Skoči na vsebino

Maroko - Zahodna Sahara, Mavretanija 2011


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Spodaj nižje se voziš po river badu. Res pa je da je iz meseca v mesec krajši ker rihtajo transportne povezave. Pa tudi makadam ni tko na easy pelat kot zgleda na posameznih odsekih še posebej, če si otovorjen.

Popravljeno . Popravil Whiskey
Objavljeno

Pa tudi makadam ni tko na easy pelat kot zgleda na posameznih odsekih še posebej, če si otovorjen.

Z mopedom Tenere 660 , pa zobno ščetko v prtljagi ni nikjer problem.

Objavljeno

Z mopedom Tenere 660 , pa zobno ščetko v prtljagi ni nikjer problem.

Že že, samo če se voziš po makadamu z težkim in neustrezno natovorjenim motorjem temu zato še ne moreš reči, da se voziš offroad. :slap:

Spet fotri na GS-ih z ukrivljeno resnico, ki bi seveda radi zdemoliral vsakega in vse, ki se samo dotakne njihove veličastne okrogle značke. :doze:

Objavljeno

Že že, samo če se voziš po makadamu z težkim in neustrezno natovorjenim motorjem temu zato še ne moreš reči, da se voziš offroad. :slap:

Spet fotri na GS-ih z ukrivljeno resnico, ki bi seveda radi zdemoliral vsakega in vse, ki se samo dotakne njihove veličastne okrogle značke. :doze:

žalostno..v vseh temah tega foruma isto sranje enih in istih vsevedov...Živi in pusti živeti!

Off-roading is the recreation of driving or riding a vehicle on unsurfaced roads or tracks, made of materials such as sand, gravel, riverbeds, mud, snow, rocks, and other natural terrain.

on topic..odlična tema, super slike in izlet, pohvalno.

Objavljeno

Vhiskey ne sekiri se za komentarje o GS-ih,vse o njih govori samo :yes: Drugače pa zelo lepo predstavljeno popotovanje po deželah,ki jih marsikdo vidi samo na zemljevidu :OK: Upam,da mi v bližnji prihodnosti uspe kakšen takšen podvig in takrat se obrnem nate za pomoč pri pripravi :)

Še enkrat :OK: :OK:

Objavljeno

Bom še jaz dodal svoji "5 centov" (oz kako se temu izrazu reče..? btw: na k. mi gre ta fraza :glare: )

Leta 99' sem šel z Aprilio Pegaso 650 (2 osebi, kufri...) iz Lj. do Maroka (do meje z Alžirijo) in nazaj. Skratka Ljubljana, Cannes, Barcelona, Malaga, Algeciras, Tanger... itd... in nazaj.

Maroko se da predihat v končni fazi tudi z Vespo in kar se mene tiče, ni nič tako zelo drastično avanturističnega razen tega, da se lahko pohvališ, da si šel v Afriko. A prava Afrika (tista, ko ti mulci s kalašnikom grozijo) je še daleč od prijaznega Maroka.

Vseeno vredno obiska.

Off road pa ne vem kaj mislite, da je? Maroška puščava je kamnita in že v času rallya Dakar je veljala ta etapa ze eno bolj zaj... ker so cefrali gume do felten in še kako feltno zraven.

Vožnja z naloženim motorjem in sopotnico po puščavskem pesku je nemogoča. Ne gre.

Torej je z mojega vidika debata o tem kaj je off road v Maroku in kaj ni, povsem brezpredmetna. Itak nimaš druge izbire, kot tisto, ki so jo vozili avtorji tega potopisa.

Že samo zapeljat s sprednjim kolesom na zamet puščavskega peska je en velik kurac....

Maroko je lep turizem, čeprav je vseeno fajn biti dobro pripravljen.

Francoskemu kolegu, ki sem ga spoznal tam in je vozil 1150 GS-a je razparalo zadnjo gumo in leta 99 so jo imeli le v Casablanci, kar je pomenilo teden dni čakanja.

Je pa krasno če znaš Francosko.

Debata GS vs. ostali se mi zdi itak izpeta... Težko bom izpadel objektiven, ker se mi avatar levo preveč "sveti" a mislim, da je GS kar prava izbira za Maroko.

Bi bilo pa krasno imeti na zadnjem delu kakega terenca vpeto krosko in potem punim gasom po sipinah Erg Chebbija :smoke:

A to je en mali kupček peska tam doli in ostalo je jebeni makadam oz. asfalt. Torej rinit dol s krosko oz nečim, kar ni germaniše, fotrovsko gelende je super a ne vem s kakim namenom?

Vsak je svoje sreče kovač...

Lepe fotke, lepa pot...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Super slike, kapo dol.

Motor? Tukaj brezpredmetna debata.

Sam sem se po Marokotu pred leti čez Atlas in Sagro do sipin najprej z biciklom zapeljal. Bomba je bilo.

Zdaj greva z mojo le še z motorini - še najbolj zato, ker swaschta dol vlečeva, pa zato, ker bi rada v čisto malo dneh čisto vse videla, pa vsakič šele čisto na koncu pogruntava, da ne bo zneslo.

Tako da, ja, se mi zdi, da moped gor ali dol, velik, al pa čisto navadno jajce - nenazadnje je bil na vrhu prelaza občutek noro boljšejši takrat, ko sem ga prebrcal, kot pa je te dni, ko tiste skale na ropotulji preskačem. Več je pomenilo. Me ima, da bi šel spet.

Razgledi in pogledi so pa itaq odfu...

Kapo dol - ker nisi bil len, ker si se ustavil in škljocnil.

rrrr

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zanimivo potovanje s prečudovitimi fotkami.

Scarabeo

Objavljeno

Pa dej gremo dol spomlad. Struge bodo polne mi pa s šnorkli naokoli...

Ne, resno.

Samo jaz ne bi več vozil autobahna do Gibraltarja...

Objavljeno

Mal sm pozn. Pozdravljam ves pozivitivizem kateri se je pojavil današnji dan. Verjamem, da bo konstruktiven, da služi vsem kateri bodo poiskali pomoč v tej temi.

Objavljeno

Mal sm pozn. Pozdravljam ves pozivitivizem kateri se je pojavil današnji dan. Verjamem, da bo konstruktiven, da služi vsem kateri bodo poiskali pomoč v tej temi.

Kater pozitivizem na današnji dan?

Objavljeno

To, da steče konstruktivna debata o interesantnih trasah. Rrr je že napisal, da je bicikliral čez Sirwo, ti si nekaj dodal. Ko še kdo kaj pripiše, bo vsakdo kateri se bo odpravljal tja doli lažje izbiral kaj početi in kje se voziti. Večina se vozi po cestah kjer vozijo agencije turiste in so tako prikrajšani za večino lepot Maroka.

Objavljeno (popravljeno)

Dan 11: Ja, ta zadnja dneva sta bila bolj burek za moj okus. Dan prej je odpadel Imlil. Ta dan pa je bil namen pripeljat na Oukaimeden in podaljšat na Jebel Ouhatar na 3.060 m. V želji pelat gor sem bil osamljen, tako da se ni niti poskusilo odvozit tistih 7 km piste. Šlo pa se je v sosednjo dolino v Seti Fatmo mal namakat noge med arabce v hladen potok. Zneslo je pičlih 186 km.

Trasa dneva

618c0203-map.jpgv

Vasica nekje na pobočju za Oukaimeden

618c0206.jpg

Žanje se ročno in s konji otepa

618c0207.jpg

Pastirski stan na planoti

618c0214.jpg

Razgled proti Marakeshu ni bil niti slučajno tako lep kot lani. Pista iz Asnija za Oukaimeden

618c0218.jpg

Ker ni bilo turistov so nas glodali prodajalci spominkov in fosilov. Mene sicer ne, ker sem jim takoj dal vedeti, da ne bo biznisa

618c0219.jpg

Takole se v Seti Fatmi hodijo hladit iz Marakesha

618c0222.jpg

Bifejčkov in restavracij je kar nekaj km ob "potočku" navzgor vse do slapov

618c0226.jpg

Da ne bo skoraj vsak dan na talarju tajin, smo šli probat "brochette mixed". Ne mešani kebab, ampak ala čevapi iz mešanega mesa. Perfektno!

618c0237.jpg

Iz svežega mesa, seveda

618c0238.jpg

Popravljeno . Popravil Whiskey
Objavljeno

Dan 12: Pot je vodila nazaj na jug v smeri Aulouza. Najprej je bilo treba splezat na 2.200 m visoki prelaz Tichka. Po okrepčilu pa smo nadaljevali po stranski dolini Ounila mimo kazbe Telouet in kar nekaj vasi ob rečici Ounila vse do kazbe Ait Benhaddou. Kaj naj rečem. Opevana dolina kazb proti Zagori se po fotogeničnosti skrije pred Ounilo. Ko pridemo nazaj na N-9 je bilo treba tankat. Na križišču sicer je ena pumpa, samo ne dela. Najbližja je pred Ouarzazatom. Vročina in vreme ne popuščata. V smeri Aulouza je že vse črno in se bliska. Nič ne bo z naskokom na pisto MH-7. Gremo v Ibisa v Ouarzazat za dve noči z novim planom o krožni vožnji za naslednji dan. Dnevni izkupiček je bil 215 km.

Trasa dneva

618c0243-map.jpg

S Tichke nazaj v smeri Marakesha

618c0244.jpg

Kazbah Telouet

618c0251.jpg

Najprej se začne dolina ožat. Bilo je rečeno, da je dolina makadamska, vendar preseneča soliden asfalt

618c0253.jpg

Kmalu se začne tole. Vasica Tiaughassine

618c0258.jpg

Za vogalom še ne zmanjka motivov za slikanje

618c0260.jpg

618c0261.jpg

Čez "tri ovinke" vasica Taguen Daucht, se mi zdi

618c0264.jpg

Kanjonček še iz druge strani nazaj

618c0269.jpg

Par serpentin nas pripelje do Tizgui n'Barde

618c0272.jpg

... na koncu vasi

618c0276.jpg

Dokler se ne prikaže kazbah Ait Benhaddou

618c0281.jpg

Objavljeno

Dan 13: Čakalo nas je prečenje masiva Siroue na prehodu v Mali Atlas. Po pisti MH-7 smo nameravali iz Anezala preplezati čez prelaz Melloul - 2.448m in malo višji prelaz Tleta - 2.453m do Askaouna. Tik pred Tleto je na dveh mestih v grapah voda odnesla pot. Nadaljevanje bi bilo nekako možno, vendar v kolikor bi nas na zelo strmem spustu čakalo še kakšno hujše presenečenje, bi bil povratek izredno težak. Namreč na mestu kjer smo obrnili ni bilo sledov nikakršnega motornega vozila, razen sledi kjer so hodile koze. Po krajšem počitku v Anezalu smo odrinili v smeri Ouarzazata po pisti MS-9. Ko smo se pripeljali do drugega peščenega river beda sem zaslutil, da po tej poti ne bomo prišli do cilja. Z Maretom sva nameravala naprej, samo tretji je brezkompromisno obrnil kao, da se tega ne gre več. Potem sva nejevolno obrnila tudi midva. Nabralo se je 252 km.

Ostaneta samo še dva dneva in upam, da ni naveličanost dosegla maksimuma?

Trasa dneva

618c0287-map.jpg

Narava okrog Siroue je spet bolj divja

618c0288.jpg

In preživetje v hribih ni lahko

618c0290.jpg

Na vršnjem platoju je precej opuščenih pastirskih stanov

618c0294.jpg

618c0297.jpg

Narava je fenomenalna

618c0298.jpg

Mare se je pripeljal na Melloul

618c0299.jpg

Ja, takole je na planoti. Lepo, a ne

618c0305.jpg

Še neka vasica v dolini za katero pa nisem našel imena

618c0312.jpg

Pogled na staro mestno jedro Ouarzazata

618c0321.jpg

Objavljeno

Men je pa offroad zdi že ko se po kakšnmu jurju iz avtoceste zapeljem :) Ampak sej je čisto vseeno kako rečeš podlagi po kateri se voziš ali načinu vožnje, važno da uživaš! In tole je de facto ena sama uživancija.

Haters gonna hate, likers gonna like!

Slike pa take delaš da sezuva... (dobr da sm še u japankah) :)

Objavljeno

Whiskey, svaka ti čast! Super fotke. Si jih že kaj obdelal ali si kar surove objavil?

Glede sopotnikov pa: preveč vas je bilo...

Kar se tiče motorjev in off-roada - tako kot povsod en kup prepucavanja, zdravljenja kompleksov, foušije. Dobro, da se ne obremenjuješ.

Objavljeno (popravljeno)

Dan 14: Čakala nas je vožnja po asfaltu smer sever vse do Demnate, nato pa via vzhod v prečenje visokega Atlasa. V tem delu naj bi vozili po pisti v dolžini vsaj 35 km, vendar so nas maroški cestarji presenetili z novo makadamsko cesto od vasice Ait Lbour vse do vrha prelaza Oubadou - 2.164 m. Pred tem smo vozili preko prelaza Fedrhate - 2.180 m in Oufti - 2.093 m. Dolina do Demnate je fantastična. Ravno tako njeno vzhodno nadaljevanje do Agoutija ter tja do Cathedral rocka in jezera Bin el Ouidane. Spust z Oubadou je ob dežju nemogoč. Pista postane ena sama blatna brozga. Zvečer smo v Agoutiju našteli 211 km.

Trasa dneva

618c0321-map.jpg

Še en hotel v kazbah stilu ob jezeru Al Mansour Ad Dahbi pred Ouarzazatom

618c0322.jpg

Ko zapustimo vasico Zoui bou Naji se začenja klanec in soteska

618c0342.jpg

Razgled na severno stran Fedrhate

618c0353.jpg

Začinjeno z vsem tistim kar je prinesla hudourniška voda

618c0355.jpg

Že v hladu v dolini

618c0361.jpg

Prispemo do vasi Toufghine

618c0363.jpg

Ceste naravnost ni. Začenja se naslednji klanček

618c0382.jpg

Pralni stroj ob cesti

618c0390.jpg

Tik pred vrhom se razgled lepo odpre v smeri severa

618c0398.jpg

Že na oni strani Ouftija

618c0412.jpg

Popravljeno . Popravil Whiskey
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ja LK64, fotke so obdelane. Slikane so vse v RAW. Pol jih je pa itak treba še mal našraufat. Če bi šla sama z Maretom, bi bilo optimalno. Vsaka šola nekaj stane.

Objavljeno

Cela vas stopi skupaj pri spravilu žita

618c0421.jpg

Moški so bli za mlatilnico

618c0424.jpg

Če nimaš osla, gre lahko samo še takole

618c0426.jpg

Pogled na Demnate

618c0437.jpg

Primestni javni transport

618c0443.jpg

Gremo plezat še na zadnji prelaz dneva Oubadou

618c0446.jpg

Do vasice Ait Lbour je asfalt

618c0449.jpg

Na oni strani je mestoma tudi v suhem zelo zahteven spust po pisti

618c0456.jpg

V Ighir n' Tissent se začne nekaj km asfalta vse do Agoutija

618c0472.jpg

Večerni prihod Agouti

618c0480.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Dan 15: Pa smo pri koncu. Ostane samo še prečenje Atlasa do jezera Bin el Ouidane. Spet čez tri prelaze: Tzourar - 2.765 m, Ilissi - 2.650 m in Temda - 1.820m. Ta tazadnji je bil zelo zoprn in strm. Razgledi na hribovje nepozabni, še posebej na Katedralo. Vse do Tilouguite je makadam, res slab pa samo na Temdi. V tej zadnji vasi rado spomladi odnese most, tako da je Ahansal odrezan po tej dolini. Do Khenifre smo naklepali 329 km. V naslednjih dveh dnevih je sledil samo še transport skozi gozd cedr, Azrou, Meknes, Chefchouen, Tetouan nazaj do luke Tangier Med in zvečer vkrcanje na trajekt.

Trasa dneva

618c0483-map.jpg

Sem presenetil sosedovo hči v jutranji igri

618c0484.jpg

Razgled na dolino Bou Goumez in Tabant

618c0498.jpg

Še kakšen km ali dva po ravnem do prelaza Tzourar

618c0501.jpg

Zaljubljen parček

618c0515.jpg

Razgled z vrha Ilissija

618c0521.jpg

Osrčje visokega Atlasa

618c0533.jpg

Že spodaj pred Zouiat Ahansalom

618c0544.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!