Skoči na vsebino

Pomoč pri odločitvi za nakup motorja 125ccm


macbeth

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Imam en velik problem.

Star sem 16 let in pol in me zanima če se mi splača kupiti rabljen motor yamaha yzf-125 glede na to:

- da si ga bom lahko privoščil komaj čez eno leto

- da bom do takrat, ko si ga bom lahko privoščil že skoraj lahko šel delati izpit za 250ccm motor.

Hvala za odgovore vnaprej!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- da si ga bom lahko privoščil komaj čez eno leto

LP

Kaj ni bolje spraševat čez eno leto, ko boš imel denar v žepu in ne že sedaj..Kaj vse še pride vmes :smoke: :smoke:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z mojim predhodnikom + to vprašanje ne spada v to temo ampak med 125 ccm motorje.

Aja pa še to. Poglej si kakšne kategorije ostajajo, da ne boš takšnih bedarij o 250 ccm izpitu stresal :sleep2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z mojim predhodnikom + to vprašanje ne spada v to temo ampak med 125 ccm motorje.

Aja pa še to. Poglej si kakšne kategorije ostajajo, da ne boš takšnih bedarij o 250 ccm izpitu stresal :sleep2:

aja.. no to sem mislo do 35kW moči..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 250ccm lahko imaš npr.ER5 z blokado.Na netu je veliko motorjev z blokado na 25kw.Drugače pa niso samo pomembni koji,koliko jih imaš.Pomembno je tudi če znaš izkoristiti tiste koje ki jih imaš.Drugače pride situacija ko pridejo prav konji .) .

Js na tvojem mestu bi vzel 125ccm,dobiš prve izkušnje in te popelje v svet motociklizma.Praviš za en let.V enem letu lahko narediš okol 10.000-15.000 odvisno koliko se voziš.To je že kar lepa cifra za začetnika.Potem greš na večjo kubikažo z 15.000km,kar ti bo kar prav pršlo.In tako nadaljuješ....dokler ne najdeš kar je prava zadeva zate.

Lep pozdrav Marcel.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kakšni koji pa konji ljudje božji. Ker ... še govori koji, konji,...f... Vse ima že 100x napisano in večina motorjev, ki se prodajajo z 25ke blokado so nelegalni, ker je njihova izvorna moč večja od 50kw.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kakšni koji pa konji ljudje božji. Ker ... še govori koji, konji,...f... Vse ima že 100x napisano in večina motorjev, ki se prodajajo z 25ke blokado so nelegalni, ker je njihova izvorna moč večja od 50kw.

Jaz imam kawasaki er6n tovarniško blokiran in je popolnoma legalen. Pri nakupu je treba samo pogledati da ima v prometni izvorno moč 25 kw

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 250ccm lahko imaš npr.ER5 z blokado.Na netu je veliko motorjev z blokado na 25kw.Drugače pa niso samo pomembni koji,koliko jih imaš.Pomembno je tudi če znaš izkoristiti tiste koje ki jih imaš.Drugače pride situacija ko pridejo prav konji .) .

Js na tvojem mestu bi vzel 125ccm,dobiš prve izkušnje in te popelje v svet motociklizma.Praviš za en let.V enem letu lahko narediš okol 10.000-15.000 odvisno koliko se voziš.To je že kar lepa cifra za začetnika.Potem greš na večjo kubikažo z 15.000km,kar ti bo kar prav pršlo.In tako nadaljuješ....dokler ne najdeš kar je prava zadeva zate.

Lep pozdrav Marcel.

Hvala za nasvet :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam kawasaki er6n tovarniško blokiran in je popolnoma legalen. Pri nakupu je treba samo pogledati da ima v prometni izvorno moč 25 kw

Ne v prometni ampak v homologaciji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja oprosti moja napaka.. A1 ma samo prostornino zraven..

A1=125cc in 11kW, kar sem sam na zadnje pogledal.

A2=35kW, nobene omejitve na ccm

A=neomejeno

Kupi motor, nabere izkušnje in šele potem stopi na nekaj bolj...strupenega. Sodeč po besedah, še nimaš nekih izkušenj....in verjemi...dost ceneje je, če padeš s 125cc, kot pa z 600+^^

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne v prometni ampak v homologaciji

Kolikor jaz vem mi piše v prometni (lahko da se motim) saj je bil motor fabriško blokiran na 25 kw če pa bi imel 25kw vpisanih kot predelavo tega motorja nebi mogel voziti ker nebi štimalo razmerje med močjo in težo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A1=125cc in 11kW, kar sem sam na zadnje pogledal.

A2=35kW, nobene omejitve na ccm

A=neomejeno

Kupi motor, nabere izkušnje in šele potem stopi na nekaj bolj...strupenega. Sodeč po besedah, še nimaš nekih izkušenj....in verjemi...dost ceneje je, če padeš s 125cc, kot pa z 600+^^

Prvo pa opravi izpit in začni o bilo čem drugem sanjat :D Če se boš odločil komaj delat izpit pri 17,5 potem je res boljše počakat, da boš 18 in takrat narediš za a2. Ker v vsakem primeru boš moral delat prehod.

Popravljeno . Popravil norc 16
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor jaz vem mi piše v prometni (lahko da se motim) saj je bil motor fabriško blokiran na 25 kw če pa bi imel 25kw vpisanih kot predelavo tega motorja nebi mogel voziti ker nebi štimalo razmerje med močjo in težo

V prometni ti v vsakem primeru piše trenutna moč. Gre se za to da ti nihče ne preprečuje blokirat motor ki tudi po blokiranju ne spada v A2 kategorijo. Ljudje lahko motorje zablokirajo iz različnih razlogov, na samo da so legalni na cesti z A2 izpitom. Sicer mislim da se to grozno redko dogaja, možnost je pa vseeno. V glavnem kar hočem povedat je da ti lahko na 35 kw ( v kolikor obstaja blokada) blokiraš tudi S1000 RR, pa bo v prometni še zmeram pisalo 35 kw, ne pa tudi da ima motor vgrajeno blokado. Zato je pomembno kaj piše v homologaciji ne pa samo v prometni.Kot sam veš je razlika če ima motor tovarniško 35 kw ali je bil blokiran naknadno.

Popravljeno . Popravil aleksandergabriel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo pa opravi izpit in začni o bilo čem drugem sanjat :D Če se boš odločil komaj delat izpit pri 17,5 potem je res boljše počakat, da boš 18 in takrat narediš za a2. Ker v vsakem primeru boš moral delat prehod.

brez skrbi.. sem naredo izpit ;)

Popravljeno . Popravil macbeth
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V prometni ti v vsakem primeru piše trenutna moč. Gre se za to da ti nihče ne preprečuje blokirat motor ki tudi po blokiranju ne spada v A2 kategorijo. Ljudje lahko motorje zablokirajo iz različnih razlogov, na samo da so legalni na cesti z A2 izpitom. Sicer mislim da se to grozno redko dogaja, možnost je pa vseeno. V glavnem kar hočem povedat je da ti lahko na 35 kw ( v kolikor obstaja blokada) blokiraš tudi S1000 RR, pa bo v prometni še zmeram pisalo 35 kw, ne pa tudi da ima motor vgrajeno blokado. Zato je pomembno kaj piše v homologaciji ne pa samo v prometni.Kot sam veš je razlika če ima motor tovarniško 35 kw ali je bil blokiran naknadno.

Če je bil blokiran pred nekim datumom v letu 2009 ali 2010, so na homologaciji popravljali izvorno moč, če si ugradil blokado ti je niso samo upisali pod predelavo. Zato so ti motorji legalni za vožnjo z izpitom a2 do 35kW, čeprav ima izvorno moč magari 150kW :) Samo teh motorjev je malo, so pa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Da ne bi odpiral nove temem bi kar tukaj vprašal kateri motor se vam zdi boljši Honda Vardero 125 ali Tomos SM 125f. Zanimam me tudi kater motor ima bolše pospeške.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bi odpiral nove temem bi kar tukaj vprašal kateri motor se vam zdi boljši Honda Vardero 125 ali Tomos SM 125f. Zanimam me tudi kater motor ima bolše pospeške.

Ta dva motorja nista primerljiva. Varadero ima 2 cilindra, bolj potovalna sorta endura :) Če misliš klamfat velik kilometrov in to na udoben način, Varadero.

Tomos je pa poceni igračka, zaprti in kratki ovinki, nogo vn in gasa. S tem, da ga boš moral obvezno nadgradit s power kitom, ker je serijski prešvoh :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!