Jump to content

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011


Whiskey

Recommended Posts

  • 2 months later...

Ja tud jaz sem ves slinast........ :OK: :OK: :OK: :OK: lepe slike...skratka :OK:

Link to comment
Share on other sites

Med tankanjem goriva na zadnji bencinski pumpi v Maroku spoznam Jussufa, vodjo policijske izmene na mejnem prehodu. Zatrdil mi je, da je do meje okoli 40 km. Seveda on to dobro ve, ker se vsak dan vozi po tej cesti v službo. Po Garminu bi jih moralo ostati še kakih 90. Mejni prehod med državama je odprt samo od 09:00 do 17:00 uri. Odhod stempiram na ta kratko razdalijo. Ko prevozim 45, 50 km mi je jasno, da cepec tudi slučajno ne ve koliko je do meje. Pa se vozi tu vsak dan! No, 83 km se je na koncu nabralo. Pred mejo je že dolga kolona. Mimo avtov in kamionov se prebijem do same rampe na vhodu. španski švercerji jeep-ov so me postrani gledali, rekel nobene ni nihče. Kasneje smo se skupaj peljali do Nouakchotta. Kot sem predhodno napisal, proceduri sta trajali 3 ure. Na maroški strani No man's landa je gruča menjalcev denarja v mavretanske Ugije. Jih bypasiram. Kasneje sem menjal 50 € pri mavretanskemu posredniku na njihovi vstopni točki. Vožnja do Nouakchotta je bila brez posebnosti. Termometer je kazal 40.5 st. Zaradi vlažnega piša iz Atlantika vročina ni bila moteča. Ob 17 uri smo bili že v aubergeju Menata, glavnem zbirališču overlanderjev. Naslednji dan sem zrana krenil na vzhod proti 450 km odaljenem Atarju v Saharo. Vožnja zjutraj je bila za silo osvežujoča, kmalu pa je suhih 40 st. naredilo svoje. Na vsaki kontrolni točki je bilo potrebno narediti nekaj dolgih požirkov iz flaše. Če bi imel camel bag, bi lahko srkal kar med vožnjo. Sredi dneva sem prispel na cilj. Nisem se niti vsedel v obcestni bife, že je prišel Baba moj vodič. Debata je stekla in požlampal sem vsaj 8 ledenomrzlih kol. Naredila sva plan za naprej in se zmenila, da bo zrihtal ponoči Dinner in the desert.

šele v Mavretaniji se začne prava Afrika. Tipične kolibe za predel Sahel - saharska Afrika

617c9699.jpg

Ostanki kamele ob cesti. Ker so naglušne in slabo vidijo, odreagirajo panično kot kure, ko se jim približaš. Je potrebno pazit, da ne končaš s kamelo v obcestnem jatku. Ob in na cesti predstavljajo nevarnost še osli, koze in galebi

617c9700.jpg

Kmalu v Atarju

617c9704.jpg

Vasice značilne za Sahel vse od tu do Malija, Nigra, Čada in Somalije

617c9705.jpg

Domorodcem nič ne uide. Med slikanjem me je opazila mularija in že so letel žicat. Bil sem hitrejši

617c9710.jpg

Bilzu Atarja se začnejo taki hribi ...

617c9713.jpg

... vse od kamnite do peščene puščave

617c9716.jpg

Večerja pod zvezdami. V moški družbi seveda z Janezom šetačem in Bud-om v roki. Kamelji zrezki, pomfri in pečena zelenjava je bila na meniju

617c9719.jpg

Glavna ulica skozi Atar ...

617c9728.jpg

... vsi zamotani v servete in bubu-je

617c9728.jpg

Vozni park obvladujejo Toyote in Mercedesi 190-D ne glede na letnik

617c9735.jpg

še detalj z glavnega trga

617c9744.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ena slika se mi je podvojila. Admin, ne vem zakaj Edit ne dela dlje ???

Ta druga slika bi morala biti tale

617c9731.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Sem tale sklop razdelil na dva dela, ker je slik veliko.

Iz Saganna nazaj na Amogjar

618c0437.jpg

Še zadnji pozdrav Sagannu. Sam kanjon se dobro vidi na strani 4 te teme se mi zdi

618c0449.jpg

Zahteven spust se nadaljuje

618c0456.jpg

Ja, 5x na dan si je treba vzet čas za Alaha

618c0481.jpg

Proti Auzugiju

618c0488.jpg

Vsi otroci Guidovega vrtnarja so bili na kupu. Ko so dobili svoje slike, je bilo veselje večje kot, če bi prinesel vsakemu ta velko Milko

618c0493.jpg

Sledijo Še trije portreti

618c0497.jpg

618c0498.jpg

618c0502.jpg

Končno nazaj pod tuŠem. Dela itak ne. Sem moral flaŠe najprej z vodo nafilat, pol pa gravitacija ...

618c0506.jpg

Sekret ni bil nič boljŠi. S ta rmeno kanto sem pospravil izdelek za sabo

618c0507.jpg

Link to comment
Share on other sites

Potem ko smo obdelali zanimivosti vzhodno od Atarja, smo šli proti severu v smeri Alžirije. Cilj prvega dne je bil Zouerat kjer je eden največjih rudnikov železove rude. Kot sem kasneje ugotovil, ogled ni bil mogoč. Morali bi se nekaj dni prej najaviti pri odgovornih za ogled. Na koncu je bil še najbolj zadovoljen Baba, ker je lahko ob 01 zjutraj na vhodnih vratih aubergeja brusil od poznanca hči. Naslednji dan je bil na pol neuporaben :-) Kot sem kasneje zvedel od angležev leži približno 50 km zahodno od vasice Fderick odlično ohranjen Južnoafriški avion kateri je moral sredi 90-ih let zasilno pristati v puščavi na teritoriju Zahodne Sahare.

Trasa

618c0508google.jpg

V Atarju je še vedno prisotna francoska vojska. Njihova navzočnost ohranja mir v državi pred AQIM (Al Kaido v Magrebu) katera v sosednjem Maliju strelja in ugrablja vse živo. Po zadnjih informacijah so s pomočjo Gadafijeve pobegle vojske zasedli že skoraj pol Malija in kontrolirajo tudi območje Timboktouja

618c0511.jpg

Pogled v smeri Alžirije

618c0514.jpg

Baba demonstrira, da je tudi ta mlaka pitna. Samo ne za nas "garcon-e"

618c0527.jpg

"Glavna cesta" towards North

618c0546.jpg

Bližnja železnica omogoča preživetje v puščavi. Vlak s cisternami vode

618c0560.jpg

Auberge Wadane od zunaj ne zgleda tako slabo

618c0571.jpg

Znotraj pa leglo ščurkov in ostalih domačih živali

618c0564.jpg

Rezidenca kjer sta spala Baba in Chekna

618c0575.jpg

Peugeot - izvedba off-road

618c0572.jpg

še dve sliki Pelikan-16 v puščavi. Prve je avtor: florence of arabia, kateri je tam solo slalomiral med minskimi polji decembra lani

airplane.jpg

phoenix.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!