BMWRIDER Objavljeno Marec 12, 2012 Opozori Objavljeno Marec 12, 2012 ENKRATNO!!! ŽE FOTKE JE UŽITEK GLEDAT!!! ŠE NALOŽ,ČE MAŠ ŠE KEJ....
srogac Objavljeno Marec 12, 2012 Opozori Objavljeno Marec 12, 2012 Dolgo smo čakali, ma se je splačalo.
Majesty Objavljeno Marec 13, 2012 Opozori Objavljeno Marec 13, 2012 Fotke so res za dol padet :hooray: Kar s takšnim fotoaparartom slikaš je še lepše kot v resnici
Whiskey Objavljeno Marec 13, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 13, 2012 Brez skrbi, se nadaljuje :-) Smo komaj na polovici. Prenočevanje na vrhu sipine se je iskazalo kot velika neumnost. Ponoči je potegnil zahodnik. Tako sem bil nekaj ur na udaru peska. V spalko se nikakor nisem uspel skriti tako, da ga ne bi kaj prišlo še notri. Na koncu je bil pesek povsod, dobesedno. Med zobmi je škripalo. Ker je slan, me je sredi noči zaželajo. Sem iz hladilne torbe potegnil kolo, vendar ni kaj prida pomagalo. Ko sem odprl usta za požirek, sem zraven pogoltnil tudi nekaj peska. Cela jeba. Zjutraj se je šele umirilo. Po fruštku smo se ležerno odpeljali kar povčez čez puščavo do Atarja. Vmes smo srečali še švercerje z bencinom. V Atarju sem srečal osem špancev na lahkih motocrossih. Eden je imel hude težave z zadnjo zračnico. Zaradi deformiranega zaščitnega traku, je flikal vsakih nekaj km. Ker ni nikjer mogel najti novega šlauha, sem mu šenkal svojega prvega 19 colskega. Hvaležnosti ni bilo kraja. Rekel sem mu, da je nepisano pravilo, da si pomagamo kakor le moremo. Sploh pa tam sredi ničesar. Verjamem, da bi tudi oni meni priskočili na pomoč, če bi jo rabil. Potem je sledila še standardna procedura za adijo z mojimi gostitelji Babo, Moktarjem, Dahijem, Chekno, polnjenje goriva in pakiranje. Z bencinom je že kazalo kritično. Pri več kot 10 pumpah ga ni bilo za dobiti. šele francoski vojaški pilot na Atv-ju me je pospremil tja ker ga imajo. In to je bilo 20m od mojega aubergeja :-) Naslednji dan sem na vsezgodaj krenil nazaj proti Nouakchottu. Tik pred pumpo, že v mestu, je začel crkavati motor. Hvala bogu se je stanje umirilo. Popoldne sem imel čas v Menati oprati prešvicane cote, zamenjati zračni filter in se malo odpočiti. V Nouakchottu sem ostal dve noči. Naslednji dan sem z Babinim prijateljem pohajkoval po mestu. šel sem v nacionalni muzej, port du peche, marche central, ... Zvečer pa v maroško restavracijo na odličen tajin katero vodita maročanka in njen mož alžirec. Odlična hrana, mrzlo pivo, stregle so žirafice ... kaj češ lepšga. Trasa povratka v Atar To kar manjka okoli avta me je razveseljevalo celo noč Z jutranjimi žarki obsijani Ben Amira še enkrat pogled proti Choumu Že nazaj v Atarju. Tipične saharske "restavracije" nimajo miz, stolov, šanka, ... niti jedilnih listov :-) Leže/sede uživaš v prehranjevanju. Hrano in pribor si prineseš sam, tam ti samo skuhajo in to na oglju. Na poti nazaj proti Nouakchottu - becinska pumpa V Menati. Najcenejše je spanje na odprti terasi. Sam sem spal v sobi s klimo in skupnim tušem. Open WiFi ... DELA. Promet po afriško. Po levi, desni, pločniku, skratka kjerkoli sam, da se rine naprej Eno sem uspel naredit v muzeju. V prvem štuku so precej bolj zanimivi eksponati še iz časov karavan Port du peche obvladujejo senegalci Tipične živobarve piroge še ena z obrobja marche central. Gužva je nepopisna BMWRIDER, Keiko, aders in 1 other 4
Whiskey Objavljeno Marec 13, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 13, 2012 V jutranjem hladu sem se odpravil nazaj na sever proti Maroku. Že po 100 km sem zopet srečal španske matadorje. Spali so nekje za cesto. Nameravali so po obali peljati se vse do Nouadhibouja. Kasneje so mi po mailu sporočili, da je kmalu enemu od njih dobesedno razpadel KTM. Našli so kamion, za prevoz. Kmalu je imel še drugi član težave, tako da so naložili še njega. Očitno so imeli vsi že vsega dovolj, ker so se potem odločili in naložili vse motorje z vozniki vred na keson. Odpeljal jih je vse do Dakhle. Kmalu potem ko smo se razšli, sem naletel na pravi peščeni vihar. Spremljal me je 300 km skoraj do same meje. Prehod nazaj je potekal ekspresno hitro. Porabil sem samo 2 uri. Zvečer sem bil že v Barbasu in med čiščenjem zračnega filtra je padel klepet z indijcem v družbi punce iz belgije. Vsa prestrašena sta požirala informacije kako naprej čez mejo in po Mavretaniji. Namenjena sta bila v Mali. Za naslednji dan sem si zadal nalogo, da grem v Dakhlo na kafe in jo potegnem spet čimbolj na sever vse do Laayouna. Tako sem dobil še drugi izgubljeni dan nazaj. Prenočil sem spet v hotelu kjer so nastanjene enote UN. Ob koli sva se zadebatirala z bangladeškim majorjem, poveljnikom ene izmed UN enot.Tudi tukaj WiFi dela. Spali so za temi kolibami Evo njih Nikogaršnja zemlja med Mavretanijo in maroško Zahodno Saharo. V ozadju maroški mejni prehod Zjutraj pred motelom Barbas Prah je povsod. Tudi na cesti, čeprav se ti to na prvi pogled ne zdi V daljavi se že vidi polotok Dakhla Odsev otočka v plitvinah Dakhle Mestna vrata Evropejci hodijo tja kajtat Eden izmed mnogih ladijskih ostankov ob atlantiku Zvečer pri sipinah tik pred Laayounom zzigon, nejcgs, Keiko in 4 others 7
Whiskey Objavljeno Marec 13, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 13, 2012 Gremo še na zadnji del sestavljen iz treh sklopov. Naslednji cilj po Laayounu je bil Sidi Ifni, ter obisk plaže Legzira. Ta dan se mi je prigodila štorija, katero sem iskal že dolgo časa. Po navadi grem na pumpo, ko je v rezervoarju samo še nekaj kapljic benza. Zjutraj je kompjuter kazal rezervo še za 30 km. Rezervno kantico sem že prej izpraznil, saj tukaj pumpe so za vsakim voglom. Pridem na izhod iz mesta do žandarja in mimo nobl pumpe. Vprašam mojstra kje je naslednja. Čez 10 km. Res? Tako je! Peljem dalje pumpe ni 10, 20 km. Ufff, tile maročani nimajo občutka za razdalijo. Se ustavim na sred ceste in počakam prvo vozilo katero bo prišlo nasproti. Francoza v Trafiki povesta, da je definitivno pumpa v naslednji vasi ca. 10 km naprej. Grem dalje, vedoč da povratka nazaj ne bo. In res, čez 10 km vas in pumpa. Jupi. Jebela, sam pumpa je v raspadajočem stanju, že več let je ne uporablja nihče več. Kaj zdej, ko cagr kaže še 6 km. Grem v vas in vprašam mulce, če bi kdo prodal kak liter benza, al če me kdo zapelje do najbližje pumpe. Napotijo me do žandarjev v vasi. Po uvodnem smehu mi šenkajo 5 l in počastijo z maroškim wiskijem - metinim čajem. Po eni uri se poslovim in v pričakovanju, da bom tankal v Tahu (administrativna meja med Marokom in Zahodno Saharo) grem naprej. še prej sem moral obljubiti, da se spet ustavim pri njih, če bom šel še v smeri Mavretanije. Notranji glas me kljuva, da naj šparam s porabo. še prav je imel. V 25 km oddaljenem Tahu imajo samo Diesel. Bo treba naprej do Tarfaye. Končno po 70 km ga nafilam vse do roba. Po odličnem kofetu v istem baru v Gulmimu zavijem proti obali Sidi Ifnija. Sem pozen in zamudim še dobo svetlobo za slikanje naravnih mostov ob atlantiku. Bom pa jutri. Na dvorišču žandarmerije Tah, meja med Zahodno Saharo in Marokom Čedalje več je civilizacije Previdnost ni odveč. Če nabašeš ponoči na tak ovinek, si na tleh Obala je večinoma zelo strma, vendar ponekod je sipinam uspel preboj vse do morja Izhod iz Tan Tana, enega lepših maroških mest Pokrajina se spet začne gubat. Se vidi, da se bližamo spet Atlasu Sončni zahod na Legziri Ostalo mi je samo, da sem zavil še v restavracijo na izvrstnega kovača Zjutraj sem ponovil vajo in obiskal še enkrat plažo Da sem v precej neugodnih svetlobnih pogojih slikal tale most V Agadirju sem se sončil v pub-u po evropskih cenah BMWRIDER, malakai, Kras in 5 others 8
Popularna objava Whiskey Objavljeno Marec 13, 2012 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 13, 2012 Ko sem zjutraj štartal iz Ifnija sem po Agadirju zavil v notranjost. Seveda čez prelaz Test vse do Asnija. Potem pa dol z glavne ceste še nekaj km do Imlila na vsamem vznožju najvišjega vrha severne Afrike 4.167 m visokega Jebel Toubkala. V Imlil sem prišel v mraku, tako da s slikanjem ni bilo nič. Noč je bila ledeno mrzla. Bil sem edini gost hotela in v neogrevani sobi na 2.000 metrih pokrit s tremi dekami drgetal pol noči. Tud pod tuš mi ni pasalo. Naslednji dan je bila šajba. Lastnik hotela in gorski vodič mi je pokazal kam naj se zapeljem, da bom imel najlepši razgled na Toubkal. Bilo je vredno truda rinit z obteženim bajkom po kozji stezi kakih 150 nad samo vas. Od tam sem se zapeljlal dve dolini bolj vzhodno, da sem se potem zapeljal še na 2.800 m visoki prelaz in smučišče Oukaimeden. Potem sem imel ne preveč km do Marakesha kjer sem se sparkiral že zgodaj popoldne. Po dolgem času zopet kasba - v Taroudantu Na vznožju Testa. Panorama z njega je na strani 4 Na oni strani je več kot 130 km samih ovinkov Jebel Toubkal Pogled na Imlil. Čez ta prelazek vzhodno greva off-road junija z Menihom Trdnjava pri Moulay Brahimu Plato na Oukaimednu še enkrat proti Toubkalu Fenomenalni razgled v smeri Marakesha Že na Djemi el Fna Na trgu sem nehote zajel še restavracijo od kjer sem naredil tudi nekaj nočnih fotk Djemaa el Fna zvečer. Žurka je do jutranjih ur Keiko, nejcgs, RobiRoberto in 8 others 11
Popularna objava Whiskey Objavljeno Marec 13, 2012 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 13, 2012 Po Marakeshu sem imel že počasi vsega polno kanto. Naslednji dan sem skočil do slapov Ouzoud. Spal sem spet v Ouardighi v Oued Zemu. Bili so me veseli, ker sem se oglasil še na poti nazaj grede. Dan potem je bilo zelo slabo vreme. Vseskozi na meji dežja. Slikal nisem praktično nič. Spal sem na robu medine v Fesu. Soba s pogledom na ulico mi je parala s hrupom živce vso noč. Tudi protihrupni čepi niso pomagali. Dan potem je bla bolj znosna napoved. Prekrižaril sem kompletni Rif. Precej zoprni so preprodajalci hašiša, katere se ne da otresti nikjer, ker so čisto po vseh parkingih in razglednih točkah. Najbolj obupna cesta (blaten kolovoz) je bila skozi Bab Beret. Komaj sem čakal, da se zvalim v sobo za 78 €/noč (BB) v Dream's hotelu v Tetouanu. Tu sem spal že prvo noč Maroka. Zadnji dan je lilo kot za stavo. Preostalo mi je samo še 70 km mimo Findq-a, Ceute do Tangier Meda. Vkrcanje na GNV je trajalo celo večnost. Med kontrolo šleperskih prikolic so izvlekli 3 prebežnike. Maroški policaj jih je neusmiljo sklofutal. Dva in pol dni vožnje nazaj se je vlekel na relaciji bife in spalnica. Jutranji prihod v Genovo ni obetal temperatur okoli ničle z gosto meglo vse do Brescie. V Sežani je bilo spet prijetnih 13, doma v Ljubljani pa samo nekaj stopinj nad ničlo. Eto, ende. Če koga še kaj zanima le na plan z besedo. Ouzoud iz vrha Z distance maroške turistke Razglednica s strani Pogled iz luksuznega hotela na medino Fesa V medini V bližnji restavraciji sem zmazal znamenitega goloba Spet v hribih. Rif nekje blizu Ketame Na obali pri Tetouanu Razgled na Gibraltar S trajekta zahod sonca BMWRIDER, gorazd, boych in 10 others 13
gorazd Objavljeno Marec 14, 2012 Opozori Objavljeno Marec 14, 2012 Super opis in še boljše fotke. Z veseljem sem prebral in pogledal... G
BMWRIDER Objavljeno Marec 14, 2012 Opozori Objavljeno Marec 14, 2012 Sej si človek lohk sam želi,da tega potopisa neb blo nikoli konec..Res lepe fotografije in razgiban ter zanimiv tekst..Sem kar noter padla!! Mogoče pa enkrat bom... :) ..Nikol se ne ve... AleksG 1
ferek Objavljeno Marec 14, 2012 Opozori Objavljeno Marec 14, 2012 Bravo... zdaj se lahko vsak ki je tole prebral prepusti svojim sanjam... ...morda pa le eno vprašanje: ..."do kam bi šlo" oziroma kateri del tvoje poti bi bil povsem izvedljiv tudi s cestnimi motorji? ...torej brez "enduro vložkov", prilagajanja elektronike, terenskih gum in slabega bencina?
Whiskey Objavljeno Marec 14, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 14, 2012 Enduro odsekov ni bilo veliko. Zaradi slabega vremena sem moral spustiti vse tiste bolj atraktivne. Povsod pa najdeš asfaltirano cesto katera pelje naokrog. Kar se tiče Maroka in Zahodne Sahare ne rabiš posegov prenastavitve vžiga. Mavretanija je problematična. Žal mi je, da nisem sabo vzel oktanskega boosterja. Če bi se odločil, da greš po obali naprej do Dakarja po mojem nimaš kakšnih odvečnih skrbi. Vse prevoziš s Tourance ali pa cestnimi gumami. Paziti moraš samo tistih 7 km nikogaršnje zemlje. Bližje mavretanskem mejnem prehodu so eni trije kratki ampak sladki odseki. V glavnem pot si izbereš glede na to kaj te zanima. Če ti je važno samo da prideš v Dakar in nazaj, to lahko spelješ v 3 tednih. To odvozi večina. Mene je bolj vleklo tja kjer so lepi razgledi, divja narava, ... Pa ne da bi se izogibal turističnim trumam. Bolj tja kamor ne gre vsak. Po navadi imaš takrat tudi več od takega potovanja.
Whiskey Objavljeno Marec 14, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 14, 2012 Še tole, če bi slučajno koga zanimala ta hitra varianta s spremstvom na relaciji ob atlantiku do Guineje Bissao (mogoče samo do Dakarja), naj se mi javi. Portugalci imajo organizirano spremstvo, obenem pa na povratku naložijo motorje in jeep v zakupljen kontejner. Vozniki gredo z avionom nazaj. Vse skupaj mislim, da traja ene 14 dni. Koliko to stane pa nimam pojma. Lahko zrihtam kontakt.
Kmet2 Objavljeno Marec 14, 2012 Opozori Objavljeno Marec 14, 2012 Pozdravljen,zanima me kako je z gorivom,dobiš neosvinčenega ali je okrog tega kaj problemov? Drugače pa super,zelo lepo,si nam pocedil sline.... če ni skrivnost me zanima koliko si porabil za gorivo,spanje ,hrana,ali si imel kakeprobleme z motorjem,koliko si prevozil vse skupaj km,skratka statistika,logistika da bi si znali predstavljati eno tako potovanje še po drugi plati......saj veš marsikdo bi se lotil takih podvigov a največkrat se zatakne pri financah in dopustu.... če se ti bo dalo bi bil zelo hvaležen,da mi malo osvetliš še to stran potovanja.....ker nekoč,je moja želja prav nekaj takšnega....enkrat ko bom velik
Whiskey Objavljeno Marec 14, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 14, 2012 Na strani 4 sem opisal stroške, ... evo še link: http://www.motosvet.com/tabla/topic/36139-maroko-zahodna-sahara-mavretanija-2011/page__st__45 Neosvinčen bencin dobiš praktično po vsem Maroku vse do Guelmima. Bolj južno pa samo navadnega. Jest nisem imel problemov s kakim klenkanjem al pa kej podobnega. V Mavretaniji je samo navaden pa še to izredno slab. Tudi najti ga ni enostavno. Velik del finančnega stroška je bil v Mavretaniji. Bi rekel, da skoraj polovica. Precej je stalo rentanje in vse malenkosti povezane s tem. Maroko je načeloma poceni, še posebej, če sta v sobi dva. Kot si omenil, finance niti niso tak hud problem. Časovno mi je pot pobrala 33 dni.
Kmet2 Objavljeno Marec 14, 2012 Opozori Objavljeno Marec 14, 2012 Na strani 4 sem opisal stroške, ... evo še link: http://www.motosvet....11/page__st__45 Neosvinčen bencin dobiš praktično po vsem Maroku vse do Guelmima. Bolj južno pa samo navadnega. Jest nisem imel problemov s kakim klenkanjem al pa kej podobnega. V Mavretaniji je samo navaden pa še to izredno slab. Tudi najti ga ni enostavno. Velik del finančnega stroška je bil v Mavretaniji. Bi rekel, da skoraj polovica. Precej je stalo rentanje in vse malenkosti povezane s tem. Maroko je načeloma poceni, še posebej, če sta v sobi dva. Kot si omenil, finance niti niso tak hud problem. Časovno mi je pot pobrala 33 dni. Hvala za odgovor in prijaznost.....če je bil v Mavretaniji samo navaden,kako kaj z katalizatorjem,oziroma koliko si prevozil z navadnim gorivom saj osvinčen uničuje katalizator..?
Whiskey Objavljeno Marec 15, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 15, 2012 Bolj je problem lambda sonda, ampak zaenkrat na BMW še vse dela kot je treba. Kmet2 1
Tačka Objavljeno Marec 16, 2012 Opozori Objavljeno Marec 16, 2012 Super, super!! RES čudovite fotke! :notworthy: basbas in som 2
shawn Objavljeno Marec 22, 2012 Opozori Objavljeno Marec 22, 2012 Mene pa zanima kateri fotoaparat ti dela take ostre fotke oz. katere objektive uporabljaš? Fotke so seveda samo za pohvalo. Uživaj in LP
basbas Objavljeno Marec 22, 2012 Opozori Objavljeno Marec 22, 2012 2009-Suzuki Wee-Strom Kakšn suzuki maš to?
KeC Objavljeno Marec 22, 2012 Opozori Objavljeno Marec 22, 2012 (popravljeno) 2009-Suzuki Wee-Strom Kakšn suzuki maš to? V-Strom. Wee-Strom so ga poimenovali angleško govoreči uporabniki. Wee je malce arhaična beseda za majhno. Mali pa pač za to ker ni 1000 Popravljeno Marec 22, 2012. Popravil KeC basbas 1
Whiskey Objavljeno Marec 23, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 23, 2012 Shawn: sem že večkrat napisal, nazadnje v tem postu na strani 4. Večinoma uporabljam Canon 1 Ds Mk-III. Od vseh objektivov pa največkrat vzamem sabo EF 28-300 mm L IS USM (f 3,5-5,6) in pa EF 16-35 mm L II USM (f 2,8) objektiva. Slike so tokrat preostre, nekje celo nažagane, ker sem avtomatsko po zmanjšanju pikslov brez potrebe še dodatno malenkost ostril. Kot sem že napisal greva z Menihom sredi/konec junija za kake tri tedne še enkrat v Maroko poravnat račune z visokogorskimi prelazi. Tako, da bomo s fotozgodbo nadaljevali. Če pa uspeva sestavit še kakšen gledljiv film, ga boste deležni tudi vi. Fantocci, ataIBA, Kölm in 3 others 6
Popularna objava Whiskey Objavljeno Junij 13, 2012 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 13, 2012 V soboto zrana tokrat samo Maroko v troje - 3x Advenčerji od tega eden KTM. Cilj so hribi in piste relija Dakar. Poleg foto opreme bomo imeli sabo še 3 kamere od tega dve na čeladah. Upam, da nam rata kakšen gledljiv video. Trasa je zamišljena takole: Dan 1: v odvisnosti kdaj pristane trajekt v TangierMED ali Findeq ali Čauen. Dan 2: skozi Fes na severni rob Atlasa do Taze. Dan 3: ogrevanje s prvim prečenjem visokega Atlasa čez 2.300m visoki prelaz Zabel do Midelta. Dan 4: MH-1 čez Cirque de Jaffar in prelaza Ouano (2.900m) v kanjon Dadesa. Dan 5: MH-5 čez Jebel Sirwo do Alnifa in puščavsko ogrevanje do meje z Alžirijo - M' Harec. Dan 6: MS-6 ob Alžirski meji po "dolini" Draa do M' Hamida. Dan 7: MS-8 naprej po Draa vse do Tate. Dan 8. po Anti Atlasu tudi MA-1 do Amtoudija pogledat trdnjavi Id Aissa. Dan 9: MA-2 mimo Tafrouta vse do Taroudanta. Dan 10: čez prelaz Test do Imlila Dan 11: na Uokaimeden in če bo Alah pri volji še na 3.060m visoki Jebel Ouhatar. Popoldne bo špancir po Marakešu. Dan 12: čez prelaz Tichka mimo Ait Benhadoua čez 2.500m prelaza Melloul in Tleta obiskat Menihovo princesko v Aulouz. Dan 13: po MS-9 do Ouarzazata k Petru v Bikers Home na holandsko pivce. Dan 14: mimo Demnate zadnje prečenje visokega Atlasa do Katedrale pri Dar Ahansalu. Dan 15: zadnjih 100km off-roada po kanjonu do Anerguia in čez 2.500m nazaj na ravnico v Khenifro. Dan 16, 17: počasi nazaj do Tangier Med-a. ataIBA, gorazd, Kmet2 in 9 others 12
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se