Mte :) Objavljeno Avgust 15, 2005 Deli Objavljeno Avgust 15, 2005 se ena fotka... no tadrug favorit je pa Nissan Skyline Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Toncek Objavljeno Avgust 16, 2005 Deli Objavljeno Avgust 16, 2005 To nm je pravu bivši prfoks za zgodlo v OŠ.On ga je tud kupu,pa je pol razlagov,kuko je šu u Zagreb,pa sta z prodajalcem glihala za tisto kripo(oziroma je blo tko:pred prodajalno se je zgnetla truma ljudi,pol pa,k so se vrata odprla,je tisti,k je prej pršu do avta,postal ponosni lastnik :) ) O samem avtu je pa reku,da je bil bencinski tank preblizu motorju,pa še švoh konstrukcije,zato je tolk folka zgorel,k so se zaletel.On je pa tkrt dal eno vrečo peska med tank pa motor,tok da se je mal bl varnga počutu.... :rolleyes: Žal pa ni povedal,kateri avto je to bil. Lp ← Mislim da je bil ta problem pri NSU Prinz-u, :hmm: vem, da so nekatere bolj racing izvedbe bile prelahke in rezervoar za bencin se je hitro vnel pri karanbolu. LP Toncek Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trco Objavljeno Avgust 16, 2005 Deli Objavljeno Avgust 16, 2005 Mislim da je bil ta problem pri NSU Prinz-u, :hmm: vem, da so nekatere bolj racing izvedbe bile prelahke in rezervoar za bencin se je hitro vnel pri karanbolu. LP Toncek ← NE PRI PRINCU 1000 TT JE BIL PROBLEM KER SO SE TOPILE CEVKE ZA BENZ JE BIL ZRAČNO HLAJEN IN JE BILO PREVROČE, SI DAL OKOL MAL AZBESTA IZOLACIJE IN JE BILO UREDU ....DRUGAČE JE PA ES BILA TRUGA Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
.T. Objavljeno Avgust 16, 2005 Deli Objavljeno Avgust 16, 2005 Prvi M3 :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zdrawc Objavljeno Avgust 16, 2005 Deli Objavljeno Avgust 16, 2005 definitivno :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Provokator Objavljeno Avgust 16, 2005 Deli Objavljeno Avgust 16, 2005 (popravljeno) Miura je imela na začetku "le" 350KM, več kot 400 pa se mi zdi da jih serijsko ni videla. ← Ja, maš res, jih je imela 350, potem na koncu pa je bil model s 385. Tisti s 500 konji je bil diablo. Grd ko pes, ampak se mi tudi dopade ko pes :? ....... Popravljeno Avgust 16, 2005. Popravil poln presenečenj Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gizmOkak Objavljeno Avgust 18, 2005 Deli Objavljeno Avgust 18, 2005 definitivno :OK: ← se strinjam :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trco Objavljeno Avgust 18, 2005 Deli Objavljeno Avgust 18, 2005 definitivno :OK: ← se podpišem (4letasemjošrafalporellyjihpess) :worship: :worship: :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Grilzz Objavljeno Avgust 18, 2005 Deli Objavljeno Avgust 18, 2005 se podpišem (4letasemjošrafalporellyjihpess) :worship: :worship: :worship: ← Tale je pa malenkost navita: Integrale Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dj_runner Objavljeno Avgust 20, 2005 Deli Objavljeno Avgust 20, 2005 Ce ste neke legendarne avte omenjali kaj pa: Citroen AMI Citroen 2CV Citreon DS :? :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Grilzz Objavljeno Avgust 21, 2005 Deli Objavljeno Avgust 21, 2005 Ce ste neke legendarne avte omenjali kaj pa: Citroen AMI Citroen 2CV Citreon DS :? :? ← Gre se o legendarnih športnih avtomobilih. Citroen SM 2.6 V6 170KM 220km/h V sodelovanju z maseratijem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dj_runner Objavljeno Avgust 21, 2005 Deli Objavljeno Avgust 21, 2005 NSU prinz pa res bil športni avto ja :D :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trco Objavljeno Avgust 21, 2005 Deli Objavljeno Avgust 21, 2005 NSU prinz pa res bil športni avto ja :D :D ← NSU 100 TT # Moottori Rivi 4 OHC # Kuutiotilavuus 996 cm3 # Hevosvoimat 70 hv/6150 RPM # Huippunopeus 160 km/h # Kiihtyvyys 11,2 sek/100 km/h # Vääntö: 8,8 kp/2500 RPM # Mitat: l=3793 w=1490 h=1364 Paino:700 kg kaj pa zdej misliš Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trco Objavljeno Avgust 21, 2005 Deli Objavljeno Avgust 21, 2005 ali pa ro80 mu ni blo para niti abhart ni pomagal če si se mu postavil ob bok na kakem semaforju http://www.philseed.com/nsuro80.html Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trco Objavljeno Avgust 21, 2005 Deli Objavljeno Avgust 21, 2005 ŠE TOLE O RO 80 The elegant limousine with an aggressive screen gave NSU 'the advance through technology'. The twin-rotor Wankel engine with 115 horse power, the top speed of 180 kilometres per hour, the shapes of the bodywork, the front-wheel drive and semi-automatic transmission took the company years ahead of its competition. However, problems showed up and, eventually, the flagship let its captain down. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trco Objavljeno Avgust 21, 2005 Deli Objavljeno Avgust 21, 2005 JA BREZ TEGA PA NI ŽIVLJENJA :OK: :OK: :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dj_runner Objavljeno Avgust 21, 2005 Deli Objavljeno Avgust 21, 2005 Se Ami je tudi mel sportno verzijo M35 wainklov motor. Za prinza pa nisem vedo da je mel tako moč.:OK: :OK: Kaj pa glede vodljivosti so kaj naredili al še vedno bil ko gliser? :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trco Objavljeno Avgust 22, 2005 Deli Objavljeno Avgust 22, 2005 Se Ami je tudi mel sportno verzijo M35 wainklov motor. Za prinza pa nisem vedo da je mel tako moč.:OK: :OK: Kaj pa glede vodljivosti so kaj naredili al še vedno bil ko gliser? :? ← GLISER JE BIL SAMO NSU 1200 SARAJEVSKI IN JE BIL DVIGNJEN KER SO GA NARDIL ZA BALKANSKE CESTE, SI PA DAL SPREDAJ DVA ŽAKLA CEMENTA PA JE BLO OK JA RES JE BIL GLISER :D OSTALI SO BILI PA ČISTO RAVNI KOT MORA AVTO BITI SPLOH TT IN TTS Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DDEAN1 Objavljeno Avgust 25, 2005 Deli Objavljeno Avgust 25, 2005 Čez ''katrco'' ga ni. (RENAULT 4) Seveda z race car kitom Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
urbi Objavljeno Avgust 26, 2005 Deli Objavljeno Avgust 26, 2005 Maserati quatroporte, prejšnji model. :yea2: :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ar Objavljeno Avgust 26, 2005 Deli Objavljeno Avgust 26, 2005 rally legenda "Integrale EVO 6" Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Špilferderber Objavljeno Avgust 31, 2005 Deli Objavljeno Avgust 31, 2005 ni legendaren, ni športen, je pa hud. novi BMW X5 Security Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trco Objavljeno Avgust 31, 2005 Deli Objavljeno Avgust 31, 2005 ni legendaren, ni športen, je pa hud. novi BMW X5 Security ← JA RES JE FALIL SI TEMO ...... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
beli Objavljeno Avgust 31, 2005 Deli Objavljeno Avgust 31, 2005 JA RES JE FALIL SI TEMO ...... ← Čist! Sem za FORD MUSTANG!!! :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
italjet maniac Objavljeno Avgust 31, 2005 Deli Objavljeno Avgust 31, 2005 jaz pa za Ford GT 40 :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se