Skoči na vsebino

Ducati 1199 Panigale


Priporočene objave

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Težko je definirat use skupej. A bo razpadlo al ne, pod kakšnimi pogoji, za kaj je motor namenjen. . . Kaj sploh smatramo, pod razpadlo? Če se bo kej lomilo, to za Ducati ne bo neko silno presenečenje. Zračno hlajene stroje delajo in testirajo že 20 let, pa še zmer vidiš lepega novega s2r z mastnim blokom. Če vidiš zamaščeno Hondo, je že definirana kot razpadla. . . . . Za S2R je to pač pojav.

Če vemo, da je motor narejen za dirkanje, pa se moramo odločit, katere vatle bomo imeli. Je to performance=God? pol ni važno, če boš po vsakem mal bol resnem izletu v pesek moral menjat pol motorja. Če pa si Ducatist, in bi rad odpelal amatersko državno prvenstvo? :hmm: a ga bo Panigale zdržal? In če ga ne bo? kaj bo šibka točka?

Zelo kmalu bomo vidli, a se da s serijskim Panigalejem dirkat, al ne. FIM je pravila za superstock zelo zaostril. V eni sezoni bodo imeli na voljo le tri zapečatene motorje. spomnimo, da je 1198R letos spet prvak v tej kategoriji, kjer dirkajo najbolj serijski motorji.

Za po cesti in v dvoje pa ima Ducati kup precej bolj primernih motorjev.

No tkole: Bayliss je ze podrl dva svoja rekorda z Panigalejem... Ce je za Troya ok, bo tudi za nas.........

Objavljeno

A v superstock1000 bodo panigale že letos vozili?

Objavljeno (popravljeno)

cbr 100 rr 2012 ga je končno dobila. Mali cbrjki pa ne privoščijo niti lučke za menjavo? (shift light), kaj šele da bi se na kak prikazovalnik prestav spomnili :BUA: :BUA:

Če govoriš o 600rr, so jo modeli med 03 in 06 imeli. Zdej ne več?

Da nebom čisto offtopic, meni je pa 1198 veliko veliko lepši, kot tale 1199, pravzaprav mi je tale grd, mnogim je lep samo zato, ker je povprečnežem nedosegljiv.

Popravljeno . Popravil Gizmo_
Objavljeno

A v superstock1000 bodo panigale že letos vozili?

Ja, v superstocku 1000 bojo vozili, v superbike pa leta 2013.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Aja, a je kdo od Motosvetovih novinarjev v Abu Dhabiju? To soboto je tam press test predstavitev Panigaleja. Pa baje bo novinarje duo Bayliss&Rossi zabaval :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Tor Sagen je sigurno tam,.... :whistle:

Objavljeno

Aja, a je kdo od Motosvetovih novinarjev v Abu Dhabiju? To soboto je tam press test predstavitev Panigaleja. Pa baje bo novinarje duo Bayliss&Rossi zabaval :P

se ne splača it :P

Objavljeno

se ne splača it :P

Jaz bi šel, če ne zaradi dučeta pa za vse ostalo!;)

Objavljeno (popravljeno)

Zakaj pa ne ? Newer say newer !

Ker mi ga za zlorabljanje na pisti nobeden ne bi posodil, drugje se mu pa krivico dela :)

Če govoriš o 600rr, so jo modeli med 03 in 06 imeli. Zdej ne več?

Da nebom čisto offtopic, meni je pa 1198 veliko veliko lepši, kot tale 1199, pravzaprav mi je tale grd, mnogim je lep samo zato, ker je povprečnežem nedosegljiv.

:topic: nobena cbr 600 ni nikoli do sedaj imela shift lučke, modeli 03-06 so imeli eno "opozorilno" lučko, ki se je prižgala cca 250 obratov pred rdečim poljem, ampak to ni shift lučka, ker se jo ne da nastavljat, in tko kot je postavljena, je za menjavo prestave relativno neuporabna, ker je na obratih, kjer motor že izgublja moč. Skratka, rumena ti posveti sam tolk, da ti pove, da zdej je pa skrajn čas da prešaltaš, preden useka blokada, če si seveda dost hiter, da ti rata prešaltat v tistem kratkem času :) Naj bi se ji reklo REV light.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Objavljeno (popravljeno)

:hmm: "I can't notice the difference between the frameless chassis and a normal one, but then I'm not a MotoGP rider. All I know is it steers like a Japanese 1000 and handles superbly.

"The riding position is brilliant, it's not long like the old bike, but really controllable and natural instead."

Jez sm samo sedel na panigale. In na rit mi je res sedu bol domace. Bol Japonsko. Stol je udoben, belanca in tace so tam kjer pricakujes. Zdej pa se tole "All I know is it steers like a Japanese 1000 and handles superbly "

Jaz to preberm kot:Japonci se ze dolgo dobro in enostavno vozjo. Zdej je tud Ducati tak. Dober in se pusti peljat.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

:hmm: "I can't notice the difference between the frameless chassis and a normal one, but then I'm not a MotoGP rider. All I know is it steers like a Japanese 1000 and handles superbly.

"The riding position is brilliant, it's not long like the old bike, but really controllable and natural instead."

Jez sm samo sedel na panigale. In na rit mi je res sedu bol domace. Bol Japonsko. Stol je udoben, belanca in tace so tam kjer pricakujes. Zdej pa se tole "All I know is it steers like a Japanese 1000 and handles superbly "

Jaz to preberm kot:Japonci se ze dolgo dobro in enostavno vozjo. Zdej je tud Ducati tak. Dober in se pusti peljat.

Zgleda bo bl user friendly, in ne bo tako robat za furat.

Še 4 valjni vrstni motor naj nardijo pa smo zmagal :) - hec

Objavljeno

Zgleda bo bl user friendly, in ne bo tako robat za furat.

Še 4 valjni vrstni motor naj nardijo pa smo zmagal :) - hec

Če misli Rossi osvojiti čez par let Še kakŠen WSBK pokal je veliko vpraŠanje, kaj vse bi narediti pri Ducatiju da bi mu SBK stroj ustrezal...

Objavljeno

Če misli Rossi osvojiti čez par let Še kakŠen WSBK pokal je veliko vpraŠanje, kaj vse bi narediti pri Ducatiju da bi mu SBK stroj ustrezal...

Sej baje iz preventive že CBR Stonerju prilagajajo, pa R1 Lorezotu, če se "penzijonisti" Še v SBK kdaj srečajo :P:D

Objavljeno

Sej baje iz preventive že CBR Stonerju prilagajajo, pa R1 Lorezotu, če se "penzijonisti" Še v SBK kdaj srečajo :P:D

No, ostali se lahko z lahkoto prilagodijo motorju. Sam Rossi je pa le Rossi... :yes: On ne more vozit motorja brez klasičnega geŠtela... :evilgrin:

Zakaj pa misliŠ da je Šel Lorenzo delat izpit? Da bo lohk R1 vozu, ane. Mogoče pride tud kdaj na Ride pogledat. Al pa na naŠo novo pisto v Medvode. :kava:

Objavljeno

Par slikc Troy Baylissa iz press testa v Abu Dhabiju :photo:

post-2615-0-65362800-1329254635_thumb.jpg

post-2615-0-83315300-1329254639_thumb.jpg

post-2615-0-67097400-1329254644_thumb.jpg

post-2615-0-54900300-1329254648_thumb.jpg

post-2615-0-11989800-1329254653_thumb.jpg

Objavljeno

IMHO: deluje mi majhen, ima malo japonskih "nians", podobnost "slončku" mi pride na pamet (H)! 1098 mi je še zmeraj top, takoj za 916, 996, 998 (ja, šele zadnji trije so .... majhni) :smoke: Ej, pa to je samo moj pogled na vizualnost, za ostalo (beri:performance) nisem pravi naslov.

@BIZIXXX: Si že pujska razbil (šparovcimamvmislih)? he he slin, slin, verjetno :OK:

Objavljeno

Pa še en posnetek onboard

In @hector hvala za sliko ducatija v "poliestrih", sem jo iskal že dalj časa ;)

Objavljeno

@BIZIXXX: Si že pujska razbil (šparovcimamvmislih)? he he slin, slin, verjetno :OK:

Pujsek še ni razbit, bo zgleda naslednjo sezono, ko se bodo nabrali prvi rabljeni v tujini. Glede na ekonomsko situacijo, ne morem opravičit razlike v ceni med različnimi trgi. Recimo model ki bi ga imel jest Panigale S, pri nas košta lepih 25800 eur, v Angliji pa isti motor stane 21900 eur. 4 jurčke v žep pobasat pa ni kar tako, ne. Če pa počakam do jeseni, trofnem enga rabljenega za cca 20 jurčkov, sem pa itak zmagu :grim

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pujsek še ni razbit, bo zgleda naslednjo sezono, ko se bodo nabrali prvi rabljeni v tujini. Glede na ekonomsko situacijo, ne morem opravičit razlike v ceni med različnimi trgi. Recimo model ki bi ga imel jest Panigale S, pri nas košta lepih 25800 eur, v Angliji pa isti motor stane 21900 eur. 4 jurčke v žep pobasat pa ni kar tako, ne. Če pa počakam do jeseni, trofnem enga rabljenega za cca 20 jurčkov, sem pa itak zmagu :grim

Za avijonom konec maja na Isle of Man nazajgrede sedeš v Angliji na novga Panigale in ga glih do Slovenije ulaufaš :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!