Skoči na vsebino

Husqvarna SM / TE 450 / 510 / 570 / 610 / 630


Priporočene objave

Objavljeno

Evo, danes prišel prvi paket iz moto-nautike. Sem zadovolen in nism. Poslali so vse, kar smo se zmenli...plastike in nalepke. Temu primerna je bla cena :blush:. Žal pa je bla ena od daljših nalepk strgana na enem ozkem spoju. Pisal sem jim email kaj je na stvari, pa da vidimo kak bo odziv. Upam da bo nevšečnost popravljena meni vprid...

Mislim pa da bo zdej motorček zgledal petarda :OK:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

No, najprej se bi popravil za zadnji post, oz za vse poste, kjer sem pisal o moto-nautiki!! Namreč kupujem pri MotorJetu! :D Nevem kako se loh tako zatipkam....

Uglavnem. Poslal sem jim slike strgane nalepke po emailu. Ker so meli neke probleme z delovanjem emailov se je zadeva zavlekla, ampak mislim da nebo problemov. Naročil sem tudi seznam še nekaterih drugih delov, tako da bom v prihodnosti lahko nalimal seznam delov z cenami, za neko orientacijo, za tiste ki mislijo in govorijo da so cene previsoke.

No, dobil sem tudi par odgovorov iz ene od izdelovalnice sedežev za motorna kolesa (ita)! Cena je več kot ugodna, o izgledu pa raje nebi...slike povejo svoje!

Torej...prevleka (carbon look)+ spužva v črni barvi = 87€

Husqvarna.JPG

No js sm jih pa še vprašal, če obstaja možnost da mi naredijo še vzorec italjanske zastave na koncu sedeža (kakor na naslednji sliki (aprilia dorsoduro). Odgovor je bil = 97€ :D Mislim da so izdelki vsaj vizuelno prekrasni!!! Poštnina 28€ do slo!

316669_262962370402532_174283239270446_817870_1623226075_n.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Jaz sem tudi letos začeu voziti Husqvarno 610 sm 06l, pa me malo zanima glede potrošnje ker se mi zdi da kar dobro guta.

zdaj pozimi pa bi rad nabavo enduro platišča, je to sploh izedljivo kaj vse bi mogo zraven še dokupiti da je perajt za teren kolko to kaj stane, kateri zastopniki se s tem ukvarjajo?

Malo bi tudi rat pridobo na moči kake pa so tu kaj varjante zdaj je vse original na motorju

Objavljeno

Ja za platišča mislim da nebi smel bit ravno problem. Na bolhi se prodaja ena Husqvarna te 610, okrog letnika 2000. Osovine naj bi bile popolnoma enake...tako da samo za prešravfat. Če iščeš nova, se ti ne splača pomoje. Imaš pa MotorJet, Moto-nautika, MotoMario. Js kupujem vse pri Motorjetu, kateri mi je dosedaj vse zrihtal.

kar se tiče porabe...tvoja ima karburator, ki naj bi bil malo požrešnejši. Moja se je kljub dost agresivni vožnji ni povzpela nad 9l/100km.

Originalna res ni najbolj poskočna. Zadnji lonec je zablokiran to tilta. Ko ga zamenjaš je zgodba povsem druga. Airbox je preveč zaprt. Dovest ji moreš več zraka, stem da zrežeš dodatne luknje.Za karburator se dobijo dokaj poceni kiti pri sledečem ponudniku (www.jdjetting.com/) angleži JD tunerja ne morjo prehvalt...Poglej kake zobnike imaš trenutno gor. 15/45 so originalni.

No moja je v sledeči fazi....

388758_2448250244120_1187860312_32143930_689041883_n.jpg

Ker mi je puščala dihtunga pokrova izpušnih ventilov, sem se odloču zrihtat in spucat vse po vrsti. Cam chain ima 8 klikov na napenjalcu. Ker servisna pravi da je menjava priporočljiva pri 10-klikih sem se odloču tudi ketnco menjat. Torej ketna, ventili, dihtunge. Stranski pokrovi gredo ter glava gredo na barvanje v rdečo barvo :) Ker se mam naslednjo sezono namen konkretno vozt, hočem da je vse 100%.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Torej, kakor sem obljubil...Cene delov

Bočne plastike (rezervar) 25€/kom

Bočne plastike (pod sedežem) 23€/kom

Nalepke na rezervarju 10€/kom

Nalepke pod sedežem 10€/kom

Ostale male nalepke 5-10€/kom

Tisti grill na prednji luči 8€/kom

Oljni filter 9€/kom

Zračni filter Twin-air 46€/kom

Zadnji zobnik org 60€/kom

Veriga original 110€/kom

Prednji zobnik org 31€/kom

Pokrov sklopke 422€

Nosilci mašine (alu) 9€/kom

Ketnica od ventilov DID 70€/kom

Desni nožnik kpl 70€

Levi nožnik kpl 40€

kakor je razvidno, se nekateri org deli splačajo drugi pa sploh ne. Npr zobniki in ketna. Za ta denar dobiš že superspox zobnike ter did ketno.Nožniki so tudi nenormalne cene...

Objavljeno

Ooo Šabec :) . Vidim da si mal bolj aktiven na motosveti odkar si nazaj na dveh kolesih - edino pravilno .) . Berem mal tole temo, pa vidim da boŠ kr fejst uŠtimu tvoj motorček, sta z powhm čist divja :D . Ti sam neki mi povej, zdej ko mal bolj kose iŠčeŠ pa to, si mogoče naletu na koga k bi meu tud kej za cagivo Še ? Ti kaj nej biu tist nosilc sam na enem Šraufu počen al nesmo vidli ?

Objavljeno

No, sm bil tudi umes aktiven po ostalih temah ;) Za cagivo pa res nebi vedu, kr ne spremljam...Tisti nosilec je bil najprej počen samo na enmu delu, potem pa še na drugem. Vseskupaj je posledica tega, da je bil en tretji nosilec odtisnjen (vijaki so se zaradi vibracij odpustili)...so že vsi nosilci novi doma ;)

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

lp

imam eno težavo z mojo enduro Husqvarno 610te letnik 98 in ker več nevem kaj še naj pogledam se obračam na vas, saj je morda že kdo imel takšno težavo ali slišal za njo.

V glavnem motor vžiga mrzel (za Husqvarno) zelo dobro, težava se pojavi ko se motor segreje na delovno temperaturo takrat pa kar naenkrat ugasne. Nato moroš počakati kakšnih 5 minut da se malo shladi nato pa spet vžge in gre normalno naprej dokler se seveda spe ne zagreje in nato spet crke, to seveda traja v nedogled. :glare:

sam sicer sumim kaj na elektriki samo nevem kaj bi lahko toplo "crknilo" in nato hladno spet delovalo :bum: ...

Objavljeno

najprej kontrola zračnosti ventilov pa novo svečko. pa se tudi že na svečki vidi, a mu zmanjka štroma al bencina ali pa kar preveč bencina ( recimo pokvarjen zauh) in tako naprej...

Objavljeno

Točno tako, kot je povedal simonsi...če so ventili razštelani, se pregrevajo.

No, moja Husa se počasi sestavlja. Žal so vedno težave iz finančnega vidika, ampak počasi bo :) Imam pa grozne probleme s sprednjim diskom. Držijo ga 4 inbusi, ki so TOTALNO zapečeni, po možnosti tudi zalimani! kolo sem normalno dol staknil, da se lahko čimbolj oprem nanj ampak žal, kljub odličnemu orodju in konjski moči mi jih ne uspe odtisnit niti enega. Sem našprical s sprejem za take primere ampak kej dosti ne bo pomagalo. Disk pa bi rad dal dol, ker morem spucat špice, ki so vse prej kot krom...

Objavljeno

Mojster,

kar se tiče zapečenih vijakov, narahlo jih nabijaj z kladivom, pa vzami si čas, nabijaj vsakega posebej po nekaj minut in bojo od treslajajev popustili, bodi vztrajen.

Objavljeno

Pozdravljeni vsi,

tudi sam sem novopečeni lastnik huse 610 sm, letnik 2006. V glavnem, motor je lepo ohranjen in sem zelo zadovoljen, se pa pojavi problem, ker se mi zdi precej len. Nekega hudega denarja za predelavo z raznim akrapovičem ali power com nimam, zato sem se lotil original auspuha, da ga bom kao sam predelal, oz vn zmetal vse kar je v njem. Porabil sem približno tri ure časa in eno tono živcev, naredil nisem pa nič, ker je zablokiran in zablindiran do konca. Tako da, če ima kdo kako varianto auspuha (akr,. leovinci, wings)-rabljen seveda, naj mi javi.

Hvala...

Če pa še kdo pozna kako varianto za odpret motor naj pove...kako in kaj...

Objavljeno

hmm, jest sm mel gor akrapovica (sam dusilc, home made prirobnica) pa se mi zdi da ni blo glih ne vem kok bols, razn zvoka!!

Objavljeno

hmm, jest sm mel gor akrapovica (sam dusilc, home made prirobnica) pa se mi zdi da ni blo glih ne vem kok bols, razn zvoka!!

a samo lonec od akrapota si mel gor. Ja pol bo treba pa komplet z krivinami kupit, se pravi da treba šparat...

Ma me zanima učinek akrapoviča proti leovinciju ali pa wingsu ali pa arrow. Do sedaj sem imel na vseh motorjih ( husqvarna 350te, ktm 620egs, suzuki sv650 in yamaha fzn1000) akrapoviča in sem ful zadovoljen s tem sistemom.

A ima kdo različne izkušnje glede navedenih izpušnih sistemov?

Objavljeno

ja, sam sem mel lonc od 570-ke, tko da sm reducirko sam naredu, ker za 610 akrapovic ne dela! vrjetno bi bla bolj opazna razlika, ce bi mel celotn sistem.

Objavljeno

No, moja Husa se počasi sestavlja. Žal so vedno težave iz finančnega vidika, ampak počasi bo :) Imam pa grozne probleme s sprednjim diskom. Držijo ga 4 inbusi, ki so TOTALNO zapečeni, po možnosti tudi zalimani! kolo sem normalno dol staknil, da se lahko čimbolj oprem nanj ampak žal, kljub odličnemu orodju in konjski moči mi jih ne uspe odtisnit niti enega. Sem našprical s sprejem za take primere ampak kej dosti ne bo pomagalo. Disk pa bi rad dal dol, ker morem spucat špice, ki so vse prej kot krom...

verjetno so zalimani z original loctite. zelo pomaga tudi segrevanje, da fajn segreješ pa probaš.

Objavljeno

Jp, možno da so uporabili ˝rdeč˝ loctite-popusti tam pri 150 stopinjah...

Sem slišu za tipa, ki je zadevo uporabil na vijaku za spustit olje - posledice si lahko predstavljate :)

Objavljeno

luke mogoče pa le nimaš pravega orodja. Za ta namen se uporablja orodje ki vertikalno silo pretvori v moment, najboljše rezultate dobiš če daš na kolo na horizontalno površino in vse fiksiraš lepo potem pa ene 2x udariš, prej pa pripraviš tako kot so ti svetovali prej da segreješ vijak, to jaz naredim kar s spajkalnikom.

Ps: Je kdo porabal ta motor napram KTM LC4 640?

Objavljeno

tastari lc4 tolk trese da to ni za vozit no :)

Objavljeno

... pa skoz se neki kvar :)

Objavljeno

to pa nebi vedel, itak se ne moreš vozit dost dolgo da bi se pokvaril :P

Objavljeno

A ima kdo izkušnje z MIVV izpušnimi sistemi, jaz se zanimam za tale sistem:

http://www.ebay.it/itm/TERMINALE-MIVV-OVAL-HUSQVARNA-SM-610-2005-2007-/180698276283?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item2a1274e1bb

Mi lahko kdo svetuje, če ima tale izpuh vsaj približno tak izkoristek kot akrapovič, ali pa je tole le za šminko.

Glede na to, da akrapovič ne dela izpušnega sistema za huso sm610, kateri izpušni sistem bi bil potem nekak najboljši za to huso?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!