Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Fadil

MOTO oprema na potovanju

Recommended Posts

Fadil

Vprašanje se vam bo verjetno zdelo butasto vendar me zanima, v kakšni motoristični obleki je primerno iti na daljšo pot z motorjem, recimo ža 14 dni?

Motorist naj bi bil oblečen v:

- motoristično jakno

- motoristične hlače

- rokavice

- pod kapa ( kaj je njen namen? Samo zaščita proti pihanju, ali...?)

- termo perilo ( verjetno samo pomladi ali jeseni...?)

- ščitniki ( želva, komolci...)So ščitniki posebej potrebni, če imaš oblečeno že jakno s ščitniki...?

- verjetno sem še kaj pozabil...

Zanima me predvsem zaradi tega, ker berem razne potopise iz voženj in ne vem, kaj vse je potrebno, oziroma priporočljivo imeti na daljši vožnji!?

Vsa mnenja,izkušnje in nasveti dobrodošli!

Lep pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fireman

Recimo tole je bilo za dva tedna Grčije. Spala sva po hotelih. :rolleyes:

post-779-0-53057600-1302269068_thumb.jpg

Edited by Fireman

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damian

Termo perilo je odvisno od materiala. Če imaš materiale, ki samo grejejo (flisi in podobno), je to primerno res bolj za tople dni. Praviloma pa je na motorju priporočljivo imeti perilo, ki uravnava temperaturo in odvaja vlago od telesa. To so razni novi visokotehnološkimi materiali, ki se pprodajajo pod nekaj različnimi komercialnimi imeni. precej nelagoden je namreč občutek, če se spotiš v bombažnih oblačilih pod kombinezonom (ki so sicer za normalno nošenje zelo prijetna in zdrava), majica se ti lepi, te veže, ko se odpneš pa se lahko še prehladiš. Za to so namenjeni novi materiali, ki hkrati z uravnavanjem temperature poskrbe tudi, da je občutek zmeraj prijeten, saj zelo hitro odvajajo vlago od telesa.

Če rabiš kaj več podatkov glede tega, mi lahko pišeš na PM.

LP Damjan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

Jakna, hlace, rokavice, skornji niso samo zato, da zgledajo, ampak tudi scitijo v primeru padca. Poleg tega pa so prenekatere motoristicne hlace dejansko bolj prijetne za celodnevno nosenje kot motoristicne. Moje naprimer, so poleti od kavbojk celo hladnejse.

Podkapa je super ideja, ker minimalizira pihanje v celadi, poleg tega pa posrka vase ves svic, pa je notranjost celade treba manjkrat oprat.

Zelva poleg jasne, zascitne funkcije, greje ledveni del, da ne pride do nepotrebnih prehladov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Za začetek, če še nisi udariš furo 2-3dni pa boš sam spoznal kaj in koliko česa rabiš na poti. Kar si opisal je tako ali tako potrebno kot oprema na motorju. Na takšni furi boš tudi preizkusil kako se oprema, ki jo imaš obnese. Na tem forumu je bilo že lepo opisano kaj vse s seboj na daljšo pot. Če delaš natančno listo in upoštevaš navodila "tistih, ki vedo" se včasih vprašaš, kam vse to zložit.

ps, tudi motoristi imamo različne potrebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Vprašanje se vam bo verjetno zdelo butasto vendar me zanima, v kakšni motoristični obleki je primerno iti na daljšo pot z motorjem, recimo ža 14 dni?

Motorist naj bi bil oblečen v:

- motoristično jakno

- motoristične hlače

- rokavice

- pod kapa ( kaj je njen namen? Samo zaščita proti pihanju, ali...?)

- termo perilo ( verjetno samo pomladi ali jeseni...?)

- ščitniki ( želva, komolci...)So ščitniki posebej potrebni, če imaš oblečeno že jakno s ščitniki...?

Jaz bi ti tvoj sisek z mojimi izkušnjami samo malo popravil oziroma dopolnil !

-Motoristično jakno z vso potrebno zaščito

-Motoristične hlače z vso potrebno zaščito

-Rokavice + ene rezervne

-Podkapa (jaz ( NIKOLI nenosim) vedno imam tako čelado,da mi nepiha in da se da notranjost odstranit in oprat(Šubert) namen podkape je proti znojenju !

-Ščitniki - dodatno uporabljam VEDNO samo ledvični pas z manjšo želvo je pa napačno misliti,da je ledvični pas proti prehladitvi.Namen ledvičnega pasu je da zaščitiš ledvice proti vibracijam in posledični odpovedi ledvic, zato VEDNO nosite ledvični pas.

-Malo orodja vsaj za demontažo kolesa in svečk,pribor za krpanje gum in še kaj za zaklenit (čelado,motor)

-Dodatna oprema ; Flurescentni jopič,prvo pomoč,rez.žarnice,keten sprey(če ni kardan),in če mašina rabi olje obvezno tudi malo olja.

Ps: pa dost gnarja na računu, nekaj pa tudi s seboj !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Na večdnevno turo nikoli ne grem brez fena - sušilca za lase. :kva2: :kva2: :kva2:

post-12625-0-82611500-1302685446_thumb.jpg

Scarabeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
rebel

čelada, kombinezon, škornji, rokavice, rezervne gate, nogavice in majčka..... v mini tank torbo telefon, denarnico, sončna očala, cigarete, vžigalnik, kondome, brisača 40x60 za na plažo :) ...

to je to.. bančna kartica mora biti dovolj debela.

če kdo čuti potrebo po loncih kuhalnikih fenih roštilju kanti za vodo mega šotorih..in ostali šari... naj raje kupi enoprostorca s kljuko in zadaj zapne kamp prikolico. .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ImenitnaPriložnost

je pa napačno misliti,da je ledvični pas proti prehladitvi.Namen ledvičnega pasu je da zaščitiš ledvice proti vibracijam in posledični odpovedi ledvic, zato VEDNO nosite ledvični pas.

eek.gifeek.gifsurrender.gif

Edited by JustinBieber

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fadil

Kdaj se recimo odločiti za preklopno čelado? Kakšne so prednosti oziroma pomanjkljivosti le te! Sam nameravam kupiti Kawasaki Versys in ker še nimam popolnoma nobene opreme, sprašujem te zadeve!Zanima me tudi katera jakna je bolj priporočljiva ( usnje ali tekstil)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
snoopek
Namen ledvičnega pasu je da zaščitiš ledvice proti vibracijam in posledični odpovedi ledvic, zato VEDNO nosite ledvični pas.

Tole tud mene zanima :hmm:

Nisem še slišal, da bi komu od vibracij ledvice odpovedale??? sicer pa je vse možno!

Edited by snoopek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Kdaj se recimo odločiti za preklopno čelado? Kakšne so prednosti oziroma pomanjkljivosti le te! Sam nameravam kupiti Kawasaki Versys in ker še nimam popolnoma nobene opreme, sprašujem te zadeve!Zanima me tudi katera jakna je bolj priporočljiva ( usnje ali tekstil)?

Dobra lastnost preklopne je, da jo lahko odpreš in se lažje pogovarjaš. Zame poglavitno je, da gre brez truda in bolečih ušes na glavo. Slabo pa je, da je težja. Pravijo, da so glasnejše, pa sem vozil X lite, pa na mojem ni bila nič tišja. Če bi šla lepo na glavo, bi se jaz odločil za zaprto.

Glede oblačil sem se jaz odločil za tekstilna. Večja izbira. Če se veliko znojiš priporočam oblačila s čimveč zračniki (na rokavih, spredaj in zadaj na hrbtu, enako velja za hlače).

Ker se znojim in je problem biti ves dan v preznojenih rokavicah in jih je težko posušit, prakticiram, da vanje vstavim bele bombažne rokavice iz kmetijske tehnike - 1€. Super se obnese. Na postanku pa jih ven potegnem in zluftam.

Tisto s fenom je tudi resnično, ko si moker na potovanju, lahko obleko na hitro posušiš, no pa lase tudi. Sem že grel tudi sobo, je bilo učinkovito.

Za resna potovanja boš moral še nabavit tri kufre, še posebej če potujeta dva.

LP Scarabeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

ker sem ze videl kako izgleda, ko odtrga preklopni del celade, zame samo full face integralka. da ne govorim, da zaradi taksnih celad se vedno imam obraz.

ker sem na lastni kozi obcutil kako te lahko tekstil zaj*be, zame samo usnje.

je samo moje mnenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Tole tud mene zanima :hmm:

Nisem še slišal, da bi komu od vibracij ledvice odpovedale??? sicer pa je vse možno!

Tole bo kar držalo, čeprav pride v poštev bolj pri motokrosu kot pa na cesti.

Mene ledvični pas še "podpira" me precej kasneje začne boleti hrbet.

Drugače pa kakor komu paše.

lp

Franc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Ma jaz sem do sedaj 2x kupil fulbat pri akumulator.si ini so se mi zdeli čisto dovolj vredu,če jih ne zanemariš, enega sem pustil 1 leto stat na podstrešju pa je šel v qrc, (je klasični s tekočo kislino), drugi AGM, ga 1x na 3 mesece priklopim na vzdrževalec in jr zdržal 2 leti čakanja Glede polnilca iz hoferja,  odvisno kateri model, moj stari brez ekrančka ne more it preko 14.5V, medtem ko ta novejši lahko grejo tudi čez 15V, in so me poučili tukaj na forumu da AGM akumulatorji baje ne marajo biti polnjeni z napetostjo preko 15V.
    • GizmoFighter
      Ja, ivje pa res 😂, druga ni bilo. Pa ena gozdna vlaka, 50m z razmočenim drekcom pekcom, to je edino kar je bilo treba pazit, druga pa zbit šuder.  Fotr Mamut, ne pretiravaj z drek špuro, nč ni blo hudga 😅 Pomisli na Hrvata z lepo modro X-o, pa pomisl kakšne gume so fantje imeli gor, pa ob tem še mal pomisl na Gizmota in njegove gumhi 😉 Drgač pa pr Mamutovanju je takole. Zadeva ti kot prvo mora bit všeč, sama ideja, mora te potegnit, da bi tudi sam poizkusil izziv ali ne-izziv, kakor vzameš. Letos in najverjetneje tudi v bodoče, če bo event še aktiven, je bilo in bo mogoče, gor se pripeljati s čemerkoli, brez strahu. Tu ni izgovora, žal. V redu, potem pač blato čistiš malo dlje z motorja, a jeb ga. Tisti, ki vas je strah umazat motor in ste njegov suženj, ne hodit gor s cotko, to ni za vas. Torej vsak motor je bil primeren. OK, gume, fino je bilo, da si bil na legalni strani s profilom, razmočeno blato v špuri zna biti hinavsko. Sam event je skupek druženja z zanimivimi ljudmi, starimi znanci, novimi obrazi, takšnimi in drugačnimi obiski. Vsak si vzame event po svoje, na easy ali malo manj na easy v katero smer. Vsak pač po svoje. Vedno je prisotno kraljevsko obedovanje, fotr Faker z kompanjoni obvlada, ničesar ne manjka, vsega je vedno preveč. Edino na kar pa moraš biti fizično in seveda tudi malo psihično pripravljen je, da boš spal zunaj na hladnem. Kljub temu, da so razmere kakršne trenutno so, beri, je neobičajno toplo čez dan za ta letni čas, ponoči se temperature spustijo kar krepko, pod ničlo vedno, vprašanje samo kako daleč pod njo. Pomaga in to zelo, dobra oprema, kvalitetna spalka, podmetač, astro folija - prav obrnjena 😫, volneni štumfi, heat pad-i, slama pod križ, termofor, dobra bejba zraven v spalki 😁, karkol. Noč si vzameš po svoje. Ali ob ognju ali v šotoru ali kjerkoli drugje pod smreko, po svoje, z svojo opremo, z svojo idejo. Osebno se vedno veselim jutra, hladne noči so nujno zlo. Čez dan je bilo tako vroče na soncu, da sem enostavno šel ležat za dve uri v senco v šotor. Ful mi je pasalo. Toliko o tem. Letos sem kar presenečen koliko novih in tudi starih obrazov je prišlo in ostalo gor čez noč. Lepo je, da je event podprt z obiskom kolegov iz drugih držav, torej zadeva seže ne samo lokalno, ampak tudi širše. Lepo je videt bilo kako so se imeli lepo gor. Stiski rok povedo vse. Trenutno je bilo mraza dovolj, čez teden dva, pa Jadranka in N.Marof...gasa 💚
    • GizmoFighter
      Qurčenje, snega ne bo, ne rabiš, dej rajš denar vloži v trip na kak island. To kar maš trenutno gor, je še preveč.
    • Loba
      ? A v Avtovalu? V Mariboru se kar izogibajo kakšnih resnih dogovorov, ker so negotovi pri terminu dobave. Mi pa je kolega iz Munchna, ki je v konekšnu s prodajnim salonom povedal, da se jim je povpraševanje po XR ful povečalo. Ampak to je prišlo iz ust prodajalca motorjev, ke je plačan po proviziji... Jaz ne poznam nikogar v SLO, ki je novo XR-ko rezerviral ali bi jo rad zamenjal za staro. 
    • maus
      RUkn še pir namest mene .. grem srat pa scat pa spAT
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!