_luke_ Objavljeno Februar 5, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Februar 5, 2013 Sej nism nič tko mislu se boš še kej novga naučil! Ja postopek je tak...dol gre pokrov ventilov (torej ne cela glava), magnet gre dol za katerga potrebuješ extraktor ki ga nimaš kje kupit v slo (js sm ga dal delat), pokrov na desni strani mora dol da vidiš oznake kdaj je glavna gred v poziciji (na zobnikih so zastočkane pikice) pol pa mislim da ni veš nič takega...moreš pa precej stvari vedet, da kaj ne zajebeš.
_luke_ Objavljeno Februar 6, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Februar 6, 2013 Ve kdo kje v slo se bi dalo nabavit tak blatnik? http://www.ebay.it/itm/Polisport-universal-Nummerntafeltrager-mit-Rucklicht-Husqvarna-SM-610-S-Dual-/190640816353?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2c631400e1
benny0104 Objavljeno Februar 6, 2013 Opozori Objavljeno Februar 6, 2013 Nekaj podobnega je tukaj: http://www.ready-2-race.com/spletna-trgovina/ostalo/plastike/offroad/476-led-zadnja-luc-black-orange tukaj pa je komplet z zadnjim blatnikom: http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/husqvarna/450/te-450/2009/menjalna-plastika/#good_detail=17480
kasti Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 Ve kdo kje v slo se bi dalo nabavit tak blatnik? http://www.ebay.it/itm/Polisport-universal-Nummerntafeltrager-mit-Rucklicht-Husqvarna-SM-610-S-Dual-/190640816353?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2c631400e1 Velo, Črnuče: www.velo.si
_luke_ Objavljeno Februar 19, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Februar 19, 2013 No fantje, blatnik je naročen. Sedež sem nesu na predelavo in sicer geliranje. Kdo in za koliko zveste ko dobim nazaj in zadevo vidim ter preizkusim. Odločil sem se da obdržim originalno prevleko, ker je kot nova in mi dobro služi. Na momente me zgrabi panika, ko vem da mam še dost dela na husi pred začetkom sezone (ventili, olje, plastike uskladit da se ujamejo popolnoma, akrapoviča dokončat, crashpadi....) po drugi strani pa zopet govorijo od snega in se mi zdi da mam še dost časa Kako kej vaši projekti?
Loredan Objavljeno Februar 19, 2013 Opozori Objavljeno Februar 19, 2013 (popravljeno) jaz pa morem menjat komplet sprednji zavorni sistem in pobarvat feltne v črno Popravljeno Februar 19, 2013. Popravil Loredan
_luke_ Objavljeno Februar 27, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Februar 27, 2013 No končno se je nek začelo premikat tudi pr meni...sedež je danes prispel. Ju3 dobite kako slikco.
_luke_ Objavljeno Marec 18, 2013 Avtor Opozori Objavljeno Marec 18, 2013 V temi ŠPORTNI MOTOCIKLICEM sem odpru temo SUPERMOTO ŠOLA. Prosim da tisti ki vas karkoli zanima pogledate temo in se jo aktivno udeležite
_luke_ Objavljeno April 2, 2013 Avtor Opozori Objavljeno April 2, 2013 Malo updatea! Zvok je ravno tak kot sem ga želel. Zaradi večjega fija kot prej (takega kot midpipe) je zvok globlji! Zdej je RR
_luke_ Objavljeno April 3, 2013 Avtor Opozori Objavljeno April 3, 2013 Par sivih las pa je že Nimam doma TIG-a, mam pa lokalnega majstra. Zdej je vse spolirano in narejeno kot treba! Sam še vreme
Damjanfov Objavljeno April 5, 2013 Opozori Objavljeno April 5, 2013 Men pa to vreme dela sive lase...dva tedna nazaj sm šel en krog (70 km), mater me je zeblo...
mihkopihko Objavljeno April 9, 2013 Opozori Objavljeno April 9, 2013 (popravljeno) Živijo! Sem lastnik 610 SM 06. Motor je popolnoma originalen in v odličnem stanju. Pred sezono sem jo preventivno malo podrl in ko sem zagledal, kako je narejen original lonec sem se takoj odločil, da bom motorju malo sprostil dihalne poti na vstopu in izstopu in mogoče zmanjšal prenose za kakšen zob na sprednjem zobniku (uporabljam ga le za glodanje lokalnih hriboskih cest in pa parkrat na leto kakšna pista). Ob brskanju po internetu nabašem na tale forum, kjer ugotovim, da sem odkril toplo vodo in da vas je to že kar nekaj naredilo. V planu imam LeoVince slipon lonec, povečati luknjo v Airboxu in prvi zobnik zamenjati z 14-ko. Zanima me, ali je ob tolikšni predelavi rezultat občuten ali je le neka mala razlika, ni pa to to? LP Popravljeno April 9, 2013. Popravil mihkopihko
Damjanfov Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 Živijo! Sem lastnik 610 SM 06. Motor je popolnoma originalen in v odličnem stanju. Pred sezono sem jo preventivno malo podrl in ko sem zagledal, kako je narejen original lonec sem se takoj odločil, da bom motorju malo sprostil dihalne poti na vstopu in izstopu in mogoče zmanjšal prenose za kakšen zob na sprednjem zobniku (uporabljam ga le za glodanje lokalnih hriboskih cest in pa parkrat na leto kakšna pista). Ob brskanju po internetu nabašem na tale forum, kjer ugotovim, da sem odkril toplo vodo in da vas je to že kar nekaj naredilo. V planu imam LeoVince slipon lonec, povečati luknjo v Airboxu in prvi zobnik zamenjati z 14-ko. Zanima me, ali je ob tolikšni predelavi rezultat občuten ali je le neka mala razlika, ni pa to to? LP Razlika je in se opazi, ampak poletel z motorjem zaradi te predelave ne boš...
mihkopihko Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 Razlika je in se opazi, ampak poletel z motorjem zaradi te predelave ne boš... Upam, da ne poletim prevečkrat.... :-). Drugače pa to niti ni moj namen niti nisem tega pričakoval, malo več živahnosti bi bilo pa več kot dobrodošle! Hvala!
_luke_ Objavljeno April 11, 2013 Avtor Opozori Objavljeno April 11, 2013 Z original avspuhom res nimaš kej pričakovat. Damjanof, za tvojo nevem koko leti ot kaki so tvoji občutki ampak po opisu nisi nekej preveč zadovoljen. Za mojo morem rečt da je prava raketa. Prenosi 16/45, airbox odprt, zračni filter twinair z največjo prepustnostjo zraka, lambda sonda odstranjena, JJS dirkalna elektronika, aprapovič tadnji lonec (enak fi kot mid-pipe). Še elektroniko naštelam u piko in bo Več kot zadovoljen že zdej!
Noiser69 Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 Z original avspuhom res nimaš kej pričakovat. Damjanof, za tvojo nevem koko leti ot kaki so tvoji občutki ampak po opisu nisi nekej preveč zadovoljen. Za mojo morem rečt da je prava raketa. Prenosi 16/45, airbox odprt, zračni filter twinair z največjo prepustnostjo zraka, lambda sonda odstranjena, JJS dirkalna elektronika, aprapovič tadnji lonec (enak fi kot mid-pipe). Še elektroniko naštelam u piko in bo Več kot zadovoljen že zdej! Kolk maš pa kaj končne s temi prenosi? js mam 16/42 pa gre lih ene 155, bi pa rad zamenju na 45 zob zarad wheelijov sam me je strah da bi pol biv motor za kako dalšo furo "neuporabn"
_luke_ Objavljeno April 11, 2013 Avtor Opozori Objavljeno April 11, 2013 Tako nizka končna? js sm se z mojimi KRAJŠIMI prenosi peljal 175km/h...pa še bi šla
Noiser69 Objavljeno April 11, 2013 Opozori Objavljeno April 11, 2013 švoh je švoh, sej bi se dalo stisnt ene 165, 170 sam se je treba potrudit, 155 gre pa normalno tk brz napora:) itak se mi je pa nad 140 glupo vozit sploh z motokros čelado itd
_luke_ Objavljeno April 12, 2013 Avtor Opozori Objavljeno April 12, 2013 Absolutno je brezveze nad 130, če mene vprašaš. Je pa kr mal težko se vozit v kompaniji z cestaki 600 in 1000. Po ravnici pač nimaš kej, v ovinke pa samo debelo gledajo blazku in Noiser69 2
Damjanfov Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 Z original avspuhom res nimaš kej pričakovat. Damjanof, za tvojo nevem koko leti ot kaki so tvoji občutki ampak po opisu nisi nekej preveč zadovoljen. Za mojo morem rečt da je prava raketa. Prenosi 16/45, airbox odprt, zračni filter twinair z največjo prepustnostjo zraka, lambda sonda odstranjena, JJS dirkalna elektronika, aprapovič tadnji lonec (enak fi kot mid-pipe). Še elektroniko naštelam u piko in bo Več kot zadovoljen že zdej! Luke, problem je v tem, ker sem pred Husqvarno vozil Yamaho FZS1000 (150 KS) 3 leta in mi je zdaj itak vse premalo. Jst lahko svojo huso nafriziram do konca, pa ne bom mogel rečt, da dobro potegne. Poleg tega ima moja še forgazer (letnik 2006), tako da elektronika ne pride v poštev. Za lambdo pa sploh ne vem, če jo imam. Aja, pa prenose imam 15/45. A misliš, da bo kaj bolje, če dam 16/45?
aselak Objavljeno April 12, 2013 Opozori Objavljeno April 12, 2013 švoh je švoh, sej bi se dalo stisnt ene 165, 170 sam se je treba potrudit, 155 gre pa normalno tk brz napora:) itak se mi je pa nad 140 glupo vozit sploh z motokros čelado itd z 17/42 sportnim izpuhom in večjo dizo je šel cca 173 kmh po števcu, original izpuhi ga morijo konkretno:)
_luke_ Objavljeno April 12, 2013 Avtor Opozori Objavljeno April 12, 2013 Luke, problem je v tem, ker sem pred Husqvarno vozil Yamaho FZS1000 (150 KS) 3 leta in mi je zdaj itak vse premalo. Jst lahko svojo huso nafriziram do konca, pa ne bom mogel rečt, da dobro potegne. Poleg tega ima moja še forgazer (letnik 2006), tako da elektronika ne pride v poštev. Za lambdo pa sploh ne vem, če jo imam. Aja, pa prenose imam 15/45. A misliš, da bo kaj bolje, če dam 16/45? Lambdo imaš, če imaš elektronski vbrizg. Če daš spredaj večji zobnik višaš končno in obratno, manjši spredaj višaš pospeške. Tako da ti priporočam vsaj zob manjšega sprednjega (pač, ker je manjši strošek kot zadnji). Ma skor da nemorem verjet. Meni je motor s 15/45 vzdignil v tretji brzini brez sklopke. Pomoje maš samo ti tak občutek. Bi moral še kako drugo huso peljat...
Damjanfov Objavljeno April 15, 2013 Opozori Objavljeno April 15, 2013 Lambdo imaš, če imaš elektronski vbrizg. Če daš spredaj večji zobnik višaš končno in obratno, manjši spredaj višaš pospeške. Tako da ti priporočam vsaj zob manjšega sprednjega (pač, ker je manjši strošek kot zadnji). Ma skor da nemorem verjet. Meni je motor s 15/45 vzdignil v tretji brzini brez sklopke. Pomoje maš samo ti tak občutek. Bi moral še kako drugo huso peljat... ja sej vem to z zobniki, sem sprednjega dal gor 14, pa se mi ni zdelo nič posebnega, malo je res hitreje krenu, ampak sej veš kok...pol greš pa na morje, pa motor skos buzeriraš na 7000 do 8000 obratov, ker je končna manjša...se mi je kr smilu... drugač ga pa ni problem dvignit v tretji brez sklopke, s telesno težo mu spremeniš težišče, potem še malo z rokami cukneš, pa ga imaš gor...v glavnem, mene Nuda 900 peca...
_luke_ Objavljeno April 15, 2013 Avtor Opozori Objavljeno April 15, 2013 ja sej vem to z zobniki, sem sprednjega dal gor 14, pa se mi ni zdelo nič posebnega, malo je res hitreje krenu, ampak sej veš kok...pol greš pa na morje, pa motor skos buzeriraš na 7000 do 8000 obratov, ker je končna manjša...se mi je kr smilu... drugač ga pa ni problem dvignit v tretji brez sklopke, s telesno težo mu spremeniš težišče, potem še malo z rokami cukneš, pa ga imaš gor...v glavnem, mene Nuda 900 peca... Meni se zdi že iz 16 sprednjega na 15 brutalna razlika. Ja js sm si prenose povečal ravno zaradi družbe s katero se vozim. Raje bi dal krajše gor da se js dobro počutim Včeraj smo se res lepo navozili! Elektroniko sm si že lepo naštelal za nizke obrate, zdej še zgornje in bo. Razlika uglavnem je
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se