Skoči na vsebino

Honda VFR 1200 X CROSSTURER


sayo

Priporočene objave

Motor ni slab...

Še zdaleč ne :)

mal se je treba navadit na velikost, drugače je pa prav krasen kos motorja.

Pretežak, predrag(kot vse velike endure), najbolj me pa moti in čudi poraba pri Hondi, ki slovi po nizkih porabah, pri tem ga prekašata explorer in GS.

Men osebno je trenutno najboljša izbira tiger 1050 ta novi (ne explorer), ima sicer ketno kar me ne moti, moti pa me zaradi te naše kur... države ta davek, ko ma 1050 ccm.

Drugače pa super motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne primerjam z drugimi ker je to brez veze in nikoli nepristransko...

ja tud men je Tiger hud.

Poraba kaj pa vem men trenutno kaze 5,1?

Bomo jutr vidl k ga bom pognal v A hribe...

Teza mestu ja, ko spelješ je super.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne primerjam z drugimi ker je to brez veze in nikoli nepristransko...

ja tud men je Tiger hud.

Poraba kaj pa vem men trenutno kaze 5,1?

Bomo jutr vidl k ga bom pognal v A hribe...

Teza mestu ja, ko spelješ je super.

Lahko bi postregel s kakšno fotko..... za varo je bila ista debata zdaj pa je" legenda" :winkiss: naslednji teden dobim testnega za dva dni, takrat poročam o vtisih in seveda tudi o porabi :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zadnji priznani hrvaški reviji z mototematiko je obsežen primerjalni test, ki nekako razdeli sodelujoče "mopede" na prave maxi endure in nekake maxi supermote... Teastirali so pa pretežno po slovenskih cestah... Iskreno rečeno crossturer nikjer ravno ne blesti, razen v agregatu... Razvrstijo jih nekako v temle vrstnem redu: ENDURE: GS - TENERE - EXPLORER - GSA - CROSSTURER... ter SUPERMOTI: MULISTRADA - VERSYS - KTM SMT... za kolikor-tolikor makedam (teren) nekako stavijo na Yamaho... Za "best buy" in vsestranskost pa razgasijo Versysa. Sicer pa zelo zanimivo branje... Izmerjene porabe: gs (5,7) - gsa (5,9) - explorer (6,4) - Versys (6,7) - Multistrada (7,0) - Tenere (7,2) - KTM (7,3) - crossturer (7,4)... sta bila pa Yamaha in Kawasaki opremljena s 3 kovčki in Multistrada z dvema, ostali brez...

Kar se pa kolegovega crossturerja tiče, bom pa letos bolj malo poročal... je težek ja! Par dni nazaj, se je takoj po montaži zaščitnih lokov, na mestu z lastnikom vred prevrnil... motorju nič (praske na lokih), poba ima pa zlomljeno ključnico in 6 tednov mirovanja... hja, tako je to če ne "dopustiš" novi težki kravi da pade in se na vsak način "žrtvuješ" zanjo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo glede porabe..jest sm mel pa s crosstourerjem okoli 6 litrov porabo pa je res nisem šparal..pri taki vižnji bi gs porabil več, z explorerjem pa cca 5.5..hmm..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

400km poraba 6,4 skupna.

Ac tud 220 probal :) ni glih prijetno...

Motor je krasen za vozit pa cesti, po makedamu (lepem) gre lepo in mirno.

To je pa vse od offroada.

Za moj okus nimajo delat feltne na špice kej na tem motorju.

Pa vzmetenje mi je premehko ampak sm najbrz razvajen iz Aprilie.

Kot celota mi je motor zelo všeč, teze ni čutit, tud pobrat se ga da.

Po 400km bi komot se mal šel.

Agregat je pa super.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

400km poraba 6,4 skupna.

Ac tud 220 probal :) ni glih prijetno...

Motor je krasen za vozit pa cesti, po makedamu (lepem) gre lepo in mirno.

To je pa vse od offroada.

Za moj okus nimajo delat feltne na špice kej na tem motorju.

Pa vzmetenje mi je premehko ampak sm najbrz razvajen iz Aprilie.

Kot celota mi je motor zelo všeč, teze ni čutit, tud pobrat se ga da.

Po 400km bi komot se mal šel.

Agregat je pa super.

Saj majo tudi drekpumpe špice.......mogoče bo že naslednja serija imela izbiro alu???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včeraj sem malce popeljal ta moped in zapisal nekaj vtisov, če ima kdo željo malce brati :)

http://bluzator.wordpress.com/2012/08/23/honda-vfr1200x-crosstourer-vtisi-po-testni-voznji/

mene ni prepričala, kar pa ne pomeni, da je slaba ;)

PS: V4 pa je kar se tiče zmogljivosti, navora in linearnosti naravnost bombastičen

5.jpg?w=614&h=460

lp

ž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Da malo "razbijem" tale mit o visoki porabi... Za vikend sma s kolegom ki je nabavil novo (zdaj cca 1000 prevoženih). V skupini, bilo nas je cca 5 motorjev smo peljali iz Šoštanja, preko Slemena, Črne, Mežica, Železne Kaple, Borovelj na Faaker see... potem se "gužvali" in pregrevali mopede po metrih ene 20 minut do parkinga. Pa naslednji dan čez Korensko Sedlo, Vršič, Tolmin, Podbrdo do Železnikov (tankanje). Vožnja: Precej živahna (hitra), redna prehitevanja, sicer cca 20 - 30 km/h nad omejitvami... Na vsej poti nas ni prehitel nobeden "lokalni rosi" na kaki SS petardi, mi smo jih pa kar nekaj...

Izmerjena poraba na Hondi je bila 5,7 l /100 (računalnik je kazal dobrih 6, ni pa bil resetiran). Za primerjavo - moja XJR je porabila 5,5 /100. Glede na kubaturo in moč VFRjke torej čisto pričakovana poraba! In tudi gume so šle do roba!

Res ne vem kaj počnejo "testfarerji" ker hujši tempo resnično ne vem kako bi bil možen... morda na meji zdrave pameti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da malo "razbijem" tale mit o visoki porabi... Za vikend sma s kolegom ki je nabavil novo (zdaj cca 1000 prevoženih). V skupini, bilo nas je cca 5 motorjev smo peljali iz Šoštanja, preko Slemena, Črne, Mežica, Železne Kaple, Borovelj na Faaker see... potem se "gužvali" in pregrevali mopede po metrih ene 20 minut do parkinga. Pa naslednji dan čez Korensko Sedlo, Vršič, Tolmin, Podbrdo do Železnikov (tankanje). Vožnja: Precej živahna (hitra), redna prehitevanja, sicer cca 20 - 30 km/h nad omejitvami... Na vsej poti nas ni prehitel nobeden "lokalni rosi" na kaki SS petardi, mi smo jih pa kar nekaj...

Izmerjena poraba na Hondi je bila 5,7 l /100 (računalnik je kazal dobrih 6, ni pa bil resetiran). Za primerjavo - moja XJR je porabila 5,5 /100. Glede na kubaturo in moč VFRjke torej čisto pričakovana poraba! In tudi gume so šle do roba!

Res ne vem kaj počnejo "testfarerji" ker hujši tempo resnično ne vem kako bi bil možen... morda na meji zdrave pameti!

Ja to pa tud mene zanima,saj po tvojih podatkih(način vožnje..itd)je to normalna poraba če ne prej celo mala poraba.Ko sem sledil temi se je pri testih na 100km poraba dvignila tudi do 9in več litrov kar je skoraj 4 l razlike :eek: ........mogoče so ga pa testiral kolk gre prva prestava do konca in kako dolgo :evilgrin:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja... men tudi ni jasno... sem pa kolegu skoz govoril, "boš vidu da pije tolk kot XJR", ker je on bil tudi prepričan (po testih) da bo ful žrlo! Prej je imel VFR 800 in tip se "zna pelat", res pa ne turira v visoke obrate, jaz pa mojega tudi ne... navor pa seveda opravi svoje... Je prej nekdo napisal in bo kr držal, da na takile vožnji in s takim tempom bi GS zelo primerljivo spil, žal pa tadrugega kolega z rt 1200 tokrat ni bilo zraven... Poročam, še bolj natančno, če bomo čez 10 dni odštartali spet malo po Bosni. Zdaj gre na 1 servis (1000), pol bomo pa vidli al bo poraba še padla, al ga bo začel še pa bolj gonit. Možno je pa tudi, da računalnik kake pol litra preveč kaže... to bomo pa tudi še stestiral...

Poročam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja... men tudi ni jasno... sem pa kolegu skoz govoril, "boš vidu da pije tolk kot XJR", ker je on bil tudi prepričan (po testih) da bo ful žrlo! Prej je imel VFR 800 in tip se "zna pelat", res pa ne turira v visoke obrate, jaz pa mojega tudi ne... navor pa seveda opravi svoje... Je prej nekdo napisal in bo kr držal, da na takile vožnji in s takim tempom bi GS zelo primerljivo spil, žal pa tadrugega kolega z rt 1200 tokrat ni bilo zraven... Poročam, še bolj natančno, če bomo čez 10 dni odštartali spet malo po Bosni. Zdaj gre na 1 servis (1000), pol bomo pa vidli al bo poraba še padla, al ga bo začel še pa bolj gonit. Možno je pa tudi, da računalnik kake pol litra preveč kaže... to bomo pa tudi še stestiral...

Poročam!

Natolcevanje o veliki porabi kot jo navajajo ne drži :grrr imel sem testni motor naredil sicer samo dobrih 200km ....zanimamla me je predvsem poraba, kljub priganjanju poraba ni presegla 5.6L po računalniku 5,8L... agregat je fenomenalen, ciklistika dovolj udobna ...ravno za moj okus...po makadamu nisem probal...ker me niti ne zanima....mogoče vetrna zaščita ...nizka šipica ni opravičila ,,,bi bila potrebna nekoliko višja....kvaliteta celotnega sklopa izdelave na nivoju honde....ostaja favorit v bljižni prihodnosti, ker me zanima tudi zanesljivost in nizki stroški vzdrževanja :grim

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res ne vem kaj počnejo "testfarerji" ker hujši tempo resnično ne vem kako bi bil možen... morda na meji zdrave pameti!

Samo Gustincic je enkat napisal nekaj v stilu

"Dve skupini dinamicna in hitra. Jaz temu pravim enrat nor in dvakrat nor"

Ce z motorja snames use kufre in podobno, za belanco das navozene rekreativne dirkace, tempo pa diktira kak poklicni dirkac.....kolona pac leti. In 6 marce motor ne vidi. Ker more bit spreman na akciju 100% voznje. Eno je hitro kotalenje, kar nas pocne vecina, drugo je przenje z minimalno 7500rpm....

Ja, zdrava pamet najbrz ostaja zadaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sm mel 6.2 porabo. ja klinc, treba je probat vse. vse..ne kotalit se čez hirbčke in doline. to je pač testni krog kot že tolikokrat povedano. meni tudi tuono požre 5.8 litra pri dinamični vožnji.. al pa tut mal čez 7. takle mamo.

je pa tudi druga stran vsega skupaj. naprimer s crosstourerjem in explorerjem sem se vozil vsaj 20 km/h povprečno hitrej kot z gs-om. pač je hitrejši motor. zarad agregata. mogoče konec koncev niti ni tolk pametno dajat 130+ konjev na te motorje ker jih zelo redko (po)rabiš. ampak od viška pa ne boli glava ne? ;)

ni požrešna tale mašinca. kolk bl zapleten je pa V4 od boxerja ali I3 agregata bo pa lahko kdo drug povedal. ampak če bo delala mašina..kaj te briga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi je pri testerju odvisno tudi kdo ga plača in mora paziti, da se ne napiše kaj čudno.

Glede viška konjičev, nekateri motorji imajo "programe" vožnje a ne?

ampak res samo nekateri..ta o katerem je govora jih nima..pa tut noben drug veliki endurc..razen multistrade..

ja, najprej se s tistim k ti motor da zmeniš kaj boš napisal in kolk je plačan pol pa pišeš..voziš itak samo tistih 20 km..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eden ko ti praviš, da ne paše poleg, ker ima preveč valjev :) ima tudi 3 načine, KTRC. Pri ostalih, ki nimajo pa se zagotovo, da dokupiti škatlico, če je v tem problem.

Sicer pa res to verjetno pride v poštev pri 130ps+, ker če tak gledaš Honda pa GSA imata preko 250kg in dejansko rabita tiste konje, da prenašata odvečno težo in še kakšnega sopotnika, v kolikor bi tehtala okoli 200kg, bi jima zadoščalo že pod 100PS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eden ko ti praviš, da ne paše poleg, ker ima preveč valjev :) ima tudi 3 načine, KTRC. Pri ostalih, ki nimajo pa se zagotovo, da dokupiti škatlico, če je v tem problem.

Sicer pa res to verjetno pride v poštev pri 130ps+, ker če tak gledaš Honda pa GSA imata preko 250kg in dejansko rabita tiste konje, da prenašata odvečno težo in še kakšnega sopotnika, v kolikor bi tehtala okoli 200kg, bi jima zadoščalo že pod 100PS.

oh ja..to bo to..s 50 konji in naprimer nc700x (da ostanemo vsaj pri hondi) se res ne da peljat..in sploh ne prehitet karkoli je hitreje od traktorja..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gustinčič je bil navdušen nad nc700, ko ga je drajsal en teden (le nalivanje ga je motilo pod sedežem), pa tudi meni deluje kot motor, ki za izjemno ceno ponuja zelo veliko.

Od 0-100 km/h prileze v 5.5s, 185km/h pa tudi težko dosežeš brez boksarskega vrata.

Je pa res, da to verjetno ni motor za ljudi na tem forumu, ki se vsak vikend vozijo v Azijo, hitreje od SR-71.

p.s.

verjamem, da se sicer rad šališ

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No... danes sem ga tudi jaz zapelu... Preprosto feomenalno! Pakenštajni smo imeli "testne vožnje" v stilu "vsi vsakomur" in preprobali smo poleg Crossturereja vsi še CBR-900, xjr-1300, vfr-800, R-1150, LT-1200, ZZR-1400... in ko takole "presedaš" doživiš marsikaj... Definitivno je pa v tej konkurenci meni favorit Crossturer, predvsem zaradi neverjetne lahkotnosti med vožnjo! Vsi drugi so težji! Kam grejo kile nimam pojma! Glede na občutek, položaj, udobje... bi pa na drugo mesto postavil svojo XJR klasiko... ZZR 1400 je fenomenalna zadeva, NA KATERI BI SE UBIL... sreča da ima kolega gor dva akrapoviča, sicer sploh ne bi pogledal na števc, ki je na kratki ravnini takoj skočil čez 220! občutek je itsk pri vsaki brzini enaki! CBR-900...tam do 8000 obr čist kul za vozit... potem pa podivja, pošizi, ponori... GROZA! LT JE ČISTA uživancija, s katero bi se res vozil počasi... pa verjetno doskrat na mestu obrnil! R.1150 tresoča reč brez duše... nekako čoperski stil... sicer zelo prijeten za lahkotno vožnjo ampak me je nekako najmanj navdušil. Zanimivo pa, da me je stara vfr800 veliko bolj prijetno presenetila kot zadnja vfr800 Slednji se pri vtecu zmeša, prej je pa mrtva... stara vleče veliko bolj zvezno... tudi v višji prestavi pri majhnih hitrostih... In kot zapisano CROSSTURER JE KAR ZMAGA! Bravo Honda... sam bi ji dodal edino konkretnejšo šajbo!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sm mel 6.2 porabo. ja klinc, treba je probat vse. vse..ne kotalit se čez hirbčke in doline. to je pač testni krog kot že tolikokrat povedano. meni tudi tuono požre 5.8 litra pri dinamični vožnji.. al pa tut mal čez 7. takle mamo.

je pa tudi druga stran vsega skupaj. naprimer s crosstourerjem in explorerjem sem se vozil vsaj 20 km/h povprečno hitrej kot z gs-om. pač je hitrejši motor. zarad agregata. mogoče konec koncev niti ni tolk pametno dajat 130+ konjev na te motorje ker jih zelo redko (po)rabiš. ampak od viška pa ne boli glava ne? ;)

ni požrešna tale mašinca. kolk bl zapleten je pa V4 od boxerja ali I3 agregata bo pa lahko kdo drug povedal. ampak če bo delala mašina..kaj te briga.

Honda je dolgo znana po "neuničljivh" V motorjih ali so V2 ali V4 tako da o tem ni dvomit....seveda pa od navora V4 ne boli glava....ne vozim od včeraj in ne vidim potrebe po nekašni elektronskih pritiklinah režima voženj, čim manj tem manj problemov :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker me je zanimala ocena moje kible, sem kupil revijo, ki jo izdajajo naši jugo vzhodni sosedje. Tam je test 9 motociklov, ki so jih še razdelili na :

- putovalne endure (Tenere, GS, GSA, Explorer, Crosstourer)

- potovalnmi supermoto (Versys, Multistrada, KTM 990 SMT)

V glavnem, Hondo so kar dobro skur.ali...zamerili so ji predvsem neudobno vzmetenje, porabo, položaj voznika. V svoji ategoriji je bila ocenjena najslabše.

Številka revije 130.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!