Jump to content

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011


Whiskey

Recommended Posts

Sedmi dan bo najtežji, 280 km puščave in vročine. Samo da ne bo defektov. Prejšnji teden sta preminula dva portugalca na sipinah Erg Chebija. Samo kakih pol ure pešaka od hotela se jima je vkopal en Varadero. Vzrok je bil vročinski udar. V Zagori je vseskozi čez 40 st.

Link to comment
Share on other sites

Sedmi dan bo najtežji, 280 km puščave in vročine. Samo da ne bo defektov. Prejšnji teden sta preminula dva portugalca na sipinah Erg Chebija. Samo kakih pol ure pešaka od hotela se jima je vkopal en Varadero. Vzrok je bil vročinski udar. V Zagori je vseskozi čez 40 st.

40 st . v senci seveda. Če boste 7mi dan speljali po planu vam skuham divjačinski golaž v kotličku pa še pijačo zravn :yes: .

Pa da ne boste šli slučajno v Foum Zguid na pir. :beer1:

Link to comment
Share on other sites

Za vsak slučaj sem pripravil escape ruto po 180 km katera se pri Mrimini (ca. 50 km zahodno od Foum Zguida) priključi na asfaltiran Desert highway - N12. Pravzaprav bi tako prepeljali celo MS-8 po Chris Scott handbooku. Če bo vse kot mora biti, potem zvozimo še dodatnih 100 km po Draa in se direktno iz puščave s smeri juga pripeljemo v Tato. Ne peljemo se skozi Foum Zguid ampak po Oued Draa vseskozi tik ob meji z Alžirijo. Lac Iriki bomo obvozili po severni strani, da ne bomo zgubljali čas z vožnjo po mehkem pesku.

Mnjami, za golaž se tudi drugače priporočam :OK:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Trenutno v Zagori. Zaradi hude vročine in peščenega viharja je pišlo po preplezanem masivu Siroue dob spremembe poti. Iz Alnifa smo krenili proti zahodu namesto proti M' Harecu. Tako bosta odpadli trasi po dolini Draa. Basbas jutri odpeljemo proti Foum Zgouidu :-)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Srečno!

Sem pogledal fotke od prej... Komaj čakam da se vrnem v puščavo.... Noro super

Link to comment
Share on other sites

Se mi je zdel ,da bo vroče ko :devil: še v začetku maja je bilo kar precej. Draa je v najbolj vročem območju v Afriki..

Naboljš ,da greste v Zguid " inšallah " na pir pol pa nazaj na Veliki Atlas.

post-22411-0-23607400-1340535057_thumb.jpg podatki so za junij 1988

Edited by basbas
Link to comment
Share on other sites

Inšalah, seveda. Prevozili MS7 - 120km desert off-roada pri 46 stopinjah plusa. Še vedno popoldne močno piha pa je fotografiranje praktično onemogočeno. V Zagori sem posnel kako pridno vleče. Jutri smer Anti Atlas - Id Aissa, Amtoudi. V Marakešu naj bi deževalo še 3 dni. Bomo vidl kaj bo. Tajinčki so eden boljši od drugega. Pa maročani mal bolj na gosto ponudijo hladen per kot je zgledalo še lani. Inšalah :-)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

V Chefu na percku :-) Zvozil 75% predvidenega off-roada. Spremljevalni program sledi kasneje. Ce pa koga fasem v nedelo prot zvecer pr Vikiju al pa kasnej na Omv v Postojni pa v zivo.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

:OK:

Bravo, zdej pa regenerirat teleščke na trajektu do Genove!

Link to comment
Share on other sites

Končno se pridrajsal pr ke dam. Sem v soboto v Sežani zavil še malo na morje sprat prašino iz grla. Koliko je skupaj prevoženih km ne vem, ker tokrat nisem vodil dnevnika potovanja. Dobim pa kmalu kompleten track log. Skratka bogatejši za nekaj novih izkušenj, tudi takih o katerih je tu že tekla debata.

Je težko verjeti, da se včasih pozna tudi 0,5 st. višja temperatura. Ko potegne sunek razbeljenega piša, le ta naraste tudi čez 50 stopinj. Kot v ventilatorski pečici.

617c0086.jpg

Link to comment
Share on other sites

konc aprila so bile temperature vrhunske...tko da svaka čast da se furate v tem peklu

Link to comment
Share on other sites

Verjamem Sanda7. Bil sem tam že lani oktobra (v nadaljevanju še v Zahodni Sahari in Mavretaniji), ko so ravno tako bile idealne temperature. Problem je bil samo v tem, ker so bili vsi visokogorski prelazi zametani s snegom ali mokri kjer je bila rdečkasta zemlja spolzka kot vrag. Edino na kar nisem računal pri planiranju etap je bila malenkost, da se lahko zgodi vročinski udar pospremljen z večdnevnim peščenim viharjem. Smatral sem, da se bi dalo voziti po puščavi tudi pri 44 ali 45 stopinjah. No, to ni bila edina napaka na katero nisem računal. Suma sumarum je zneslo po Atlasu, po puščavi žal ne z izjemo 120km etape.

Ko prejmem track log bom objavil fotke ločene po zanimivih etapah.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sam ,da se je dobr končal. So pa izkušnje za naprej in za vse ostale ,ki bodo še šli dol .Mene je skurlo tudi meseca septembra v Tuniziji

50- plus. Jaz od maja do oktobra samo še .....

Link to comment
Share on other sites

ja ni se za hecat v taki vročini...tako da jaz planiram tunizijo od božiča čez nov let:)da malo raztegnemo sezono

Link to comment
Share on other sites

ja ni se za hecat v taki vročini...tako da jaz planiram tunizijo od božiča čez nov let:)da malo raztegnemo sezono

takrat pa znajo popestrit poplave. Kar naenkrat prileti kot plaz po ravnini mešanica blata in vode . Ja dol res ni nikol dolgčas...hehe

Link to comment
Share on other sites

Kateri Adventure se je torej boljše obnesel v kombinaciji teren/urejeno cestišče? Nemški ali Avstrijski?

Lepe slike BTW! Navijam za nove...

Edited by Majesty
Link to comment
Share on other sites

Kateri Adventure se je torej boljše obnesel v kombinaciji teren/urejeno cestišče? Nemški ali Avstrijski?

Mogoče bo zvenelo pristransko. Mojega, bavarskega, ne bi zamenjal za avstrijskega niti v sanjah. Mazanje verige, odpadajoči deli, zategovanje odšraufanih vijakov, neprimereno prestavno razmerje za zahtevnejši off-road, da ne govorim o kvaliteti "dodatne" opreme katera od/razpada kar tako. Poleg tega je še velik minus velika poraba bencina, majhen tank, poraba olja, ... S prjatlom na običajnem GS-ju vs. KTM nisva imela nikakršnih težav.

Je pa za razmere, še posebej v pesku ali tehnično zahtevnih pistah, bolje jahati manjši, lažji in bolj okreten motor.

Link to comment
Share on other sites

Daj malo bolj konkretno govori.

Kaj je odpadalo, v kakih razmerah, kaj se je zgodilo.

Govoriš, kot da ste enega v refuzi nazaj pripeljali.

Link to comment
Share on other sites

Če bi bil v rinfuzi, bi napisal, da je bil pritransportiran v gajbicah :-) Problemi so bili z nosilci kufrov, kovčki. Eden je razpadal kar tako in se je popravljal v Zagori. Ta drugega je odpihnilo pri preskoku kupa šodra. Opazil sem manjkajoče šraufe na oklepu in vetrobranu. Nekje sem videl tudi odlomljen vijak. Kot, da bi vozil kakšen kitajski polizdelek :-)

Link to comment
Share on other sites

S prjatlom na običajnem GS-ju vs. KTM nisva imela nikakršnih težav.

Sem kolebal med GS in LC8 pa sem se na koncu odločil za avstrijca.....probal sem oba moram reči da v vožnji ni primerjave. Kot bi primerjal želvo in zajca...... OK za avtocestna potovanja je KTM proti GS-u kot mučilna naprava samo kolikor sem jaz videl je pa na terenu GS za par korakov zadaj zato me tvoje pisanje čudi.

Glede na videne slike a so se kje na terenu pojavile situacije ko je pomaranča odpeljala, GS pa je s svojimi kilami potreboval pomoč? Ker jaz priznam da bi ga res težko spravil povsod kamor spleza avstrijec.

Če si z svojo kravico lahko držal isti tempo kot KTM potem kapo dol......samo da ni bil tisti z pomarančo kakšen penzionist :)

Link to comment
Share on other sites

Whiskey, izjemno lepo si napisal. Mene je že tokrat v Alpah prijelo, da bi kafe rejserčka pustili doma in Adventure-ju razmigali noge tam, kamor paše. Zdaj, ko berem tole, se zdi vse tako luštno... me pa gloda pri srcu, da je zadeva kar zahtevna. Kaj meniš o zgodbi 2 na GSA in enostavnejša pot po Maroku? Manj resnega offroada, manj visokogorja itd. ...?

Link to comment
Share on other sites

Dobrodošli nazaj,fantje in vaši konjiči!! Upam,da vsi živi in zdravi!! Zdej pa tri tedne v tekst in slike ,pa tu gor naflikat!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!