Kremenčkovi Objavljeno December 10, 2011 Opozori Objavljeno December 10, 2011 Moj je sicer bencinar, 1,6 74 KW. ja nič, brez kakšnih izreNi nek presežek dnih posegov, redni servisi in gasa. Poraba...med 7,8 in 8,3. Notri se mal pozna raba...volan je kar dosti obledel. Je sicer Wv koncern, mašina in podvozje od A4, model 99 do 04 ali golf 4, ali oktavije, tako da še deli pašejo...... hahaha, si me nasmejal. sploh veš kaj voziš ?
Tedybear Objavljeno December 10, 2011 Opozori Objavljeno December 10, 2011 No, bom popravil, ker sem kiksnil. Ne od A4, ampak od A3. Podvozje in motor pa si delijo tudi z oktavijo golfom 4 ter Toledom. Če si skozi preprodajo vozil prišel do drugačnih podatkov, mi pojasni.
KeC Objavljeno December 11, 2011 Opozori Objavljeno December 11, 2011 Prav rad bi videl Azimi Aljetija, ali Enver KRASNYQIJA, ko se pripelje na tržnico v BTC z IBIZO. In kam da 200 kg paprike? Lažje v črnega A4 s zatenjenimmi stekli in širokimi feltnami, pa nek se vidi i razkoš vidi.... Imaš prav Azimi in Enver ne vozita Ibize. Te vozijo njihovi sinovi (in ni jih malo). :grim
hajoktejn Objavljeno December 12, 2011 Opozori Objavljeno December 12, 2011 (popravljeno) mal bek on - topik ; ma kdo KONKRETNE izkušnje z vzdržljivostjo in porabo Fordovih motorjev 1.8 TDdi 66kW in Oplovga 2.0 Dti 74 kW? Popravljeno December 12, 2011. Popravil hajoktejn
revival Objavljeno December 12, 2011 Opozori Objavljeno December 12, 2011 mal bek on - topik ; ma kdo KONKRETNE izkušnje z vzdržljivostjo in porabo Fordovih motorjev 1.8 TDdi 66kW in Oplovga 2.0 Dti 74 kW? 2.0 DTI sem vozil 5 let.Ob nakupu 110000km,ob prodaji 193000km,vseskozi brez problemov.servis(olje,filtri)na 15000km,glavnega servisa ni,ker je veriga,ki se ob normalni uporabi ne menja,kar se pa tiče forda 1.8 TDdi je pa menda stara tehnologija(sem ga imel na razpolago,pa sem se raje odločil za opla),ker ga ne poznam nebom tople vode odkrival,morda bo kdo od forumašel dal konkretne podatke.Pri oplu pa se lahko pojavijo klasične težave,EGR ventil,običajno samo za sčistit,pri cca 250000km gre elektronika bosch črpalke,če je bil "trdo"vožen lahko tudi dvomasni vztrajnik,posledično tudi sklopka(to se sliši,tako,da lahko preveriš sam).To pa naj bi bilo to,pa veliko sreče ob nakupu hajoktejn 1
revival Objavljeno December 13, 2011 Opozori Objavljeno December 13, 2011 kaj pa poraba? 6.5l-7.3l hajoktejn 1
Zok Objavljeno December 13, 2011 Opozori Objavljeno December 13, 2011 Res je, da tam do cca 3500-4000 ne gre kaj dosti...... res pa je, da bmw ni najcenejši za vzdrževat, še vedno pa ceneje kot kak renault in podobna francoska jajčka hm... s fiesto mk6 1.6 16V sem od 0 do 120, 130 drzal 525i (192, 194 hp?) za rit brez vsakega problema. ko se je ravnina koncala pa tista petica ni imela fiesti vec kaj za pokazat.. ali pa sem jaz tak psihopat. :yawn: renault je ZELO poceni za vzdrzevat. res moras pa delat servise na 15k km in tu pa tam imeti jajca in znanje da razdres injektorje, spoliras tesnilne povrsine in jih nazaj sestavis. Pa seveda preizkusis medsebojno usklajenost. govorim za dizle, bencinarji niso vec moje podrocje. Je pa neprimerljiva razlika v kvaliteti konstrukcije, izdelave in uporabljenih materjalov med bmwjem in renaultom. Ampak konec koncev je tudi neprimerljiva razlika v ceni, in kolikor vem kako je z razvojem pri fordu, renaultu, bmwju, mercedesu in podobnih (iz prve roke), trdim da imajo BMWji skoraj (!) upraviceno tako visoko ceno, kar recimo za mercedesa ne bi mogel reci.
hajoktejn Objavljeno December 13, 2011 Opozori Objavljeno December 13, 2011 @ Zok, vidm da si doma v raznih tuningih ; je kšn potencial da bi Oplov DTI motor "dobil" še kej uporabnih konjev? pa cirka strošek?
Zok Objavljeno December 13, 2011 Opozori Objavljeno December 13, 2011 (popravljeno) V renoja lahko tankaš karkoli, pa bo vseeno 'hitr kej narobe'. D. true. :grim :grim :grim vsaj pri tistih z delphijevim vbrizgom, bosh je malo bolj vzdrzljiv. mal bek on - topik ; ma kdo KONKRETNE izkušnje z vzdržljivostjo in porabo Fordovih motorjev 1.8 TDdi 66kW in Oplovga 2.0 Dti 74 kW? traktor. dobesedno. sicer ne proizvaja toliko vibracij, tudi hrupa ne, ampak gre za dokaj kultiviran motor z ne najneznejsim zvokom (pac ni common rail), ampak sama masina pa bazira na 1.8D iz poznih osemdesetih tako da gre za staro, preizkuseno zadevo z litozeleznim blokom katera ne spusti duse kar tako. mislim celo da ima fiksen vztrajnik (TDCi razen 1.4 ze imajo dvomasnega), tako da se ena skrb odpade. Turbopuhalo deluje na relativno nizkem tlaku, tako da ob rednih servisih in pametni voznji ne izdahne brez razloga. Poraba ob dokaj dinamicni voznji 6,6-7 litrov (v 3-vratnem focusu 2001), kar se mi glede na voznjo ne zdi dosti. Ker ni euro 4 motor ob kajenju enostavno plombiramo EGR in pici dalje - brez motorne lucke, alles gut. Dober stroj, ampak ce bi bil common rail (TDCi), bi imel nizjo porabo in hrupnost, s tem pa bi pridobili dve skrbi - vztrajnik in sobe (ki so nekatere siemensove - ok, nekatere pa delphijeve - niti ne tako ok). Skoda le, da od "podna" do 1800 rpm ni take revolucije kot ob dobro chipanem JTD ali TDI, katerega se da pripravit do tega da bo od 1300 rpm naprej "limal na zic". Ima pac wastegate turbino, za kaj takega pa je potrebna variabilka. Ampak od 1800 rpm naprej je cisto lusten stroj kateremu do dobrih 3500 rpm ne zmanjka sape. @ Zok, vidm da si doma v raznih tuningih ; je kšn potencial da bi Oplov DTI motor "dobil" še kej uporabnih konjev? pa cirka strošek? DTI ima bosh pumpo v kateri je skrit komunikacijski modul - bosh pumpa z ECU-jem komunicira preko CAN protokola. V to se nisem poglabljal, se pa s flashanjem ukvarja Saso - http://www.vstuning.net/ - ce se ni pokvaril ima ceno se vedno 200 eur po avtomobilu. Drugace pa imajo VSI turbodizli skrit potencial, ki ga proizvajalci zaradi ekologije in delno tudi zaradi zivljenjske dobe skrivajo in dusijo. Popravljeno December 13, 2011. Popravil Zok hajoktejn 1
hajoktejn Objavljeno December 13, 2011 Opozori Objavljeno December 13, 2011 (popravljeno) no sej to sm hotu prevert za Forda TDdi motor; so mi rekl nej bi uporabljal star motor Deutzove izdelave, kar meni pomeni - bullet-proof in lenost; v končni fazi mi s temi kaznimi ki so pr nas to odgovarja; tnx za odgovore ups, še enga sm se spomnu; a so focusi kej pocinkani po letniku 2000 al še kr "rjovejo" veselo? Popravljeno December 13, 2011. Popravil hajoktejn
Zok Objavljeno December 13, 2011 Opozori Objavljeno December 13, 2011 (popravljeno) seveda so. So pa nekatere prve serije (mislim da '98 do '01? nisem cisto preprican) imele napako v vratih - spoji plocevine so na notranji strani bili zaliti s pretrdo maso; ob raznem treskanju z vrati je ta masa seveda napokala, do kovine sta prisla vlaga in zrak, in vrata so na robovih (sploh na spodnjem robu) rjavela dobesedno od znotraj navzven. Ko se je to pokazalo na zunaj, je bila v plehu seveda ze luknja. isti vzrok je tudi za odpovedovanje vzigalnih tuljav na prvih serijah duratec motorjiev. Cena nove je takrat ko je meni odpovedala bila vrtoglavih 150 eur za klincevo spulo... to napako so nekega davnega leta potem odpravili. Kdaj je to bilo pa nisem cisto preprican, vem samo da je prvi model (pred faceliftom) focusa imel to napako. Pa se to ne vsi, ker so jo odpravili se pred faceliftom. in ja, do 1800 rpm je motor relativno len. Popravljeno December 13, 2011. Popravil Zok hajoktejn 1
thumper Objavljeno December 13, 2011 Opozori Objavljeno December 13, 2011 Ampak od 1800 rpm naprej je cisto lusten stroj kateremu do dobrih 3500 rpm ne zmanjka sape. 1700 uporabnih vrtljajev??? wtf hudo...
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 ali pa sem jaz tak psihopat. :yawn: Ne vem, zakaj se sprašuješ - to je namreč že dokazano.
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 in ja, do 1800 rpm je motor relativno len. Kar za javne ceste ne igra neke vloge. Len je za agresivce. Za normalne ljudi je večina motorjev povsem zadovoljivih, da se pripeljejo s točke A na točko B.
Python Objavljeno December 16, 2011 Opozori Objavljeno December 16, 2011 Ve kdo kaj o passatih letnika 2006, oziroma predvsem o motorjih 2.0 bencinar z avtomatskim menjalnikom? Slabosti, težave, poraba, servisi ipds?
simonsi Objavljeno December 16, 2011 Opozori Objavljeno December 16, 2011 1700 uporabnih vrtljajev??? wtf hudo... jah, naviti turbodizli. je treba skoz žagat po menjalniku kot na kaki dvotaktni kroski thumper 1
Python Objavljeno December 17, 2011 Opozori Objavljeno December 17, 2011 Vidim da bencinarji niso ravno popularni:) A se vsaj ne motim če predvidevam porabo 8-9 litrov?
thumper Objavljeno December 17, 2011 Opozori Objavljeno December 17, 2011 vse je odvisno od tega ali imaš nad podplatom nogico ali zidak .. 8,5 - 10,5/11 bolj realno ...
Frips Objavljeno December 19, 2011 Opozori Objavljeno December 19, 2011 vse je odvisno od tega ali imaš nad podplatom nogico ali zidak .. 8,5 - 10,5/11 bolj realno ... 2.0 bencinar, multitronik, 15 col 8.5 - 9l, 17 col 10 - 11.5, govorim o atmosfercu in ne turbaču :grim :grim :grim Python 1
sayo Objavljeno December 19, 2011 Opozori Objavljeno December 19, 2011 Dubu sem božičnico, sedaj sem v dilemi kaj naj kupim, svetujte mi TO: Ali tega CENEJŠEGA :
thumper Objavljeno December 19, 2011 Opozori Objavljeno December 19, 2011 Ali tega CENEJŠEGA : tega cenejŠga...boŠ lohk vsaj za pir dal
hilton Objavljeno December 19, 2011 Opozori Objavljeno December 19, 2011 Dubu sem božičnico, sedaj sem v dilemi kaj naj kupim, svetujte mi TO: Ali tega CENEJŠEGA : in ti bi italjanske kolarnice kupoval :grrr :grrr :grrr
sayo Objavljeno December 19, 2011 Opozori Objavljeno December 19, 2011 in ti bi italjanske kolarnice kupoval :grrr :grrr :grrr Ja kaj misliš, da bom HROšČA kupu k ga voz že vsak . . . rajši ne bom reku kdo sayo in thumper 2
thumper Objavljeno December 19, 2011 Opozori Objavljeno December 19, 2011 Ja kaj misliš, da bom HROšČA kupu k ga voz že vsak . . . rajši ne bom reku kdo takega ma že vsak diler al pa playboy ... sayo 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se