Whiskey Objavljeno Avgust 27, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 27, 2012 (popravljeno) Spodaj nižje se voziš po river badu. Res pa je da je iz meseca v mesec krajši ker rihtajo transportne povezave. Pa tudi makadam ni tko na easy pelat kot zgleda na posameznih odsekih še posebej, če si otovorjen. Popravljeno Avgust 27, 2012. Popravil Whiskey blu, basbas, eltrinajst in 2 others 5
basbas Objavljeno Avgust 27, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2012 Pa tudi makadam ni tko na easy pelat kot zgleda na posameznih odsekih še posebej, če si otovorjen. Z mopedom Tenere 660 , pa zobno ščetko v prtljagi ni nikjer problem. eltrinajst, jakATV, Kmet2 in 2 others 5
Keiko Objavljeno Avgust 27, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2012 Kako lepe fotke! blu, basbas, gsxf750 in 1 other 4
Ni3ous Objavljeno Avgust 28, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2012 Z mopedom Tenere 660 , pa zobno ščetko v prtljagi ni nikjer problem. Že že, samo če se voziš po makadamu z težkim in neustrezno natovorjenim motorjem temu zato še ne moreš reči, da se voziš offroad. Spet fotri na GS-ih z ukrivljeno resnico, ki bi seveda radi zdemoliral vsakega in vse, ki se samo dotakne njihove veličastne okrogle značke.
Popularna objava Whiskey Objavljeno Avgust 28, 2012 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 28, 2012 Vse je v razumevanju pod kaj razumeš off-road. Se strinjam, da makadamska cesta ni off-road. Kolovoz pa zame je že. In teh "kolovozov" je bilo precej. Ravno tako peščenih odsekov z globokim in mehkim peskom, kamniti river badi, ... Verjetno uspeš razumeti, da je takrat treba delat z balanco in gasom, tako da fotografij s teh delov ni. Če pa ti razumeš off-road samo tam kjer vozite vi, po planinskih poteh, kjer zavestno delate prekrške, se pa s tabo ne bom strinjal. Še več, temu nasprotujem. Drugo. Ni primerjave med vašim izletom v Tunis in našim potovanjem po Maroku. Če potuješ rabiš vse sabo vozit, tudi tiste reči za katere upaš, da jih ne boš rabil. Marči se je sicer ponudil, da bi zakurblal svojo Landkruzerco in vozil opremo, samo jest nisem bil za to. Tako je pač zajahal svojega Gs-ja. Kar se tiče značke. Vsaj sam nisem poročen z nobeno. Imel sem priliko vozit XT-660. In to 3.500 km po Namibiji. Za tiste razmere je bla dobra. Za to kar meni služi moto, pa ne zamenjam mojega GsA za nič drugega. Tudi če ga šenkajo. Če bo kdo drug uspel narest kaj boljšega, bom mrtvo ladno menjal. Ni mi jasno zakaj samo nekaj tistih z LC-8 in tisti kateri bi ga imeli pa nimajo denarja zanj, neprestano bevskajo v tej temi? Ta tema ni namenjena temu kdo ima lepšga, boljšega konja, kateri zgleda bolj advenčr, ampak predvsem informiranju kaj in kdaj se v teh treh deželah da odvozit, videt, doživet, ... ne pa nekem zafrustriranem prepucavanju. dromomaniac, Kmet2, mlipovec in 11 others 14
dromomaniac Objavljeno Avgust 28, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2012 Že že, samo če se voziš po makadamu z težkim in neustrezno natovorjenim motorjem temu zato še ne moreš reči, da se voziš offroad. Spet fotri na GS-ih z ukrivljeno resnico, ki bi seveda radi zdemoliral vsakega in vse, ki se samo dotakne njihove veličastne okrogle značke. žalostno..v vseh temah tega foruma isto sranje enih in istih vsevedov...Živi in pusti živeti! Off-roading is the recreation of driving or riding a vehicle on unsurfaced roads or tracks, made of materials such as sand, gravel, riverbeds, mud, snow, rocks, and other natural terrain. on topic..odlična tema, super slike in izlet, pohvalno. blu, basbas, Pips in 2 others 5
Kmet2 Objavljeno Avgust 28, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2012 Vhiskey ne sekiri se za komentarje o GS-ih,vse o njih govori samo :yes: Drugače pa zelo lepo predstavljeno popotovanje po deželah,ki jih marsikdo vidi samo na zemljevidu Upam,da mi v bližnji prihodnosti uspe kakšen takšen podvig in takrat se obrnem nate za pomoč pri pripravi Še enkrat :OK: eltrinajst, Whiskey, gsxf750 in 1 other 4
corser Objavljeno Avgust 28, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2012 Bom še jaz dodal svoji "5 centov" (oz kako se temu izrazu reče..? btw: na k. mi gre ta fraza :glare: ) Leta 99' sem šel z Aprilio Pegaso 650 (2 osebi, kufri...) iz Lj. do Maroka (do meje z Alžirijo) in nazaj. Skratka Ljubljana, Cannes, Barcelona, Malaga, Algeciras, Tanger... itd... in nazaj. Maroko se da predihat v končni fazi tudi z Vespo in kar se mene tiče, ni nič tako zelo drastično avanturističnega razen tega, da se lahko pohvališ, da si šel v Afriko. A prava Afrika (tista, ko ti mulci s kalašnikom grozijo) je še daleč od prijaznega Maroka. Vseeno vredno obiska. Off road pa ne vem kaj mislite, da je? Maroška puščava je kamnita in že v času rallya Dakar je veljala ta etapa ze eno bolj zaj... ker so cefrali gume do felten in še kako feltno zraven. Vožnja z naloženim motorjem in sopotnico po puščavskem pesku je nemogoča. Ne gre. Torej je z mojega vidika debata o tem kaj je off road v Maroku in kaj ni, povsem brezpredmetna. Itak nimaš druge izbire, kot tisto, ki so jo vozili avtorji tega potopisa. Že samo zapeljat s sprednjim kolesom na zamet puščavskega peska je en velik kurac.... Maroko je lep turizem, čeprav je vseeno fajn biti dobro pripravljen. Francoskemu kolegu, ki sem ga spoznal tam in je vozil 1150 GS-a je razparalo zadnjo gumo in leta 99 so jo imeli le v Casablanci, kar je pomenilo teden dni čakanja. Je pa krasno če znaš Francosko. Debata GS vs. ostali se mi zdi itak izpeta... Težko bom izpadel objektiven, ker se mi avatar levo preveč "sveti" a mislim, da je GS kar prava izbira za Maroko. Bi bilo pa krasno imeti na zadnjem delu kakega terenca vpeto krosko in potem punim gasom po sipinah Erg Chebbija A to je en mali kupček peska tam doli in ostalo je jebeni makadam oz. asfalt. Torej rinit dol s krosko oz nečim, kar ni germaniše, fotrovsko gelende je super a ne vem s kakim namenom? Vsak je svoje sreče kovač... Lepe fotke, lepa pot... mlipovec in motozajebant 2
rrrr Objavljeno Avgust 28, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2012 Super slike, kapo dol. Motor? Tukaj brezpredmetna debata. Sam sem se po Marokotu pred leti čez Atlas in Sagro do sipin najprej z biciklom zapeljal. Bomba je bilo. Zdaj greva z mojo le še z motorini - še najbolj zato, ker swaschta dol vlečeva, pa zato, ker bi rada v čisto malo dneh čisto vse videla, pa vsakič šele čisto na koncu pogruntava, da ne bo zneslo. Tako da, ja, se mi zdi, da moped gor ali dol, velik, al pa čisto navadno jajce - nenazadnje je bil na vrhu prelaza občutek noro boljšejši takrat, ko sem ga prebrcal, kot pa je te dni, ko tiste skale na ropotulji preskačem. Več je pomenilo. Me ima, da bi šel spet. Razgledi in pogledi so pa itaq odfu... Kapo dol - ker nisi bil len, ker si se ustavil in škljocnil. rrrr Majesty, AleksG in corser 3
Scarabeo 500 Objavljeno Avgust 28, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2012 Zanimivo potovanje s prečudovitimi fotkami. Scarabeo gsxf750 1
corser Objavljeno Avgust 28, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2012 Pa dej gremo dol spomlad. Struge bodo polne mi pa s šnorkli naokoli... Ne, resno. Samo jaz ne bi več vozil autobahna do Gibraltarja...
Whiskey Objavljeno Avgust 29, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 29, 2012 Mal sm pozn. Pozdravljam ves pozivitivizem kateri se je pojavil današnji dan. Verjamem, da bo konstruktiven, da služi vsem kateri bodo poiskali pomoč v tej temi. Kmet2, blu, basbas in 2 others 5
corser Objavljeno Avgust 29, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2012 Mal sm pozn. Pozdravljam ves pozivitivizem kateri se je pojavil današnji dan. Verjamem, da bo konstruktiven, da služi vsem kateri bodo poiskali pomoč v tej temi. Kater pozitivizem na današnji dan?
Whiskey Objavljeno Avgust 30, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 30, 2012 To, da steče konstruktivna debata o interesantnih trasah. Rrr je že napisal, da je bicikliral čez Sirwo, ti si nekaj dodal. Ko še kdo kaj pripiše, bo vsakdo kateri se bo odpravljal tja doli lažje izbiral kaj početi in kje se voziti. Večina se vozi po cestah kjer vozijo agencije turiste in so tako prikrajšani za večino lepot Maroka.
Popularna objava Whiskey Objavljeno Avgust 30, 2012 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 30, 2012 Dan 10: Iz Taurodanta smo bili namenjeni čez prelaz Test 2.100 m do Asnija in narediti off-road loop pod Jebel Toubkalom do vasice Imlil kjer sem prenočil že lani. Vreme nas je služilo samo dopoldne. Ko prispemo v Asni na odcep iz glavne ceste, je pod Toubkalom vse črno. Nobenega smisla ni bilo rinit v dež v hribe. Po počitku določimo smer Marakesh kjer bomo v Aliju vedrili dve noči. V Marakeshu smo bili že kmalu po dvanajsti in popoldne iskoristili za ogled mesta. Na varovanem parkirišču zagledamo še enega slovenskega Gs-ja. Nabralo se je 223 km. Trasa dneva Razgled s Testa ni bil tako impozanten kakor lani Obcestna tajindžinica V Asniju je blo vse tmurno Pri Moulay Brahimu obcestni piknik plac Sledijo samo še slike z Jeme el Fnaa v Marakeshu vencel, aders, sohen in 8 others 11
Whiskey Objavljeno September 4, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 4, 2012 (popravljeno) Dan 11: Ja, ta zadnja dneva sta bila bolj burek za moj okus. Dan prej je odpadel Imlil. Ta dan pa je bil namen pripeljat na Oukaimeden in podaljšat na Jebel Ouhatar na 3.060 m. V želji pelat gor sem bil osamljen, tako da se ni niti poskusilo odvozit tistih 7 km piste. Šlo pa se je v sosednjo dolino v Seti Fatmo mal namakat noge med arabce v hladen potok. Zneslo je pičlih 186 km. Trasa dneva v Vasica nekje na pobočju za Oukaimeden Žanje se ročno in s konji otepa Pastirski stan na planoti Razgled proti Marakeshu ni bil niti slučajno tako lep kot lani. Pista iz Asnija za Oukaimeden Ker ni bilo turistov so nas glodali prodajalci spominkov in fosilov. Mene sicer ne, ker sem jim takoj dal vedeti, da ne bo biznisa Takole se v Seti Fatmi hodijo hladit iz Marakesha Bifejčkov in restavracij je kar nekaj km ob "potočku" navzgor vse do slapov Da ne bo skoraj vsak dan na talarju tajin, smo šli probat "brochette mixed". Ne mešani kebab, ampak ala čevapi iz mešanega mesa. Perfektno! Iz svežega mesa, seveda Popravljeno September 4, 2012. Popravil Whiskey aders, Keiko, RobiRoberto in 3 others 6
Whiskey Objavljeno September 4, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 4, 2012 Dan 12: Pot je vodila nazaj na jug v smeri Aulouza. Najprej je bilo treba splezat na 2.200 m visoki prelaz Tichka. Po okrepčilu pa smo nadaljevali po stranski dolini Ounila mimo kazbe Telouet in kar nekaj vasi ob rečici Ounila vse do kazbe Ait Benhaddou. Kaj naj rečem. Opevana dolina kazb proti Zagori se po fotogeničnosti skrije pred Ounilo. Ko pridemo nazaj na N-9 je bilo treba tankat. Na križišču sicer je ena pumpa, samo ne dela. Najbližja je pred Ouarzazatom. Vročina in vreme ne popuščata. V smeri Aulouza je že vse črno in se bliska. Nič ne bo z naskokom na pisto MH-7. Gremo v Ibisa v Ouarzazat za dve noči z novim planom o krožni vožnji za naslednji dan. Dnevni izkupiček je bil 215 km. Trasa dneva S Tichke nazaj v smeri Marakesha Kazbah Telouet Najprej se začne dolina ožat. Bilo je rečeno, da je dolina makadamska, vendar preseneča soliden asfalt Kmalu se začne tole. Vasica Tiaughassine Za vogalom še ne zmanjka motivov za slikanje Čez "tri ovinke" vasica Taguen Daucht, se mi zdi Kanjonček še iz druge strani nazaj Par serpentin nas pripelje do Tizgui n'Barde ... na koncu vasi Dokler se ne prikaže kazbah Ait Benhaddou basbas, Kmet2, Keiko in 2 others 5
Whiskey Objavljeno September 4, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 4, 2012 Dan 13: Čakalo nas je prečenje masiva Siroue na prehodu v Mali Atlas. Po pisti MH-7 smo nameravali iz Anezala preplezati čez prelaz Melloul - 2.448m in malo višji prelaz Tleta - 2.453m do Askaouna. Tik pred Tleto je na dveh mestih v grapah voda odnesla pot. Nadaljevanje bi bilo nekako možno, vendar v kolikor bi nas na zelo strmem spustu čakalo še kakšno hujše presenečenje, bi bil povratek izredno težak. Namreč na mestu kjer smo obrnili ni bilo sledov nikakršnega motornega vozila, razen sledi kjer so hodile koze. Po krajšem počitku v Anezalu smo odrinili v smeri Ouarzazata po pisti MS-9. Ko smo se pripeljali do drugega peščenega river beda sem zaslutil, da po tej poti ne bomo prišli do cilja. Z Maretom sva nameravala naprej, samo tretji je brezkompromisno obrnil kao, da se tega ne gre več. Potem sva nejevolno obrnila tudi midva. Nabralo se je 252 km. Ostaneta samo še dva dneva in upam, da ni naveličanost dosegla maksimuma? Trasa dneva Narava okrog Siroue je spet bolj divja In preživetje v hribih ni lahko Na vršnjem platoju je precej opuščenih pastirskih stanov Narava je fenomenalna Mare se je pripeljal na Melloul Ja, takole je na planoti. Lepo, a ne Še neka vasica v dolini za katero pa nisem našel imena Pogled na staro mestno jedro Ouarzazata vrho1679, jakATV, eltrinajst in 6 others 9
Majesty Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Men je pa offroad zdi že ko se po kakšnmu jurju iz avtoceste zapeljem Ampak sej je čisto vseeno kako rečeš podlagi po kateri se voziš ali načinu vožnje, važno da uživaš! In tole je de facto ena sama uživancija. Haters gonna hate, likers gonna like! Slike pa take delaš da sezuva... (dobr da sm še u japankah) mataur 1
LK64 Objavljeno September 5, 2012 Opozori Objavljeno September 5, 2012 Whiskey, svaka ti čast! Super fotke. Si jih že kaj obdelal ali si kar surove objavil? Glede sopotnikov pa: preveč vas je bilo... Kar se tiče motorjev in off-roada - tako kot povsod en kup prepucavanja, zdravljenja kompleksov, foušije. Dobro, da se ne obremenjuješ.
Whiskey Objavljeno September 5, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 5, 2012 (popravljeno) Dan 14: Čakala nas je vožnja po asfaltu smer sever vse do Demnate, nato pa via vzhod v prečenje visokega Atlasa. V tem delu naj bi vozili po pisti v dolžini vsaj 35 km, vendar so nas maroški cestarji presenetili z novo makadamsko cesto od vasice Ait Lbour vse do vrha prelaza Oubadou - 2.164 m. Pred tem smo vozili preko prelaza Fedrhate - 2.180 m in Oufti - 2.093 m. Dolina do Demnate je fantastična. Ravno tako njeno vzhodno nadaljevanje do Agoutija ter tja do Cathedral rocka in jezera Bin el Ouidane. Spust z Oubadou je ob dežju nemogoč. Pista postane ena sama blatna brozga. Zvečer smo v Agoutiju našteli 211 km. Trasa dneva Še en hotel v kazbah stilu ob jezeru Al Mansour Ad Dahbi pred Ouarzazatom Ko zapustimo vasico Zoui bou Naji se začenja klanec in soteska Razgled na severno stran Fedrhate Začinjeno z vsem tistim kar je prinesla hudourniška voda Že v hladu v dolini Prispemo do vasi Toufghine Ceste naravnost ni. Začenja se naslednji klanček Pralni stroj ob cesti Tik pred vrhom se razgled lepo odpre v smeri severa Že na oni strani Ouftija Popravljeno September 5, 2012. Popravil Whiskey Keiko, RobiRoberto in aders 3
Whiskey Objavljeno September 5, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 5, 2012 Ja LK64, fotke so obdelane. Slikane so vse v RAW. Pol jih je pa itak treba še mal našraufat. Če bi šla sama z Maretom, bi bilo optimalno. Vsaka šola nekaj stane.
Whiskey Objavljeno September 5, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 5, 2012 Cela vas stopi skupaj pri spravilu žita Moški so bli za mlatilnico Če nimaš osla, gre lahko samo še takole Pogled na Demnate Primestni javni transport Gremo plezat še na zadnji prelaz dneva Oubadou Do vasice Ait Lbour je asfalt Na oni strani je mestoma tudi v suhem zelo zahteven spust po pisti V Ighir n' Tissent se začne nekaj km asfalta vse do Agoutija Večerni prihod Agouti aders, Keiko in RobiRoberto 3
Whiskey Objavljeno September 5, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 5, 2012 Dan 15: Pa smo pri koncu. Ostane samo še prečenje Atlasa do jezera Bin el Ouidane. Spet čez tri prelaze: Tzourar - 2.765 m, Ilissi - 2.650 m in Temda - 1.820m. Ta tazadnji je bil zelo zoprn in strm. Razgledi na hribovje nepozabni, še posebej na Katedralo. Vse do Tilouguite je makadam, res slab pa samo na Temdi. V tej zadnji vasi rado spomladi odnese most, tako da je Ahansal odrezan po tej dolini. Do Khenifre smo naklepali 329 km. V naslednjih dveh dnevih je sledil samo še transport skozi gozd cedr, Azrou, Meknes, Chefchouen, Tetouan nazaj do luke Tangier Med in zvečer vkrcanje na trajekt. Trasa dneva Sem presenetil sosedovo hči v jutranji igri Razgled na dolino Bou Goumez in Tabant Še kakšen km ali dva po ravnem do prelaza Tzourar Zaljubljen parček Razgled z vrha Ilissija Osrčje visokega Atlasa Že spodaj pred Zouiat Ahansalom RobiRoberto, Kmet2, aders in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se