Whiskey Objavljeno Junij 13, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Junij 13, 2012 Sedmi dan bo najtežji, 280 km puščave in vročine. Samo da ne bo defektov. Prejšnji teden sta preminula dva portugalca na sipinah Erg Chebija. Samo kakih pol ure pešaka od hotela se jima je vkopal en Varadero. Vzrok je bil vročinski udar. V Zagori je vseskozi čez 40 st.
basbas Objavljeno Junij 13, 2012 Opozori Objavljeno Junij 13, 2012 Sedmi dan bo najtežji, 280 km puščave in vročine. Samo da ne bo defektov. Prejšnji teden sta preminula dva portugalca na sipinah Erg Chebija. Samo kakih pol ure pešaka od hotela se jima je vkopal en Varadero. Vzrok je bil vročinski udar. V Zagori je vseskozi čez 40 st. 40 st . v senci seveda. Če boste 7mi dan speljali po planu vam skuham divjačinski golaž v kotličku pa še pijačo zravn :yes: . Pa da ne boste šli slučajno v Foum Zguid na pir. :beer1:
Whiskey Objavljeno Junij 13, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Junij 13, 2012 Za vsak slučaj sem pripravil escape ruto po 180 km katera se pri Mrimini (ca. 50 km zahodno od Foum Zguida) priključi na asfaltiran Desert highway - N12. Pravzaprav bi tako prepeljali celo MS-8 po Chris Scott handbooku. Če bo vse kot mora biti, potem zvozimo še dodatnih 100 km po Draa in se direktno iz puščave s smeri juga pripeljemo v Tato. Ne peljemo se skozi Foum Zguid ampak po Oued Draa vseskozi tik ob meji z Alžirijo. Lac Iriki bomo obvozili po severni strani, da ne bomo zgubljali čas z vožnjo po mehkem pesku. Mnjami, za golaž se tudi drugače priporočam aders in ataIBA 2
Whiskey Objavljeno Junij 23, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Junij 23, 2012 Trenutno v Zagori. Zaradi hude vročine in peščenega viharja je pišlo po preplezanem masivu Siroue dob spremembe poti. Iz Alnifa smo krenili proti zahodu namesto proti M' Harecu. Tako bosta odpadli trasi po dolini Draa. Basbas jutri odpeljemo proti Foum Zgouidu :-) basbas in sohen 2
pokec Objavljeno Junij 23, 2012 Opozori Objavljeno Junij 23, 2012 Srečno! Sem pogledal fotke od prej... Komaj čakam da se vrnem v puščavo.... Noro super
basbas Objavljeno Junij 24, 2012 Opozori Objavljeno Junij 24, 2012 (popravljeno) Se mi je zdel ,da bo vroče ko še v začetku maja je bilo kar precej. Draa je v najbolj vročem območju v Afriki.. Naboljš ,da greste v Zguid " inšallah " na pir pol pa nazaj na Veliki Atlas. podatki so za junij 1988 Popravljeno Junij 24, 2012. Popravil basbas som 1
Whiskey Objavljeno Junij 24, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Junij 24, 2012 Inšalah, seveda. Prevozili MS7 - 120km desert off-roada pri 46 stopinjah plusa. Še vedno popoldne močno piha pa je fotografiranje praktično onemogočeno. V Zagori sem posnel kako pridno vleče. Jutri smer Anti Atlas - Id Aissa, Amtoudi. V Marakešu naj bi deževalo še 3 dni. Bomo vidl kaj bo. Tajinčki so eden boljši od drugega. Pa maročani mal bolj na gosto ponudijo hladen per kot je zgledalo še lani. Inšalah :-) Sanda7 in sohen 2
Whiskey Objavljeno Julij 3, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 V Chefu na percku :-) Zvozil 75% predvidenega off-roada. Spremljevalni program sledi kasneje. Ce pa koga fasem v nedelo prot zvecer pr Vikiju al pa kasnej na Omv v Postojni pa v zivo. ataIBA in Sanda7 2
Ni3ous Objavljeno Julij 3, 2012 Opozori Objavljeno Julij 3, 2012 Bravo, zdej pa regenerirat teleščke na trajektu do Genove!
Whiskey Objavljeno Julij 9, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Julij 9, 2012 Končno se pridrajsal pr ke dam. Sem v soboto v Sežani zavil še malo na morje sprat prašino iz grla. Koliko je skupaj prevoženih km ne vem, ker tokrat nisem vodil dnevnika potovanja. Dobim pa kmalu kompleten track log. Skratka bogatejši za nekaj novih izkušenj, tudi takih o katerih je tu že tekla debata. Je težko verjeti, da se včasih pozna tudi 0,5 st. višja temperatura. Ko potegne sunek razbeljenega piša, le ta naraste tudi čez 50 stopinj. Kot v ventilatorski pečici. Keiko, nejcgs, ataIBA in 4 others 7
Sanda7 Objavljeno Julij 9, 2012 Opozori Objavljeno Julij 9, 2012 konc aprila so bile temperature vrhunske...tko da svaka čast da se furate v tem peklu
Whiskey Objavljeno Julij 9, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Julij 9, 2012 Verjamem Sanda7. Bil sem tam že lani oktobra (v nadaljevanju še v Zahodni Sahari in Mavretaniji), ko so ravno tako bile idealne temperature. Problem je bil samo v tem, ker so bili vsi visokogorski prelazi zametani s snegom ali mokri kjer je bila rdečkasta zemlja spolzka kot vrag. Edino na kar nisem računal pri planiranju etap je bila malenkost, da se lahko zgodi vročinski udar pospremljen z večdnevnim peščenim viharjem. Smatral sem, da se bi dalo voziti po puščavi tudi pri 44 ali 45 stopinjah. No, to ni bila edina napaka na katero nisem računal. Suma sumarum je zneslo po Atlasu, po puščavi žal ne z izjemo 120km etape. Ko prejmem track log bom objavil fotke ločene po zanimivih etapah. RobiRoberto 1
basbas Objavljeno Julij 9, 2012 Opozori Objavljeno Julij 9, 2012 Sam ,da se je dobr končal. So pa izkušnje za naprej in za vse ostale ,ki bodo še šli dol .Mene je skurlo tudi meseca septembra v Tuniziji 50- plus. Jaz od maja do oktobra samo še .....
Sanda7 Objavljeno Julij 9, 2012 Opozori Objavljeno Julij 9, 2012 ja ni se za hecat v taki vročini...tako da jaz planiram tunizijo od božiča čez nov let:)da malo raztegnemo sezono
basbas Objavljeno Julij 9, 2012 Opozori Objavljeno Julij 9, 2012 ja ni se za hecat v taki vročini...tako da jaz planiram tunizijo od božiča čez nov let:)da malo raztegnemo sezono takrat pa znajo popestrit poplave. Kar naenkrat prileti kot plaz po ravnini mešanica blata in vode . Ja dol res ni nikol dolgčas...hehe Sanda7 1
Whiskey Objavljeno Julij 12, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 Nekaj fotk s posameznih etap. S Taze v Mali Atlas preko prelaza Zabel 2.200m proti Mideltu Že v Visokem Atlasu. Po pasjem vsponu na 2.100m prelaz pri Cirque de Jaafar. Sledi zelo zahteven krajši spust in 2,5 urno tehnično obvladovanje 500m odseka piste MH-1 Prvi od petih problemov Jaafarja Pripeljati se na 2.921m Ouano je bil letos mala malca Naslednji dan smo se spopadali na pisti MH-10 s prečenjem masiva Sirwe in kasnejšim prihodom v puščavo Po lažji, 120 km varianti, pri 46 stopinjah in ostanki peščenega neurja v zraku prečenje puščave po pisti MS-7 Čez dva dni je še bolj žgalo od Tafrouta do Taroudanta Iz Marakesha smo se preko prelaza Tichka in stranske doline Ounila prestavili v Ouarzazate aders, Keiko, Kmet2 in 6 others 9
Majesty Objavljeno Julij 12, 2012 Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 (popravljeno) Kateri Adventure se je torej boljše obnesel v kombinaciji teren/urejeno cestišče? Nemški ali Avstrijski? Lepe slike BTW! Navijam za nove... Popravljeno Julij 12, 2012. Popravil Majesty
Popularna objava Whiskey Objavljeno Julij 12, 2012 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 Vasica Tachokchte na sredini vspona po pisti MH-7 na 2.514m visoki prelaz Melloul v masivu Siroua Kmalu po prelazu Melloul sledi še malce višji prelaz Tleta kamor zaradi na dveh mestih "odnešene" piste nismo prišli. Tudi stanje piste se je iz metra v meter slabšalo Sledil je bolj prijazen dan preko dveh asfaltiranih prelazov v smeri Demnate in naprej v smeri vzhoda po pisti do vasice Agouti Berberska vas še pred vrhom prvega prelaza Fedrhate - 2.180m Po zadnjem, tretjem 2.164m visokemu prelazu dneva, Oubadou, je v primeru dežja spust po pisti nemogoč. Rdeča zemlja postane prava žajfnca. Za transpot z osli in mulami to ne velja Iz Agoutija gremo najprej po makadamu in dolini Bou Goumez na 2.650m prelaz Ilissi in se spustimo v Zaouiat - Ahansal Klancev se ni konec. Po pisti se še enkrat dvignemo čez 2.000m in na spustu prispemo do Cathedral Rock-a Sledij samo še ležerna vožnja po asfaltu. Pridnih rok ne manjka Banjo, vencel, RobiRoberto in 7 others 10
Whiskey Objavljeno Julij 12, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 Kateri Adventure se je torej boljše obnesel v kombinaciji teren/urejeno cestišče? Nemški ali Avstrijski? Mogoče bo zvenelo pristransko. Mojega, bavarskega, ne bi zamenjal za avstrijskega niti v sanjah. Mazanje verige, odpadajoči deli, zategovanje odšraufanih vijakov, neprimereno prestavno razmerje za zahtevnejši off-road, da ne govorim o kvaliteti "dodatne" opreme katera od/razpada kar tako. Poleg tega je še velik minus velika poraba bencina, majhen tank, poraba olja, ... S prjatlom na običajnem GS-ju vs. KTM nisva imela nikakršnih težav. Je pa za razmere, še posebej v pesku ali tehnično zahtevnih pistah, bolje jahati manjši, lažji in bolj okreten motor. Kmet2, Majesty, solorider in 2 others 5
Ni3ous Objavljeno Julij 12, 2012 Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 Daj malo bolj konkretno govori. Kaj je odpadalo, v kakih razmerah, kaj se je zgodilo. Govoriš, kot da ste enega v refuzi nazaj pripeljali. BMWRIDER 1
Whiskey Objavljeno Julij 12, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 Če bi bil v rinfuzi, bi napisal, da je bil pritransportiran v gajbicah :-) Problemi so bili z nosilci kufrov, kovčki. Eden je razpadal kar tako in se je popravljal v Zagori. Ta drugega je odpihnilo pri preskoku kupa šodra. Opazil sem manjkajoče šraufe na oklepu in vetrobranu. Nekje sem videl tudi odlomljen vijak. Kot, da bi vozil kakšen kitajski polizdelek :-)
Leteči Objavljeno Julij 12, 2012 Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 S prjatlom na običajnem GS-ju vs. KTM nisva imela nikakršnih težav. Sem kolebal med GS in LC8 pa sem se na koncu odločil za avstrijca.....probal sem oba moram reči da v vožnji ni primerjave. Kot bi primerjal želvo in zajca...... OK za avtocestna potovanja je KTM proti GS-u kot mučilna naprava samo kolikor sem jaz videl je pa na terenu GS za par korakov zadaj zato me tvoje pisanje čudi. Glede na videne slike a so se kje na terenu pojavile situacije ko je pomaranča odpeljala, GS pa je s svojimi kilami potreboval pomoč? Ker jaz priznam da bi ga res težko spravil povsod kamor spleza avstrijec. Če si z svojo kravico lahko držal isti tempo kot KTM potem kapo dol......samo da ni bil tisti z pomarančo kakšen penzionist
BelaStrela Objavljeno Julij 12, 2012 Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 Whiskey, izjemno lepo si napisal. Mene je že tokrat v Alpah prijelo, da bi kafe rejserčka pustili doma in Adventure-ju razmigali noge tam, kamor paše. Zdaj, ko berem tole, se zdi vse tako luštno... me pa gloda pri srcu, da je zadeva kar zahtevna. Kaj meniš o zgodbi 2 na GSA in enostavnejša pot po Maroku? Manj resnega offroada, manj visokogorja itd. ...?
BMWRIDER Objavljeno Julij 13, 2012 Opozori Objavljeno Julij 13, 2012 Dobrodošli nazaj,fantje in vaši konjiči!! Upam,da vsi živi in zdravi!! Zdej pa tri tedne v tekst in slike ,pa tu gor naflikat!! Majesty in Kmet2 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se