Skoči na vsebino

Motor za daljše relacije v dvoje


Sorty

Priporočene objave

ce ma clovk izpit za a2 pol ne vem kaj mu 1000 in vec kubicne krave predlagate?

it na izlet v dveh se da tudi na 125-ki, samo prehitevat je pa problem. itak pa ce je daljsa tura 100km pol je skor vseeno kak sedez ima motor. v tisti urci ti rit glih ne bo odpadla.

tko da neki vzami kar je legalno za a2 vozit.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TDM. Z blokado gre tut z A2. Vem da ti ni všeč, ampak to je to za tak dnar :)
Za 100 kilometrske fure je vseen kaj kupiš, pa za 200 tudi. Če nisi zahtevn je 35kw dovolj.

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako sn hoto to čut.. :) Glede na moje izkušnje mi res še ne diši 1000kubična 100 ali več kojnska zadeva. 
Sem bolj mnenja da je teba z motorjem počasi zrastit. 
Tistih parkrat na leto pa boma že potrpela kako dalšo turo. Sej pravim, moč nexusa mi ravno prav ustreza. 

 

Honda CB500X  Honda NC700X  Honda NC750X Kawasaki VERSYS 650

 

 

je gdo vozo 700 in 750? razlika? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako; vsaj 1000 ccm in nikakor ne pod 100+ konjički. Ker v nasprotnem primeru boš plačal eno nočitev več, saj boš prišel šele naslednji dan. 

 

 

Ampak, vozil bo bolj po omejitvah  :yes: .

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp, pelji se enkrat v južno Italijo, do Turčije ali Španije na 650-ki s sopotnico in polno prtljage in potem še napiši, da ti je bilo v užitek.

 

Za 100-200km in Vršič je pa res popolnoma vseeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej, govora je o ravno takih relacijah 100-200km :) NE govorimo o 500km in več turah v mojem primeru. 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ni neka relacija. Mi če se gremo kak dan peljat, smo cel dan na motorju, je mimgrede 500-600km, pa velik pijemo pa jemo :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej, govora je o ravno takih relacijah 100-200km :) NE govorimo o 500km in več turah v mojem primeru.

LP

Tocno zato sem ti tudi to napisal. Furca cca 200-300 km v dvoje ni problem. Za epska popotovanja pa je bolje kaj vecjega/mocnejsega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na začetku je prišlo le do nesporazuma. Najprej smo svetovali udoben motor za daljša potovanja v dvoje, potem se pa izkaže, da se išče motor za krajše relacije s počasno vožnjo in A2 izpitom, tu je razlika. Tisti dve Hondi sta dobra in nezahtevna motorja in malo razlike od Nexusa v smeri, ki se jo išče, tudi nudita.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp, pelji se enkrat v južno Italijo, do Turčije ali Španije na 650-ki s sopotnico in polno prtljage in potem še napiši, da ti je bilo v užitek...

No ja, Šogun, mi2 z mojo sopotnico sva se zelo flegma odkotalila na 650ccm v enem šusu od doma do recimo Civitavecchie. O kakem extra trpljenju ne morem poročat, pa nobeden od naju ne spada med pigmejce :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp, pelji se enkrat v južno Italijo, do Turčije ali Španije na 650-ki s sopotnico in polno prtljage in potem še napiši, da ti je bilo v užitek.

Za 100-200km in Vršič je pa res popolnoma vseeno.

To je bolj stvar tipa motorja in udobja, ki ga nudi. Moci ima (skoraj) vsak 650 ccm dovolj. Imel er6f in kljub enakemu agregatu kot ga ima versys, je razlika med njima "neskoncna". Vvseh smislih, vkljucno z relacijo, ki jo zmores z minimalno oz. normalno sprejemljivo ter pricakovano utrujenostjo. Tako da...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, Šogun, mi2 z mojo sopotnico sva se zelo flegma odkotalila na 650ccm v enem šusu od doma do recimo Civitavecchie. O kakem extra trpljenju ne morem poročat, pa nobeden od naju ne spada med pigmejce :)

Zakaj imaš pa v avatarju zapisano: 

Motocikel:Majhen, star, grd, švoh in štorast za vozit. Enako kot jaz.

 

:)

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj imaš pa v avatarju zapisano: 

:)

 

Ker me nihče ni seznanil z nikakršnim zakonom, po katerem bi bilo prepovedano mopede menjati ali imeti več mopedov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi hanzo,

 

zame je na 1200-ki solo vožnja neprimerno bolj prijetna kot v dvoje. Za silo se da tudi na 650-ki kaj narediti a po celem dnevu z lady zadaj in po običajnih ovinkastih cestah sem bil vedno precej zgonjen. To so moje izkušnje in te so me tudi pripeljale do sedanjega motorja.

 

Iskalec motorja pa bi prvo moral ugotoviti kaj sploh hoče, preden druge vplete v iskanje neznanega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi hanzo,

 

zame je na 1200-ki solo vožnja neprimerno bolj prijetna kot v dvoje. Za silo se da tudi na 650-ki kaj narediti a po celem dnevu z lady zadaj in po običajnih ovinkastih cestah sem bil vedno precej zgonjen. To so moje izkušnje in te so me tudi pripeljale do sedanjega motorja.

 

Iskalec motorja pa bi prvo moral ugotoviti kaj sploh hoče, preden druge vplete v iskanje neznanega.

 

Jasna stvar. Takoj ko si človek natovori lady, mora računati s tem, da bo zgonjen. Jaz sem zamenjal že vse sorte mopedov, opomogel si pa najbrž ne bom nikoli več.

 

In iskalec mopeda ima lahko še tako jasne predstave o tem, kaj hoče, v trenutku, ko zastavi vprašanje na motosvetu, jih nima več. Oziroma tudi če jih ima, se jih sramuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je OK, boš pa na tem forumu rahlo nepopularen, ker imajo mnogi, ki ga niso vozili kaj za povedat čez njega (po navadi brez argumentov).

 

Versys 650 je čisto spodoben motorin. Če je na tem forumu kasiral precej kritike, je to predvsem zaradi določenega lastnika in njegovega odnosa do drugih motorjev in njih lastnikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je OK, boš pa na tem forumu rahlo nepopularen, ker imajo mnogi, ki ga niso vozili kaj za povedat čez njega (po navadi brez argumentov).

 

Trenutno se ne bat za nabijanja o Versačiju, ker je iz razlogov na tapeti Trejser...........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In iskalec mopeda ima lahko še tako jasne predstave o tem, kaj hoče, v trenutku, ko zastavi vprašanje na motosvetu, jih nima več. Oziroma tudi če jih ima, se jih sramuje.

Ne vem, potem je bolje nič odgovoriti, ker nismo jasnovidni. Najprej so ene zahteve, potem postanejo druge...

Ampak po logiki, da je dovolj vse, zakaj potem sploh menjava...saj se gre ravno tako lahko kamorkoli v dveh tudi z maksi skuterjem?

Če pa ni več dovolj ampak se želi le malo več, potem tudi malo več kmalu ne bo dovolj?

 

Sam nisem nikoli vprašal za nasvete drugih, pa tudi, če bi, bi jih vzel z veliko rezerve. Si ne predstavljam, da bi imel motor, kateri ne bi bil po mojih željah. ;)

 

Glede Versysa, kar nekaj časa prebiram ta forum pa o njem nisem zasledil veliko kritik, veliko več je hvalospevov. 

Edino oblika vsem ni všeč, novi model je tudi zame lepši, ampak lepota je itak odvisna od vsakega posameznika.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje izkušnje glede izbire motorja za "daljše relacije v dvoje" kažejo,  da je najpomembnejša osebna fizična in psih. kondicija, pridobljena tudi na motorju. Če te ni, ali je je malo bo tudi tako opevan velik GSA problem vozit daljše relacije. Z več in več prevoženimi kilometri pa postajajo prevoženi km-ji en sam užitek ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno se ne bat za nabijanja o Versačiju, ker je iz razlogov na tapeti Trejser...........

Evo..zaenkrat je v mojih rokah trejser k noce in noce trest. V BS centru se bo kmal prodajal. Pomoje da se bojo stepl zanjga.

Ampak za v dvoje na daljse relacije pa ni.

Za kej tazga rabis v prvi vrsti motorcek k ga obvladas predvsem na mestu. Tudi takrat ko je nekdo zadaj in so po moznosti vsi trije kovcki polni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo..zaenkrat je v mojih rokah trejser k noce in noce trest. V BS centru se bo kmal prodajal. Pomoje da se bojo stepl zanjga.

Ampak za v dvoje na daljse relacije pa ni.

Za kej tazga rabis v prvi vrsti motorcek k ga obvladas predvsem na mestu. Tudi takrat ko je nekdo zadaj in so po moznosti vsi trije kovcki polni.

 

Če ti Trejser noče trest sta samo dve možnosti: al je s tem primerkom neki narobe, al pa ne znaš vozt....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!