ferek Objavljeno September 11, 2012 Opozori Objavljeno September 11, 2012 Prebral to avgustovsko št revije... zato sem še toliko bolj pozitivno presenečen nad porabo... Če bi verjel reviji, bi glede na razmerje porabe ki jo tam omenja (čez 7!) in glede na našo, izmerjeno, morala konkurenca na naši opisani poti porabit 4 litre! kar pa nikakor ne bi šlo! Po moji oceni bi kolegov RT 1200 spil morda dobrega pol litra manj, explorer morda isto, versis in ostali pa verjetno nič manj... Ugibam.
sayo Objavljeno September 11, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2012 Prebral to avgustovsko št revije... zato sem še toliko bolj pozitivno presenečen nad porabo... Če bi verjel reviji, bi glede na razmerje porabe ki jo tam omenja (čez 7!) in glede na našo, izmerjeno, morala konkurenca na naši opisani poti porabit 4 litre! kar pa nikakor ne bi šlo! Po moji oceni bi kolegov RT 1200 spil morda dobrega pol litra manj, explorer morda isto, versis in ostali pa verjetno nič manj... Ugibam. Lej če maš 14 € jurjov za moped pol ne jamri če ti žre 7 L. Pa še neki k si pisal par postov nazaj ko ste šli na Fakker see, če je Crosturerca žrla toliko kot si napisal pol ste se vozili počasi, tisti ki ste jih pa prehiteli pa še počasneje (kar seveda ni narobe, pa še več opazuješ lepo naravo) Toliko kubikov + konjev + veliko kg + 4cilindre, teško verjamem da bi pri hitri vožnji žrla pod 6 litrov Kmet2 1
royal Objavljeno September 11, 2012 Opozori Objavljeno September 11, 2012 (popravljeno) Lej če maš 14 € jurjov za moped pol ne jamri če ti žre 7 L. Pa še neki k si pisal par postov nazaj ko ste šli na Fakker see, če je Crosturerca žrla toliko kot si napisal pol ste se vozili počasi, tisti ki ste jih pa prehiteli pa še počasneje (kar seveda ni narobe, pa še več opazuješ lepo naravo) Toliko kubikov + konjev + veliko kg + 4cilindre, teško verjamem da bi pri hitri vožnji žrla pod 6 litrov Zadevo sprobal primerjal z enim drugim motorjem, jo pošteno gonil do rdečega in mi v povprečju ni prešla 6L, če pa bi jo vozil "normalno" pa še kak deci manj, kaj drugi pišejo v testih me en kur. briga ... vem kaj govorim ker ne vozim motorjev od včeraj....(napr. če primerjamo kateri avto pri 150km/h potroši manj 1200ccm ali 2000ccm s tem da dopuščam da ima ta večji 6 cilindrov,več Kw, večjo maso itd ) motor peljite vsaj 1000m pa komentirajte :grim poraba je važna pa nima veze ali imaš 15 ali 20 jurev€ če bi se vozil do kafiča res, če pa Popravljeno September 11, 2012. Popravil royal
ferek Objavljeno September 11, 2012 Opozori Objavljeno September 11, 2012 , če je Crosturerca žrla toliko kot si napisal pol ste se vozili počasi, Toliko kubikov + konjev + veliko kg + 4cilindre, teško verjamem da bi pri hitri vožnji žrla pod 6 litrov Okej, oceni sam... tule je posnetek in tam je lep viden naš stil vožnje in taka je poraba, sicer pa probaj sam: Med Boko in Kobaridom je 15 km; prevozili smo ga v 13 minutah, kljub vsej občasni gužvi in naseljem je povprečna hitrost 68 km/h Na tem delu je bil Crosturer prvi, potem CBR 900, FJR 1300, fz-6 snemal je pa xjr - jukebox 1300
sayo Objavljeno September 11, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 11, 2012 motor peljite vsaj 1000m pa komentirajte :grim Da ne boš pregoru ! Jaz sem motor probal 1500 m pa mi ni všeč ne vizuelno ne za peljat , čeprav sem HONDAŠ
biker77 Objavljeno September 11, 2012 Opozori Objavljeno September 11, 2012 Okej, oceni sam... tule je posnetek in tam je lep viden naš stil vožnje in taka je poraba, sicer pa probaj sam: Med Boko in Kobaridom je 15 km; prevozili smo ga v 13 minutah, kljub vsej občasni gužvi in naseljem je povprečna hitrost 68 km/h Na tem delu je bil Crosturer prvi, potem CBR 900, FJR 1300, fz-6 snemal je pa xjr - jukebox 1300 pri taki vožnji ste še dost pokuril..5. in 6. prestava pa obrati nikol nad 4.000.. sayo, Sirni in Cartman 3
T Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 Joj komi čakam da bo moj skup da vidmo na malo daljši relaciji kaj je s to porabo... Po moje ne bo kake razlike in pricakujem med 6 in 7 l kar je men čist o.k.
royal Objavljeno September 12, 2012 Opozori Objavljeno September 12, 2012 Da ne boš pregoru ! Jaz sem motor probal 1500 m pa mi ni všeč ne vizuelno ne za peljat , čeprav sem HONDAŠ Kaj se toliko obremenjuješ in pametuješ.......tudi meni vizuelno in za peljat ni všeč vsaj do naslednjega leta. sayo 1
sayo Objavljeno September 12, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 12, 2012 Če jo do konca meseca vplačaš, dobiš za 15 jurjev € izvedbo limited edition z kufri, višjo šipo, zaščitnim lokom, dodatne luči, centralno stojalo in šenekaj malenkosti, dobava marca u JESEN ! ponudba za naivneže HE HE
royal Objavljeno September 13, 2012 Opozori Objavljeno September 13, 2012 Če jo do konca meseca vplačaš, dobiš za 15 jurjev € izvedbo limited edition z kufri, višjo šipo, zaščitnim lokom, dodatne luči, centralno stojalo in šenekaj malenkosti, dobava marca u JESEN ! ponudba za naivneže HE HE Vem kako in kaj samo ni "časa" in ni bilo v planu, bomo vidli kako bo drugo leto, do takrat bo kar "stari" dober :grim
Kmet2 Objavljeno September 13, 2012 Opozori Objavljeno September 13, 2012 Če jo do konca meseca vplačaš, dobiš za 15 jurjev € izvedbo limited edition z kufri, višjo šipo, zaščitnim lokom, dodatne luči, centralno stojalo in šenekaj malenkosti, dobava marca u JESEN ! ponudba za naivneže HE HE A dej nehi sayo,za ta denar dobiš že par let starega GS-a
sayo Objavljeno September 13, 2012 Avtor Opozori Objavljeno September 13, 2012 Ena srebrna z 1700 km in Givi alu. kufram se že prodaja na AN
ferek Objavljeno September 13, 2012 Opozori Objavljeno September 13, 2012 ja sem jaz tudi vidu... me prav zanima, kaj je razlog...
zzigon Objavljeno September 14, 2012 Opozori Objavljeno September 14, 2012 na moji testni vožnji je bila ob priganjanju okoli 7,5 l/100km (po potovalnem računalniku), ko sem se umiril, pa je povprečje padlo na 6,5 l/100km (spust z jezerskega). Za moj okus je poraba vsaj za kakšen liter previsoka (za potovalni motocikel). Z neko turistično vožnjo, pa bi jo verjetno spravil pod 6l. Ko pa dodaš sopotnico, 3 polne kufre,...bi verjetno zopet zrasla na kakšnih 6,5l recimo. Ni najboljše, ni pa tragično. GS recimo pije kak liter manj ampak je tudi kar malce švohnejši in lažji Guzzi stelvio se giblje med 5 in 6,5 (sedaj, po 15.000km je padla poraba skoraj za liter...pa ni vožnja nič bolj umirjena, kvečjemu nasprotno...medtem ko je bord computer vedno uber optimističen in kaže vsaj liter manjšo porabo, LOL).
Kmet2 Objavljeno September 15, 2012 Opozori Objavljeno September 15, 2012 (popravljeno) Včeran na OMW postojna srečal kolega,se spomnil teme in ga povprašal o porabi iz prve roke.Povedal nam je .da ima porabo od 5.2-5.5L in naj vam povem ,da ata vozi šarf ,saj ga osebno poznam,zdej,pa res ne vem več kaj in kako,saj,da prideš od omenjene porabe za dinamično in ne šparavno vožnjo do porabe 7L in več Kar se pa tiče zgornjega posta ,da je GS malce švohnejši......Gs je kar orng švohnejši,Crossturerca je raketa prot vetrnici in mislim,da sploh ni primerjave z GS in jo ne bi tlačil v isti segment.Drugače pa super motor,lepa izdelava,prav tako vožnja Še dokaz,mogoče ga gdo prepozna.... Popravljeno September 15, 2012. Popravil Kmet2
zzigon Objavljeno September 15, 2012 Opozori Objavljeno September 15, 2012 no, jst sem ga takrat resno "žgal na polno", kar v praksi pomeni 2. in 3. prestava 90% časa, plin vsakič odprt na polno, vrtljaji v višavah; pot pa je vodila iz Britofa na Jezersko in nazaj. V normalnih razmerah se ne bi tako vozil oz. z dvocilindraši bi vseeno vozil v malce nižjih vrtljajih. Pri tem pa je bilo pospeševanje fucking addictive in se nisem mogel upreti. :grrr Kmet2 1
CeneR Objavljeno September 15, 2012 Opozori Objavljeno September 15, 2012 no, jst sem ga takrat resno "žgal na polno", kar v praksi pomeni 2. in 3. prestava 90% časa, plin vsakič odprt na polno, vrtljaji v višavah; pot pa je vodila iz Britofa na Jezersko in nazaj. V normalnih razmerah se ne bi tako vozil oz. z dvocilindraši bi vseeno vozil v malce nižjih vrtljajih. Pri tem pa je bilo pospeševanje fucking addictive in se nisem mogel upreti. :grrr lp Poraba 7,5l glede na opisan nacin voznje se mi ne zdi pretirana,vrtenje v visave in konji trejajo svoje:)
ferek Objavljeno September 15, 2012 Opozori Objavljeno September 15, 2012 ...jaz bom vsekakor o porabi še večkrat kaj napisal, danes žal nisem imel časa it s kolegom na furo, a verjetno bova še letos kaj prefurala skupaj in primerjava z XJR, ki ima sicer bistveno manj konjev, a nekaj kubikov več se mi zdi kar merodajna... stil vožnje je podoben, navora v obeh primerih precej, če bo poraba tudi enaka, podobna kot zadnjič, pol o kaki požrešnosti res ne moremo govoriti...
Cartman Objavljeno September 15, 2012 Opozori Objavljeno September 15, 2012 pismo, sej razumem, da poraba ni popolnoma nepomembna. Ampak, ej, že 4 strani se prepucavate kolk to pije oziroma ne pije......Mejte benz u kanti, in ga ne bo pokurlo nikoli. .... V času vbrizga in predvsem ekoloških norm se mi zdi, da podobni stroji podobno pijejo. 1200 4 valjnik pač popije tolk kot popije. a ga nardi Honda al BMW. Bistvenih razlik ni. Čist vsi so se navadli zelo učinkovito kurit bencin. Od pilota je odvistno, kolk se zabava in kolk pokuri. Iz iskušenj vem, da parkiran motor ne kuri nič. Kdor lahko k1200 vozi na 5,5l, bo to enako počel na crostourerju. in obratno. če Honda žeži groznih 7,5 bo prbližno enako žejn tud ventilator Mavti 1
ferek Objavljeno September 15, 2012 Opozori Objavljeno September 15, 2012 hja Cartman, saj se v bistvu strinjam s tabo... sam na forumu je pač treba nekaj pisat, in tut poraba sodi v temo o tem motorju... Buhova hondica je danes za okroglih 300 km porabila 16 l... torej 5,3 /100... kolikor jih poznam, vem da niso bili počasni... zraven so se peljali zzr 1400, vstrom 1000, in fjr. Več bo pa sam napisal, če se mu bo ljubilo.
royal Objavljeno September 16, 2012 Opozori Objavljeno September 16, 2012 Včeran na OMW postojna srečal kolega,se spomnil teme in ga povprašal o porabi iz prve roke.Povedal nam je .da ima porabo od 5.2-5.5L in naj vam povem ,da ata vozi šarf ,saj ga osebno poznam,zdej,pa res ne vem več kaj in kako,saj,da prideš od omenjene porabe za dinamično in ne šparavno vožnjo do porabe 7L in več Kar se pa tiče zgornjega posta ,da je GS malce švohnejši......Gs je kar orng švohnejši,Crossturerca je raketa prot vetrnici in mislim,da sploh ni primerjave z GS in jo ne bi tlačil v isti segment.Drugače pa super motor,lepa izdelava,prav tako vožnja Še dokaz,mogoče ga gdo prepozna.... Kjub kratkemu testu, podobna izkušnja s porabo in vtisom, ja nič ....ostaja v ožjem izboru Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno September 17, 2012 Opozori Objavljeno September 17, 2012 pismo, sej razumem, da poraba ni popolnoma nepomembna. Ampak, ej, že 4 strani se prepucavate kolk to pije oziroma ne pije......Mejte benz u kanti, in ga ne bo pokurlo nikoli. .... V času vbrizga in predvsem ekoloških norm se mi zdi, da podobni stroji podobno pijejo. 1200 4 valjnik pač popije tolk kot popije. a ga nardi Honda al BMW. Bistvenih razlik ni. Čist vsi so se navadli zelo učinkovito kurit bencin. Od pilota je odvistno, kolk se zabava in kolk pokuri. Iz iskušenj vem, da parkiran motor ne kuri nič. Kdor lahko k1200 vozi na 5,5l, bo to enako počel na crostourerju. in obratno. če Honda žeži groznih 7,5 bo prbližno enako žejn tud ventilator Ppolno naložen in 180kmh po avtocesti ne pride na 6.5......ob nažiganju po rakitni in Ridah 2,3 prestava povprečno 6 l,ob lepi vožnji za mojo ženo pa sem z polnim tankom naredil 720km. P.S. uradno je tank 33 l,v mojega sem natočil po 720km 36,5L sam tok o tvojem približno..... Podkrepim pa lohk tako,da te povabim na vožnjo in ti prepustim vajeti BMW se boš lohk prepričal na lastne oči! wix 1
Cartman Objavljeno September 17, 2012 Opozori Objavljeno September 17, 2012 (popravljeno) Moj post nikjer ne omenja gsja, niti bokserja. Pac pa 4valjni k1200, s katerim sem naredil par fur, in vem, da pije raje 7 kot 5. Omenjam ga, ker je K1200s direkten konkurent VFR1200, donatorki pogona in menjalnika. Enako izkusnjo s porabo imam tudi z r1150r. Silno revolucionarnih ventilatorev r1200 pa res nism se pelal, in ne vem kolk kurijo. Zato jih ne omenjam. Popravljeno September 17, 2012. Popravil Cufa
MiNa Objavljeno September 17, 2012 Opozori Objavljeno September 17, 2012 (popravljeno) Tudi "donatorka" VFR 1200 je kar pijanček. Vem ker jo ima kolega in večkrat voziva skupaj. Sicer pa sta oba CT1200 in VFR1200 OK! Sicer pa "konji" ki delajo so pač lačni. Popravljeno September 17, 2012. Popravil MiNa
Kmet2 Objavljeno September 17, 2012 Opozori Objavljeno September 17, 2012 Moj post nikjer ne omenja gsja, niti bokserja. Pac pa 4valjni k1200, s katerim sem naredil par fur, in vem, da pije raje 7 kot 5. Omenjam ga, ker je K1200s direkten konkurent VFR1200, donatorki pogona in menjalnika. Enako izkusnjo s porabo imam tudi z r1150r. Silno revolucionarnih ventilatorev r1200 pa res nism se pelal, in ne vem kolk kurijo. Zato jih ne omenjam. Se opravičujem Cartman,ker te nisem dobro razumel,po mojih izkušnjah z K1200S in K1300S ob bolj športni vožnji pije tud 10L in to veliko rajši kot 7,da o 5L sploh ne govorim jih nisem nkol dosegel
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se