Skoči na vsebino

Motor za daljše relacije v dvoje


Sorty

Priporočene objave

Če se imata dva rada se lahko stiskaš tudi na kakšni Hondi Cab, ki ima več rjavine kot barve.

Za mene nepozabne počitnice in nato je sledil nakup bolj resnega motorja....... :friend2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ehhh Guzzi, ja. meni je Guzzi kot znamka zelo pri srcu, 1200sport mi je en najlepsih nakedov...Norge mi je skoraj nespodobno vsec...ampak zakaj jih trg ne sprejme? Problem ni v goli ceni, to dokazujeta bmw in ducati. Kot del grupacije Piaggio tud ni problema z distribucijo in saloni*. Verjetno izdelki niso na nivoju. druge razlage ni. Pa ne trdim da so slabi, le ostali so za svoj denar boljsi/sodobnejsi/udobnejsi. Kupijo ga samo tisti, ki si ga izrecno zazelijo. Ocitno ne zdrzijo realne primerjave.

*pliz ne se obesit na situacijo s saloni in servisi v Sloveniji, ki ima manjsi trg kot Milano z ozjo okolico.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ehhh Guzzi, ja. meni je Guzzi kot znamka zelo pri srcu, 1200sport mi je en najlepsih nakedov...Norge mi je skoraj nespodobno vsec...ampak zakaj jih trg ne sprejme? Problem ni v goli ceni, to dokazujeta bmw in ducati. Kot del grupacije Piaggio tud ni problema z distribucijo in saloni*. Verjetno izdelki niso na nivoju. druge razlage ni. Pa ne trdim da so slabi, le ostali so za svoj denar boljsi/sodobnejsi/udobnejsi. Kupijo ga samo tisti, ki si ga izrecno zazelijo. Ocitno ne zdrzijo realne primerjave.

*pliz ne se obesit na situacijo s saloni in servisi v Sloveniji, ki ima manjsi trg kot Milano z ozjo okolico.

Kar jst vem je eden večjih problemov poraba. Vsaj tako govorijo za Norge, Dosti lastnikov je pisalo o porabi 7l+

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar jst vem je eden večjih problemov poraba. Vsaj tako govorijo za Norge, Dosti lastnikov je pisalo o porabi 7l+

Zakaj bi bila poraba problem??Kaj kdo vozi motor zato da špara z bencinom??

Sicer pa odgovor na vprašanje kakšen motor?: vsak na katerega se lahko oba vsedeta in si ga privoščita!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi bila poraba problem??Kaj kdo vozi motor zato da špara z bencinom??

 

Če ne drugega zaradi avtonomije, kdo si želi tankati vsakih 100 km ali pa imeti rezervoar od 50 litrov. Pa tudi strošek za marsikoga ni nepomemben, 40% več od konkurentov ni ravno zanemarljivo.

Tudi graje glede kardana sem zasledil pri Guzziju...po moje zaostajajo v vseh segmentih za vodilnimi konkurenti,...teža...

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne drugega zaradi avtonomije, kdo si želi tankati vsakih 100 km ali pa imeti rezervoar od 50 litrov. Pa tudi strošek za marsikoga ni nepomemben, 40% več od konkurentov ni ravno zanemarljivo.

Tudi graje glede kardana sem zasledil pri Guzziju...po moje zaostajajo v vseh segmentih za vodilnimi konkurenti,...teža...

Iz napisanega se vidi da ga nisi vozil  :grim     leteči orel je samo za zrele voznike  B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz napisanega se vidi da ga nisi vozil  :grim     leteči orel je samo za zrele voznike  B)

...morda pa niti nočem biti "zrel voznik"   :hmm:  :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne drugega zaradi avtonomije, kdo si želi tankati vsakih 100 km ali pa imeti rezervoar od 50 litrov. Pa tudi strošek za marsikoga ni nepomemben, 40% več od konkurentov ni ravno zanemarljivo.

Tudi graje glede kardana sem zasledil pri Guzziju...po moje zaostajajo v vseh segmentih za vodilnimi konkurenti,...teža...

Poraba je pomembna, ko sem v Grčiji trepetal kdaj in kje bo kakšna črpalka, sem si na VFRki želel večji tank in manjšo porabo. Še klancih navzdol sem jo ugašal in upal, da se bo izšlo.

Pri Guzzijevih kardanih je pomembno, da se jih redno podmazuje. Za tiste, ki hočejo malo privarčevati pri nakupu motorja, to ne bi smel biti problem. Na motorju verigo striktno mažem po vsaki vožnji. Včasih je to na 600km, večinoma pa na 250 do 300km. Če bi moral kardan namazati na recimo 5k km se mi to ne bi zdelo nič hudega. Seveda bi bilo še bolje, če ne bi bilo treba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tej turerji niso vec moderni, more bit velika endura. tko kot nisi vec in, če maš veliko limuzino ampak mores met suv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno se mi ti potovalniki nikoli niso dopali, komur je vsec naj le kupi.

 

Sem pa sprobal sedaj V-Strom 650 in Transalp 700, pa mi je prvi bolj vsec za voznjo. Sicer sem naredil samo okrog 50km z enim in drugim.

 

Sicer mislim, da bom se kar za Stroma odlocil, vendar se moram prej 1000ko sprobat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno se mi ti potovalniki nikoli niso dopali, komur je vsec naj le kupi.

 

Sem pa sprobal sedaj V-Strom 650 in Transalp 700, pa mi je prvi bolj vsec za voznjo. Sicer sem naredil samo okrog 50km z enim in drugim.

 

Sicer mislim, da bom se kar za Stroma odlocil, vendar se moram prej 1000ko sprobat

Malo moraš razčistiti kaj so zate daljše relacije. Če imaš namen voziti daljše po mojih pojmih, kar je po 1.000km dnevno, potem moraš gledati, da ima motor kardan in 1000ccm. Malega Stroma in Transalpke ne boš mogel naložiti tako kot kako Pan Evropo ali kakega večjega turerja.  Pa tudi v daljše klance se bo mučil motor in vidva, ker ne bo šlo nikamor. Računaj, da bo boljša polovica zasedla dva kovčka, tebi ostane en in tank torba za dežno opremo, računalnik, foto, ipd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

XJR 1300. Prišel z njo že marsi kam. V dveh letih in pol naredil okrog 52000km. Večinoma v dvoje. Ture dnevno 400km+. Max je bil okrog 1100km.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

XJR 1300. Prišel z njo že marsi kam. V dveh letih in pol naredil okrog 52000km. Večinoma v dvoje. Ture dnevno 400km+. Max je bil okrog 1100km.

FJR bi bila boljša izbira, ker nima verige. Pa tudi vetrna zaščita je na daljših vožnjah zelo pomembna. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj sem napisal, dnevne ture po 300-400km. Tudi avtoceste se izogibam. Delam bolj turisticna daljsa potovanja, z veliko postojankami in ogledi znamenitosti.

 

Saj sem vse to ze napisal parkrat, da zato nocem nekega velikega tourerja, ampak en allround motor.

Gledam pa tudi, kaj moj budget dopusca. Ce bi imel neomejene finance za motor, bi tudi gledal za kakim novim GS, ali pa kaj takega.

 

Hvala za dobronamerne nasvete, mislim pa da sem kar nasel pri prvi izbiri to kar iscem in ustreza mojim potrebam.

 

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FJR bi bila boljša izbira, ker nima verige. Pa tudi vetrna zaščita je na daljših vožnjah zelo pomembna. 

 

 

Se mau pa boste mozakarju predlagal Najvecjo "Veliko Enduro™" Hondo Goldwing 1800 GL   :smoke:

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj sem napisal, dnevne ture po 300-400km. Tudi avtoceste se izogibam. Delam bolj turisticna daljsa potovanja, z veliko postojankami in ogledi znamenitosti.

 

Saj sem vse to ze napisal parkrat, da zato nocem nekega velikega tourerja, ampak en allround motor.

Gledam pa tudi, kaj moj budget dopusca. Ce bi imel neomejene finance za motor, bi tudi gledal za kakim novim GS, ali pa kaj takega.

 

Hvala za dobronamerne nasvete, mislim pa da sem kar nasel pri prvi izbiri to kar iscem in ustreza mojim potrebam.

 

 

Lp

Sorry, ne gledam vseh objav, v naslovu teme so daljše relacije. 300 do 400km  je normalen poldnevni izlet do Portoroža na kavo.  smileys-coffee-804067.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sorry, ne gledam vseh objav, v naslovu teme so daljše relacije. 300 do 400km  je normalen poldnevni izlet do Portoroža na kavo.  smileys-coffee-804067.gif

TO, DEJ GA!! Čakam že par dni, da mu kdo to napiše, nisem hotel bit prvi...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sorry, ne gledam vseh objav, v naslovu teme so daljše relacije. 300 do 400km  je normalen poldnevni izlet do Portoroža na kavo.  smileys-coffee-804067.gif

he he, res, tok jest s kolesom dnevne ture nardim, pa je zelo slabo odmerjen sedež :kva2: , edin za sopotnico pa res ni placa :004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Hvala za dobronamerne nasvete, mislim pa da sem kar nasel pri prvi izbiri to kar iscem in ustreza mojim potrebam.

 

S Stromom veliko ne bi zgrešil za tvoje potrebe in zmožnosti. Mogoče pred nakupom poizkusi še TDM, zelo podoben motor z malo več moči pa z malo slabšo original vetrno zaščito. Verjetno je pomembno, da ti je tudi na pogled všeč motor. Triumpha Tiger 955 je že težje dobiti, ker so redkejši, 1050 je že dražji...Caponord, Varadero si že odpisal? CBF 1000, malo bolj cestni, ti ni všeč?

 

Glede km je pa tako, da povprečje tudi pri potovalnikih je verjetno tam med 300-500 km na dan, tisoč in več km so bolj izjeme in še to pri potovanjih ki so dolga več tisoč km, kar pride za večino v poštev verjetno enkrat ali dvakrat na leto. Za enodnevne izlete pomeni tisoč km v glavnem vožnjo, brez večjih postankov in to v dvoje ni ravno prijetno. Sam sem že lahko cel dan na motorju, kako bi bilo sopotnici všeč pa ne vem... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ce mas eno tecko zadi je vse problem....ce pa uziva,pa loh tut jurja uziva :) Drgac pa....400 loh tut z enim cilindrom supermoto nardis...ce mas voljo....ampak vsi bi se za glavo drzal :) Ti pa za rit....:P Itak mors sam probat,da vids kaj ti ustreza.....vrjetn pa z nekim vstromom res ne bos falil....al pa cbf,tdm..... varadero se men zdi ze kr ogromna...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S Stromom veliko ne bi zgrešil za tvoje potrebe in zmožnosti. Mogoče pred nakupom poizkusi še TDM, zelo podoben motor z malo več moči pa z malo slabšo original vetrno zaščito. Verjetno je pomembno, da ti je tudi na pogled všeč motor. Triumpha Tiger 955 je že težje dobiti, ker so redkejši, 1050 je že dražji...Caponord, Varadero si že odpisal? CBF 1000, malo bolj cestni, ti ni všeč?

 

Glede km je pa tako, da povprečje tudi pri potovalnikih je verjetno tam med 300-500 km na dan, tisoč in več km so bolj izjeme in še to pri potovanjih ki so dolga več tisoč km, kar pride za večino v poštev verjetno enkrat ali dvakrat na leto. Za enodnevne izlete pomeni tisoč km v glavnem vožnjo, brez večjih postankov in to v dvoje ni ravno prijetno. Sam sem že lahko cel dan na motorju, kako bi bilo sopotnici všeč pa ne vem... :hmm:

pol rabiš tako, k ma nadpovprečno dober mehur, pa k ji je dovolj da je sam enkrat na dan  :D.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!