Skoči na vsebino

Husqvarna SM / TE 450 / 510 / 570 / 610 / 630


_luke_

Priporočene objave

Kaj zdej Johan, si mogoče šel pogledat huskyja? Kolega se tudi zanima, sam mu je mal daleč za se it sam pelat. Baje je šou že 3x na drug konc slovenije gledat sam skret :)

:)

ne še, sem se malo pozanimal o zgodovini motorja in se odločam med tem in yamaho 450

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja žival od aprilije RXV 550 je naprodaj, že samo s cestnimi gumami na 21 in 18 col feltnah je cel žur za po cesti :)

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Johan, kle pa je kr razlika :)

Simonsi, kako pa se zgleda pelat po asfaltu z bicikl gumami in tak močjo? :D Kako da jo prodajaš?

No, ne morem si pomagat, da nebi napisal :) Elektroniko sm dobil iz USA...torej to je enota ki je verjetno zelo podobna Powercommanderju. Mislim da je dost cenejša, večina lastnikov husqvarn, ki so meli namen delat EFI tuing je dala JJT gor (vsak kar se tiče tujih forumov). Praktično vsi uporabniki so super zadovoljni, mogoče se najde kak ki jo ni čisto pravilno naštelal in mu torej ne dela prav ampak se preko forumov reši vsak problem. Torej glavna prednost pred PowerCo. in JJTuinig je cena ter veliko uporabnikov z izkušnjami. Kako bo z mojo husiko bom poročal komaj spomladi, ker zdej pozimi jo čaka servis!

fotografija0076.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simonsi, kako pa se zgleda pelat po asfaltu z bicikl gumami in tak močjo? :D Kako da jo prodajaš?

Adrenalinsko :) Ni ravno za ekstremno ovinkarjenje, se pa vseeno lepo pelje, da te marsikdo v rit gleda :)

Prodajam pa zato, ker se nič ne vozim in mi žal samo stoji v garaži :(

Da ne bom cist offtopic, imam doma v omari še antivibracijsko gred in zobnike za Husko TE 510 vsi letniki. Ker serijsko je mela samo 04, 05 se mi zdi, pa seveda SMR. Če se komu lušta mal manj vibracij ugodno prodam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se pa po mizi valjajo čisto novi, zapakirani batni obročki za bat 98 mm. Če kdo rabi.....

Hmm...js js še v dilemi al nej sam obročke menjam al pa nov visokokompresijski bat. Obročki so za kater letnik?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

včeraj sem iztaknil dekelc na levi strani motorja, ker je podrsan in ga bom pokital in pobarval.

Opazil sem, da je glavni kabel od elektrike natrgan vse do notranjih žic. Naj še povem, da je elektrika prebijala vsakič ko sem dodal gas, to sem čutil na levi roki,

vendar nikakor nisem odkril vzroka.

Na magnetu se je začela nabirati neka rjava snov, predvidevam, da je to od olja, ker je elektrika prebijala v olju ob magnetu. Ni mi pa jasno, kako je lahko magnet natrgal ta glavni kabel.

A se je to komu že zgodilo?

Zanima me, kako naj popravim tale kabel, da elektrika ne bo več prebijala. Namreč problem je v tem, da je ta kabel skoz v olju in ga ne moreš kar tako oblepit z izolir trakom.

Slike so v prilogi.

post-36944-0-55554300-1354179577_thumb.jpg

post-36944-0-77680100-1354179596_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto rjavo okoli magnetov je lepilo ne vem pa še je to original ali je že nekdo lepil magnete (zna bit da so bili lepljeni) žica je pa predrsana zato ker je nekdo ki je motor že raztavljal ni dal na pravo mesto oziroma je drsala po magnetu. Jaz bi na tvojem mestu probal žico čimbolj razmastiti nato pa bi na njo namazal tesnilo za olje (isto kot ga boš dal pod deklc)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto rjavo okoli magnetov je lepilo ne vem pa še je to original ali je že nekdo lepil magnete (zna bit da so bili lepljeni) žica je pa predrsana zato ker je nekdo ki je motor že raztavljal ni dal na pravo mesto oziroma je drsala po magnetu. Jaz bi na tvojem mestu probal žico čimbolj razmastiti nato pa bi na njo namazal tesnilo za olje (isto kot ga boš dal pod deklc)

Hvala za nasvet, ampak sam mislim, da tisto ni lepilo, ker zgleda kot neka kovinska snov in se lušči.

To bom poskušal očistit in kabel tako zadelat, kot si rekel, pa bomo vidli kaj bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ena posodobitev :) Kaj se vam zdijo grafike? Po naročilu narejene pri Extreme Design!

312349_4535218057011_661647353_n.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena posodobitev :) Kaj se vam zdijo grafike? Po naročilu narejene pri Extreme Design!

312349_4535218057011_661647353_n.jpg

Prva liga!

Edino mogoče špegli niso glih za moj okus. drgač pa cool.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prva liga!

Edino mogoče špegli niso glih za moj okus. drgač pa cool.

Špegu je gor samo zaradi tehničnega...ko najdem taprave pridesta dva majhna špegla na balanco...ker supermoto ubistvu ne rabi špeglov kr je cesta itak cela negova ;):P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvet, ampak sam mislim, da tisto ni lepilo, ker zgleda kot neka kovinska snov in se lušči.

To bom poskušal očistit in kabel tako zadelat, kot si rekel, pa bomo vidli kaj bo.

Tole verjetno ni več aktualno ampak ti vseno napišem par besed.Tisto lepilo od magnetov je ARALDIT in ga nikakor ne odstranjuj,največ zato ker je magnet z tem lepilom centriran in še če ga odstraniš oslabiš prilepljenost magnetov ! !

Navitje tam kjer je preguleno se povije z posebnim platnom in nato se polakira z dvokomponentnim lakom in da v pečico kjer se segreje -zapeče,to bi moral nesti nekomu ,ki previja motorje !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole verjetno ni več aktualno ampak ti vseno napišem par besed.Tisto lepilo od magnetov je ARALDIT in ga nikakor ne odstranjuj,največ zato ker je magnet z tem lepilom centriran in še če ga odstraniš oslabiš prilepljenost magnetov ! !

Navitje tam kjer je preguleno se povije z posebnim platnom in nato se polakira z dvokomponentnim lakom in da v pečico kjer se segreje -zapeče,to bi moral nesti nekomu ,ki previja motorje !

Hvala za odgovor, sicer malo pozno, ker sm jaz že naredil po svoje in sicer lepilo sem odstranil samo po robovih magneta in mislim, da to ne bi smel bit problem, kar se pa tiče preguljene žice, sem to mesto fajn razmastil, pol pa zamazal z tesnilom za olje (masa za dihtunge). Motor sm zložil in se že vozil dan pred božičem, pa laufa normalno. Upam, da bo vse v redu.

Bremzer, če si mnenja, da to ne bo v redu, mi povej, da dam raje to zrihtat kakšnemu majstru k se spozna, kot pa da se zdaj vozim, pa bo čez kakih 1000 km jooooooj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav! iščem original izpuha za SM 610 letnik 2000. če se mogoče komu valjajo doma, bi se priporočal, lahko pa menjam za športne, ki so trenutno na mojem mopedu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdrav vsem skupaj,

 

včeraj preveril šponar ketne ventilov, ima točno 11 klikov, ampak je letos ne bom menjal, kak klik naj še naredi. Pa ko sem zlagal skupaj, sem naštimal na 10 klikov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem skupaj,

 

včeraj preveril šponar ketne ventilov, ima točno 11 klikov, ampak je letos ne bom menjal, kak klik naj še naredi. Pa ko sem zlagal skupaj, sem naštimal na 10 klikov...

 

Js sm jo na 12klik menjou, kr sm po tujih forumih vidu da tako svetujejo...baje da pri 16 še vedno dela. Sam mi ni za titih 50€ za ketnco.

 

Ne zastopim pa, kako si jo naštimal? A maš ročni napenjalec?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa še en mali update! Nove ročice v barvi, nastavljive. Stare originalne mi niso šle niti pod ščitnike rok, grde, različna dolžina (original)...krnekej uglavnem. Mal slabe slike, k je slikano z delavskim telefonom :D amen

 

post-12955-0-95688100-1359884042_thumb.jpg

 

post-12955-0-51423600-1359884089_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sm jo na 12klik menjou, kr sm po tujih forumih vidu da tako svetujejo...baje da pri 16 še vedno dela. Sam mi ni za titih 50€ za ketnco.

 

Ne zastopim pa, kako si jo naštimal? A maš ročni napenjalec?

Luke,

vzel sm šponar v roke, dvignil jeziček, kateri preprečuje, da bi šel šponar nazaj in ga premaknil za en klik iz 11 na 10. Napenjalec ni ročni, samodejno se špona, ker ima vzmet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luke,

vzel sm šponar v roke, dvignil jeziček, kateri preprečuje, da bi šel šponar nazaj in ga premaknil za en klik iz 11 na 10. Napenjalec ni ročni, samodejno se špona, ker ima vzmet.

 

Odvisno od kje ti šteješ zobke. Pravilno štetje je iz strani kjer je prirobnica, ne od konice napenjalca. Torej ti si ga za en zoben napel proti ketnci?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno od kje ti šteješ zobke. Pravilno štetje je iz strani kjer je prirobnica, ne od konice napenjalca. Torej ti si ga za en zoben napel proti ketnci?

Luke,

zdaj si me pa malo zmedu. Jst sm štel klike od konice napenjalca pa do jezička, kateri drži klik, da ne zdrsne nazaj. Ne vem o kakšni prirobnici govoriš.

Pa nisem ga napel za en zob proti ketnici, ampak od ketnice stran. V bistvu sem po tem takem ketnico odšponal za en klik in ne našponal. Zdej moja Husa je letnik 2006, pa ima mogoče drugačen šponar, čeprav dvomim v to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prirobnica je bla in vedno bo v strojništvu isto. Del kjer se nekaj vsede in fiksira. Hotu sm ti sam vprašt s katere strani meriš.

 

Evo, tako zgleda pravilno merjenje po repair manualu!

 

post-12955-0-55377000-1360057862_thumb.png

 

Timing chain and gears
Replace the chain in presence of noisiness and if the chain tensioner on the
cylinder is at 10 clicks of its stroke (A). Check the wear of the driven gear and, even
if just one of the elements is worn out, replace all the driven gear and the chain as
well.
Check also the driving gear wear (on the crankshaft, L.H. side).
Timing chain stretcher sliding (tek govori o napenjalcih ˝vodilih˝ ketnce v cilindru)

 

The camchain tensioners should be replaced when the wear material is worn
through.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prirobnica je bla in vedno bo v strojništvu isto. Del kjer se nekaj vsede in fiksira. Hotu sm ti sam vprašt s katere strani meriš.

 

Evo, tako zgleda pravilno merjenje po repair manualu!

 

attachicon.gifUntitled.png

 

Timing chain and gears

Replace the chain in presence of noisiness and if the chain tensioner on the

cylinder is at 10 clicks of its stroke (A). Check the wear of the driven gear and, even

if just one of the elements is worn out, replace all the driven gear and the chain as

well.

Check also the driving gear wear (on the crankshaft, L.H. side).

Timing chain stretcher sliding (tek govori o napenjalcih ˝vodilih˝ ketnce v cilindru)

 

The camchain tensioners should be replaced when the wear material is worn

through.

Lej, nisem strojnik, delam v mednarodnem prometu, zaradi tega se ne razumem glih v stojništvo. Drugač pa ja, sm prav štel klike, če gledaš sliko, sm jih štel v tem območju A, pa saj jih drugače skor ne moreš štet, ker je to edini vidni del klikov. Pa tudi edino logično štetje. No glede na prebrano zgoraj, bom verjetno kar menjal tole ketnico...ampak ne sam, ker ne vem, kako bi jo dobil ven, po moje mora it glava dol...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!