Whiskey Objavljeno Julij 13, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Julij 13, 2012 @Leteči: Namenoma sem se ognil primerjavi v vožnji enega in drugega. Meni pač bolj leži bavarec. Ne padam na kolena pred raznimi marketing Dakar šampioni. Za to za kar uporabljam motor, mi je GsA špica. Sicer ekstremnih pogojev, razen vročine ni bilo oziroma smo se jim ognili. Brez problemov, z lahkoto, sta oba GS-ja držala tempo s Ktm. Če bi prijatelj vozil GS-ja kot zmore, bi pustil Ktm-ja daleč v ozadju. Npr., sam sem za vožnjo v puščavi samo preklikal Eso na velike grbine, pa mi ni bilo treba niti stoje se voziti. Konec koncev tura ni bila namenjena dirkanju in premagovanju terena za eksperte. Na kakšni sliki lahko vidiš, da smo otovorjeni še s stranskimi kufri, tank torbami, Ortlibi, ... Ne mi zamerit, ampak LC-8 je za povprečnega uporabnika za pesek in zahtevnejši teren preokorn in pretežak. Enako kot Gs(A). Še tole. GS nikoli, Ktm pa parkrat je rabil pomoč pri speljevanju v šodru v klanec. Kljub že zamenjanim zobnikom. Tisto s šraufanjem in dodatno opremo na Ktm ni izmišljena stvar. Sicer živi udeleženec bojda v tvoji soseščini, pa ga povprašaj. Še nekaj o gumah: Mitas E-10 vs. Conti TKC-80. Ni primerjave. Mitas se obrablja vidno hitreje in na vročini guma začne pokati. @BelaStrela: Seveda, da gre. Treba si je samo izbrati prave poti. Ne tiste po katerih se valijo turisti z busi ampak tam kjer je res kaj za videt. Skoraj povsod se da pripeljati po asfaltu ali v slabšem primeru po speglanem makadamu. Tudi na 2.700m. Bolj je pomemben timing. Da ni prevroče, da ne lije vsako popoldne ali pa da prelazi niso prehodni. Pa še čas si moraš vzeti. Da prideš dol za en teden, je čista zguba časa. Razdalje med kraji so velike. sohen, basbas, BelaStrela in 1 other 4
Whiskey Objavljeno Julij 13, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Julij 13, 2012 @BMWRIDER: Bo. Sam da dobim track loge, pa bom ob slikovnem gradivu poskušal razložiti posamezne etape. Mogoče bo razlaga koristila tistim kateri pot po Maroku šele načrtujejo, pa se bodo tako lažje odločili kje in koliko časa porabiti na posameznih koncih. BelaStrela 1
rrrr Objavljeno Julij 13, 2012 Opozori Objavljeno Julij 13, 2012 ... ekstremnih pogojev, razen vročine ni bilo oziroma smo se jim ognili. Brez problemov, z lahkoto, sta oba GS-ja držala tempo s Ktm. Če bi prijatelj vozil GS-ja kot zmore, bi pustil Ktm-ja daleč v ozadju. Npr., sam sem za vožnjo v puščavi samo preklikal Eso na velike grbine, pa mi ni bilo treba niti stoje se voziti. Konec koncev tura ni bila namenjena dirkanju in premagovanju terena za eksperte. Na kakšni sliki lahko vidiš, da smo otovorjeni še s stranskimi kufri, tank torbami, Ortlibi, ... Ne mi zamerit, ampak LC-8 je za povprečnega uporabnika za pesek in zahtevnejši teren preokorn in pretežak. Enako kot Gs(A). Še tole. GS nikoli, Ktm pa parkrat je rabil pomoč pri speljevanju v šodru v klanec. Kljub že zamenjanim zobnikom. Tisto s šraufanjem in dodatno opremo na Ktm ni izmišljena stvar. ... Banda pokvarjena! Mene so tudi zjebal! Da je dober, pa da gre, pa da ga je pametno nabavit, vse to so mi povedal. Še probal sem ga in se mi je super zdel. Potem sem ga pa nabavil. Pet mesecv, dvanajst kil kilometrov, tudi Maroko med njimi, kupi šodra, zemlje, pa skalc po domačih potkah - prav fino sem se fijakal in užival, zdaj mi pa šele poveš, da to sploh ni to. Poka in razpada sicer ne, ampak vseeno - to ni to. Praviš, da bi namesto razmetavanja šodra, nagibanja motorja in drsenja skozi ovinke lahko samo knofek stisnil na "fotelj" in po razbitem odpeljal kot car. Pa kje si bil, ko sem moped menjal!? Še angleškim wannabe endurašem sem nasedel , češ da jodlar odpelje, drugi pa ne. Takrat bi jaz moral tvoj stroj probat, ne pa teh jajc. Saj daješ kdaj za kakšen klanček odfurat, ane? .) Al pa, če na svojem stroju za mano pelješ ... če kje ne bo šlo. rrrr Majesty, CeneR, Ni3ous in 1 other 4
rrrr Objavljeno Julij 13, 2012 Opozori Objavljeno Julij 13, 2012 Aja, fotke so pa odlične ... kva maš to za en stroj ... da ne bom spet kakšnih jajc... :evilgrin: rrrr
dopolavoro Objavljeno Julij 13, 2012 Opozori Objavljeno Julij 13, 2012 (popravljeno) Mogoče bo zvenelo pristransko. Mojega, bavarskega, ne bi zamenjal za avstrijskega niti v sanjah. Mazanje verige, odpadajoči deli, zategovanje odšraufanih vijakov, neprimereno prestavno razmerje za zahtevnejši off-road, da ne govorim o kvaliteti "dodatne" opreme katera od/razpada kar tako. Poleg tega je še velik minus velika poraba bencina, majhen tank, poraba olja, ... S prjatlom na običajnem GS-ju vs. KTM nisva imela nikakršnih težav. Je pa za razmere, še posebej v pesku ali tehnično zahtevnih pistah, bolje jahati manjši, lažji in bolj okreten motor. imela sta boben in lajno... z KTM 990a sem naredil 50 tkm tako da ne mo govorit pravlic... sklopka takoj zasmrdi , pospeški nikakvi , alu kufri odpadajo (bolši so plastični ), poraba 5,9 l... gs ima 5,8l .... čestitam za podvig in še kašna foto iz terena Popravljeno Julij 13, 2012. Popravil dopolaoro CeneR 1
dromomaniac Objavljeno Julij 14, 2012 Opozori Objavljeno Julij 14, 2012 (popravljeno) Ne vidim razloga zakaj bi si možakar zadevo izmislil..napisal je svojo izkušnjo in vidva sta bolj pametni kot on. Popravljeno Julij 14, 2012. Popravil jan999 BelaStrela in Kmet2 2
basbas Objavljeno Julij 14, 2012 Opozori Objavljeno Julij 14, 2012 No nehajte no , saj imate vsi dobre motorje. som, BMWRIDER in nejcgs 3
Popularna objava basbas Objavljeno Julij 14, 2012 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 14, 2012 Predvsem pa je pomembno kaj je nad sedežem ne pa pod njim.. Kmet2, javra, Pips in 7 others 10
rrrr Objavljeno Julij 14, 2012 Opozori Objavljeno Julij 14, 2012 Predvsem pa je pomembno kaj je nad sedežem ne pa pod njim.. Ditto.
diskow Objavljeno Julij 14, 2012 Opozori Objavljeno Julij 14, 2012 Whiskey - Ne bit sedaj jezen ampak: Pomojem ti sipin in puscave z BMWjem niti 1m ne odvozis da dajes take primerjave . Ne mores primerjat Ktm na terenu s tvojim motorjem ce je isti voznik. Sicer pa krasne slike! D best trip
Leteči Objavljeno Julij 15, 2012 Opozori Objavljeno Julij 15, 2012 imela sta boben in lajno... z KTM 990a sem naredil 50 tkm tako da ne mo govorit pravlic... sklopka takoj zasmrdi , pospeški nikakvi , alu kufri odpadajo (bolši so plastični ), poraba 5,9 l... gs ima 5,8l .... čestitam za podvig in še kašna foto iz terena A pol zdej priznaš da si mi prodal jajca za 7 jurjev.......... Če boš imel še kdaj kakšen tak krš za prodat me pa kar pokliči........ne vem morda sem čuden......samo se z pomarančo odlično razumeva
diskow Objavljeno Julij 15, 2012 Opozori Objavljeno Julij 15, 2012 Pa kje si bil, ko sem moped menjal!? Še angleškim wannabe endurašem sem nasedel , češ da jodlar odpelje, drugi pa ne. rrrr ST so hitro izklopili iz igre. Sicer je presenetljivo okretna na terenu za svojo tezo. Check this out Nekih GSov in Triumpfov se ne vozi v taksnem stilu, ali pa v 7 letih se ni noben kaj takega posnel na youtube CeneR 1
Snečer Objavljeno Julij 15, 2012 Opozori Objavljeno Julij 15, 2012 Jap, tam ko se pri minuti pelje po stopnicah in ob mostu... tam gska ne gre skozi
Whiskey Objavljeno Julij 16, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Julij 16, 2012 Fantje ne vem čemu se razburjate. Bom še enkrat povdaril. Napisal sem kaj se je dogajalo in ne nekaj u tri krasne zato, da bi vam dvigoval pritisk. Če se s tem ne morete sprijazniti, vam težko pomagam. @Rrr: Nekaj strani nazaj, mislim da 8 ali 9-a, sem v tej temi že 3-jič opisoval opremo. @Diskow: Ni zamere ... kako stran nazaj si preberi koliko km puščave je bilo samo v eni etapi. Da omenjaš sipine ... poglej si raje otovorjene motorje ... malo razmisli ... in potem napiši. @Dopolaro: Prjatlu niti enkrat ni zasmrdelo med nogami. Zna pač vozit. Meni pa niti ne more, ker je ugrajena keramična lamela. Raje ne piši kavarniške podatke o porabi. Verjamem, da boš težko prišel do realnih, če se boš zapeljal samo kak km v vaško gmajno. Mi smo naredili kar precejkrat 100km čez drn in strn. Lahko ti napišem tole. V pogojih terena, ko mora mašina res delat in to niso samo 100m odseki, je poraba na BMW čez 6 l. Poraba na KTM pa se enormno dvigne. Zato za take pogoje rabiš povečan tank ali dodatne kantice z bencinom. Drugi problem je pregrevanje motorja. KTM NUJNO potrebuje vgradnjo še dodatnega ventilatorja. Ne bom zgubljal besed kako sam dvigniti obloženi KTM na centralni štender. Ko kupiš novi KTM je pametno najprej vzeti v roke fleksarco in varilni aparat, ter primerno prilagoditi njegovo višino. Drugače rabiš vsaj par močnih rok, da ga brez raztovarjanja dvigneš gor. @Cene_r: Te pokličem in se dobiva na običajnem punktu, da rečeva kako sproščeno na to temo Upam, da bo zdej mir. Bom pa v naslednjih dnevih slikovno in besedno predstavil bolj zanimive etape. Če bo kakšen interesent, bo lahko dobil tudi track log za navigacijo. Ampak samo, če bo priden :grim BMWRIDER, Ruf, Kmet2 in 6 others 9
Whiskey Objavljeno Julij 16, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Julij 16, 2012 S Cene_r sva šla danes na eno pivo in ker ni nobene replike je še bolj fino
LK64 Objavljeno Julij 17, 2012 Opozori Objavljeno Julij 17, 2012 Kako je pa z nabavo bencina? Kako pogoste so črpalke, kako plačuješ, koliko km ste potem delali z enim polnjenjem oz. ste imeli kante bencina s seboj? Drugo vprašanje: kako je foto oprema prenašala pogoje? Vročina, pesek? Pri menjavi objektiva se ne moreš umakniti v kabino avta... kaj problemov s smetmi?
rrrr Objavljeno Julij 17, 2012 Opozori Objavljeno Julij 17, 2012 ...Upam, da bo zdej mir. Bom pa v naslednjih dnevih slikovno in besedno predstavil bolj zanimive etape. Če bo kakšen interesent, bo lahko dobil tudi track log za navigacijo.... S Cene_r sva šla danes na eno pivo in ker ni nobene replike je še bolj fino Ja to je dobra odločitev. Daj čimprej fotke gor - boš več dobrega naredil, kot pa z onim drugim nabijanjem. Pax vobiscum. rrrr
LK64 Objavljeno Julij 17, 2012 Opozori Objavljeno Julij 17, 2012 Še eno vprašanje: kako je s spanjem? Se da šotorit?
Whiskey Objavljeno Julij 17, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Julij 17, 2012 @LK64: Z bencinskimi črpalkami načeloma ni težav. Mogoče samo v odročnih krajih so posejane redkeje. Plačuje se izključno z gotovino. Bankomatov je kot listja in trave. Povsod dela Visa / Electron (A-banka). Maestro samo v večjih mestih. Kvaliteta bencina tudi ni problematična. Cena se je nekoliko dvignila in je že čez 1 €. Na boljših avtokartah imaš natisnjene oznake kje v manjših naseljih ali križiščih so tudi črpalke. Sam uporabljam predvsem tele: http://www.reise-know-how.de/ S foto opremo nisem imel nobenih težav. Je pač taka, da je odporna tudi na vlago in prah. Letos sabo nisem imel dodatnih objektivov, samo 28-300 mm. Vozil sem še full HD kamero, samo to kar sem z njo posnel je preslabo za objavo na portalu. Spanje. Meni se ne da po celodnevni furi še postavljati šotora in si kuhati večerjo. Spanje po Aubergejih ali Gite je poceni. Bolj ko greš na jug (ne ob obali), je ceneje. Najcenejši polpenzion je bil nekaj več kot 10 €, najdražji pa okoli 28 € po osebi. Seveda, če sta v sobi dva. Če si sam, boš plačeval malo manj kot za dve osebi. Načeloma ima vsak kraj s prenočišči tudi kakšen kamping. Mislim, da vsi kampingi imajo možnost najema tudi sob. Ne pričakuj kampe po evropskih, ampah afriških standardih. Motosvetovec Vrho bi ti sigurno lahko postregel z več informacijami glede njih. Hrana v "restavracijah" je poceni. Založenost trgovinic pa nikakva. BMWRIDER 1
Kmet2 Objavljeno Julij 17, 2012 Opozori Objavljeno Julij 17, 2012 Ja to je dobra odločitev. Daj čimprej fotke gor - boš več dobrega naredil, kot pa z onim drugim nabijanjem. Pax vobiscum. rrrr Pa da ni to en občutljiv KTM ego :grim Pips, som, Whiskey in 1 other 4
rrrr Objavljeno Julij 17, 2012 Opozori Objavljeno Julij 17, 2012 (popravljeno) Pa da ni to en občutljiv KTM ego :grim ex tigr :grim, ex MG, ex ... anything but Dolfe :grrr - ker ni lepo okrog pljuvat, kenede. Fotke! rrrr Popravljeno Julij 17, 2012. Popravil rrrr Kmet2 1
Fantocci Objavljeno Julij 17, 2012 Opozori Objavljeno Julij 17, 2012 Whiskey, razen poti cenim tudi to, da si se imel na tisti peklenski vročini voljo tolikokrat ustavit, odpret kovček, vzet aparat ven in fotko naredit. Bi bilo pa seveda zelo škoda, če tega ne bi počel... Ker razgledi oz fotke so fenomenalni. Sigurno pa je bila prava odločitev, da si vzel le univerzalca 28-300 s seboj. Boš še filmček kje objavil?
basbas Objavljeno Julij 17, 2012 Opozori Objavljeno Julij 17, 2012 Whiskey, razen poti cenim tudi to, da si se imel na tisti peklenski vročini voljo tolikokrat ustavit, odpret kovček, vzet aparat ven in fotko naredit. Bi bilo pa seveda zelo škoda, če tega ne bi počel... Ker razgledi oz fotke so fenomenalni. Sigurno pa je bila prava odločitev, da si vzel le univerzalca 28-300 s seboj. Boš še filmček kje objavil? To pa res , meni se pri 45+ začne mal "jebat " za slike in afriko in evropo skupaj .....sam da pridem do mrzle vode in klime. Kašn filmčk bi pa lahko gor dal , no za nas k mamo mal nižje kriterije. BelaStrela in ataIBA 2
Whiskey Objavljeno Julij 19, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 (popravljeno) Ne vem če bo tale video delu kot je treba??? Drugače je gor popoldanski peščeni vihar v Zagori. [media=] Popravljeno Julij 19, 2012. Popravil Whiskey blu, basbas, Majesty in 6 others 9
Whiskey Objavljeno Julij 19, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 No, pa dejmo še enega. Lokacija je Cirque de Jaafar pri Mideltu. Gre se pa za kakih 20m dolg in več kot 45 stopinjski breg. Predzadnji problemček. Mogoče bosta kakšen komentar dodala Sohen ali Bostjany. http://youtu.be/KJbqKcdV6hU blu, BMWRIDER, basbas in 4 others 7
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se