Skoči na vsebino

Cross 125-250 2T


Priporočene objave

Objavljeno

mene pa zanima če ima kateri cilinder+bat za yamaho yz 125 2-t l:2001

l.p.

Obnovit daj. Le pazi, da te ne nategnejo. Nov nikasil je še zmeraj boljše, kot rabljen cilinder. Cene obnovitve se gibljejo od 110€ naprej, odvisno kok se pustiš nategnit.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

cagiva letnik 1980

Kje si to staknil? Po mojem Motul 710, Bardahl, nekateri imajo Castrol TTS. Jaz bi šel na Motula al Bardahla. Uporabljal, bil zadovoljen.

Objavljeno

Kje si to staknil? Po mojem Motul 710, Bardahl, nekateri imajo Castrol TTS. Jaz bi šel na Motula al Bardahla. Uporabljal, bil zadovoljen.

fort ga je imel u kleti rastavljenga pa sem se odločil da ga bom sestavil. hvala za odgovor
Objavljeno

Prosim za vaš nasvet. Cena naj bo kar do 2600€ in letnik od 2007 seveda pa tudi samo 250 ccm...Prosim za nasvet..!

Kater se vam zdi primeren najbol zame (Moja višina: 183cm teža: 61 kg) lp :)

Objavljeno

Prosim za vaš nasvet. Cena naj bo kar do 2600€ in letnik od 2007 seveda pa tudi samo 250 ccm...Prosim za nasvet..!

Kater se vam zdi primeren najbol zame (Moja višina: 183cm teža: 61 kg) lp :)

No ja, v poštev pridejo vsi japonci. Na njih bi tudi sam ciljal. KTMi so nekoliko dražji.

Edin preveri, ker nekje okrog tega letnika (07) je imela Honda probleme z ventilih. Ne vem več kateri letnik točno, ne spremljam več tega.

Sam bi izbiral med RMZjem in CRFjko. Pogojno Kawasaki. Yamaha mi ni všeč, ker delajo klavirje :) (pa še modra je :P )

Sicer pa lahko improviziraš...za dober denar skoraj nov motor:

http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=5355608 Nekdo ti bo rekel, da ne, samo zaradi tega, ker je to Husqvarna, tako kot sem ti sam rekel, da ne Yamaha, ker delajo klavirje. Izbira je tvoja, meni je Husqvarna kar prirasla k srcu. Pa te novi Husqy so tut višek tehnologije. Pa nasplošno gledano imajo tudi Evropejci dost več boljše opreme že serijsko gor. :) Al se motim? :)

Objavljeno

Uf ja husqvarna je tut meni huda stvarca samo problem je da jo bom težko zbil na 2600€ sicer že tiste rumene so ble ponorele mislim da more ta nova biti tut huda ornk. Kera številka šasije pove pri husqvarni letnico motorja? :)

Objavljeno

No ja, v poštev pridejo vsi japonci. Na njih bi tudi sam ciljal. KTMi so nekoliko dražji.

Edin preveri, ker nekje okrog tega letnika (07) je imela Honda probleme z ventilih. Ne vem več kateri letnik točno, ne spremljam več tega.

Sam bi izbiral med RMZjem in CRFjko. Pogojno Kawasaki. Yamaha mi ni všeč, ker delajo klavirje :) (pa še modra je :P )

Sicer pa lahko improviziraš...za dober denar skoraj nov motor:

http://www.avt0.net/....asp?ID=5355608 Nekdo ti bo rekel, da ne, samo zaradi tega, ker je to Husqvarna, tako kot sem ti sam rekel, da ne Yamaha, ker delajo klavirje. Izbira je tvoja, meni je Husqvarna kar prirasla k srcu. Pa te novi Husqy so tut višek tehnologije. Pa nasplošno gledano imajo tudi Evropejci dost več boljše opreme že serijsko gor. :) Al se motim? :)

Kak to misliš da delajo klavirje?

Objavljeno

Kak to misliš da delajo klavirje?

isto kokr honda dela vrtne kosilnice

Objavljeno

isto kokr honda dela vrtne kosilnice

Misliš povedati da ne napredujejo neki ful na tehnologiji (izbolšavah) ?

Objavljeno

Misliš povedati da ne napredujejo neki ful na tehnologiji (izbolšavah) ?

ne pravzaprav je glih Yamaha tista ki je med prvimi napredovala z tehnologijo (mašina oz. celinder nagnjen pod doloćenim kotom nazaj,...)
Objavljeno

Misliš povedati da ne napredujejo neki ful na tehnologiji (izbolšavah) ?

Ne. Napreduje fenomenalno. Sam sem imel v mislih tole:

YUS1-515.jpg

isto kokr honda dela vrtne kosilnice

Vsaj kakšna korist od te kosilnice, kaj pa od klavirja? XD

ne pravzaprav je glih Yamaha tista ki je med prvimi napredovala z tehnologijo (mašina oz. celinder nagnjen pod doloćenim kotom nazaj,.. .)

Mogoče bodo tudi na klavirju nagnili tipke? Ste se zapikali v ta moj komentar. To je bil sarkazem haha. Pač Yamaha mi ni všeč :D

Objavljeno

Ne. Napreduje fenomenalno. Sam sem imel v mislih tole:

YUS1-515.jpg

Vsaj kakšna korist od te kosilnice, kaj pa od klavirja? XD

Mogoče bodo tudi na klavirju nagnili tipke? Ste se zapikali v ta moj komentar. To je bil sarkazem haha. Pač Yamaha mi ni všeč :D

haha meni je pa prav yamaha všeč zato tudi komentar
Objavljeno

Zelo me zanima Ktm in me zanima če ma kdo kako ponudbo glede 250ccm nad 2007 letnik do 3000€ ;):D sm malo povečal kvoto :D

Objavljeno

Dejte mi plis povedat kak je glede vzdrževanja KTM-a? Drago? Kolko pride bat pr 250ccm sx-f 4t Ktm-u?

In kje so najbol poceni deli za kupit?

Objavljeno (popravljeno)

Dejte mi plis povedat kak je glede vzdrževanja KTM-a? Drago? Kolko pride bat pr 250ccm sx-f 4t Ktm-u?

In kje so najbol poceni deli za kupit?

Mislim, da so deli za Evropske crosse bili pred letih veliko dražji, kot za Japonske. Ne vem, kakšna je situacija danes, vendar imam v spominu, da je bila razlika čez 100%.

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno

Deli so mislim da nekam na istem baje ma KTM celo veliko dražje dela...sicer pa baje lahko kupiš afterdele (in ne plačaš glih znamke ampak isto stvar po normalni ceni...al je to slabo če ne kupiš orginal?

Objavljeno

Saj KTM je samo nalepka na motorju, večino delov delajo druge firme. Še nalepke po mojem ne naredijo sami haha :D

Proizvajalce imaš za vsako stvar posebej...minareli, rotax agregati, wosner, prox, comet, bati, WP, ohlins, kayaba, vzmetenje, plastike, acerbis. Skratka...tukaj so razlike v ceni. Pač med različnimi proizvajalci. Vsi so aftermarket.

No torej si potrdil mojo dilemo, da je še zmeraj KTM med dražjimi.

Objavljeno

Po tem takem lahko aftermarket vse dele uporablam za ktm? Al bati niso priporočljivi? ...Če vete za kak drug zelo dober motor okoli letnika 2008in seveda še bolše 2009,2010,2011 :) Za ceno 3300€ :) Pa da je res kvaliteta na višku :)

Objavljeno

Po tem takem lahko aftermarket vse dele uporablam za ktm? Al bati niso priporočljivi? ...Če vete za kak drug zelo dober motor okoli letnika 2008in seveda še bolše 2009,2010,2011 :) Za ceno 3300€ :) Pa da je res kvaliteta na višku :)

Ti bom še tukaj razložil. Aprilija ne dela svojih lastnih agregatov (osredotočimo se na cilinder). Za njih jih izdeluje Rotax. Tako kot recimo najdeš v Apriliji tudi elektroniko od Ducatija ali Piagia(ki očitno delajo svojo :P ) in ne od Aprilije. Skratka, ni celoten motor narejen v obratu KTMa, tam je celoten motor samo sestavljen. Tudi recimo vzmetenje za KTMa ni KTM, ampak je WP(white power).

Proizvajalcev batov imaš ogromno, kateri so serijsko v Aprilijah ne vem ( mislim, da Prox, če lažem, se opravičujem )

Objavljeno

Aja pol pa itak ni problem če je pri vseh tak...samo če pa gledaš so vsi motorji vrhunski...kar pomeni da so vsi sestavljeni v svojih firmah a deli niso samo njihovi....Po tem takem KTM sploh ni slab...samo ceno ima višjo kot ostali motorji...a vselej tudi drži ceno bolj kakor ostali...Se da opaziti :D?

Objavljeno

Še enkrat bi ti svetoval, da mal premisliš. Če ne boš hodil na dirke je krosa drag hobij, sploh cvajtakterji. Da ne govorim o tem, da boš skregan z vsemi sosedi, kmeti in lovci in boš na koncu nekje obtičal polaman zaradi napete zajle.

Če že, potem vzami firtakterja, ki rabi bat menjat na daljši rok in malenkost tišji je.

Sam bi bolj gledal za hard endurami ali soft endurami.

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!