RVT Objavljeno April 26, 2012 Opozori Objavljeno April 26, 2012 kolikor sem bral na tujih forumih, je prislo do tehnicne napake. vzrok? "lack of loctite". O:-) pi es: zadnjo nihajko je vtrgalo PO SREDINI! to pomeni da "frameless" design in vpetje zadnje nihajke nimata kaj skupnega s stopnjo opustosenja. "frameless" je opustošenje in zniževanje teže ker cevast kromolibdenov okvir je biu dober in opustitev le tega je v veliki meri samo zniževanje teže. Drgač pa k pogledaš pri Panigale samo že vpetje zadnjega amortizerja maš občutek, da če bi že z nogo brcnu bi kej zlomu. Sej ne pluvam in Panigale je sigurno taprav bombnik sam govora je o odpornosti komponent na padec pri novodobnih motociklih. gandi in iom 2
Cartman Objavljeno April 26, 2012 Opozori Objavljeno April 26, 2012 (popravljeno) Švinga v bloku sama po sebi ni frameless dizajn. To majo praktično vsi kardanarji. Prav po Ducatijevsko so jo mele tud CBR 929 in VTR 1000f. Frameless razlika je v prednjem koncu, ko so glavo okvirja pritrdili na airbox ki je pritrjen na motorni blok. Na ta isti blok je fiksirano tud zadnje vzmetenje. In to me zdaj zelo zanima. FIM STOCK 1000 CUP letos dovoljuje samo tri? motorje-pogonske agregate- na sezono. A sta potrebna samo 2 taka karambola pa je sezone konec? Edit: ja tocno tako se tudmmen zdi zadnje vzmetenje. Zelo krhko. Za enkratno uporabo bi rekel. Popravljeno April 26, 2012. Popravil Cartman iom in gandi 2
Kawl Objavljeno April 29, 2012 Opozori Objavljeno April 29, 2012 Mogoče pa ducati računa da bo glede nato da bo vsakič naredil totalko ko bo prišlo do padca v WSBK, lahko vedno znova zmanejal z izgovorom tudi z frišnim agregatom... Italijani so cigoti in cigoti se znajedejo! LP gandi 1
hilton Objavljeno Maj 24, 2012 Opozori Objavljeno Maj 24, 2012 no v prekmurju si jo je ze nekdo umislil drugace pa stric ma okus ni kaj reci skoda in gandi 2
KeC Objavljeno Maj 24, 2012 Opozori Objavljeno Maj 24, 2012 no v prekmurju si jo je ze nekdo umislil drugace pa stric ma okus ni kaj reci Glede na ploščice ga absolutno nima ... motor to samo potrjuje halls, Cartman, Ice in 1 other 4
MihaJ Objavljeno Maj 24, 2012 Opozori Objavljeno Maj 24, 2012 Kaj pa je okus? CBRka v Repsolovih barvah? Ali bela R1 z rdečim okvirjem? ( Z obema ni nič narobe in bi oba imel, uporabljena sta samo za primer...) Eh...
KobolM Objavljeno Junij 18, 2012 Opozori Objavljeno Junij 18, 2012 Evo, dva primerjalna testa ... ... fantje imajo nekaj kritik čez Ducati
Popularna objava BIZIXXX Objavljeno Julij 29, 2012 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 29, 2012 No končno sem uspel dobit tole živalco v roke.Pri slovenskem uvozniku so mi jo prijazno odstopili za eno popoldne. Za povrh sem povabil zraven še dobrega prijatelja da gre zraven z mojim 1098, da bi lahko direktno primerjala razlike med modeloma 1098 in 1199. Ma je ratau iz tega cel štos, Žabnčan (tako ga kličem) mi je reku da pride z avtom do uvoznika, se preobleče in greva z mojim 1098 in testnim 1199 naredit čimveč kilometrov. In ga čakam pred salonom Ducati, z prodajalcem in mehanikom mal čvekamo, neki se hihitata in smejeta, ko okol salona uleti tip z 1199 Panigalejem, nov Ducati Tricolore kombinezon, nova Arai čelada, novi Diadora škornji, ah si mislim še en lucky bastard. Ko tip pelje direkt vame, v zadnjem momentu odvije in parkira. Men nič jasno, gledam mal čudno, ko dvigne vizir in ajgaa Žabnčan. Nafoooku me je kukr sem dolg pa širok. :lol: Ko sem bil 14 nazaj na dopustu, si ga je nabavu in nič povedu, ker sem jest tko vneto planiral tole testiranje in se me je mal prvošču. Dobr me je. :grim No k motorčku. Ta prvo mal navodil iz strani serviserja, ne smeš čez 6 tisoč obratov, motor je še nov, potem mi je razložil vse funkcije gumbov na krmilu ( DTC, ABS, DQS, EBC in pa power mode, Rain, Sport in pa Race). Ok to smo na brzino osvojil, pol pa gasa na probo. Itak da sm dal v Race mode Furco sva probala naredit čim bolj pestro, čim manj ravnic in čimveč ovinkov tko da je padla furca v smeri Ljubljana-Logatec-Godovič-Col- Ajdovščina-Štanjel- Sežana-Divača-Črni kal-Postojna-Logatec- Ljubljana. Ma vtisi, motor je kot igračka, ko sediš na njem, se mi je zdelo kot da bi sedel na enmu 125 kubičnem mopedu. Zelo všečno mi je krmilo ki je precej visoko in precej odprto. Kot kakšen Streetfighter. Tudi pozicija nog je ok, stopalke niso prav visoko nasajene. Sedež je precej trd in rit ni najbolj zadovoljna, plus tega ima sedež precej drsečo podlago, in se stalno voziš po sedežu gor dol. Zelo hitro sem se ujel z motorjem, in do Logatca sm mel že filing da motor že furam dalj časa, motor je neverjetno lahkoten in oddaja zelo dober filing v ovinkih. Quickshifter in menjalnik sta poezija, zelo lepo laufa vse skupaj. Adijo stari trdi Ducati menjalniki. Aja pa vsakič ko prešaltaš useka ko hudič že to je vredno tega denarja. Podajanje moči ni tako brutalno kot na prejšnjem modelu, se vidi da so mal umiril koncept brutalnih dvovaljnikov, tko da je spodaj kar malce luknje tam od 2500 do 4000 obratov, no potem naprej ni več težav z luknjami :grrr Zelo moteča stvar je tud vročina izpuha in motorja, ker Panigale nima okvirja, praktično skoraj z nogami stiskaš glavo motorja, pa še krivina izpuha je napeljana pod voznikovim sedežom. Zdej ko se pelješ 100 plus stvar ni moteča, ko sem se pa prebijal po Lj obvoznici z cca 30 km/h me je pa kar fajn kuhal Vmes sva z kolegom mal zamenjala motorje, da sem sprobal ves razpon obratov, saj testnega nisem vrtel čez 6 tisoč obratov. No, kolegov je bil že ulafan, in ko sva prišal na primeren del ceste, sem ga stisnil v 2 in 3 prestavi. Tam od 7 tisoč začne trgat, warp speed pa se uklopi pr 9 tisoč obratih. Whooooooooa hudo hudo Plus tega ima že zamenjan sedež, originalni kot že rečeno prej,precej drsi, tale je pa od Ducati performance, race zic. Matr kakšna razlika, malenkost je višji, mehkejši, podlaga na sedežu pa drži kot nora. Tud pri najostrejših zaviranjih se ne premakneš iz pozicije. Tole je obvezno prva stvar ki se jo kupi za Panigaleja. Napram 1098 ima Panigale 2 litra večji rezervoar (17 litrov), tko da mi je blo prov čudno ko sem po 200 kilometrih zapeljal na pumpo pa še ni svetila lučka za rezervo. Vse skupaj sem naredil cca 250 kilometrov, tok za vsaj mal filinga dobiš kako se stvar pelje in obnaša. Plusi: Moč Navor Lahkotnost vožnje Pozicija za krmilom Stalen nasmeh pod čelado Zaupanje ki ga daje motor v ovinkih Minusi: Ogledala so precej neuporabna Vizir nudi premalo vetne zaščite Drseč in zelo trd sedež Vročina od motorja in izpuha V glavnem, zdej še počakam na test na pisti, v vmesnem času moram pa malo bankirje obiskat J Upam da bo nekak tkole zgledal na progi Roky994, Port Folio, gsxf750 in 15 others 18
matgo Objavljeno Julij 30, 2012 Opozori Objavljeno Julij 30, 2012 No končno sem uspel dobit tole živalco v roke.Pri slovenskem uvozniku so mi jo prijazno odstopili za eno popoldne. Za povrh sem povabil zraven še dobrega prijatelja da gre zraven z mojim 1098, da bi lahko direktno primerjala razlike med modeloma 1098 in 1199. Ma je ratau iz tega cel štos, Žabnčan (tako ga kličem) mi je reku da pride z avtom do uvoznika, se preobleče in greva z mojim 1098 in testnim 1199 naredit čimveč kilometrov. In ga čakam pred salonom Ducati, z prodajalcem in mehanikom mal čvekamo, neki se hihitata in smejeta, ko okol salona uleti tip z 1199 Panigalejem, nov Ducati Tricolore kombinezon, nova Arai čelada, novi Diadora škornji, ah si mislim še en lucky bastard. Ko tip pelje direkt vame, v zadnjem momentu odvije in parkira. Men nič jasno, gledam mal čudno, ko dvigne vizir in ajgaa Žabnčan. Nafoooku me je kukr sem dolg pa širok. :lol: Ko sem bil 14 nazaj na dopustu, si ga je nabavu in nič povedu, ker sem jest tko vneto planiral tole testiranje in se me je mal prvošču. Dobr me je. :grim No k motorčku. Ta prvo mal navodil iz strani serviserja, ne smeš čez 6 tisoč obratov, motor je še nov, potem mi je razložil vse funkcije gumbov na krmilu ( DTC, ABS, DQS, EBC in pa power mode, Rain, Sport in pa Race). Ok to smo na brzino osvojil, pol pa gasa na probo. Itak da sm dal v Race mode Furco sva probala naredit čim bolj pestro, čim manj ravnic in čimveč ovinkov tko da je padla furca v smeri Ljubljana-Logatec-Godovič-Col- Ajdovščina-Štanjel- Sežana-Divača-Črni kal-Postojna-Logatec- Ljubljana. Ma vtisi, motor je kot igračka, ko sediš na njem, se mi je zdelo kot da bi sedel na enmu 125 kubičnem mopedu. Zelo všečno mi je krmilo ki je precej visoko in precej odprto. Kot kakšen Streetfighter. Tudi pozicija nog je ok, stopalke niso prav visoko nasajene. Sedež je precej trd in rit ni najbolj zadovoljna, plus tega ima sedež precej drsečo podlago, in se stalno voziš po sedežu gor dol. Zelo hitro sem se ujel z motorjem, in do Logatca sm mel že filing da motor že furam dalj časa, motor je neverjetno lahkoten in oddaja zelo dober filing v ovinkih. Quickshifter in menjalnik sta poezija, zelo lepo laufa vse skupaj. Adijo stari trdi Ducati menjalniki. Aja pa vsakič ko prešaltaš useka ko hudič že to je vredno tega denarja. Podajanje moči ni tako brutalno kot na prejšnjem modelu, se vidi da so mal umiril koncept brutalnih dvovaljnikov, tko da je spodaj kar malce luknje tam od 2500 do 4000 obratov, no potem naprej ni več težav z luknjami :grrr Zelo moteča stvar je tud vročina izpuha in motorja, ker Panigale nima okvirja, praktično skoraj z nogami stiskaš glavo motorja, pa še krivina izpuha je napeljana pod voznikovim sedežom. Zdej ko se pelješ 100 plus stvar ni moteča, ko sem se pa prebijal po Lj obvoznici z cca 30 km/h me je pa kar fajn kuhal Vmes sva z kolegom mal zamenjala motorje, da sem sprobal ves razpon obratov, saj testnega nisem vrtel čez 6 tisoč obratov. No, kolegov je bil že ulafan, in ko sva prišal na primeren del ceste, sem ga stisnil v 2 in 3 prestavi. Tam od 7 tisoč začne trgat, warp speed pa se uklopi pr 9 tisoč obratih. Whooooooooa hudo hudo Plus tega ima že zamenjan sedež, originalni kot že rečeno prej,precej drsi, tale je pa od Ducati performance, race zic. Matr kakšna razlika, malenkost je višji, mehkejši, podlaga na sedežu pa drži kot nora. Tud pri najostrejših zaviranjih se ne premakneš iz pozicije. Tole je obvezno prva stvar ki se jo kupi za Panigaleja. Napram 1098 ima Panigale 2 litra večji rezervoar (17 litrov), tko da mi je blo prov čudno ko sem po 200 kilometrih zapeljal na pumpo pa še ni svetila lučka za rezervo. Vse skupaj sem naredil cca 250 kilometrov, tok za vsaj mal filinga dobiš kako se stvar pelje in obnaša. Plusi: Moč Navor Lahkotnost vožnje Pozicija za krmilom Stalen nasmeh pod čelado Zaupanje ki ga daje motor v ovinkih Minusi: Ogledala so precej neuporabna Vizir nudi premalo vetne zaščite Drseč in zelo trd sedež Vročina od motorja in izpuha V glavnem, zdej še počakam na test na pisti, v vmesnem času moram pa malo bankirje obiskat J Upam da bo nekak tkole zgledal na progi Zelo dobra reportaža škoda sam k nism bil poleg "žabnčana" še Jst povabljen, da b lohk vsaj Dučeta 1098 enkrat u življenju probal k ga nikjer ne morm nafehtat za probno vožnjo. :yes: se morm pa z Yaponci vozt pa pluvat po konkurenc :grim :grim aja,sam tole me še zanima: je po tvoji oceni vredno poleg dnarja za enga 1098 dat za še enga 1098 eurosov zraven in vzet Panigale-ta?? BIZIXXX 1
girox Objavljeno Julij 30, 2012 Opozori Objavljeno Julij 30, 2012 super simpatičen opis BIZIXXX!!! hvala, da si izkušnjo delil z nami :) vse minuse bo več kot odtehtala pojava tega motocikla na cesti; sicer se tak motor vedno kupi tudi zaradi občutkov ne samo zaradi "hardware" sedaj bodo morali sosedje kupiti kakšen večji avto )) BIZIXXX 1
BIZIXXX Objavljeno Julij 31, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Julij 31, 2012 Zelo dobra reportaža škoda sam k nism bil poleg "žabnčana" še Jst povabljen, da b lohk vsaj Dučeta 1098 enkrat u življenju probal k ga nikjer ne morm nafehtat za probno vožnjo. :yes: se morm pa z Yaponci vozt pa pluvat po konkurenc :grim :grim aja,sam tole me še zanima: je po tvoji oceni vredno poleg dnarja za enga 1098 dat za še enga 1098 eurosov zraven in vzet Panigale-ta?? Če te prav razumem sprašuješ al 2 rabljena Ducatija 1098 al pa novega Panigaleja? Odvisno kako gledaš, če maš dva rabljena 1098 maš lohka enga za na progo druzga za šminkirat po cesti Drugač pa če maš denar, pejt po Panigaleja :yes:
PRIMOP Objavljeno Avgust 1, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2012 bizixx, kakšni so pa kaj pogoji za testno vožnjo tega lepotca, lahko tudi na PM
BIZIXXX Objavljeno Avgust 1, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 1, 2012 bizixx, kakšni so pa kaj pogoji za testno vožnjo tega lepotca, lahko tudi na PM Osebna izkaznica, veljavno vozniško dovoljenje in pa 2500 eur kavcije.
girox Objavljeno Avgust 2, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2012 Izpisek iz bačnega računa bi gotovo dodatno pomiril trgovca.
T Objavljeno Avgust 2, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2012 Osebna izkaznica, veljavno vozniško dovoljenje in pa 2500 eur kavcije. Je potrebno kako posebno poznanstvo ali je dovolj kar si napisal?
biker77 Objavljeno Avgust 2, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2012 Je potrebno kako posebno poznanstvo ali je dovolj kar si napisal? prpel se tja s tuno pa reč da bi rad zamenjal ta sekret SLVR, gsxf750 in pikolo 3
T Objavljeno Avgust 2, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2012 prpel se tja s tuno pa reč da bi rad zamenjal ta sekret :grrr :grrr :grrr Dan na dirkališču prepreči razmišljanje o menjavi mopeda... Bi pa probal Panigale, se pa nikol ne ve
BIZIXXX Objavljeno Avgust 2, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 2, 2012 Je potrebno kako posebno poznanstvo ali je dovolj kar si napisal? Ne rabiš kakšnega posebnega poznanstva, zgoraj napisano bo dovolj. Uživaj
Cartman Objavljeno Avgust 2, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2012 Ne rabiš kakšnega posebnega poznanstva, zgoraj napisano bo dovolj. Uživaj Bizixxx, ko si vozil bmw si bil nad njim navdušen, če zde jtopiš korak nazaj, in probej odštet to, da si Ducatist, kaj bi šel iskat?
BIZIXXX Objavljeno Avgust 3, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 3, 2012 Bizixxx, ko si vozil bmw si bil nad njim navdušen, če zde jtopiš korak nazaj, in probej odštet to, da si Ducatist, kaj bi šel iskat? Zdej si me pa najdu Uf težka odločitev, če bi gledu čez denar, Bemfl zmaga po celi črti. Je le 5 jurjov cenejši, da niti ne govorim da je skor 10 jurjov cenejši od modela na katerega se palim jest, Panigale S. Ampak če pa odklopiš možgane in denar, greš pa definitivno iskat Dučeta :grim vem sem imel 2 kolega v dilemi al Bemfl al Panigale, je Duče zmagu v obeh primerih Definitivno sta pa oba motorja top T, gsxf750 in Cartman 3
ELO Objavljeno Avgust 21, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2012 Ducati issues three recalls for Panigale Publish Date: Aug 20, 2012 DUCATI has issued three recalls for the 1199 Panigale, all affecting roughly 2,400 units for the 2012-13 model years, the NHTSA announced. All recalls affect models made between March 16 through July 12, the agency said. Recall No. 12V392000 affects the engine/engine cooling system. The exhaust butterfly valve bowden cable cover could melt or burn due to excessive heat from the catalytic converter. This in turn could lead to smoke and/or fire, the agency stated. Ducati will notify owners, and dealers are asked to replace the old exhaust butterfly valve bowden cable cover with a new one free of charge. Recall No. 12V399000 cites an incorrect assembly tolerance, which will cause the Uniball bearing on the damper rod eyelet to slip out of its seat on the Ohlins steering damper. The steering damper could then detach from its mounting point, leading to loss of control of the motorcycle, NHTSA said. Ducati will notify owners, and dealers are asked to install a special washer at the steering damper's mounting point, free of charge. The third recall, No. 12V400000, announces that screws which secure the steering damper to the steering head could fall out, due to an insufficient amount of Loctite applied to the threads. The steering damper could then detach from the steering head, leading to loss of control of the motorcycle. Again, Ducati will notify owners. Dealers are asked to remove both screws, clean the threads, apply the proper amount of Loctite and tighten to the proper torque settings, free of charge. Ducati's recall number for all of the above fixes is RCL-12-006, the NHTSA reported.
ELO Objavljeno Avgust 21, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2012 kolikor sem bral na tujih forumih, je prislo do tehnicne napake. vzrok? "lack of loctite". O:-) http://www.dealernews.com/dealernews/article/ducati-recalls-panigale-rear-suspension-could-detach
hector Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 sred dneva v Londonu iz trgovine hoteli ukrasti 2 panigaleja:
SLVR Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 Tule pa še dogajanje zunaj: http://www.youtube.com/watch?v=NjvPIS6jGB8&feature=player_embedded
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se