Skoči na vsebino

Motor za daljše relacije v dvoje


Sorty

Priporočene objave

Sj laufa dost lepš, kot 1000. Pa za normalno vožnjo po naših usranih cestah odlična izbira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni bila racionalna izbira, ampak mi je ta model kakor je nudil dovolj oz. točno to kar rabim in hočem.Ni igrala vloga poraba in malo višja poraba!

 

Skratka, sedaj samo čakam pondeljek da registriram, potem pa veselo nabiranje kilometrov :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni bila racionalna izbira, ampak mi je ta model kakor je nudil dovolj oz. točno to kar rabim in hočem.Ni igrala vloga poraba in malo višja poraba!

 

Skratka, sedaj samo čakam pondeljek da registriram, potem pa veselo nabiranje kilometrov :)

 

Tudi jaz bi vzel raje 650 model, še malo popimpal in to je to. Oranžen je lep.

 

To je pameten nakup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem hotel napisati, da ni igrala vloga cena in višja poraba.

 

Sicer je moj črno-bel, vendar mi je tak tudi najbolj všeč.

 

Nekaj dodatkov sem že naročil, kot so zaščita motorja, spodnji spojlerček original, vsi trije kovčki so že tudi doma, potem pa še samo zaščita rok, potem ali druga ogledala ali pa saj podaljšek, pa je to to :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Iščem udoben motor za dve osebi. Zelo se mi dopade v-strom ali varadero, nekaj v tej smeri.. VENDAR.. včeraj sem sedel na v-strom 1000, ampak se bojim da je za mojo velikost (180cm, 85kg) tole prevelika žvad, komaj dosežem do tal, tako da si ne predstavljam da še imam vzadaj sopotnico.

 

Iščem:
udobna vožnja za dve osebi (zic, drža)
dobra vetrna zaščita

dva cilindra (mogoče štiri)

zmerna poraba

redek na cesti, atraktiven

rabljen

 

o ceni pa bomo, ko bom vido kaj bote mi ponudli :)  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s predhodnikom. Jest sem ga kupoval  nekaj mescev različni znamk.Zmeraj prišel z mrkim obrazom ,ko sem se peljal  s capom sem rekel ja to. Ja je veliko bolših motojev.Vendar kot vsaka stvar je povezano s financam.Meni je všeč bmw adventure ima ga ima kolega sem se velikokrat peljal z njim je super motor ni pa toliko boljši kot je razlika v evrih.

 

Drugače pa pravilno iščeš.Dobro je prej probat čim več motorjv in tisti ,ki ti sede vzemi.Tako kot pri ženskah.

Veliko sreče  :OK:

 

 

Še to,ko motor enkrat pelješ pa ,če je tudi rečmo (krava) ni nobenih problemov.Višino pa se,da malo regolirati z napetostjo zadnjega 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem udoben motor za dve osebi. Zelo se mi dopade v-strom ali varadero, nekaj v tej smeri.. VENDAR.. včeraj sem sedel na v-strom 1000, ampak se bojim da je za mojo velikost (180cm, 85kg) tole prevelika žvad, komaj dosežem do tal, tako da si ne predstavljam da še imam vzadaj sopotnico.

 

Iščem:

udobna vožnja za dve osebi (zic, drža)

dobra vetrna zaščita

dva cilindra (mogoče štiri)

zmerna poraba

redek na cesti, atraktiven

rabljen

 

o ceni pa bomo, ko bom vido kaj bote mi ponudli :)

Ničesar nisi napisal koliko € si pripravljen dati za motorin. Predvidevam, da kopuješ rabljenega. Ali pride v poštev samo segment potovalni enduro ali tudi potovalni motocikl? Čeprav relativno nekoliko skeptičen glede italijanskih motociklov je dejstvo, če zahaklaš dobro ohranjenega Caponorda se nimaš kaj za bat. Še manj straha je ob japonskih strojih, čeprav kar se porabe tiče je Varadero vsaj za dober liter bolj požrešen kot ostali. BMW GS je tako legendarni, :OK:  ampak bolj zaradi "kao" prestiža kod dejanske resnice, kot je tudi resnica ta, da se z njim da najlepše peljati. :grim  Nič manj slabši ni jodlarski KTM Adv. Zame poleg Triumpha Explorer-ja in Tigra 800 najbolj željen motocikl v segmentu potovalni enduro motorini.  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

udobna vožnja za dve osebi (zic, drža)

dobra vetrna zaščita

dva cilindra (mogoče štiri)

zmerna poraba

redek na cesti, atraktiven

rabljen

 

Izpolnjuje vse pogoje! Udobno, vetrna je super, 4 cilindri, tudi poraba baje ni velika 7l pri zmerni vožnji, zelo redek, zelo atraktiven, rabljen je najbrž tut kakšen na mobilepikade, pa tudi brez skrbi boš lahko dosegel do tal!

 

 

ktm-x-bow_600x0w.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gledam tam okoli 5 jurjov. Načeloma pride v upoštev vse kar je udobno. Jaz sem sicer bolj napaljen na ''naked'' ampak, če gledam iz vidika da se vozima dva, nama ne pride v upoštev. 
Kaj pa kaka mešanca med naked/tourer/enduro? Udoben sedež, drža, visoka belanca, srednja poraba, pa da se sopotnica lahko nasloni vzadaj na kovček. Zaželjeno je tud da ga imam lahko

za vsakdanjo uporabo za po vaseh in v mesto (namesto avta, na motor). Zato mi tote vlke krave po eni strani tud ne dišijo :) 

Trenutno mam nexusa 500, fajn zadeva, edino po 1uri vožnje me že rit boli. Furam se ko mam čas, lahko rečem da je to skoraj vsaki dan. 
Če gledam da se odpravima 2 do 3x na mesec na kako 1-2urno vožnjo tud nerabi bit čisto potovalna zadeva, boma že potrpela.

 

Vsega je tolko da sploh nevem po čem bi gledal :) 

Recimo Yamaha mt09 tracer?  fazerke? dajmo zaenkrat izključit tavelke ''krave'' 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha TDM 900

Yamaha XJR 1300

Honda CBF 1000

Honda VFR 800

Suzuki GSF 1250 SA

Aprilia CAPONORD

BMW R 1150 RT/RS

 

Pogojno še kakšen Versys 650, V Strom 650...ostali tudi nimajo vsi dobre vetrne zaščite in jo je potrebno še prilagoditi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tracerja ravno neboš dobil za 5 jurijev me je pa že vandrovec prehitel, Honda CBF od 2010 mislim, da jo dobiš za okoli 5k-6k glede na tvojo višino bi ti moral biti ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi se mogu v jezik vgriznit, da ne bi priporoču Triumph Tigra ...Ali pa Sprint ST.  :D 

Trovaljnik, veliko navora, zanimiv zvok, visok sedež sopotnika (lažje vidi preko tebe) edini minus je zelo slaba trenutna ponudba pri nas. 

 

Če si bolj ziheraš pa bi bil moj izbor mala ali velika Honda CBF, okreten in uglajen motor, zmerna cena, zanesljiv agregat. 

 

Fazer je precej športna, zadnji sedež pa bolj špartanski. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede fz6 ti lahko povem, da je vetrna zaščita problem...

Noge so na vetru :) , pri normalni šipi in tvoji višini ti bo veter tolkel v predel ramen... (Pod čelado) , pri povišani šipi pa v čelo oz nad vizir...kar je malenkost tišje kot da ti leti veter pod čelado.... Pravijo da ima cbf kar enak problem.....

Poraba je kar solidna 5l/100km...

Glede sedeža pa se da zadeva porihtat... Za minimalne pare :)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aaaha :)

Sem gledal TDM900 in mi ni všeč, preveliko, pretežko.. en gospod je prišo gledat mojga nexusa z FZ1 1000 naked, lepo ampak tudi semizdi preveč za mene :)

Sedel sem tudi na t-max in sem ful navdušen :P

Najbolj mi pa je padla v oke Honda NC700X (in CB500X)..... kaj pravte pa na to mašinco? :) 

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9856663&show=1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aaaha :)

Sem gledal TDM900 in mi ni všeč, preveliko, pretežko.. en gospod je prišo gledat mojga nexusa z FZ1 1000 naked, lepo ampak tudi semizdi preveč za mene :)

Sedel sem tudi na t-max in sem ful navdušen :P

Najbolj mi pa je padla v oke Honda NC700X (in CB500X)..... kaj pravte pa na to mašinco? :)

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9856663&show=1

Vidim, da nas malo voziš iz enega v drugi segment in malo bluziš. :whistle: Ok, ker pa si iz Bajstrce ti naj bo. :grim Honda NC700X je prijeten motorin ampak za dva premalo močan in kar me moti še bolj, spredaj samo enojni disk. Za dva sopotnika je priporočljivo več ihahajev, ker če boš kupil takšen ali sličen motorin, sem prepričan, da ga boš čez dobro leto dni prodajal in iskal nekaj konkretno močnejšega. Zraven tega pa izgubil nekaj denarja in veliko časa. Smo ti pa fantje napisali toliko modelov motorjev, da imaš resnično veliko izbiro. Zdaj pa nehaj bluzit in si izberi nekaj takšnega, da bo zadovoljilo oba, tebe in tvojo boljšo polovico.  :boobies:  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej mi je že rahlo nerodno polek vseh teh objav  :blush: ampak pač tak je, treba se je dobro pozanimat. 
Me pa zanima razlika med 500 in 700 kubično, namreč po podatkih bi naj mele isto kojnskih moči, predvidevam

da ma tavečja malo več navora? 

Mislim da bi bla tole kr prava izbira za naju, v dvoje ne presegama 100kmh. (Drugače se pa veliko tud sam vozim :D)
Moč nexusa 500 mi povsem ustreza, tak da ne vidim problema da bi bil prešvoh :) 

 

glede na to da mam A2 še dve leti je velik plus da se izognem blokadi. 

 

malo se mi že meša  :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem udoben motor za dve osebi. Zelo se mi dopade v-strom ali varadero, nekaj v tej smeri.. VENDAR.. včeraj sem sedel na v-strom 1000, ampak se bojim da je za mojo velikost (180cm, 85kg) tole prevelika žvad, komaj dosežem do tal, tako da si ne predstavljam da še imam vzadaj sopotnico.

 

Iščem:

udobna vožnja za dve osebi (zic, drža)

dobra vetrna zaščita

dva cilindra (mogoče štiri)

zmerna poraba

redek na cesti, atraktiven

rabljen

 

o ceni pa bomo, ko bom vido kaj bote mi ponudli :)

moj predlog je bmw rt  udobje vetrna zaščita poraba vse ok

če ne misliš menjat motorja v naslednji sezoni je to pravi nakup

 

lp marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej mi je že rahlo nerodno polek vseh teh objav  :blush: ampak pač tak je, treba se je dobro pozanimat. 

Me pa zanima razlika med 500 in 700 kubično, namreč po podatkih bi naj mele isto kojnskih moči, predvidevam

da ma tavečja malo več navora? 

Mislim da bi bla tole kr prava izbira za naju, v dvoje ne presegama 100kmh. (Drugače se pa veliko tud sam vozim :D)

Moč nexusa 500 mi povsem ustreza, tak da ne vidim problema da bi bil prešvoh :)

 

glede na to da mam A2 še dve leti je velik plus da se izognem blokadi. 

 

malo se mi že meša  :kva2:

 

Ljudje, ki so verjetno poskusili že kar nekaj motorjev, so ti priporočali dovolj močan stroj, nad 800ccm, saj potrebuješ navor, da bi z lahkoto premikal večjo maso. Za tvoje potrebe bi bil dovolj tudi kak 600-800 kubičen stroj a le, če se v dvoje voziš samo občasno. Mali Versys in mali Strom ter podobni motorji so zelo hvaležni glede tega in veliko motorja za vložen denar a je z manjšim motorjem vožnja v dvoje dokaj naporna in ti lahko hitro presede.

 

Vedno priporočam, da je motor, ki ga želiš kupiti, če je le možno, potrebno tudi preizkusiti. Če se kupuje motor za dva, naj svoje pove tudi lady. Preizkusi zadeve, ker iz tvojega pisanja veje precejšnja neodločenost, zaradi katere bi ti na koncu še najbolj svetoval tisto, kar ugotavljaš tudi sam in to je, da bi se bilo dobro držati maksi skuterjev, s katerimi imaš nekaj izkušenj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako; vsaj 1000 ccm in nikakor ne pod 100+ konjički. Ker v nasprotnem primeru boš plačal eno nočitev več, saj boš prišel šele naslednji dan. 

 

Sami strokovnjaki in doktorji s sposobnostjo vseh motoGP legend v podobi ene osebe. Me zanima, zakaj vas potem prehitevajo skuterji na poti na Vršič in na podobne destinacije oziroma na zavitih cestah. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za vse nasvete :) Upam da pridem kje do testne vožnje, da vidim kako zadeva funkcionira na terenu. Pa bo res po 100-200km v dvoje z normalnimi pavzami prevelika muka za motor? nexus še do zdaj ni jamral :) 
Bo še potrebno prespati nekaj noči... 

Res še enkrat hvala vsem in se javim ko testiram ali nabavim  :smoke:

 

...... ali pa se stegnem do nc750x...

Popravljeno . Popravil BigOne
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!