na vsake 15h sm zamenu menjalnišk ole, po vsaki bl zrukani vožni sm spustu zrak iz vilc (toj zastonj hehe), gume boš ene 2x-3x na sezono mogu menat (odvisno kok sevš vozu pa kok surovo seveda),ketn set tud pribl. 1x na sezono, kar se pa bata tiče... dirkalni pr 40... mi lahko pr 50-60. Pa fajn je d ene 2x na sezono vage namažeš, to pa če še nis delu nej ti en drug kerr če boš iglce not zgubu si v dreku.. zakaj vage mazat? zto k se ti nabira svinarija,voda, prah in če ti bo ribat začel mislm d veš da nav dobr :) pa k boš kopvov obvezno motor na stojal pa prim za tazadn kolo in probej uzignt... če ma več k kšn cm lufta ne kupuj..

Za mešanco sm pa uporablu Agip Cross, al pa Motul 800

Tko da nujno si nabavš števec ur

Ležaji v vagi so kurac ja...tudi v zadnjem kolesu so na starejših dostikrat hin. Vendar z 100€ obnoviš oboje :)

Kritične so sprednje vilice, menjalnik...no vse je kritično :D Ponavadi :)

Pri amaterski uporabi in dobrem vzdrževanju, bi pa vsak bat moral zdržat 100 ur :) Meni je ratalo s počenim cilindrom narediti 25-30 ur :D ( CR 250 )

Kar se pa olja tiče...Bardahl, Agip, Motul tudi Fuchs ni bil švoh...

pa redno čistit in mazat. In si zmagal :D

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!