Skoči na vsebino

Legendarni športni avtomobili


Priporočene objave

Objavljeno

meni je v mladosti padel v oči tale mlinček:

Cizeta Moroder V16T

Objavljeno

Leta 1989, V16, 6.0,...

Objavljeno

Aston Martin lagonda

Objavljeno

..iz rallya SUTJESKA 1970 proti domu---planota v Bosni...

post-17-1087028461.jpg

Objavljeno

..PRINZ NSU 1000- RALLY VELENJE 1971....

post-17-1087029005.jpg

Objavljeno

...RALLY ŠOLT 1971 ---Snežnik pri Ložu....JUNIJ 1971 ob 5,30h.....

post-17-1087029109.jpg

Objavljeno

..RALLY TITOVE UŽICE 1971....kontrola v Beogradu....

post-17-1087029226.jpg

Objavljeno

...RALLY VELENJE 1971...

post-17-1087029283.jpg

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno
se ne bi cisto strinjal. ferrari ma imiđ d kr glava boli! :notworthy:

TVR je zakon! Ferrari ma res Image in zal tudi ceno. Pri TVR pa dobiš čisto surovo pošast, ki jo vusiji niti furat ne morejo. :devil:

Štima je taka da te kr strese.

Ko enkrat pelješ TVR se zastrupiš in je konc in prav posmehljivo gledaš tiste, ki vozijo Porsche itd. Mene je že zastrupl!

Objavljeno

TVR violet barve sva si z Mačko gledovala v Londonu kakšnih 5 dni. V mirovanju in v akciji. Sosed najinega najetega apartmaja je bil njegov lastnik, okoli pa še trije poršiji, en 360 modena in đžegi xk8. (Rojsiče in Bentleje ne upoštevam v tej primerjavi). Složno sva ugotovila, da najine estetske vrednote segajo k TVRju in Jaguarju. TVR seksi nabrit afnepok, Džegi pa aristokratska eleganca športnega kupeja. Poršiji so izgledali kot igračke, F 360 pa kot škatla.

Ah, prepoved zamenjave avta imam še devet let. Mogoče odpustek za 50 letnico. :P

Objavljeno (popravljeno)

gledal test novega TVR na Top Gear (zame najbolj objektivna odaja). vse lepo in prav, res prava pošast, ki jo navadni smrtniki ne znamo voziti, saj jo že pri malo pretiravanja odnaša in moreš kerpko športno vožnjo obvladovati, da lahko dobro pelješ. edino kar me je presenetilo je uporaba delov. govora je bilo o menjalniku iz sierre (pra-Ford :kva2: :wacko: :blink: ), motor (pred tuningom) se ne spomnim kdo izdeluje, ampak vem da sem bil WTF :kva2: ?!?!?!

torej po vsem prikazanem in omenjeni ceni me je navdušenje minilo ker sem dobil vtis, da so pobrali en kup cenenih delov, dodali dobro vzmetenje in športno podvozje, namestili karoserijo, ki je pač stvar okusa (meni ni všče) in prilimali znano značko gor.

malo me spominja na guzzija (če potegnem primerjavo), predrag za to kar nudi, a namenjen točno določeni skupini, ki to pač hoče (tudi OK, ampak ne za mene)!

Top Gear test:

Make TVR

Model T350t

Description 3.6 Coupe 2d 3605cc

Body style 2 door Coupe

Cost new £40500.00 :xx:

Fuel system Type Petrol

Delivery Multi-Point Injection

Catalyst Yes

Aspiration Normally Aspirated

Engine data Capacity (cc) 3605

Power (bhp) 350

Cylinders 6

Camshaft OHV

Valves per cylinder 4

Performance data n/a

Emission data n/a

Gearbox data Transmission type Manual

Transmission drive Rear Wheel Drive

Number of gears 5 Speed

NO JA, VSE LEPO IN PRAV AMPAK CENAAAAA :kva2:

post-17-1093522252.jpg

Popravljeno . Popravil PERVY
Objavljeno

In kaj je narobe z njo - 68.000 €. Čisto primerna v primerjavi s konkurenco.

Objavljeno

Pervy. TVR Tamora stane v VB preračunano v SIT z davkom vret 13.000.000,00 SIT(£36.000,00). Za to dobiš pošast z 360 konji in 4.2 sec do 60 milj! Kaj dobiš drugje za ta denar. Jajca - Boxter! Porše ali Ferrari z istimi preformansami stane vsaj 3x toliko. Motor Speedsix so razvili sami. Speedeight pa je Roverjev izdelek. Glede menjalnika je lahko osnova vzeta res pri Fordu. Sam dvomim, da ima Ford (Sierra) menjalnike za takšne navore in moči motorja.

Šasija je varjena iz cev in kombinacije Honeycomb sendviča. Vsi avtomobili so vsaj 300 kg lažji od Porschov in Ferrarijev in brez odvečnega šnikšnaka! Je pa res da vizualno so stvar okusa. Povsem druga šola designa kot pri italjanih in nemcih.

Je pa res da nekateri želijo imeti avto, ki je enostaven za peljanje in elektronika dela vse namesto njih. Mene to no zanima in zato sem bil zelo razočaran nad 911 ker je tako kot bi se vozu z TGV vlakom (hitro in dolgcajt za zaspat al pa cajtnge brat). F348 je bil že bolj zanimiv. Sam ne za ta denar!!

Objavljeno

Pervy! Mogoče pa zato TVR podpiram, ker imam tudi Guzzija :D ! P veš da ne morem čez svoj motor govorit, ki je BTW sanjski. :wub:

Objavljeno

Še malo dopolnitev.

Ford Serra v najbolj športni varianti (Cosworth) je bil hud hud stroj. Motor spredaj, pogon zadaj. Nič narobe, če menjalnik vleče korenine od tam.

To, da ni vse božje šare elektronike je very v redu. Je pa mehanska zapora diferenciala.

Pri TVrju je pa en res zelo velik problem. Varnost. Tudi air bagov ni notri.

Ta prava, vse božje šare počiščena zadeva.

Objavljeno

Peter Wheeler today sold 100% of the shares of UK car maker TVR to Nikolai Smolenski. Based in the north west of England, TVR is the leading British sportscar manufacturer and is unique among companies of its size in that it designs and manufactures in house its own range of engines to power its spectacularly designed range of sportscars.

The company employs 400 people in Blackpool and new investment in the factory and the technology therein will bring great benefits to both the cars and the workforce.

"I am very enthusiastic about the potential of TVR and am grateful for the opportunity to become a car manufacturer," explains Nikolai Smolenski. "I have always been a fan of British car manufacturing and believe that the best automotive designers and engineers are in this country."

Founded in 1947 and built up over the last 23 years by Peter Wheeler, TVR's profile has grown dramatically over the last ten years. "It's been a fascinating time and I shall be very sad when I eventually leave," said Wheeler earlier today. "However, it's time to hand the reins over to a younger man and I look forward to helping him with his exciting plans."

Peter Wheeler remains on board as a senior consultant overseeing styling and engineering.

Plans to bring the new Sagaris and Tuscan 2 models into production continue unchanged and the first demonstrators of both cars will be arriving in dealerships in the UK, Japan, mainland Europe and South Africa over the next couple of months.

For further information please contact Ben Samuelson at TVR on +441253 509007.

Objavljeno

Za mene pa najbolš avto MINI MORRIS,katerega sem lastnik tud sam

sam ga prenaulam tk da upam da se bom še lahk kdaj pelo :D

Objavljeno
Pervy! Mogoče pa zato TVR podpiram, ker imam tudi Guzzija :D ! P veš da ne morem čez svoj motor govorit, ki je BTW sanjski. :wub:

A sem zadel al nisem, pa nisem vedel da MG voziš, to je bila samo primerjava :P B) . evo še dobro, da delajo toliko motorjev in avtov, za vsak okus nekaj :yea2:

Objavljeno
Za mene pa najbolš avto MINI MORRIS,katerega sem lastnik tud sam

sam ga prenaulam tk da upam da se bom še lahk kdaj pelo :D

:OK: Mini :OK: tud sam sem ga mel, pa žal ne več :cry: ka me je prodajalc mladega koker sem bil orenk nategnu, da me še danes rinček boli vsakič ko se spomnem. Zadevca 1000ccm letnik 79 je letela ko sneta skera po AC, po ovinkih pa ko po tirih. pa pri mojih 190cm+ v višino sem ga vozil ko gokart.

:wub: vem, da ga bom še imel, sam bolj previdno in dražje bom kupoval.

sicer se bolj ogrevam za originale made in UK oldtimerje, ampak vseen-kakšne imaš kaj info o mini roverjih iz 92-95 (če se ne motim glede letnic). sicer sem si jih mal ogledal, modernejša notranjost, navzven isti, samo so mi rekli, da ni to to. ne mašina ne kletka pa ne vem zakaj.

Objavljeno (popravljeno)

B)

Popravljeno . Popravil špilferderber
Objavljeno
Za mene pa najbolš avto MINI MORRIS,katerega sem lastnik tud sam

sam ga prenaulam tk da upam da se bom še lahk kdaj pelo :D

:OK: Mini :OK: tud sam sem ga mel, pa žal ne več :cry: ka me je prodajalc mladega koker sem bil orenk nategnu, da me še danes rinček boli vsakič ko se spomnem. Zadevca 1000ccm letnik 79 je letela ko sneta skera po AC, po ovinkih pa ko po tirih. pa pri mojih 190cm+ v višino sem ga vozil ko gokart.

:wub: vem, da ga bom še imel, sam bolj previdno in dražje bom kupoval.

sicer se bolj ogrevam za originale made in UK oldtimerje, ampak vseen-kakšne imaš kaj info o mini roverjih iz 92-95 (če se ne motim glede letnic). sicer sem si jih mal ogledal, modernejša notranjost, navzven isti, samo so mi rekli, da ni to to. ne mašina ne kletka pa ne vem zakaj.

Objavljeno

watsgoinon? se opravičujem za dvojni post.

evo še jest prpopam enga. ni legendaren, ni star ni supersportauto, je pa nekaj posebnega in predvsem zato mi je všeč

Donkervoort D8 Cosworth

Engine: Ford 2.0 16V Cosworth 220 bhp

Price: €47.500

Drugače pa tlačijo noter od Audija agregate in podobno. Baje da imajo na Nizozemskem še celo Rally Cup s temi avti, tako da upam, da si bom ogledal kako dirko, ko bom enkrat gor...

post-17-1093612419.gif

Objavljeno

No v temle Donkervoort D8 Sport iz 2001 je pa Audijev Turbo 20V agregat.

a majo tud testne vožnje.... :hmm:

post-17-1093612760.gif

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!