Skoči na vsebino

Honda VFR 1200 X CROSSTURER


Priporočene objave

Objavljeno

Prebral to avgustovsko št revije... zato sem še toliko bolj pozitivno presenečen nad porabo... Če bi verjel reviji, bi glede na razmerje porabe ki jo tam omenja (čez 7!) in glede na našo, izmerjeno, morala konkurenca na naši opisani poti porabit 4 litre! kar pa nikakor ne bi šlo! Po moji oceni bi kolegov RT 1200 spil morda dobrega pol litra manj, explorer morda isto, versis in ostali pa verjetno nič manj... Ugibam.

Objavljeno

Prebral to avgustovsko št revije... zato sem še toliko bolj pozitivno presenečen nad porabo... Če bi verjel reviji, bi glede na razmerje porabe ki jo tam omenja (čez 7!) in glede na našo, izmerjeno, morala konkurenca na naši opisani poti porabit 4 litre! kar pa nikakor ne bi šlo! Po moji oceni bi kolegov RT 1200 spil morda dobrega pol litra manj, explorer morda isto, versis in ostali pa verjetno nič manj... Ugibam.

Lej če maš 14 € jurjov za moped pol ne jamri če ti žre 7 L.

Pa še neki k si pisal par postov nazaj ko ste šli na Fakker see, če je Crosturerca žrla toliko kot si napisal pol ste se vozili počasi, tisti ki ste jih pa prehiteli pa še počasneje (kar seveda ni narobe, pa še več opazuješ lepo naravo)

Toliko kubikov + konjev + veliko kg + 4cilindre, teško verjamem da bi pri hitri vožnji žrla pod 6 litrov :yea1:

Objavljeno (popravljeno)

Lej če maš 14 € jurjov za moped pol ne jamri če ti žre 7 L.

Pa še neki k si pisal par postov nazaj ko ste šli na Fakker see, če je Crosturerca žrla toliko kot si napisal pol ste se vozili počasi, tisti ki ste jih pa prehiteli pa še počasneje (kar seveda ni narobe, pa še več opazuješ lepo naravo)

Toliko kubikov + konjev + veliko kg + 4cilindre, teško verjamem da bi pri hitri vožnji žrla pod 6 litrov :yea1:

Zadevo sprobal primerjal z enim drugim motorjem, jo pošteno gonil do rdečega in mi v povprečju ni prešla 6L, če pa bi jo vozil "normalno" pa še kak deci manj, kaj drugi pišejo v testih me en kur. briga ... vem kaj govorim ker ne vozim motorjev od včeraj....(napr. če primerjamo kateri avto pri 150km/h potroši manj 1200ccm ali 2000ccm s tem da dopuščam da ima ta večji 6 cilindrov,več Kw, večjo maso itd :yea1: ) motor peljite vsaj 1000m pa komentirajte :grim

poraba je važna pa nima veze ali imaš 15 ali 20 jurev€ če bi se vozil do kafiča res, če pa

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno

, če je Crosturerca žrla toliko kot si napisal pol ste se vozili počasi,

Toliko kubikov + konjev + veliko kg + 4cilindre, teško verjamem da bi pri hitri vožnji žrla pod 6 litrov :yea1:

Okej, oceni sam... tule je posnetek in tam je lep viden naš stil vožnje in taka je poraba, sicer pa probaj sam:

Med Boko in Kobaridom je 15 km; prevozili smo ga v 13 minutah, kljub vsej občasni gužvi in naseljem je povprečna hitrost 68 km/h

Na tem delu je bil Crosturer prvi, potem CBR 900, FJR 1300, fz-6 snemal je pa xjr - jukebox 1300

Objavljeno

motor peljite vsaj 1000m pa komentirajte :grim

Da ne boš pregoru ! Jaz sem motor probal 1500 m pa mi ni všeč ne vizuelno ne za peljat , čeprav sem HONDAŠ

Objavljeno

Okej, oceni sam... tule je posnetek in tam je lep viden naš stil vožnje in taka je poraba, sicer pa probaj sam:

Med Boko in Kobaridom je 15 km; prevozili smo ga v 13 minutah, kljub vsej občasni gužvi in naseljem je povprečna hitrost 68 km/h

Na tem delu je bil Crosturer prvi, potem CBR 900, FJR 1300, fz-6 snemal je pa xjr - jukebox 1300

pri taki vožnji ste še dost pokuril..5. in 6. prestava pa obrati nikol nad 4.000..

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Joj komi čakam da bo moj skup da vidmo na malo daljši relaciji kaj je s to porabo...

Po moje ne bo kake razlike in pricakujem med 6 in 7 l kar je men čist o.k.

Objavljeno

Da ne boš pregoru ! Jaz sem motor probal 1500 m pa mi ni všeč ne vizuelno ne za peljat , čeprav sem HONDAŠ

Kaj se toliko obremenjuješ in pametuješ.......tudi meni vizuelno in za peljat ni všeč vsaj do naslednjega leta. :kva2:

Objavljeno

Če jo do konca meseca vplačaš, dobiš za 15 jurjev € izvedbo limited edition z kufri, višjo šipo, zaščitnim lokom, dodatne luči, centralno stojalo in šenekaj malenkosti, dobava marca u JESEN ! :OK:ponudba za naivneže HE HE

Objavljeno

Če jo do konca meseca vplačaš, dobiš za 15 jurjev € izvedbo limited edition z kufri, višjo šipo, zaščitnim lokom, dodatne luči, centralno stojalo in šenekaj malenkosti, dobava marca u JESEN ! :OK:ponudba za naivneže HE HE

Vem kako in kaj samo ni "časa" in ni bilo v planu, bomo vidli kako bo drugo leto, do takrat bo kar "stari" dober :grim

Objavljeno

Če jo do konca meseca vplačaš, dobiš za 15 jurjev € izvedbo limited edition z kufri, višjo šipo, zaščitnim lokom, dodatne luči, centralno stojalo in šenekaj malenkosti, dobava marca u JESEN ! :OK:ponudba za naivneže HE HE

A dej nehi sayo,za ta denar dobiš že par let starega GS-a :P
Objavljeno

Ena srebrna z 1700 km in Givi alu. kufram se že prodaja na AN

Objavljeno

ja sem jaz tudi vidu... me prav zanima, kaj je razlog...

Objavljeno

na moji testni vožnji je bila ob priganjanju okoli 7,5 l/100km (po potovalnem računalniku), ko sem se umiril, pa je povprečje padlo na 6,5 l/100km (spust z jezerskega). Za moj okus je poraba vsaj za kakšen liter previsoka (za potovalni motocikel). Z neko turistično vožnjo, pa bi jo verjetno spravil pod 6l. Ko pa dodaš sopotnico, 3 polne kufre,...bi verjetno zopet zrasla na kakšnih 6,5l recimo. Ni najboljše, ni pa tragično.

GS recimo pije kak liter manj ampak je tudi kar malce švohnejši in lažji :)

Guzzi stelvio se giblje med 5 in 6,5 (sedaj, po 15.000km je padla poraba skoraj za liter...pa ni vožnja nič bolj umirjena, kvečjemu nasprotno...medtem ko je bord computer vedno uber optimističen in kaže vsaj liter manjšo porabo, LOL).

Objavljeno (popravljeno)

Včeran na OMW postojna srečal kolega,se spomnil teme in ga povprašal o porabi iz prve roke.Povedal nam je .da ima porabo od 5.2-5.5L in naj vam povem ,da ata vozi šarf ,saj ga osebno poznam,zdej,pa res ne vem več kaj in kako,saj,da prideš od omenjene porabe za dinamično in ne šparavno vožnjo do porabe 7L in več :eek:

Kar se pa tiče zgornjega posta ,da je GS malce švohnejši......Gs je kar orng švohnejši,Crossturerca je raketa prot vetrnici in mislim,da sploh ni primerjave z GS in jo ne bi tlačil v isti segment.Drugače pa super motor,lepa izdelava,prav tako vožnja :OK:

Še dokaz,mogoče ga gdo prepozna....

DSC03145.JPG

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno

no, jst sem ga takrat resno "žgal na polno", kar v praksi pomeni 2. in 3. prestava 90% časa, plin vsakič odprt na polno, vrtljaji v višavah; pot pa je vodila iz Britofa na Jezersko in nazaj. V normalnih razmerah se ne bi tako vozil oz. z dvocilindraši bi vseeno vozil v malce nižjih vrtljajih. Pri tem pa je bilo pospeševanje fucking addictive :ninja: in se nisem mogel upreti. :grrr

Objavljeno

no, jst sem ga takrat resno "žgal na polno", kar v praksi pomeni 2. in 3. prestava 90% časa, plin vsakič odprt na polno, vrtljaji v višavah; pot pa je vodila iz Britofa na Jezersko in nazaj. V normalnih razmerah se ne bi tako vozil oz. z dvocilindraši bi vseeno vozil v malce nižjih vrtljajih. Pri tem pa je bilo pospeševanje fucking addictive :ninja: in se nisem mogel upreti. :grrr

lp

Poraba 7,5l glede na opisan nacin voznje se mi ne zdi pretirana,vrtenje v visave in konji trejajo svoje:)

Objavljeno

...jaz bom vsekakor o porabi še večkrat kaj napisal, danes žal nisem imel časa it s kolegom na furo, a verjetno bova še letos kaj prefurala skupaj in primerjava z XJR, ki ima sicer bistveno manj konjev, a nekaj kubikov več se mi zdi kar merodajna... stil vožnje je podoben, navora v obeh primerih precej, če bo poraba tudi enaka, podobna kot zadnjič, pol o kaki požrešnosti res ne moremo govoriti...

Objavljeno

pismo, sej razumem, da poraba ni popolnoma nepomembna. Ampak, ej, že 4 strani se prepucavate kolk to pije oziroma ne pije......Mejte benz u kanti, in ga ne bo pokurlo nikoli. ....

V času vbrizga in predvsem ekoloških norm se mi zdi, da podobni stroji podobno pijejo. 1200 4 valjnik pač popije tolk kot popije. a ga nardi Honda al BMW. Bistvenih razlik ni. Čist vsi so se navadli zelo učinkovito kurit bencin. Od pilota je odvistno, kolk se zabava in kolk pokuri.

Iz iskušenj vem, da parkiran motor ne kuri nič.

Kdor lahko k1200 vozi na 5,5l, bo to enako počel na crostourerju. in obratno. če Honda žeži groznih 7,5 bo prbližno enako žejn tud ventilator

Objavljeno

hja Cartman, saj se v bistvu strinjam s tabo... sam na forumu je pač treba nekaj pisat, in tut poraba sodi v temo o tem motorju...

Buhova hondica je danes za okroglih 300 km porabila 16 l... torej 5,3 /100... kolikor jih poznam, vem da niso bili počasni... zraven so se peljali zzr 1400, vstrom 1000, in fjr. Več bo pa sam napisal, če se mu bo ljubilo.

Objavljeno

Včeran na OMW postojna srečal kolega,se spomnil teme in ga povprašal o porabi iz prve roke.Povedal nam je .da ima porabo od 5.2-5.5L in naj vam povem ,da ata vozi šarf ,saj ga osebno poznam,zdej,pa res ne vem več kaj in kako,saj,da prideš od omenjene porabe za dinamično in ne šparavno vožnjo do porabe 7L in več :eek:

Kar se pa tiče zgornjega posta ,da je GS malce švohnejši......Gs je kar orng švohnejši,Crossturerca je raketa prot vetrnici in mislim,da sploh ni primerjave z GS in jo ne bi tlačil v isti segment.Drugače pa super motor,lepa izdelava,prav tako vožnja :OK:

Še dokaz,mogoče ga gdo prepozna....

DSC03145.JPG

Kjub kratkemu testu, podobna izkušnja s porabo in vtisom, ja nič ....ostaja v ožjem izboru :OK:

Objavljeno

pismo, sej razumem, da poraba ni popolnoma nepomembna. Ampak, ej, že 4 strani se prepucavate kolk to pije oziroma ne pije......Mejte benz u kanti, in ga ne bo pokurlo nikoli. ....

V času vbrizga in predvsem ekoloških norm se mi zdi, da podobni stroji podobno pijejo. 1200 4 valjnik pač popije tolk kot popije. a ga nardi Honda al BMW. Bistvenih razlik ni. Čist vsi so se navadli zelo učinkovito kurit bencin. Od pilota je odvistno, kolk se zabava in kolk pokuri.

Iz iskušenj vem, da parkiran motor ne kuri nič.

Kdor lahko k1200 vozi na 5,5l, bo to enako počel na crostourerju. in obratno. če Honda žeži groznih 7,5 bo prbližno enako žejn tud ventilator

Ppolno naložen in 180kmh po avtocesti ne pride na 6.5......ob nažiganju po rakitni in Ridah 2,3 prestava povprečno 6 l,ob lepi vožnji za mojo ženo pa sem z polnim tankom naredil 720km.

P.S. uradno je tank 33 l,v mojega sem natočil po 720km 36,5L sam tok o tvojem približno.....

Podkrepim pa lohk tako,da te povabim na vožnjo in ti prepustim vajeti BMW se boš lohk prepričal na lastne oči!

Objavljeno (popravljeno)

Moj post nikjer ne omenja gsja, niti bokserja. Pac pa 4valjni k1200, s katerim sem naredil par fur, in vem, da pije raje 7 kot 5. Omenjam ga, ker je K1200s direkten konkurent VFR1200, donatorki pogona in menjalnika.

Enako izkusnjo s porabo imam tudi z r1150r. Silno revolucionarnih ventilatorev r1200 pa res nism se pelal, in ne vem kolk kurijo. Zato jih ne omenjam.

Popravljeno . Popravil Cufa
Objavljeno (popravljeno)

Tudi "donatorka" VFR 1200 je kar pijanček. Vem ker jo ima kolega in večkrat voziva skupaj.

Sicer pa sta oba CT1200 in VFR1200 OK!

Sicer pa "konji" ki delajo so pač lačni.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Moj post nikjer ne omenja gsja, niti bokserja. Pac pa 4valjni k1200, s katerim sem naredil par fur, in vem, da pije raje 7 kot 5. Omenjam ga, ker je K1200s direkten konkurent VFR1200, donatorki pogona in menjalnika.

Enako izkusnjo s porabo imam tudi z r1150r. Silno revolucionarnih ventilatorev r1200 pa res nism se pelal, in ne vem kolk kurijo. Zato jih ne omenjam.

Se opravičujem Cartman,ker te nisem dobro razumel,po mojih izkušnjah z K1200S in K1300S ob bolj športni vožnji pije tud 10L in to veliko rajši kot 7,da o 5L sploh ne govorim jih nisem nkol dosegel

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!