hajoktejn Objavljeno Oktober 27, 2011 Deli Objavljeno Oktober 27, 2011 aha; na šobe mislš najbrž, thump? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Oktober 27, 2011 Deli Objavljeno Oktober 27, 2011 ej samo zanimivo je da res vsi veliki servis opravijo preden avto prodajo :grim ej stara 164 z 2.4 jtd... je bila naunicljiva zadeva.... kolega jo se zaj ima... mislim da ma nekje 700.000 trenutno...... res pa da je v zadnjih zdihljajih moj znanec ima 156 2,4 jtd ...saj tam do 280 tkm je bilo sploh in oh ...potem je šel menjalnik ....in na 320,000km še glavna gred ... in za povrh ni rabljenih mašin za dobit po solidni ceni - ali je zgonjena ali pa draga... na koncu se prihranek premesi v strošek... MitjaZaplatil 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Oktober 27, 2011 Deli Objavljeno Oktober 27, 2011 aha; na šobe mislš najbrž, thump? ja šobe ... če je govora o vzdrževanju pri fušarjih in kopijah rezervnih delov je eno ... če pa kdo misli delati resno primerjavo med avti pa je treba upoštevati originalne dele in pooblaščen servis ... tako za intermezzo ...danes ocenil balenota - škodo na zadnjem koncu...eurotax 700€ ... zadnji odbijač - 600€ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hajoktejn Objavljeno Oktober 27, 2011 Deli Objavljeno Oktober 27, 2011 (popravljeno) eh ja thump ... znanca k mu je crknu bmw/audi/merkla/vstavi poljubno pa najbrž nimaš ne ... problem ljudi k kupujejo Alfa/Fiat/Lancia (za večino po mojih opažanjih govorim) je ta, da tud prbližno kvalitetnega servisa ne "nudijo" tem avtom, da o tem kako jih vozjo ne govorim; prej naštete je treba šparat ane, italjan je pa itaq za gont pa nč ne rab ... napaka in pol jokanje; joj mi je turbino raznesl, joj mi je gred odletela, joj mi je zaribal pa je bat čez blok motorja odletu, joj mi je ... zato je pa težko dobrga italjana najt, se pa najde :yes: sicer pa mnenje sm napisu ... preklat se mi pa ne da ... jst zase vem, za ostale pa ... kokr kdo; Popravljeno Oktober 27, 2011. Popravil hajoktejn Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
durhmarsh Objavljeno Oktober 27, 2011 Avtor Deli Objavljeno Oktober 27, 2011 vprašaš kerga kai pa alfa...italjan je prav marsikdo ki kup rableno...kolega je na 147 zmetu že 2000e od turbine do useh rok...zdej so mu še stikala za šipe šli. v armaturi ima novoletno jelko...sm slišu nek rek kdor je 2lastnik je zadnji lastnik...nwm...drgač je men alfa super lep avto in lušno se pela...nimam je zato nemorem rečt kakšna je...povem samo govorice... bajkr88 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno Oktober 27, 2011 Deli Objavljeno Oktober 27, 2011 eh ja thump ... znanca k mu je crknu bmw/audi/merkla/vstavi poljubno pa najbrž nimaš ne ... problem ljudi k kupujejo Alfa/Fiat/Lancia (za večino po mojih opažanjih govorim) je ta, da tud prbližno kvalitetnega servisa ne "nudijo" tem avtom, da o tem kako jih vozjo ne govorim; prej naštete je treba šparat ane, italjan je pa itaq za gont pa nč ne rab ... napaka in pol jokanje; joj mi je turbino raznesl, joj mi je gred odletela, joj mi je zaribal pa je bat čez blok motorja odletu, joj mi je ... zato je pa težko dobrga italjana najt, se pa najde :yes: sicer pa mnenje sm napisu ... preklat se mi pa ne da ... jst zase vem, za ostale pa ... kokr kdo; haj... ta alfa je bila : nič šparana a zmeraj vožena po pravilih turbodizla - segreta in ohlajena ... servisi raje prej kot kasneje in kvaliteten material... moj kolega pravi , da če kdo misli , da je kak dizel avto neuničljiv ....no ja - meni naj ga da za eno leto... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Oktober 27, 2011 Deli Objavljeno Oktober 27, 2011 jst passata al pa kako tako limuzino bencinarja nebom nabavu...če bi pa kupoval majhno zadevo bi pa sigurno bencinar... kaj pa kak subaru micka itd...to nobedn nevozi? al dizel tega sploh ne kupovat... Samo Subaruja ne kupit... Ker potem boš celo življenje samo še Subaruje vozil. D. hilton 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
durhmarsh Objavljeno Oktober 28, 2011 Avtor Deli Objavljeno Oktober 28, 2011 na uradnih servisih je materjal in delo precej drago...pri tak mehanikih je pa problem dobrega dobit... sam zanimivo eni hondo hvalite drugi spet grajate.... mam občutek da še najbol prevladuje vw in audi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bna Objavljeno Oktober 28, 2011 Deli Objavljeno Oktober 28, 2011 (popravljeno) kje pa je kritika čez hondo ? moje mnenje je da so japonski avtomobili boljši od evropskih tako da kupi japonca katerega koli pa te glava nebo bolela . 1.600.000 kilometrov z hondo Joe je 1.600.000 kilometrov prevozil v svoji Hondi Accord letnik 1990! V počastitev tega izrednega dosežka so ga pri Hondi celo počastili s posebno parado. Toda, v čem se skriva skrivnost uspeha? Za začetek, je redno sledil uporabniškemu priročniku o vzdrževanju. Ker je poklicno avtomehanik, je olje v vozilu preverjal vsak teden ter ga celo sezonsko menjaval (poleti viskoznost 10W-30 ter 5W-30 pozimi), in to vsakih vsakih 8.000 kilometrov. Vedno je uporabljal isto znamko olja in nikoli ni dopustil, da bi nivo padel pod četrtino. Medtem ko večina ljudi dopusti, da nivo tekočin pade skoraj na minimum, je bil Joe pri tem bolj dosleden. Hkrati je vedno uporabljal le originalne Hondine filtre zraka, olja in goriva. Nikoli ni močno zaviral, zavorno tekočino pa pravtako menjal vsakih nekaj let. Vmes je zamenjal še črpalko za gorivo, hladilni ventilator ter dvakrat radiator. Poleg njegovega vestnega vzdrževanja, pa mu je z Accordom uspelo prevoziti 1.000.000 milj, ker je ob tem užival. Z avtomobil je ravnal spoštljivo in vedno vozil odgovorno ter preudarno. O tem priča tudi dejstvo, da je v vseh kilometrih storil le en prometni prekršek, kar je tudi svojevrsten rekord. Ko govorimo o vožnji, je lahko Joe le za vzor. vir: autobild.si http://www.vijesti.me/vijesti/amerikanac-presao-sa-hondom-accord-1-600-000-km-clanak-44135 Popravljeno Oktober 28, 2011. Popravil bna Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MitjaZaplatil Objavljeno Oktober 28, 2011 Deli Objavljeno Oktober 28, 2011 Imel Škodo Octavio 1,6 bencinar, delal super BP, potem Opel Astra 1,9CDTI odsvetujem!!!, zdej na VW 1,2 bencinar dela BP. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
revival Objavljeno Oktober 28, 2011 Deli Objavljeno Oktober 28, 2011 Jaz pa menim,da je problem večine vozil vzdrževanje in pa,ko kupiš rabljeno vozilo prevrteni km.Lahko je to MB,BMW,VW,VOLVO,FIAT,OPEL.........................vozila načeloma morajo zdržat 300000km brez problema,če ga pa kupiš z 100000km in ima realno 350000km je pa druga pesem in ko pri "150000km" nekaj crkne je pa že sranje od avta.Pred leti sem vozil yugota,ki je imel realnih 150000km,pa je šel kar dobro,porabe olja ni bilo,pa tudi benza je kuril presenetljivo malo za tiste čase.Nauk zgodbe,REALNI KM IN REDNI SERVISI Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kremenčkovi Objavljeno Oktober 28, 2011 Deli Objavljeno Oktober 28, 2011 ko boste odkrili toplo vodo, kater avto se vozi brez okvar ,prosim na zs, bom kupu dva, al pa kr za tamalo še enga. Redn servis velik pripomore k vzdržljvosti motorja, največ pa način vožnje. :grim Do zdaj sem mel hmmm ogromno avtov, starih in manj starih, od vseh se zares izogibam samo renaultu dizl . Honda accord ,ki jo je nekdo omenjal, ima 2.0i motor, ki je dal misliti mercedesu :grim . Če ti je avto prevozno sredstvo od točke a do b in nazaj, potem išči VW, vzdrževanje oz. rezervni deli so zelo ugodni (ker jih veliko prodajo ) in vedno bo najdu kupca ,ko se boš odločil prodat. hilton 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno November 1, 2011 Deli Objavljeno November 1, 2011 hm, moja corsa gsi je bila ob nakupu mehansko odlično ohranjena, zdaj 20kkm pozneje in z realnimi 80000km imajo pa polosovine luft, sklopka trese, menjalnik kdaj kak sinhron zajamra, pri močnem zaviranju ga mal vleče, pa zadaj prema neki škriplje. Olje pa itak že skoz kuri Aja pa vse volanske končnike je blo že treba menjat Mogoče ima to majčkeno veze z mojo težko nogo, kurjenjem gum, pa skakanje čez ležeče policaje Od staršev astra ta prva je imela pa ob prodaji 220000 realnih, prvi lastnik, pa je vse še vedno delalo in se peljala skoraj kot nova Torej če je avto lepo vožen pa redno servisiran, skoraj vsak dela Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gizmo_ Objavljeno November 2, 2011 Deli Objavljeno November 2, 2011 hm, moja corsa gsi je bila ob nakupu mehansko odlično ohranjena, zdaj 20kkm pozneje in z realnimi 80000km imajo pa polosovine luft, sklopka trese, menjalnik kdaj kak sinhron zajamra, pri močnem zaviranju ga mal vleče, pa zadaj prema neki škriplje. Olje pa itak že skoz kuri Aja pa vse volanske končnike je blo že treba menjat Mogoče ima to majčkeno veze z mojo težko nogo, kurjenjem gum, pa skakanje čez ležeče policaje Od staršev astra ta prva je imela pa ob prodaji 220000 realnih, prvi lastnik, pa je vse še vedno delalo in se peljala skoraj kot nova Torej če je avto lepo vožen pa redno servisiran, skoraj vsak dela Razen renault 2.2 Diesel Menda imajo na servisih motor na zalogi. (ja baba slišala pa najprej rekla) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno November 3, 2011 Deli Objavljeno November 3, 2011 kje pa je kritika čez hondo ? moje mnenje je da so japonski avtomobili boljši od evropskih tako da kupi japonca katerega koli pa te glava nebo bolela . 1.600.000 kilometrov z hondo Joe je 1.600.000 kilometrov prevozil v svoji Hondi Accord letnik 1990! V počastitev tega izrednega dosežka so ga pri Hondi celo počastili s posebno parado. Toda, v čem se skriva skrivnost uspeha? Za začetek, je redno sledil uporabniškemu priročniku o vzdrževanju. Ker je poklicno avtomehanik, je olje v vozilu preverjal vsak teden ter ga celo sezonsko menjaval (poleti viskoznost 10W-30 ter 5W-30 pozimi), in to vsakih vsakih 8.000 kilometrov. Vedno je uporabljal isto znamko olja in nikoli ni dopustil, da bi nivo padel pod četrtino. Medtem ko večina ljudi dopusti, da nivo tekočin pade skoraj na minimum, je bil Joe pri tem bolj dosleden. Hkrati je vedno uporabljal le originalne Hondine filtre zraka, olja in goriva. Nikoli ni močno zaviral, zavorno tekočino pa pravtako menjal vsakih nekaj let. Vmes je zamenjal še črpalko za gorivo, hladilni ventilator ter dvakrat radiator. Poleg njegovega vestnega vzdrževanja, pa mu je z Accordom uspelo prevoziti 1.000.000 milj, ker je ob tem užival. Z avtomobil je ravnal spoštljivo in vedno vozil odgovorno ter preudarno. O tem priča tudi dejstvo, da je v vseh kilometrih storil le en prometni prekršek, kar je tudi svojevrsten rekord. Ko govorimo o vožnji, je lahko Joe le za vzor. vir: autobild.si http://www.vijesti.m...km-clanak-44135 takih accord-ov tudi pri hondi ne delajo več..nažalost .. fenomenalni avtomobili... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
durhmarsh Objavljeno November 3, 2011 Avtor Deli Objavljeno November 3, 2011 je to res da 2.0 tdi 2005,2006 letnik ni zakupet...naprej je pa uredu? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
revival Objavljeno November 5, 2011 Deli Objavljeno November 5, 2011 res :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sayo Objavljeno November 5, 2011 Deli Objavljeno November 5, 2011 2008 so že, ampak ne vsi common rail, zanima me kako se to ve ? govorimo o 2.0 140KM sayo 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borut81 Objavljeno November 6, 2011 Deli Objavljeno November 6, 2011 www.avtomobilizem.com to je pravi naslov za tvoje vprašanje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
durhmarsh Objavljeno November 10, 2011 Avtor Deli Objavljeno November 10, 2011 kako je pa kai z rjo pri teh "novejših" avtomobilih ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
revival Objavljeno November 10, 2011 Deli Objavljeno November 10, 2011 RJA??kaj je že to?odvisno,koliko novejši so v igri? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sayo Objavljeno November 10, 2011 Deli Objavljeno November 10, 2011 kako je pa kai z rjo pri teh "novejših" avtomobilih ? Žlahtnik ma Mazdo 6, 1.8 bencin 5vrat let. 2007 rjavi ko stara katra, že 2x barvali zadnja blatnika in pragove pod garancijo avto ni bil nikoli udarjen, vse ostalo špila ko ura Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bna Objavljeno November 10, 2011 Deli Objavljeno November 10, 2011 Žlahtnik ma Mazdo 6, 1.8 bencin 5vrat let. 2007 rjavi ko stara katra, že 2x barvali zadnja blatnika in pragove pod garancijo avto ni bil nikoli udarjen, vse ostalo špila ko ura isto od soseda mercedez 220d 05 letnik neverjetno Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hajoktejn Objavljeno November 10, 2011 Deli Objavljeno November 10, 2011 nč neverjetnga ni tle ... s pločevino in železjem ki pride s kitajske brez potrebnih premazov in že načeta z rjo (debelina le-te prav tako) nimaš kej druzga pričakovat ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sayo Objavljeno November 10, 2011 Deli Objavljeno November 10, 2011 nč neverjetnga ni tle ... s pločevino in železjem ki pride s kitajske brez potrebnih premazov in že načeta z rjo (debelina le-te prav tako) nimaš kej druzga pričakovat ... Pa veš kaj je še, za SLO in ostale Balkanske države avti sigurno niso iste kvalitete kot recimo za švabe, jaz sem imel Acorda kupljenega v švabiji in je bil narejen na Japonskem v SLO so pa prodajali narejene v Angliji sayo 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se