trebor Objavljeno Februar 24, 2011 Opozori Objavljeno Februar 24, 2011 Strominator je dobro napisal, kako naj se sopotnica usede na zadnji sedež. Jaz bi dodal samo to, da se na motor povzpne tako, da stopi na voznikovo stopalko :yes: in ne direktno na sopotnikovo. Je lažje, saj ni treba tako visoko dvigniti noge . Jo bo, pravzaprav ju bo dvignila po vožnji . Pa brez zamere O:-) . LP Robert Bremzer, sesir, DAMI34 in 1 other 3 1
colin Objavljeno Februar 24, 2011 Opozori Objavljeno Februar 24, 2011 Strominator je dobro napisal, kako naj se sopotnica usede na zadnji sedež. Jaz bi dodal samo to, da se na motor povzpne tako, da stopi na voznikovo stopalko :yes: in ne direktno na sopotnikovo. Je lažje, saj ni treba tako visoko dvigniti noge . Jo bo, pravzaprav ju bo dvignila po vožnji . Pa brez zamere O:-) . LP Robert Trebor...a tvoja profilna slikca je bila posneta takrat ko si svoji sopotnici reku da se na motor povzpne tako, da stopi na voznikovo stopalko........ ....hehehe malo heca.... brez zamere.... DAMI34 1
trebor Objavljeno Februar 24, 2011 Opozori Objavljeno Februar 24, 2011 Trebor...a tvoja profilna slikca je bila posneta takrat ko si svoji sopotnici reku da se na motor povzpne tako, da stopi na voznikovo stopalko........ ....hehehe malo heca.... brez zamere.... To z voznikovo stopalko sem videl pred dvema letoma pri ženini sodelavki, ko se je usedla k svojemu možu na motor. Malo , @colin, na srečo moje takrat, ko je bila posneta ta slika ni bilo na motorju. Jo pa moram pohvaliti, da je najboljša sopotnica na motorju. Ko se voziva skupaj, meni ni treba skoraj nič delati. Samo plin, zavore in sklopka so moje delo. V ovinkih se nagiba toliko, da moram celo dodajati plin, da ne letiva ven s cestišča na notranji strani ovinka :yes: . Nič ne bom zameril, hec mora biti, pa čeprav na moj račun :angry: . LP Robert ataIBA, Bremzer, Kor13 in 1 other 3 1
stuhec Objavljeno Februar 24, 2011 Opozori Objavljeno Februar 24, 2011 najbolj glavno je to, da soptnik ali sopotnica nima straha pred vožnjo takega je najlažje peljat Bremzer, trebor in casper7 2 1
ELO Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 vsi tu govorite kaj naj sopotnica počne. meni pa je od vsega najbolj važno to, kaj ne sme početi!!! tako kot se npr. gremlinčke ne sme hraniti po polnoči se: -sopotnik pod nobenim pogojem ne sme zaradi strahu, radovednosti ali česarkoli drugega med zavijanjem v ovinku nagibati ven iz ovinka. nič hudega, če se ne nagne v ovinek in trdo sedi, le ven se naj ne nagiba ali kako drugače poravnava... -sopotnik med zavijanjem naj nikakor ne preseda ali popravlja svoj položaj, med vožnjo v poravnanem stanju pa naj bodo morebitna presedanja počasna, z občutkom. evo, tole zgornje sem obrazložil vsem sopotnicam... moram reči da so me dojele, in vožnja z njimi je bila kot seks z menoj... nič se ni čutilo, kot da sem jaz sam in ona sama ataIBA, Robyy, trebor in 4 others 5 2
Kramp Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 Je pa res, da po vsaki všečni in varni vožnji izrazi (sopotnica) svojo hvaležnost na 1001 način, kar je NEPRECENLJIVO! ... No in ko sem jaz to direkt napisal, so me pa takoj zradirali. (NoFuckNoRidePress) Bremzer, oks, DAMI34 in 4 others 3 4
moped1 Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 No in ko sem jaz to direkt napisal, so me pa takoj zradirali. (NoFuckNoRidePress) če si pa kramp in ne znaš lepo napisati DAMI34, Matori Hanzo, Kor13 in 1 other 2 2
DAMI34 Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 No in ko sem jaz to direkt napisal, so me pa takoj zradirali. (NoFuckNoRidePress) Ti o sexu, jaz o kavi. Kor13 in Bremzer 1 1
cikadina Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 Samo Dami veš da je res, če maš sopotnico s sabo lahko računaš, da bo častla kako kafe (al da se bo treba še bolj skeširat za kosilo ). Sm pa razmišljala ko te punce na teh SS motorjih na zadnjih zicih gledam, a one vse k gimnastiki hodijo? ker dobre so da lahko tko gor čepijo. pa ta mi je bla zanimiva, da se ne sme presedat, ja kako se sploh lahko na tistem zicku presedeš, mi pa ni najbolj jasno? no upam da se bosta Rogi1975 in njegova lepo in varno vozila naokrog. katjaaa, Kor13 in Bremzer 2 1
DAMI34 Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 Samo Dami veš da je res, če maš sopotnico s sabo lahko računaš, da bo častla kako kafe (al da se bo treba še bolj skeširat za kosilo ). Sm pa razmišljala ko te punce na teh SS motorjih na zadnjih zicih gledam, a one vse k gimnastiki hodijo? ker dobre so da lahko tko gor čepijo. pa ta mi je bla zanimiva, da se ne sme presedat, ja kako se sploh lahko na tistem zicku presedeš, mi pa ni najbolj jasno? no upam da se bosta Rogi1975 in njegova lepo in varno vozila naokrog. Ti po mojem -res da sm star stric, pa moja je razvajena in lahko počne karkoli- te uboge deklice na ss bajkih, pa stil vožnje na nož, pridejo tako trde, da se niti premaknit ine morejo...tako, da v tem primeru neke "hvaležnosti", razen kakih streetching vaj, res ne more biti. Sicer malce šala, ampak resnična, se spomnim kako je neki frajer pred časom zapisal v eni temi MS (se ne spomnim kje), da je njegova sopotnica med vožnjo od nekje privlekla čokoladko in jo začela veselo grizljati (ker je on verjetno malo popustil pri ostri vožnji), nakar je takoj popizdil in sta šla na koleno. Sicer vsakemu svoje in vsak naj uživa po svoje, samo če imaš tak način razmišljanja, potem je isto sranje kot če voziš vrečo cementa s seboj. Vožnja v dvoje mora biti užitek in sprostitev za oba, kar pomeni iskanje kompromisov pri hitrosti, pri polaganju ovinkov, pri ustavljanju... Fritz, ataIBA, shark90 in 6 others 7 2
cikadina Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 točno tako vsakemu svoje. jst se odzadi prav lepo peljem in uživam. in enako želim tudi ostalim. ataIBA in DAMI34 2
Rogi1975 Objavljeno Februar 26, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 haha, moram priznat, da sem se nasmejal ob vaših komentarjih, pa tudi veliko naučil ob navodilih. Malo za šalo malo za res: Ja kje sem pa sploh omenil, da se bo sopotnica vozila, al pa "moja". Haha, nisem nič govoriil o tem pa ne me zdaj obsodit, da sem ... če rečem, da mogoče pa ne bo sopotnica. Nisem nisem. Lahko pa tudi bo sopotnica... :) Bremzer in trebor 1 1
cikadina Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 ej bolje da je sopotnica, pa se to ne ravno manekenske visine. sicer sm bla res presenecena kaj vse tisti majhen sedežek lahko nese. je bil gor na njem dedec 110+ in rit je zgledala kot stranski torbi. tko da ce ne ze zaradi estetike je lepse videt kako zensko majhno ritko. ataIBA, trebor, DAMI34 in 2 others 4 1
Rogi1975 Objavljeno Februar 26, 2011 Avtor Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 OK bom videl koga bom spustil na zadnji sedež Kor13 in Bremzer 1 1
ataIBA Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 haha, moram priznat, da sem se nasmejal ob vaših komentarjih, pa tudi veliko naučil ob navodilih. Malo za šalo malo za res: Ja kje sem pa sploh omenil, da se bo sopotnica vozila, al pa "moja". Haha, nisem nič govoriil o tem pa ne me zdaj obsodit, da sem ... če rečem, da mogoče pa ne bo sopotnica. Nisem nisem. Lahko pa tudi bo sopotnica... :) A ti si boš zadi deda vozo :eek: ? Odpade kaka šola vožnje , da veš ! Sploh pa dvodnevna zaradi mirnega spanja ( ) .....:evilgrin: Bremzer in gandi 1 1
sergini Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 Drugače je pa tut meni fajn kadar je moja zadaj, ker se mi zdi, da je motor bol stabilen v ovinkih. Seveda je njena glava ponavadi na strani zavoja in tudi uživa v sami vožnji. Sem pa tudi občutil še dve bistvene razlike z drugimi sopotniki. Kolegica je malo večja od moje in je sploh nisem občutil na hrbtu pri bremzanju, ko se je z rokami (daljšimi) upirala v tank. Brat pa ima vedno občutek, da bo z glavo začel ribat po tleh in ga je strah bolj zaprtih zavojev. Posledica tega je, da se proba nagibat kontra in to pomeni grozen občutek, če ne kar padec. Odločil sem se, da vozim samo še punce. Če ne druzga se vsaj stiska k teb :naughty: cikadina in gandi 2
DAMI34 Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 No, da ne bom , nekaj smo pozabili omeniti in sicer priprava motorja pred vožnjo v dvoje: 1. dopolniti tlak v gumah, kot navaja proizvajalec za določeno obremenitev 2. zategniti zadnji amortizer, to boš pač videl po tvojih občutkih, ampak meni je pomembno da se motor vsaj približno enako obnaša kot če sem sam, in če imaš možnost tudi trdoto vilic 3. po končani vožnji pa vrniti vse spet na stare pozicije in izprazniti tlak v gumah na nivo za eno osebo Bremzer in Kor13 1 1
urkoman Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 No, da ne bom , nekaj smo pozabili omeniti in sicer priprava motorja pred vožnjo v dvoje: 1. dopolniti tlak v gumah, kot navaja proizvajalec za določeno obremenitev 2. zategniti zadnji amortizer, to boš pač videl po tvojih občutkih, ampak meni je pomembno da se motor vsaj približno enako obnaša kot če sem sam, in če imaš možnost tudi trdoto vilic 3. po končani vožnji pa vrniti vse spet na stare pozicije in izprazniti tlak v gumah na nivo za eno osebo Najboljs da mas 2 motorja v takem primeru. Tole stelanje vsak vikend al pa se veckrat na teden, no go. Kor13 in Bremzer 2
DAMI34 Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 Najboljs da mas 2 motorja v takem primeru. Tole stelanje vsak vikend al pa se veckrat na teden, no go. Ah, sej ni take panike, v bistvu ne voziš vsak dan sopotnika-ce, za krajšo relacijo tudi ni pomembno, ampak za vikend izlete ali vsaj celodnevni izlet, pa toplo priporočam, saj boš v nasprotnem primeru prej uničil gume, pa tudi mašina bo precej manj stabilna. Bremzer in anja37 1 1
cikadina Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 ma mene pa moj več al manj vedno s sabo vzame, zdej ne vem al zaradi tega da vzemetenja ni treba štelat, al ker se mu zdi da z mano je motor bolj stabilen, al ker sm tko fajn? trebor, DAMI34, ataIBA in 3 others 5 1
Dr_Jakob Objavljeno Februar 27, 2011 Opozori Objavljeno Februar 27, 2011 dokler mas sopotnico/-ka, ki ima okrog 50-60 kg, ni treba naredit nicesar, ker se te teze skorajda ne pozna... smo tut ze kdaj pozabli, da kaksna twigica zadaj sedi Ce pa je bolj ornk clovek, pa se splaca zategnit amortizer, ja. sam ni pa treba pretiravat.
Jure Objavljeno Februar 27, 2011 Opozori Objavljeno Februar 27, 2011 Najboljs da mas 2 motorja v takem primeru. Tole stelanje vsak vikend al pa se veckrat na teden, no go. Ta bi bla mal močna, imet dva motorja sam zato da bi bil eden nastavljen za eno, drugi pa za dve osebi Če ne gre za kakšnega težjega sopotnika itak ni panike. Nekaj je celo takšnih motociklov, kjer je celo v servisni knjižici (in na nalepki na nihajki) predpisan enak tlak v pnevmatikah (ponavadi 2.5 in 2.9) neglede na to ali je gor ena ali dve osebi. Glede vzmetenja pa pri kakšni lahki sopotnici tut ni neke panike. Če greš na turo je fajn mal prilagodit nastavitve (tudi zaradi prtljage), sicer pa ni problema. Bremzer in Grut 1 1
svobodnaptica01 Objavljeno Marec 1, 2011 Opozori Objavljeno Marec 1, 2011 Res me zamima, kako voznica vozi sopotnika, ki je vsaj za tretjino težji od nje Čist brez problema, če se zna lepo usest na motor, če je pa neroden ko se gor baše, takrat pa lovim motor da se ne prekucnemo vsi trije. Drugač je pa fajn, k je enkrat gor kar naenkrat ni več problem do tal dosežt . Minus je pa da, da se na ovinkih tačke nucajo.:naughty: P182, DAMI34, gandi in 1 other 3 1
TomazK Objavljeno Marec 1, 2011 Opozori Objavljeno Marec 1, 2011 Tudi zadaj sedeči mora imet nekaj kilometrine. Zelo pomembno je namreč da oseba ne "cvikne" v ovinku ali pri kakšni bolj tesni situaciji in s svojo reakcijo spremeni težišče. Zato na začetku ne pretiravat ampak sovoznika počasi navajat na obnašanje motorja v različnih situacijah, kar pomeni da je treba kontrolirano eksperimentirat :lol: . lp T trebor 1
bobiboss Objavljeno Marec 2, 2011 Opozori Objavljeno Marec 2, 2011 Tudi zadaj sedeči mora imet nekaj kilometrine. Zelo pomembno je namreč da oseba ne "cvikne" v ovinku ali pri kakšni bolj tesni situaciji in s svojo reakcijo spremeni težišče. Zato na začetku ne pretiravat ampak sovoznika počasi navajat na obnašanje motorja v različnih situacijah, kar pomeni da je treba kontrolirano eksperimentirat :lol: . lp T kar pomeni , da je potrebno iti s svežimi sovozniki (pa tudi z izkušenimi mal za trening) na moto poligon :grim
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se