snetkladu Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 Živjo! trenutno imam cross ktm 250(l.94),ki ga bom prodal. Nameravam kupiti 125(letnik 06 in majši) kroso, pa me zanima kaj priporočate?Za ktm iz izkušen vem, da so rezervni deli katastrofalno dragi:S primerjava kvalitete japoncev z ktm?Kdo se bolj kvari?Namreč rad bi prešaltal na japonce, ker so cenejši za vzdrževanje.
budacki Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 Živjo! trenutno imam cross ktm 250(l.94),ki ga bom prodal. Nameravam kupiti 125(letnik 06 in majši) kroso, pa me zanima kaj priporočate?Za ktm iz izkušen vem, da so rezervni deli katastrofalno dragi:S primerjava kvalitete japoncev z ktm?Kdo se bolj kvari?Namreč rad bi prešaltal na japonce, ker so cenejši za vzdrževanje. Definitivno ni napačno kupit mlajšega japonca. Povprečno gledano te pride bat set 100€. Sicer pa...če že ciljaš na 125 2 takt tega letnika, mogoče ne bi bilo slabo, da pogledaš še na 250 4 takt, seveda pazi, da je motor generalno obnovljen, ker stroški vzdrževanja oz. popravljanj 4 taktnih motorjev so večji. Vsekakor če pa voziš motocross le tok da je, po njivah in to...potem 125 2 takt, tudi pod 06 ne bo nič narobe, dokler je motor normalno vzdrževan!
snetkladu Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 4-taktni ne pride v poštev, mogoče čez čas, če se bom bolj resno lotil. Zanekrat bi raje 2-taktnega,ker ga znam sam popraviti in tudi stroški so nižji.Nameravm 1 leto trenirati po progah, potem pa počasi še na kakšno amatersko dirko.
budacki Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 4-taktni ne pride v poštev, mogoče čez čas, če se bom bolj resno lotil. Zanekrat bi raje 2-taktnega,ker ga znam sam popraviti in tudi stroški so nižji.Nameravm 1 leto trenirati po progah, potem pa počasi še na kakšno amatersko dirko. 250 2 takt? Mislim, da je Hodna model CR izdelovala do leta 2003 Mogoče še kje kakšno super ohranjeno dobiš ^^ moja je dala dušo iz sebe, žau ^^
snetkladu Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 sej je 250 2-takt čist fajn motor za vozit, sam poraba je pa tut nenormalna:S pa kr sm čisti amater, ga itak ne znam izkoristit, tko da je brezveze met tolk močno mašinco:)
Urban K. Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 (popravljeno) 250 2 takt? Mislim, da je Hodna model CR izdelovala do leta 2003 Mogoče še kje kakšno super ohranjeno dobiš ^^ moja je dala dušo iz sebe, žau ^^ 2007 je bilo zadnje leto, ko je Honda še izdelovala dvo-taktne crosse (CR125 in CR250), tako kot tudi Kawasaki, Suzuki jih je izdeloval do 2008, medtem ko lahko novo Yamaho YZ125 in YZ250 kupiš še danes (mislim da pri nas ne, v Italiji pa). KTM je pa še edini izmed vodilnih, ki še naprej razvija dvo-taktne crosse. Popravljeno Junij 6, 2011. Popravil Urban K.
budacki Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 2007 je bilo zadnje leto, ko je Honda še izdelovala dvo-taktne crosse (CR125 in CR250), tako kot tudi Kawasaki, Suzuki jih je izdeloval do 2008, medtem ko lahko novo Yamaho YZ125 in YZ250 kupiš še danes (mislim da pri nas ne, v Italiji pa). KTM je pa še edini izmed vodilnih, ki še naprej razvija dvo-taktne crosse. Moja napaka, se posipujem s pepelom. Je bila potem mogoče CR 500 zadnjič izdelana 2003? No saj nevem zakaj mi je ta letnica tako v glavi. sej je 250 2-takt čist fajn motor za vozit, sam poraba je pa tut nenormalna:S pa kr sm čisti amater, ga itak ne znam izkoristit, tko da je brezveze met tolk močno mašinco:) Pri crossu nemoreš gledat na porabo xD Tut 125 ne pije malo, lažem...pije OGROMNO
snetkladu Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 Moja napaka, se posipujem s pepelom. Je bila potem mogoče CR 500 zadnjič izdelana 2003? No saj nevem zakaj mi je ta letnica tako v glavi. Pri crossu nemoreš gledat na porabo xD Tut 125 ne pije malo, lažem...pije OGROMNO se strinjam s tabo, da so vsi kros motorji kot sod brez dna. Sam osebno še nisem videl honde 125 2-takt letni 2007:/ pač oglase gledam na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) in tam so honde najmlajše do 2003. ker pa bi rad imel letnik vsaj 2006 ali manj, mi očitno ne preostane drugega kot spet KTM:/
Urban K. Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 Moja napaka, se posipujem s pepelom. Je bila potem mogoče CR 500 zadnjič izdelana 2003? No saj nevem zakaj mi je ta letnica tako v glavi. Pri crossu nemoreš gledat na porabo xD Tut 125 ne pije malo, lažem...pije OGROMNO Mislim, da je bila zadnji letnik Honde CR500AF 2004. Drugače pa jo lahko naročiš popolnoma novo preko nekega ameriškega prodajalca, ki od Honde dobiva vse potrebne kose in jih sestavlja. V glavnem zelo lep motor!
Butnglavc Objavljeno Junij 7, 2011 Opozori Objavljeno Junij 7, 2011 Kar se pa olja tiče...Bardahl, Agip, Motul tudi Fuchs ni bil švoh... pa redno čistit in mazat. In si zmagal
budacki Objavljeno Junij 7, 2011 Opozori Objavljeno Junij 7, 2011 (popravljeno) Kar se pa olja tiče...Bardahl, Agip, Motul tudi Fuchs ni bil švoh... pa redno čistit in mazat. In si zmagal Res me zanima, kako kot laiki brez laboratorijev ocenite kvaliteto olja in njegov vpliv na delovanje ter obrabo motorja. lp A Iz izkušenj Na katerih je motor deloval dobro, katera olja so pacala motor, kajenje, smrad...vsaj jst...^^ Laik ti je mama TTS me je razočaral, na ostalih nisem videl minusov. Je to pač tako čudno? Tako kot...nevem...kupiš 5 jogurtov in ti je Jogobela najboljši...al moraš met laboratorij, da vidiš kaj vse je noter ? se strinjam s tabo, da so vsi kros motorji kot sod brez dna. Sam osebno še nisem videl honde 125 2-takt letni 2007:/ pač oglase gledam na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) in tam so honde najmlajše do 2003. ker pa bi rad imel letnik vsaj 2006 ali manj, mi očitno ne preostane drugega kot spet KTM:/ Hondo HM 125 ( CR 125 mašina ) so izdeloval do 2007. American Honda recently advised dealers that its current line of two-stroke motocross machines will be discontinued after the 2007 model year. “This decision reflects Honda’s commitment to environmental leadership in the markets in which we compete,” stated Honda Motorcycle Division Senior Vice President, Ray Blank. “U.S. market trends and the success of Honda’s revolutionary Unicam™ four stroke motocross and off-road machines, bolstered by the 2007 CRF150R, make this a logical evolution of our product line.” Žal je res...sicer maš pa še YZ 125, RM 125, KX 125....^^ Evo enega hudega RMa... http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4631673 Popravljeno Junij 7, 2011. Popravil budacki bawbaw in halls 2
snetkladu Objavljeno Junij 7, 2011 Opozori Objavljeno Junij 7, 2011 (popravljeno) Tega suzukija mam že ogledanga, je treba sam še malo našparat;) Popravljeno Junij 7, 2011. Popravil snetkladu
budacki Objavljeno Junij 8, 2011 Opozori Objavljeno Junij 8, 2011 Tega suzukija mam že ogledanga, je treba sam še malo našparat;) Matjaž bo spustu še kak €
paprika Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 (popravljeno) Zdravo! Zanimam se za nakup ene 125, najbolj mi je padla v oči honda cr. Zanima me zakaj je v oglasih tako veliki razpon cen, vse od 700 pa do recimo 1400? http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4869679 ta je recimo v rangu 700 plus 100 za zobnik. A je to stran vržen denar ali še ne pomeni da je slabše ohranjena od tiste za 1400? Za začetek bi me zanimalo to, če se torej naj oziram na cene ali je pač takšna razlika zaradi letnikov? Ta pa recimo 1300 eu http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4902115 Hvala, LP Popravljeno Junij 16, 2011. Popravil paprika
budacki Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 (popravljeno) Zdravo! Zanimam se za nakup ene 125, najbolj mi je padla v oči honda cr. Zanima me zakaj je v oglasih tako veliki razpon cen, vse od 700 pa do recimo 1400? http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4869679 ta je recimo v rangu 700 plus 100 za zobnik. A je to stran vržen denar ali še ne pomeni da je slabše ohranjena od tiste za 1400? Za začetek bi me zanimalo to, če se torej naj oziram na cene ali je pač takšna razlika zaradi letnikov? Ta pa recimo 1300 eu ! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4902115 Hvala, LP Prva ni 1998 letnik! 1998 je že mela aluminijast grušt. Kvečjemu 96, mogoče celo manj Druga je pa po mojem prej 99 kot 2000. Zarad ščitnika pr sprednjemu disku. ^^ Razlika v ceni? Zjeban zobnik v menjalniku? Lepo te prosim, vprašanje kaj vse je zraven še zaružlo Jst ne bi sfukanega crossa kupoval, še posebej ne takega letnika Pa navajanje letnikov je itq v pizdi, da glava boli, vsi bi nekej nategovali. Prej se malo pozanimaj keri letnik je Pa zravn vzemi majstra, k bo to temeljito pregledal. Ker stroški pri crossu so enormni v primerjavi z uporabo motorjev na cesti Pa vso opremo, obvezno škornje pa kolenčnike pa body armor! OBVEZNO! Pa čelada seveda, ampak skor prej škorni kot čelada, vendar mislm, da nis tok neumen, da se boš brez čelade pelau? Popravljeno Junij 16, 2011. Popravil budacki halls, bawbaw in ironbeeper 2 1
paprika Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 uf, hvala za tak hiter in konstruktiven odgovor ja, vem po izkušnjah kolegov, da ko se jim je kaj pokvarilo je še blo skoraj ziher, da ni bila tista edina stvar, ki se je pokvarila sem preletel tale topic pa sem zasledil, da si na prvi strani lepo opisal kaj moram pogledat pri nakupo pa, če vzamem kakšnega majstra sabo bom težko falil nakup ja oprema pa je obvezno všteta v nakup, me pa zanima (mogoče malo smešno), zakaj favoriziraš škornje pred čelado? no, mislim da bi blo to to za začetek, se pa bom še javil, ko bom mel kaj več v ožjem izboru in bom šel kam na ogled
budacki Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 uf, hvala za tak hiter in konstruktiven odgovor ja, vem po izkušnjah kolegov, da ko se jim je kaj pokvarilo je še blo skoraj ziher, da ni bila tista edina stvar, ki se je pokvarila sem preletel tale topic pa sem zasledil, da si na prvi strani lepo opisal kaj moram pogledat pri nakupo pa, če vzamem kakšnega majstra sabo bom težko falil nakup ja oprema pa je obvezno všteta v nakup, me pa zanima (mogoče malo smešno), zakaj favoriziraš škornje pred čelado? no, mislim da bi blo to to za začetek, se pa bom še javil, ko bom mel kaj več v ožjem izboru in bom šel kam na ogled Zakaj? Nevem, enostavno iz izkušenj. Čelado za motocross imam že 4-5 let isto pa ni niti popraskana...škornjev sem pa sigurno ena 6 parov zamenjal. Zato, ker ko v ovinku nogo steguješ zna bit, da zadeneš ob kakšen kamen, vejo...kolega si je kupil opremo za 400€, sam škornjev ni imel. V 2 tednih je padel in si prebil nogo na vejo. Fajno za gledat, njemu je bilo smešno, še celo slikal je in mi poslal sliko...potem so se počasi začele težave...zdej je že kul. Če bi imel škornje, mu ne bi bilo nič in bi se še sedaj smejali njegovemu smešnemu padcu ( po skoku mu je crknil motor in odletel je v vejo, ker je blokiralo kolo ). Od takrat ima škornje in vso ostalo opremo. Mene so kolenske vezi jebale tako konstantno, dokler si nisem ubavil kolenčnikov...res da niso vrhunski a ravno prav so stegovali, da me vezi niso več tok trgale. ( razlog, da ne vozim več crossa so ravno te križne vezi v kolenu pa seveda malo tudi, da me je privabla hitrost na cesti ). Zna bit, da ti zavije nogo v kolenu, zna bit, da boš udaril v skalo ali vejo...a če boš imel opremo gor se bo procent poškodbe ENORMNO zmanjšal. Najpogosteje poškodbe na motocrossu so zlomi ključne kosti in poškodba križnih vezi...poskrbi, da ne boš še ti doprinesel k tej statistiki. ironbeeper in bawbaw 1 1
norc 16 Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 uf, hvala za tak hiter in konstruktiven odgovor ja, vem po izkušnjah kolegov, da ko se jim je kaj pokvarilo je še blo skoraj ziher, da ni bila tista edina stvar, ki se je pokvarila sem preletel tale topic pa sem zasledil, da si na prvi strani lepo opisal kaj moram pogledat pri nakupo pa, če vzamem kakšnega majstra sabo bom težko falil nakup ja oprema pa je obvezno všteta v nakup, me pa zanima (mogoče malo smešno), zakaj favoriziraš škornje pred čelado? no, mislim da bi blo to to za začetek, se pa bom še javil, ko bom mel kaj več v ožjem izboru in bom šel kam na ogled Vem za opremo za več info na zasebno. body armor, za kolen ščitnikie in škornje. Hlače majica in čelada pa so že prodani.
sebc97 Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 jaz kupujem eno krosko(honda,yamaha,kawasaki,suzuki...)do tam nekje 1300 eur.prosil bi če mi date kašen link od kašne dobre kroske.v mislih imam nekaj takega: 1.http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=5094908 2.http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=5094551 3.http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=5072628 zanima me kero bi se splačalo kupiti in pa če so to resnični letniki.
snetkladu Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 ima kdo izkušnje iz TM racing motorji?rezervni deli, okvare,zanesljivost....
budacki Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 ima kdo izkušnje iz TM racing motorji?rezervni deli, okvare,zanesljivost.... 2 takt so super, 4 takt ma iste lastnosti, kot 2 takt. Treba jih je na obratih držat, dost več kot recimo japonce. Deli ebay.it, ni problema. Ker model točno te pa zanima? Okvare? Tako, kot vsak motor. Zanesljivi pri rednem in kvalitetnem servisiranju so. Ne boš sfaliu, če kupiš to znamko...pačeprav je Italjanska. ironbeeper 1
motornaglava Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Samo nekaj me zanima. Kaj moram postoriti za to da homologiram cross motor za na cesto. Pač ga preuredim v supermoto. Budacki mislim da maš ti s tem izkušnje??? Kolk me pride cenovno in ali se splača?
Butnglavc Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Na bo šlo spljoh. Kupi raje enduro, če ga rabiš za po cesti. lp A
motornaglava Objavljeno Avgust 30, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2011 Hmm... Mislim da je budacki neki ustvarjal z njegovo hondo ki je bila cr se mi zdi. Nevem natanko. Kaj pa ta ki pravi da ga je homologiral? - http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=5115054
VanDenBosch Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Budacki ni nič ustvarjal z njegovo hondo. On je kupil že predelan, homologiran motor. To pa dela italijanska firma HM Moto ki se ukvarja s tem da hondine cross motorje uredi toliko da so primerni za registracijo poleg tega pa vsak motor tudi malo predela. Se pa da pomoje tut cross motor registrirat če na njega daš vse kar je potrebno za homologacijo vendar je vsaj pomoje to brezveze in predrago saj je kar nekaj endur katere se da vse registrirat in ni noben komplikacij, po moči pa ne zaostaja veliko za crossom.
Priporočene objave