Skoči na vsebino

Spet nove višje kazni.


daneb

Priporočene objave

Danes začne policija kasirati za obubožano državno blagajno. Istočasno jim je pa ministrica KK povečala dohodke. Vse v cilju varčevanja. Halo? Mani mani mani

Popravljeno . Popravil daneb
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler nebomo čisto v p*** in na tleh, da bomo dobesedno beračili za svoj kruh se nebo čisto nič spremenilo....Nekako pa sem mnenja če bi Naše močne avtomobilistične in Motoristične skupine skupaj stopile, ter s klubi nekako protesterali bi se marsi kdo od posameznikov pridruzil. Ampak ker naši "organi pregona" in Ministri dobro vedo, da nebomo nikoli stopili skupaj kot ekipa ampak bomo samo pizd**il ob pivu nebo nič....

To je samo moje mnenje, Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj pride v poštev samo ena resna solucija - voziti po CPP. Na cestah sem izgubil kar nekaj prijateljev in sorodnikov in vsi so bili žrtve norcev in pijancev za volanom.

Če kdo pozna boljšo rešitev za disciplino na cestah z vse gostejšim prometom (kot so visoke in še višje kazni) pa naj jo napiše.

Neizpodbitno dejstvo je, da je po prvem povišanju kazni, katero je še uvedel Mate, število (posledično) invalidnih ter mrtvih na butalskih cestah upadlo za 40%. In tule se resnično zgledujemo po CH, kjer so te številke najnižje - kot Švicarji sami pravijo zaradi drakonskih kazni.

No, seveda pa je vse odvisno od izvajanja zakonodaje in pri nas je ravno slednje katastrofalno. Policaji sekirajo tiste katere lažje ujamejo - recimo bicikliste.

Motoristi pa mislim, da se ne morejo ravno pritoževati v primeri z avtomobilisti. Saj se poznamo - a' ne ... zvite, zavihane, dvignjene, sprane reg.tablice .. pa to.

:evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej dej Brojjedan, nehi prodajat bućke. Bomo ljudje pomislili, da si Kresalka undercover...

Lej, vsi vemo, da je bistvo in osnovni, oz. edini razlog za tako zvisanje kazni POLNJENJE PRORAČUNA! Pa ne rect, da ni res, KER JE.

Resitev, voznja po CPP? Thja, ce bi bili roboti, mogoce res. Ampak dejansko v resnicnem zivljenju pa je to ne samo utopicno, ampak tudi butasto razmisljanje, ki ga v glave fila vsaka vlada po vrsti.

Predlagam, da protestiramo in da namesto tega butastega zakona proracunsko luknjo zafilamo s pavsalno kaznijo, pa nam kifeljci potem dajo mir. CCa 300-500€ letno od vsakega voznika bi moralo pokriti izpad od tega zakona, ne? Pa se kifelcem nebi bilo treba vec dvigovati plac, bi pac delali manj, pa je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dr J

Hvala za prijazen odgovor in tituliranje.

:rolleyes:

Lahko seveda greš protestirat in dokazovat s svojimi protesti kdo in kaj si. Po moje bodo to spet množice dveh ali treh protestnikov, katere bo RTV SLO1 snemal iz vseh mogočih zornih kotov, samo da bi izgledalo kot, da jih je prišlo protestirat pet.

:yea1: :yea1: :yea1:

Če bi pobiranje kazni kaj pomagalo naši zavoženi gospodasrki situaciji, bi ne oporekal.

Vendar VSAKDO, ki le malo ve ali celo obvlada osnove osnovnošolskega računstva, lahko takoj na pamet izračuna, da so te kazni pljunek v morje - kot rečemo "u narodu" in ne pomenijo dobesedno nič v celotni sliki zavožene gospodarske situacije.

NIČ! Razumeš?

In - ja ... najmočnejši argument je seveda to: "... vsi vemo ..."

Menda se lahko izkažeš s pooblastilom zastopanja mnenja "vseh"?

:photo:

:kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kdo pozna boljšo rešitev za disciplino na cestah z vse gostejšim prometom (kot so visoke in še višje kazni) pa naj jo napiše.

Za začetek bi bilo dobro, če nebi čisto vsak, ki to hoče, dobil vozniški izpit, kajti 30-50% ljudi ni sposobnih za na cesto. To pa je seveda utopija, kajti to bi bil prevelik izpad denarja za lopove(beri poslance). Edino ena stvar mi ni jasna : zakaj hočejo zmanjšat smrtnost pa poškodbe za kajpavem 20, 30, 50%. Pa tej njihovi butasti logiki naj gredo na 100% zmanjšanje pa naj bo osnova za vse recimo 2km/h preveč= 1000 eur in 9 pik, pri 4kmh viška 10.000 eur pa še enkrat izpit delat.

Pies: a se je morda že kdaj zgodila pri nas kšna nesreča, pa da je bilo kot vzrok nesreče navedeno slabo cestišče, ne pa neprilagojena hitrost??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pies: a se je morda že kdaj zgodila pri nas kšna nesreča, pa da je bilo kot vzrok nesreče navedeno slabo cestišče, ne pa neprilagojena hitrost??

Je.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 Za začetek bi bilo dobro, če ne bi čisto vsak, ki to hoče, dobil vozniški izpit, ....

2 Pies: a se je morda že kdaj zgodila pri nas kšna nesreča, pa da je bilo kot vzrok nesreče navedeno slabo cestišče, ne pa neprilagojena hitrost??

1

Hja .. to je sicer OK ideja - ampak kaj pa bomo s temi nekaj stotisoči, ki so že na cesti? Kako bomo določili, da bi morali ponavljati izpit? Le tako, da bi šli spet VSI delat izpite .. si predstavljaš revolucijo?

2

Ne, pravilno označeno cestišče še nikoli ni bilo "krivo" - so pa primeri, ko cestišče ni bilo adekvatno označeno in ... seveda pa je treba tožiti cestno podjetje za odškodnino. Tega pa skoraj nihče ne naredi, ker vsi mislijo, da so tožbe v naprej izgubljene.

Veš to je tako, kot (sem videl) v Čatežkih toplicah, kjer so ploščice okoli bazenov izredno zdrsne, če so mokre. Pezdesmrdljiveogabne enostavno postavijo tablice "Pozor drsi!" in zadeva je opravljena - vsak, ki si zlomi roko ali razbije glavo (kar sem videl na svoje oči) je (kao) sam kriv - pa če gre za nepismenega otroka ali slabovidno staro ženico, ki napisa niti slučajno ne more prebrati. V USA bi že davno zaprli take toplice, ki bi bankrotirale zaradi odškodninskih tožb. Ali bi pa vsaj ploščice zamenjali po hitrem postoku z naravnim grobim kamnom, ki ne drsi, če je moker. Tudi pri nas bi jim sodišče dalo po p**ki, če bi jih kdo res tožil. Ampak v butalskih glavah tega enstavno ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ovce so pač zato ,da se strižejo. ko nas ne bodo mogli več strižt, bomo verjetno za zakol.

Večina jih trdi ,da je to le poljnjenje proračuna, kar se strinjam, ampak ne državnega,temveč tudi osebnega........polovico nagrebenega denarja bo itak izginilo.

Mislim ,da bo prenekateri turist po plačani kazni ,lahko samo obrnil in šel nazaj domov v svojo bolj prijazno državo in se naslednjič v velikem krogu izognil sloveniji.

Najcenej se bo vozit brez tablice (sem jo že izgubil).) .

Lep vzor strpne,kulturne vožnje po omejitvah so pa policaji,ki iz dneva v dan dokazujejo, da zakon za njih ne velja.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej, vsi vemo, da je bistvo in osnovni, oz. edini razlog za tako zvisanje kazni POLNJENJE PRORAČUNA! Pa ne rect, da ni res, KER JE.

Izjava "vsi vemo" je največja enigma evolucije. Z njo so se opravičevale že razne neumnosti, kot so denimo križarske vojne, nacizem, ... tko da ne vidim problema, če jo izrečemo tudi kot opravičilo za mržnjo proti vsakičšnji vladi - bodisi Slovenije ali ZDA, ali Grčije, ali katerekoli skupnosti že.

Saj vendar "vsi vemo"!

...

Ko bom imel pred sabo analizo in statistiko kazni, nabranga dnarja, pa primerjavo z evropskimi državami in kako drugo, potem bom "jaz vedel". Zdaj, zgleda, da se bom teh analiz lotil povsem v lastni režiji.

Do takrat pa nisem tako zelo prepričan. Morda tudi zato, ker zadnja tri leta izjemno malo prispevam v proračun preko teh postavk, čeprav se vozim, po kilometrih gledano, bistveno več, kot v letih pred tem. Zgleda, da je moje pridiganje obrodilo sadove vsaj na meni samemu hehe :-).

Ja, vem, čudna so pota božja ...

Popravljeno . Popravil JustinBieber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ovce so pač zato ,da se strižejo. ko nas ne bodo mogli več strižt, bomo verjetno za zakol.

Pravzaprav ne vse - nekatere so bolj za mleko, ene pa tudi za meso. Je pa res, da vse ovce blejajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. Morda tudi zato, ker zadnja tri leta izjemno malo prispevam v proračun preko teh postavk, čeprav se vozim, po kilometrih gledano, bistveno več, kot v letih pred tem. Zgleda, da je moje pridiganje obrodilo sadove vsaj na meni samemu hehe :-).

Ja, vem, čudna so pota božja ...

Res je - ne vemo kako je s temi potmi in kako to, da tudi jaz zadnjih 14 ali 15 let nisem prispeval niti tolatja, niti € v to blagajno. Še več - niti enkrat me ni ustavil ali preveril ne policaj, ne redar.

Nekoč davno, kakih 15 let bo tega, sem se v neki vasi čisto slučajno držal omejitve 30 km/h in izza žive meje se je tik pred mano nenadoma pojavilo dete na triciklu. Takem otroškem ... igrački. Matr100matr - zavrl sem kaka 2 cm pred otrokom. Če bi vozil 50 ali 60 km/h bi otrok bil mrtev kot pribito. Mislim, da me je to izučilo. Pod nobenim pogojem nočem imeti na vesti nikogar - kaj šele malo dete.

Hja, potem se pa človeku zdi kar v redu voziti po CCP in se čudim nekaterim na cestah, da se dobrih strani tega ne zavedajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekoč davno, kakih 15 let bo tega, sem se v neki vasi čisto slučajno držal omejitve 30 km/h .........

če bi se peljal 60km/h bi otrok pridrvel na cesto za teboj :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda tudi zato, ker zadnja tri leta izjemno malo prispevam v proračun preko teh postavk, čeprav se vozim, po kilometrih gledano, bistveno več, kot v letih pred tem. Zgleda, da je moje pridiganje obrodilo sadove vsaj na meni samemu hehe :-).

Al pa zato, ker maš tako fajno sopotnico :naughty:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko bom imel pred sabo analizo in statistiko kazni, nabranga dnarja, pa primerjavo z evropskimi državami in kako drugo, potem bom "jaz vedel". Zdaj, zgleda, da se bom teh analiz lotil povsem v lastni režiji.

Do takrat pa nisem tako zelo prepričan. Morda tudi zato, ker zadnja tri leta izjemno malo prispevam v proračun preko teh postavk, čeprav se vozim, po kilometrih gledano, bistveno več, kot v letih pred tem. Zgleda, da je moje pridiganje obrodilo sadove vsaj na meni samemu hehe :-).

Ja, vem, čudna so pota božja ...

Glede tistega 'vsi vemo' se strinjam s teboj. Bi pa vseeno dal za primerjavo Nemčijo, kjer so globe bistveno nižje a se kazenskim pikam ne moreš izogniti in tako nekdo, ki vztrajno krši predpise ostane brez vozniškega dovoljenja.

Pri nas poglobljenih analiz in statistik ne delajo niti državni organi, ki so specializirani za določena področja, če jih pa že delajo pa jih skrbno skrivajo pred javnostjo kajti tisto, kar je objavljeno, so le zelo grobe analize stanja, daleč od poglobljenih analiz, na podlagi katere bi lahko sprejeli ustrezne ukrepe.

Še vedno pa sem mnenja, da je treba tiste, ki zavestno in kontinuirano ogrožajo druge še bolj drastično kaznovati.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lejte .. sj počasna vožnja ima eno velko prednost ... mušice se bodo popale na zadnjo stran čelade, ker bodo od uzadi prletele s preveliko hitrostjo ... šipce bomo mel čiste :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi se peljal 60km/h bi otrok pridrvel na cesto za teboj :P

Zelo verjetno res .. vendar - za menoj je bila kolona.

Zdaj sem se spomnil zakaj sem vzil po omejitvah. Na križišču je nek histerik za menjo pobliskaval z lučmi in trobil, ker po njegovem nisem dovolj hitro speljal (no, res sem malo cincal, ker sem iskal postajo na radiu - takrat se je to počelo še ročno)potem sem pa nalašč vozil po predpisih oz predpisani omejitvi.

Če bi pa otrok pripeljal na cesto za menoj, bi ga pa gotovo ubili drugi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, res je je da sm nediscipliniran voznik; res je da se ne držim vseh omejitev; res je da prehitevam kolono ki cjazi 12km/h po Ižanki, zato ker je težko spelat k se zelena pržge in zmanjšat razdaljo do avta pred tabo na 10 metrov v križišču; res je tudi da sem se precej umiril; še 1X več res pa je, da ne zaradi kazni in njih višine, ampakzaradi zgodb podobnih tisti ki jo je opisal @Brojedan; pa da ne zaidem v moraliziranje, meni je najbolj butasto, kako je cesta spelana čez naša naselja; Ižanka v Lublani npr. dolga ca. 3km od začetka naseljado prvega semaforja in ravna k pista; ja pa a se res ne da umetnih "otokov" na cestišču narest (tko k v Belgiji npr.), a se res ne da "umetnih" šikan narest za umirjanje prometa? verjetn res težko.

zakaj recimo dojčland "producira" ene (spet zame) najbolj kulturnih šoferjev, s tem da so njihove kazni hecno nizke napram našim? aja, mogoč bi blo pa fajn kej konkretno preventivnga počet na delavnicah v vrtcih in šolah na področju prometa, mogoč pa ni ključ v represiji?

v Švici mi je dal policaj prospekt v katerem piše na kaj vse morajo biti pozorni kolesarji na cesti, kakšne nevarnosti prežijo na njih, itd. po kratki debati mi je povedal, da je zaposlen za poln delovni čas kot vodja ekipe 15 policistov na postaji, ki skrbijo za osveščanje otrok na področju prometa. za poln delovni čas samo to počnejo; hecn ne. :fredy: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okej, super, da ste se vsi vrgli po besedah "vsi vemo...", torej pikolovstvo na visku. Mogoce pa vseeno vemo to, da obcine same moznost najema radarskih pistol in 50% kazni, ki jih poberejo, gre direkt v obcinski proracun. Pa da ne boste rekli, da ni res: Ljubljana, Maribor, Celje, Vojnik... tam za ziher vem, da jih ze imajo. In kaj to pomeni, v kombinaciji z visjimi kaznimi? Malo v razmislek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!