Skoči na vsebino

Motor za daljše relacije v dvoje


Priporočene objave

Objavljeno

V glavnem karkol pod 4 cilindre, pod 1000 ccm in pod 100 kojnu in da ni cestn je za začetnika premal in brezveze. Rajš podaj takšno vprašanje na kak drug forum. Tu bi vsak začel na vsaj ne vem kaj, potem pa je ena taka lepa rubrika, kjer se izdavlja iskrena sožalja svojcem.

650ccm dvocilindraš ali mogoče kak uglajen, ne preveč navit 4 cilindraš iste prostornine je preko glave zadosti, če ne preveč za vsakega, ki vstopa v svet motociklizma.

Vse kar je preko, je za začetnika preveč in vodi v veliko nevarnost nesreče.

Začetnik v avtošoli sigurno ne pridobi dovolj znanja obvladovanja motorja, da bi lahko varno na cesti obvladal kako večjo zverino. Potem pa imamo ali nesreče ali pa kolovratenja močnih mašin po cesti in vožnjo s strahom ...

Objavljeno

Prav s podobno dilemo se ukvarjam sam v teh dnevih. Sicer mi manjka še ena malenkost - za nakup prepričat ženo (mimogrede, če ima kdo kakšno idejo, kako to storiti, sem odprt za predloge). Da bo dvo-valjni motor sem se že odločil, dilema je le 650 ali 1000-kubikov. Če imaš omejen proračun, kot jaz, potem se moraš samo odločiti, med malo več sigurnosti na poti (650-novejši, šibkejši) ali več moči na razpolago (1000-starejši, močnejši). Če bi poznal kakšnega stručkota, ki bi pomagal kupovati motor, potem bi se na tvojem mestu odločil za močnejšega. Danes mi je v oči npr. padla tale http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4958428 - če je motor v redu vzdrževan se lahko lepo pelje še kar nekaj kilometrov... Sicer pa je meni najbolj všeč Caponord, tudi cene so relativno nižje, abs ima skoraj vsaka, so pa baje servisi dražji, pa verjetno tudi vzdržljivost ni ravno primerljiva z Varaderom npr. Slednji odpade ker je predrag. Ena taka zlata sredina so TDM, je pa design že mal zastarel pa z abs-om so drage, če jo sploh dobiš... Zanimivi so tudi kawasaki klv 1000, ki je v bistvu kopija v-strom 1000, pa mal cenejši...so pa redki. Med 650 kubičnimi pa skoraj nisem gledal drugega kot v-stroma.

Tko da jaz osebno bi se odločal med caponord, tdm in v-strom 650.

Če se žena do sedaj ni vozila z motociklom, zna to biti manjši (ali pa tudi ne) problem - predvsem pa ji je potrebno PRED prvo vožnjo na razumljiv način razložiti specifiko vožnje na motociklu (nagibanje v ovinku NE pomeni skorajšnjega padca, sedenje čim bližje vozniku, brez nenadnih in nekontroliranih gibov, predvsem pa zaupanje vozniku - le-tega si bo pridobila šele s kilometri, ...). Glede motocikla pa se tudi jaz nagibam k malo večji zalogi moči in več cilindrom - ne zaradi postavljanja in vožnje do kolena v ovinku (z ženo bi to počel itak samo enkrat :bum: ) vožnja bo udobnejša, z manj prestavljanja, agregat bo "vlekel" tudi pri nižjih obratih, predvsem pa bi poudaril (za moje pojme nujnost) izbiro motocikla z ABS ter obisk tečaja varne vožnje za motoriste :worship: Bolj kot model motocikla je pomembno udobje (sedež, položaj voznika in sovoznika)in dodatna oprema (kovčki, vetrna zaščita, gretje ročk, sedeža, ...). Veliko sreče pri izbiri in še več kilometrov (z ženo, seveda) :yea1:

Objavljeno

Prav s podobno dilemo se ukvarjam sam v teh dnevih. Sicer mi manjka še ena malenkost - za nakup prepričat ženo (mimogrede, če ima kdo kakšno idejo, kako to storiti, sem odprt za predloge). Da bo dvo-valjni motor sem se že odločil, dilema je le 650 ali 1000-kubikov. Če imaš omejen proračun, kot jaz, potem se moraš samo odločiti, med malo več sigurnosti na poti (650-novejši, šibkejši) ali več moči na razpolago (1000-starejši, močnejši). Če bi poznal kakšnega stručkota, ki bi pomagal kupovati motor, potem bi se na tvojem mestu odločil za močnejšega. Danes mi je v oči npr. padla tale http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4958428 - če je motor v redu vzdrževan se lahko lepo pelje še kar nekaj kilometrov... Sicer pa je meni najbolj všeč Caponord, tudi cene so relativno nižje, abs ima skoraj vsaka, so pa baje servisi dražji, pa verjetno tudi vzdržljivost ni ravno primerljiva z Varaderom npr. Slednji odpade ker je predrag. Ena taka zlata sredina so TDM, je pa design že mal zastarel pa z abs-om so drage, če jo sploh dobiš... Zanimivi so tudi kawasaki klv 1000, ki je v bistvu kopija v-strom 1000, pa mal cenejši...so pa redki. Med 650 kubičnimi pa skoraj nisem gledal drugega kot v-stroma.

Tko da jaz osebno bi se odločal med caponord, tdm in v-strom 650.

Moj prvi motor je bil TDM 900. Za začetek ravno prav težek, ravno prav močan in ravno prav visok. Relativno udoben, okreten in enormno majhna poraba (4,2l). Olja nisem v 70000k dolil niti kaplje. Še danes bi ga imel, če bi imel 20 konjev več. Po moji osebni izkušnji toplo priporočam vsakemu začetniku :worship:

Objavljeno

Moj prvi motor je bil TDM 900. Za začetek ravno prav težek, ravno prav močan in ravno prav visok. Relativno udoben, okreten in enormno majhna poraba (4,2l). Olja nisem v 70000k dolil niti kaplje. Še danes bi ga imel, če bi imel 20 konjev več. Po moji osebni izkušnji toplo priporočam vsakemu začetniku :worship:

Pod tole se podpišem :notworthy:

Objavljeno

Potem pa so dvignili omejitve in je postal prešibak in prepočasen :wallbash:

Uporabnik je napisal da rabi motor za "daljše" relacije 200km+ v dvoje.

A kateri "normalen" motor danes tega ne omogoča, da se tistih parkrat na leto ne bi mogel zapeljati na izlete?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sam sem dal skoz Grčijo z MZ 250, Yugo in Dalmacijo v dvoje z BMW F 650, tudi z Yamaho 650 sem nekaj prevozil tud sz ta novo. Ampak za razdalje taki motorji niso, utrujajo so nestabilni, zavore švoh, skratka pri isti hitrosti veliko več napora in stresa. Poznam pa ljudi, ki so z mopedi prevozili celo Dalmacijo in kaj več. Ne mi pa reč da je užitek vožnja z hitrostjo prometa, ko vse vibrira, se izogibaš vsaki luknji ,štukanmu asvaltu, vsak kamion pa te z sunkom vetra premakne za pol metra. Taki so ti enocilindraši. Ga je pa užitek preganjat okol vasi čez polja itd. Za Afriko pa se izbira najenostavnejše, predusem pa najlažje motorje z nekaj nosiilnosti. Saj BMW Adv. komaj pokonc postaviš, ko se ti prevrne v garaži ne pa da boš z tako kravo potoval po sipinah ali močvirjah. Ko pa je vprašanje normalnih cest pa se stvar čisto obrne. Jaz osebno sem imel enocilindraša dovolj 250 km gor in dol ,pa sem vibriral še celo noč in naslednje jutro. Al pa kakšna pot do Genove, ko se mi ni dalo guncat in zaviješ na avtocesto ti končna hitrost ne pomaga tud če piše , da gre 160, ko pa je pri 130 na uro že živa pizdarija. :BUA:

LP

Objavljeno

Priporočam nakup Kawasaki Versys 650.

Moj bivši motor in lahko povem, da ima navora več kot dovolj. Je nezahteven in ni utrujajoč za dolge fure, sedeža sta " ogromna" in udobna tako, da tudi po 400km ne boli rit!

Kar se tiče porabe benza je motor pravi šparovček ( če kdo sploh gleda na porabo :) ) pa tudi s športno vožnjo se dobro sporazume...

lp

Objavljeno

Saj počasi, če se bo še bolj ugotavljal "idealen" motor, bomo prišli do ugotovitve, da je to klimatiziran avto.

Objavljeno

Saj počasi, če se bo še bolj ugotavljal "idealen" motor, bomo prišli do ugotovitve, da je to klimatiziran avto.

haha :) al pa sploh doma na kavču bit udobno zleknjen pred TVjem s poljubno pijačo v roki.

Objavljeno

Nihče ni omenil Honde CBF 1000. Na avtonetu sem jih videl nekaj s ceno okoli 4k €.

Sam jo imam že 3. sezono. Večinoma se voziva skupaj z ženo tudi na daljše ture.

Imam komplet treh kovčkov, na gornjem tudi prtljažnik, ter tank torbo.

Lani sva bila s šotorom na kampiranju v Pakoštanah. Motor je bil torej polno obložen.

Motor ima dovolj moči in navora tudi za prehitevanja, ko je polno obložen, pa tudi klanci niso problem.

Je dovolj udoben za oba tudi za daljša potovanja. Sam motor je sicer med težjimi,

kar se pozna pri manevriranju na mestu, v vožnji pa je to prednost saj je manj občutljiv

na bočni veter.

Agregat je zelo miren in uglajen, brez tresljajev, ki so značilni za dvocilindraše.

Vsekakor sem pristaš štirih cilindrov.

jokl81 :

Glede tega kako prepričat ženo, da se bo peljala zraven pa mislim, da ni univerzalnega recepta.

Predlagal bi takole. Najprej jo prepričaj, da se bo strinjala z nakupom motorja. Da ti to veliko pomeni,

da se lahko zapelješ in sprostiš misli in dušo. Ko se boš nekajkrat peljal in povedal kako čudovit občutek je to,

jo bo mogoče pritegnilo. Predlagam, da prvo vožnjo tempiraš v pomladni ali jesenski čas, ko ni tako vroče.

Ženskam ni preveč všeč, da pridejo nazaj vse preznojene. Kasneje se s tem sprijaznijo.

Izberi kakšno kratko turo na podeželjski cesti z blagimi ovinki in malo prometa. Na motorju obvezno imej zadnji kovček,

po možnosti z blazino za hrbet. Tako bo občutek sigurnosti večji in strah, da bo padla dol manjši.

Pri vožnji misli na to, kako bi se sam počutil na njenem mestu,

zato se ne delaj važnega s hitrim speljevanjem ali nagibanjem v ovinkih.

Če jo boš z prvo vožnjo prestrašil, se boš vozil sam.

Pomagal bi tudi razgovor s kakšno drugo motoristko, ki je samo sopotnica,

o tem kako se je odločila, da se zapelje zraven.

V glavnem, sam sem zadovoljen z motorjem, žena pa tudi kar čaka, kdaj jo zopet popeljem na izlet.

Objavljeno

Moja žena bi se že peljala, samo motorja ne bi kupila...še. Čeprav sem jo ravno danes malo omehčal! Ampak pazi ironijo - za roj. dan mi je častila izpit za motor?! :?:010

Pa da se vrnemo k bistvu. Po vsej verjetnosti bom ciljal na TDM. Se mi vseeno zdi, da je ena taka fajn sredina - glih prav močan pa ne predrag, pa mam občutek da tud solidno vzdržljiv. Tam na koncu sezone proti novemu letu. Ne vem pa, kako bi se tega lotu, da se ne bom nategnu. Ma žena eno žlahto v Trstu, k se precej spozna na motorje, ampak italija... :hmm:

Objavljeno

Moja žena bi se že peljala, samo motorja ne bi kupila...še. Čeprav sem jo ravno danes malo omehčal! Ampak pazi ironijo - za roj. dan mi je častila izpit za motor?! :?:010

Pa da se vrnemo k bistvu. Po vsej verjetnosti bom ciljal na TDM. Se mi vseeno zdi, da je ena taka fajn sredina - glih prav močan pa ne predrag, pa mam občutek da tud solidno vzdržljiv. Tam na koncu sezone proti novemu letu. Ne vem pa, kako bi se tega lotu, da se ne bom nategnu. Ma žena eno žlahto v Trstu, k se precej spozna na motorje, ampak italija... :hmm:

Jaz sem vedno, ko sem kupil motor ženo postavil pred izvršeno dejstvo. Motor sem pripeljal domov in to je to. No, saj sem prej tečnaril, da bi ga imel in da si ga bom nabavil, tako, da nazadnje ni bil prehud šok :naughty: . Sem pa pri nakupu Thunder ace-a poleg motorja kupil še benettonov pulover, da ni situacija pobegnila preveč izpod nadzora. Pri R1 je bilo pa tako, da sva najprej nabavila nov avto, ker ga je moja :wub: želela. Že pri nakupu pa sem ji povedal, da bo naslednja stvar pri bajti nov motor, in tako je tudi bilo :010 .

To je ena izmed možnosti, da si omisliš novo igračo :yes: .

LP Robert

Objavljeno

Jokl: iz lastnih izkusenj ti svetujem, da si kupi nekaj, v cemer bos ti uzival. Ona se bo s tabo peljala, pa ce bo udoben ali pa ne. Ce se pa ne bo hotla furat, potem je pa itak vseeno, kaj kupis.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Jokl: iz lastnih izkusenj ti svetujem, da si kupi nekaj, v cemer bos ti uzival. Ona se bo s tabo peljala, pa ce bo udoben ali pa ne. Ce se pa ne bo hotla furat, potem je pa itak vseeno, kaj kupis.

Ja saj tudi v to smer sem že razmišljal. Sam to bo pol treba še mal več prepričevanja. Res bi bla kruta, da kupim enga tazga dolgočasnga tourerja, pol bo šla pa enkrat na let z mano do portoroža. :headbang: Moje srce namreč bije za buell lightning :wub: , poleg žene seveda. :whistle:

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Ja saj tudi v to smer sem že razmišljal. Sam to bo pol treba še mal več prepričevanja. Res bi bla kruta, da kupim enga tazga dolgočasnga tourerja, pol bo šla pa enkrat na let z mano do portoroža. :headbang: Moje srce namreč bije za buell lightning :wub: , poleg žene seveda. :whistle:

Imaš ogromen problem!

In se strinjam z dr_jakobom! Torej kupi buella in ne kompliciraj..če se ni nikoli vozila z čim bolj udobnim potem itak ne bo vedela kaj zamuja in se bo na to pač navadla! Če jo bo po prvi sezoni motilo zgolj naporno sedenje ...vožnja ji bo pa v globalnem všeč..potem pač premisliš o alternativi...tako kot ti praviš..dolgočasnem tourerju ali kaj temu podobnega..

  • Ni mi všeč 3
Objavljeno

p.s. Doloceni sport tourerji (Futura, Sprint ST, Z1000SX... ) pa dolgocasni? Haha, dobra finta. Ce znas peljat kot je treba, so sport tourerji presneto NEdolgocasni...

Objavljeno (popravljeno)

p.s. Doloceni sport tourerji (Futura, Sprint ST, Z1000SX... ) pa dolgocasni? Haha, dobra finta. Ce znas peljat kot je treba, so sport tourerji presneto NEdolgocasni...

Pa kaj budalastimo, nazadnje si bo itak kupil kako Nindžo, kot večina novodobnih motorist-wanabijev.

Kakor komu. Meni nikoli ni bilo žal, da sem začel s Tomosovimi prdalicami, MZ/Jawa čudežev od motorja, 125 ccm drkalico ... in na njih opravljal večino začetniških kiksov, neumnosti in padcev.

lp

Popravljeno . Popravil vrho1679
Objavljeno

Moj prvi motor je bil TDM 900. Za začetek ravno prav težek, ravno prav močan in ravno prav visok. Relativno udoben, okreten in enormno majhna poraba (4,2l). Olja nisem v 70000k dolil niti kaplje. Še danes bi ga imel, če bi imel 20 konjev več. Po moji osebni izkušnji toplo priporočam vsakemu začetniku :worship:

Moj tudi (sem še vedno začetnik in še vedno vozim TDM 900).

Moja se sicer pritožuje, da ji je neudobno, ampak v glavnem zato ker hoče da kupim chopperja :)

Objavljeno

Moj tudi (sem še vedno začetnik in še vedno vozim TDM 900).

Moja se sicer pritožuje, da ji je neudobno, ampak v glavnem zato ker hoče da kupim chopperja :)

Kr naj jo enkrat en s cooperjem zapele pa bo vidla kaj je neudobna vožnja.

Objavljeno

mogoče pa pogreša vibracije? :devil:

Objavljeno

p.s. Doloceni sport tourerji (Futura, Sprint ST, Z1000SX... ) pa dolgocasni? Haha, dobra finta. Ce znas peljat kot je treba, so sport tourerji presneto NEdolgocasni...

:worship: :worship:

Glej, tako ali tako do sedaj še nisem vozil poštenega motorja razen tega na izpitu. Ocenjujem pač po tem kar vidim...in slišim!!! In ko gledam in poslušam buella mi grejo kocine pokonc - zato je meni osebno pač en tourer kanček bolj dolgočasen. Bom že pršu h pamet...

  • Ni mi všeč 3
Objavljeno

Heh pišeš, da še nisi vozil poštenega motorja, v prejšnih postih pa omenjaš dolgočasne tourerje. Po čem, po izgledu? Motor je treba najprej pelat, pol pa lahka sklepaš o njem. Če si pa začetnik, ti pa itak noben motor ne bi smel bit dolgočasen. Itak ne izkoristiš vseh njegovih zmogljivosti. Men so vsi motorji zanimivi, vsak po svoje. In pisat o premalih zmogljivostih je tud mal mim. Vsi motorji nad 600 ccm so dovolj zmogljivi, tud za vožnjo v dvoje. Zdj more zgleda že vsak začetnik takoj kupit 1000 ccm z vsaj 100 KM , če ne je itak premal in brezzveze. Na ravnini je bil še vsak začetnik majstor, na ovinkih je pa druga zgodba. Če misliš orng potovat, pol že kupiš mal bolj zmogljiv motor, zarad udobnosti. Če se pa misliš vozit po Sloveniji in parkrat na leto nardit skupi 400 km +, pol pa res ni neke strašne filozofije pri izbiri. Kupiš kar ti je všeč, kar ti sede, če ne pa menjaš. Sj motor ne zgubi tolk hiter svoje vrednosti.

Se mi zdi, da se čedalje več poudarka daje sam tistim grobim zmogljivostim na papirju...premal poudarka pa motorju samemu(občutkom v vožnji, motorju kot celoti).

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo!

Vse lepo in prav, samo sedež je pa za v smeti :( . Ne pomagajo ti nobene nastavitve višine ipd..., ravno zaradi tega sem jo včeraj prodal!!! Ko sem sprobal kolegovega V - Stroma :yea2: , sem videl na kakšni deski sem sedel...

LP

quote name='zein' timestamp='1309554204' post='1855965']

Nihče ni omenil Honde CBF 1000. Na avtonetu sem jih videl nekaj s ceno okoli 4k €.

Sam jo imam že 3. sezono. Večinoma se voziva skupaj z ženo tudi na daljše ture.

Imam komplet treh kovčkov, na gornjem tudi prtljažnik, ter tank torbo.

Lani sva bila s šotorom na kampiranju v Pakoštanah. Motor je bil torej polno obložen.

Motor ima dovolj moči in navora tudi za prehitevanja, ko je polno obložen, pa tudi klanci niso problem.

Je dovolj udoben za oba tudi za daljša potovanja. Sam motor je sicer med težjimi,

kar se pozna pri manevriranju na mestu, v vožnji pa je to prednost saj je manj občutljiv

na bočni veter.

Agregat je zelo miren in uglajen, brez tresljajev, ki so značilni za dvocilindraše.

Vsekakor sem pristaš štirih cilindrov.

jokl81 :

Glede tega kako prepričat ženo, da se bo peljala zraven pa mislim, da ni univerzalnega recepta.

Predlagal bi takole. Najprej jo prepričaj, da se bo strinjala z nakupom motorja. Da ti to veliko pomeni,

da se lahko zapelješ in sprostiš misli in dušo. Ko se boš nekajkrat peljal in povedal kako čudovit občutek je to,

jo bo mogoče pritegnilo. Predlagam, da prvo vožnjo tempiraš v pomladni ali jesenski čas, ko ni tako vroče.

Ženskam ni preveč všeč, da pridejo nazaj vse preznojene. Kasneje se s tem sprijaznijo.

Izberi kakšno kratko turo na podeželjski cesti z blagimi ovinki in malo prometa. Na motorju obvezno imej zadnji kovček,

po možnosti z blazino za hrbet. Tako bo občutek sigurnosti večji in strah, da bo padla dol manjši.

Pri vožnji misli na to, kako bi se sam počutil na njenem mestu,

zato se ne delaj važnega s hitrim speljevanjem ali nagibanjem v ovinkih.

Če jo boš z prvo vožnjo prestrašil, se boš vozil sam.

Pomagal bi tudi razgovor s kakšno drugo motoristko, ki je samo sopotnica,

o tem kako se je odločila, da se zapelje zraven.

V glavnem, sam sem zadovoljen z motorjem, žena pa tudi kar čaka, kdaj jo zopet popeljem na izlet.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Že stara tema, ki pa je vedno aktualna.

Moj primer: Prvi motor je bil Yamaha XTZ 660 en cilinder in slabih 50 konjev letnik 1996. Z ženo sva naredila cca 3500 km. Odličen motor za enega, za dva ??? zavore, amortizerji, sedež bolj slabo. Avtocesta ??? odpade. Makadam (urejen) in slab asfalt super stvar. Drugi motor KLV 1000 (na sliki) 100 konjev. Prva stvar, kar je žena rekla je bilo to, da je ta "veliko bolj varen". Za potovanja v dvoje je res neprimerno boljša izbira. Teža motorja, zavore, moč, udobje, ciklistika vse je narejeno za udobno potovanje tudi za popolne začetnike, kamor se prištevam tudi sam po cca 5000 narejenih km.

Skratka težko ločim motorje na tiste za začetnike in tiste ki to niso. Motorji se ločijo predvsem po namenu vožnje. Če pa kdo misli da bi se s 100 konjskim motorjem prej zvrnil kot s 50 konjskim se moti, če ne drugače že zato, ker 100 konjsko mašinco obravnavaš precej bolj "spoštovano" in z rezervo kot lažji 50 konjski stroj, ki pa je samo par 10 kil lažji. Kmalu dobiš občutek, da lahko z lažjim motorjem delaš kar koli in presenečenje sledi ... kmalu ...

Na kratko, prvi motor naj bo udoben in dobro vzdrževan (če ni nov), vse ostalo pride s kilometri.

ps. enako velja za prvo ženo :smoke:

Objavljeno

Kolega kupuje motor in je začetnik na težkih motorjih. Z motorjem bi se v večini vozila dva, predvsem za kakšne nedeljske izlete in daljše fure torej 200km+ Do tu je zgodba enostavna vendar nastane problem ko je budget do max. 4000€. Koliko sem gledal cene in motorje za ta denar nekaj izbire je vendar se mi bolj ali manj pred očmi pojavljajo 1 - celinderci - kako je z udobjem,daljšo vožnjo,vožnjo v dvoje,vzdržljivostjo na takih motorjih?

No to je več ali manj to zdaj pa z idejami na plan smile.gif

meni sta predvsem v oči padla ta2: (zamenjaj 0 z o)

http://www.avt0.net/....asp?ID=4955995

http://www.avt0.net/....asp?ID=4940707

Naj kupi " legendo" Hondo Varadero pa stvar urejena...če ga je seveda dovolj v hlačah :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!