budacki Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 Budacki ni nič ustvarjal z njegovo hondo. On je kupil že predelan, homologiran motor. To pa dela italijanska firma HM Moto ki se ukvarja s tem da hondine cross motorje uredi toliko da so primerni za registracijo poleg tega pa vsak motor tudi malo predela. Se pa da pomoje tut cross motor registrirat če na njega daš vse kar je potrebno za homologacijo vendar je vsaj pomoje to brezveze in predrago saj je kar nekaj endur katere se da vse registrirat in ni noben komplikacij, po moči pa ne zaostaja veliko za crossom. Tako je. Hmm... Mislim da je budacki neki ustvarjal z njegovo hondo ki je bila cr se mi zdi. Nevem natanko. Kaj pa ta ki pravi da ga je homologiral? - http://www.(Zbrisano....asp?ID=5115054 Da se.! Niti ni tako zakomplicirano. Samo je pa dost malenkosti, ki morajo biti narejene, da je zadeva uredu. Največ× se to dela na KTMovih SMR modelih...strup na pisti, strup na cesti. Je pa tudi res, da boš dost hitreje prišel čez, če kupiš recimo KTM EXC 125 (če nisi proti Avstrijcem ) ali pa Husqvarno SM 125, Gas Gas SM 125, TM SM 125 ( black dream najlepši <3 ), Honda CRM 125 ( HM 125 )... To so večinoma endure, na katere natakneš supermoto felge in vzmetenje, če ti ni kul mehko enduro vzmetenje Za preživet je Sicer pa so to motorji, ki so res mogoče za extremiste...na cesti niso ekonomični, so pa igračke. Meni se je splačalo. Še posnetek moje rakete, tako jna začetku, ko sem jo kupil. http://www.shrani.si/?5/1g/4iGwsD3F/pa020133.avi
snetkladu Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 2 takt so super, 4 takt ma iste lastnosti, kot 2 takt. Treba jih je na obratih držat, dost več kot recimo japonce. Deli ebay.it, ni problema. Ker model točno te pa zanima? Okvare? Tako, kot vsak motor. Zanesljivi pri rednem in kvalitetnem servisiranju so. Ne boš sfaliu, če kupiš to znamko...pačeprav je Italjanska. gledam na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) kroso 125, letnik 05. Pač mau sm si prebrau o njih pa vidm, da majo kr kvalitetne dele gor(ohlins,brembo...) hvala za pomoč. lp
budacki Objavljeno Avgust 31, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2011 gledam na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) kroso 125, letnik 05. Pač mau sm si prebrau o njih pa vidm, da majo kr kvalitetne dele gor(ohlins,brembo...) hvala za pomoč. lp Deli so vrhunski gor, saj pravim...dirkalni mopedi so to. Nimaš kaj...
Pupi13 Objavljeno September 19, 2011 Opozori Objavljeno September 19, 2011 (popravljeno) Zdravo tut jest se odločam za nakup krose pa me zanima kaj mi bolj priporočate(CR 125 ali YZ250) http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=5145716 http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=5145343 sem pa začetnik na krosah (prej sem imel 50 in 125 cestake) drgač mam pa 185cm, 70kg motor bi meu pa predvsem za po hosti oz kdaj pa kdaj za na progo Popravljeno September 19, 2011. Popravil Pupi13
budacki Objavljeno September 19, 2011 Opozori Objavljeno September 19, 2011 Zdravo tut jest se odločam za nakup krose pa me zanima kaj mi bolj priporočate(CR 125 ali YZ250) http://www.avt0.net/....asp?ID=5145716 http://www.avt0.net/....asp?ID=5145343 sem pa začetnik na krosah (prej sem imel 50 in 125 cestake) drgač mam pa 185cm, 70kg motor bi meu pa predvsem za po hosti oz kdaj pa kdaj za na progo Kupi 250, al pa celo mogoče 250 4 takt. Ni tako napačno. Za tak denar bi znal dobit že kaj solidnega.
Pupi13 Objavljeno September 21, 2011 Opozori Objavljeno September 21, 2011 Kupi 250, al pa celo mogoče 250 4 takt. Ni tako napačno. Za tak denar bi znal dobit že kaj solidnega. aha hvala za odgovor:P
aljaz2 Objavljeno Oktober 19, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2011 zanima me kaj menite o temu suzukiju... če kdo pozna prodajalca....kako je bil vožen,vzdrževan... cena je 1600... nameravam pa kupiti do 1500... tok mogoče ga bo spustu .. zanima me mnenje.. po besedah naj bi bla lansko jesen zamenjana cilinder+bat, bat naj bi imel 25 ur... letnik? a je to 2003? karkoli v zvezi s tem motorjem če kdo kaj ve..hvala. LP
budacki Objavljeno Oktober 21, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2011 zanima me kaj menite o temu suzukiju... če kdo pozna prodajalca....kako je bil vožen,vzdrževan... cena je 1600... nameravam pa kupiti do 1500... tok mogoče ga bo spustu .. zanima me mnenje.. po besedah naj bi bla lansko jesen zamenjana cilinder+bat, bat naj bi imel 25 ur... letnik? a je to 2003? karkoli v zvezi s tem motorjem če kdo kaj ve..hvala. LP Cena je uredu, letnik je 2006, model 1865, cilinder ni original, bat je bil verjetno menjan, ker ima zelene nalepke, lastnik je ženska, ki je stara 91 let....še kaj?
r3ne Objavljeno Januar 5, 2012 Opozori Objavljeno Januar 5, 2012 hej, mene pa zanima razlika med 250 4t, 250 2t in 450 4t, zanimajo me stroški vzdrževanja, kaj najdle časa gre, moč, sicer še nisem imel krosarja ampak nebi rad kupil nečesa da mi bo pozneje brezveze
budacki Objavljeno Januar 5, 2012 Opozori Objavljeno Januar 5, 2012 hej, mene pa zanima razlika med 250 4t, 250 2t in 450 4t, zanimajo me stroški vzdrževanja, kaj najdle časa gre, moč, sicer še nisem imel krosarja ampak nebi rad kupil nečesa da mi bo pozneje brezveze Odvisno od letnika, odvisno od tega, kaj je blo z motorjem delano do zdaj. Če še nisi vozil cross 250 4 takt, definitivno. 450 je prava zver. 250 2 takt je pa dejansko nekoliko švohnejši od 450 4 takt. 2 taktni je dost bolj enostaven za vzdrževanje. 4 takt je kot švicarska ura, dejansko I'd go for the 250 4 takt. So pa dejansko 4 taktni nekoliko bolj zahtevni za vožnjo ( no saj ne boš opazil razlike, če boš prvič vozil 4 takt ), ker radi crknejo ob pristanku, ker 2 taktni se tut pod nizkih obratih ne utrudjo, sam moči pač ni...medtem ko 4 takt pa ugasne in potem je pač velik× posledica padec Zato samo šaltaj v nižjo pred skokom xD Razlika 2 takt - 4 takt je pa kot avto bencinar pa avto dizel
SpiZek Objavljeno Januar 7, 2012 Opozori Objavljeno Januar 7, 2012 Odvisno od letnika, odvisno od tega, kaj je blo z motorjem delano do zdaj. Če še nisi vozil cross 250 4 takt, definitivno. 450 je prava zver. 250 2 takt je pa dejansko nekoliko švohnejši od 450 4 takt. 2 taktni je dost bolj enostaven za vzdrževanje. 4 takt je kot švicarska ura, dejansko I'd go for the 250 4 takt. So pa dejansko 4 taktni nekoliko bolj zahtevni za vožnjo ( no saj ne boš opazil razlike, če boš prvič vozil 4 takt ), ker radi crknejo ob pristanku, ker 2 taktni se tut pod nizkih obratih ne utrudjo, sam moči pač ni...medtem ko 4 takt pa ugasne in potem je pač velik× posledica padec Zato samo šaltaj v nižjo pred skokom xD Razlika 2 takt - 4 takt je pa kot avto bencinar pa avto dizel S tem da 4takt crkne pri pristanku se glih ne strinjam, ga vozim 1 leto (kxf 250) pa se mi ni še nikoli to zgodilo Ti pa priporočam da kupiš 250 4takt, ker je ravno prav močan in ima veliko več moči na nizkih obratih kot 2 takt.
budacki Objavljeno Januar 9, 2012 Opozori Objavljeno Januar 9, 2012 S tem da 4takt crkne pri pristanku se glih ne strinjam, ga vozim 1 leto (kxf 250) pa se mi ni še nikoli to zgodilo Ti pa priporočam da kupiš 250 4takt, ker je ravno prav močan in ima veliko več moči na nizkih obratih kot 2 takt. Zato, ker nisi vozil 2 taktnega pred tem. sem to dodal v oklepaju: ( no saj ne boš opazil razlike, če boš prvič vozil 4 takt ) Pa kdaj boš za pijačo dal?
SpiZek Objavljeno Januar 9, 2012 Opozori Objavljeno Januar 9, 2012 Zato, ker nisi vozil 2 taktnega pred tem. sem to dodal v oklepaju: ( no saj ne boš opazil razlike, če boš prvič vozil 4 takt ) Pa kdaj boš za pijačo dal? se bova to drgje zmenla
_luke_ Objavljeno Januar 10, 2012 Opozori Objavljeno Januar 10, 2012 Bistvena razlika med 4t in 2t je ta, da se da 4t bolj normalno vozit (manj je šaltanja, ker je navor praktično povsot), daljši servisni intervali (olje pridno menjevat, če želiš da je obraba čim manjša), generalka ni poceni (cca za dve.2t) ampak je pa interval generalke cca 2 daljši od 2t. Porabo ima 4t prav tako nižjo (sploh novejši, ki imajo injekšn)... Uglavnem tisti ki je kdaj vozu 125 2t je ponavadi potem iskal 250 2t, to pa zato ker ma svoj čar Sam zvok, moč, navor na resonanci...res nekej neverjetnega. Je pa prav tko 450 4t tak strup da samo blendaš. Sicer 450 crossa še nisem peljal, sem pa huskqvarno 450SMR. Tukej nimam komentarja.
r3ne Objavljeno Januar 10, 2012 Opozori Objavljeno Januar 10, 2012 kaj mislite z tem menjavanjem olja pri 4t ? kje se to menja pa na vsake kolko to trebaš menjat?
budacki Objavljeno Januar 10, 2012 Opozori Objavljeno Januar 10, 2012 kaj mislite z tem menjavanjem olja pri 4t ? kje se to menja pa na vsake kolko to trebaš menjat? Nekateri menjajo na 6 ur, po mojem ne bo nič narobe, če boš na 10. Pač 10 delovnih ur. To je olje v mašini, pri 2 taktnem točiš olje v benz in to olje podmazuje, pri 4 taktnih je pa v mašini in ga tam menjaš, ne dotakaš.
_luke_ Objavljeno Januar 10, 2012 Opozori Objavljeno Januar 10, 2012 No, ni potrebe po vikanju Zdej prov za 4t cross motorje dotično ti ne bom nič reku, ker nism sigurn oz. ne znam ti dat podatka v delovnih urah. Lahko ti povem za supermoto motorje, kateri imajo enake mašine kakor enduro mašine. Npr aprilia rxv 450/550, ki je ena najnavitejših mašin (70KM)...tisti ki z njo še niso meli dobenega problema menjujejo olje na 500km . Za mojo husqvarno 610 ter 510 in 450 priporočajo uporabniki menjavo na 1500km...To ti vse govorim, če jo goniš do amena.
sensy Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Zdravo! Imam en problem! Imam hondo cr125 2T 2002 pa mi ne vžge. Po 10 min vožnje je crknila sedaj pa več ne vžge! Iskro ma kompresijo tudi! Prosim za pomoč! tnx
Roky994 Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Zdravo! Imam en problem! Imam hondo cr125 2T 2002 pa mi ne vžge. Po 10 min vožnje je crknila sedaj pa več ne vžge! Iskro ma kompresijo tudi! Prosim za pomoč! tnx Probaj zamenjati svečko ali pa mogoče spucati fergazer ?
_luke_ Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Verjetno ne dobiva bencina. Preveri dovod goriva. Če gorivo prihaja nad bat pa poizkusiš tako, da sveško stakneš dol, jo spucaš in obrišeš do suhega. Nato parkrat zakurblaš. Svečko nazaj dol in pol vidiš če je kej mokra. Če je suha je problem bencin, če je mokra je problem v iskri oz dihtungah.
special749 Objavljeno Januar 18, 2012 Opozori Objavljeno Januar 18, 2012 (popravljeno) mene zanima kolk približno stane podlaganje ventilov na servisu, ker jih imam na spodnji meji in nebi rad to delav sredi sezone. vem da podloške stanejo cca 25€. motor je yz450f 2008. Popravljeno Januar 18, 2012. Popravil special749
special749 Objavljeno Januar 21, 2012 Opozori Objavljeno Januar 21, 2012 mene zanima kolk približno stane podlaganje ventilov na servisu, ker jih imam na spodnji meji in nebi rad to delav sredi sezone. vem da podloške stanejo cca 25€. motor je yz450f 2008. sm zvedu, dve servisni uri + materjal.
drobnic5 Objavljeno Marec 17, 2012 Opozori Objavljeno Marec 17, 2012 Lp Mene pa ful zanima nakup Krosse 125 2t ali 250 4t... Kupil bi ga za furat po gmajnah pa tko,vendar nevem kaj nej kupim. Kupiu bi ga tam okoli 2000€ ( 1500€-2500€) max. Zanima me kaj pride dražje vzdrževanje..125 2T ali 250 4t. Kaj menjat..na koliko časa. 2t ali 4t končno pospeški boljše? Lp
budacki Objavljeno Marec 17, 2012 Opozori Objavljeno Marec 17, 2012 Lp Mene pa ful zanima nakup Krosse 125 2t ali 250 4t... Kupil bi ga za furat po gmajnah pa tko,vendar nevem kaj nej kupim. Kupiu bi ga tam okoli 2000€ ( 1500€-2500€) max. Zanima me kaj pride dražje vzdrževanje..125 2T ali 250 4t. Kaj menjat..na koliko časa. 2t ali 4t končno pospeški boljše? Lp Par strani nazaj maš use napisano. Al boš to prebral, ko boš 16...!
MIGO70 Objavljeno April 1, 2012 Opozori Objavljeno April 1, 2012 mene pa zanima če ima kateri cilinder+bat za yamaho yz 125 2-t l:2001 l.p.
Priporočene objave