royal Objavljeno September 17, 2012 Opozori Objavljeno September 17, 2012 Tudi "donatorka" VFR 1200 je kar pijanček. Vem ker jo ima kolega in večkrat voziva skupaj. Sicer pa sta oba CT1200 in VFR1200 OK! Sicer pa "konji" ki delajo so pač lačni. Če se vozita skupaj ne verjamem da je v tem primeru "pijanček" :grrr
T Objavljeno September 18, 2012 Opozori Objavljeno September 18, 2012 O marija sveta a je res poraba tolk pomembna ratala? Al se samo jest premal vozm, da bi mi bila pomembna, najbrž... Men je še vedno vazno kako se na motorju počutim in kako se pelje, če zato ker mi paše pokuri 1-2 litra več se sploh ne obremenjujem. Drugace bi vsi vozili mopede pod 600ccm. O.k. je pomembno zaradi dometa, samo dvomim da se 1% ljudi odpravi v kraje kjer je več kot 150km od pumpe do pumpe, to pa še Tuono zmore (če nism preveč lump ) Skratka men je motor všeč, je pa preskok iz Tune na CT grozen pa punca prav da se raj s Tuno voz k se ji na CT spi
zzigon Objavljeno September 18, 2012 Opozori Objavljeno September 18, 2012 če poraba ne bi bila pomembna, ne bi vsi kupovali smrduhov in se na vseh forumih kregali o njej, hehe domet je bolj pogojen z veličino posode za gorivo in ja, vse pod 300 km dometa je obup za potovalni stroj...se samo ustavljaš neprestano in iščeš bencinske :S Kmet2 1
RSTDRIVER Objavljeno September 18, 2012 Opozori Objavljeno September 18, 2012 če poraba ne bi bila pomembna, ne bi vsi kupovali smrduhov in se na vseh forumih kregali o njej, hehe domet je bolj pogojen z veličino posode za gorivo in ja, vse pod 300 km dometa je obup za potovalni stroj...se samo ustavljaš neprestano in iščeš bencinske :S dej mao bl preber motosvet.......... to je dolžina, ki jo povprečen motosvetar prevozi na dan(vse ostalo je nevarno)...... 1xdnevno boš pa ja tankov?
zzigon Objavljeno September 18, 2012 Opozori Objavljeno September 18, 2012 dej mao bl preber motosvet.......... to je dolžina, ki jo povprečen motosvetar prevozi na dan(vse ostalo je nevarno)...... 1xdnevno boš pa ja tankov? sicer sva zdej že orenk v offtipic pa vseeno... potovalni motocikel je namenjen potovanjem. Povprečen potovalni dan je nekje med 300 in 600 km, drugače ne prideš nikamor. Če imaš doseg 200km, začneš pri 150 iskati bencinsko in že na relaciji morje in nazaj (iz štajerske) tankaš vsaj 3x (poznam iz prakse). Če vsi kupujejo Advenčerje za na kavico vozit in bejbe pecat, pa je to njihov problem/pravica...potovalni motorji, še posebej endure, pa morajo imeti večji doseg. Zakaj še posebej potovalne endure? Ker so v osnovi namenjene potovanjem, ki vključujejo tudi brezpotja, kjer benzinske ne ležijo na vsakih 100 metrov. Sicer pa ta na temo dosega ne leti na to Hondo, ker nimam pojma, kolikšen je njen doseg. lp Kmet2 1
ferek Objavljeno September 18, 2012 Opozori Objavljeno September 18, 2012 Doseg te honde je cca 350 km
biker77 Objavljeno September 18, 2012 Opozori Objavljeno September 18, 2012 do konc leta bo že bliz 450 Kmet2 1
royal Objavljeno September 18, 2012 Opozori Objavljeno September 18, 2012 do konc leta bo že bliz 450 zakaj pa ne 600....namontirat kesl z 33L pa bo šlo v stilu ADV :grim
Kmet2 Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 zakaj pa ne 600....namontirat kesl z 33L pa bo šlo v stilu ADV :grim Je že zdej tolk težka,pol bi pa rikverc potrebovala sayo 1
royal Objavljeno September 19, 2012 Opozori Objavljeno September 19, 2012 Je že zdej tolk težka,pol bi pa rikverc potrebovala V stilu ADV vse narediti v plastik fantastik
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 21, 2012 Opozori Objavljeno September 21, 2012 Je že zdej tolk težka,pol bi pa rikverc potrebovala Ah, ja, hecni problemi, običajno za bolj majhne voznike ... Super vozilo je. Dadi 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 Res ni za šleve :-). T in Cartman 2
ferek Objavljeno September 24, 2012 Opozori Objavljeno September 24, 2012 ...po resnično hitrih 1650 km Dalmacije in Bosne lahko brez zadržka zapišem, da je kolegov CT preprosto odličen in zelo hiter motor, z glede na sposobnosti, nizko porabo. 220 km/h - mimogrede, na vsaki daljši ravnini... povprečno je pokurila med 5,3 in 5,7... "Izpad z gonjenjem" med Kupresom , Livnim in Bihačem, konstantno med 140 in 220, pa jo je seveda bolj zažejal... na enih 8 l... praktično ista poraba kot na "XJR kravi" in ostali spremljajoči druščini (fjr 1300, vstromu 1000, zzr 1400, z 750... )... s tem zaključujem moj del "debate o porabi" ..."mit o žeji" opisani v testih, je naša druščina dokončno OVRGLA... Morda še pa ob priliki Buha kaj več napiše...
Buha72 Objavljeno September 25, 2012 Opozori Objavljeno September 25, 2012 Hello Buha tu! Ja tudi sam sem vesel, da smo prišli do spoznanja, da je Crosstourer pač v povprečju vseh motorjev - kar se tiče porabe. Sem ga pa pognal do 228 km/h na Bosanskem odseku avtoceste. ( po števcu). Prej sem vozil sport in sport touring motorje in moram priznati, da je v ovinkih, kadar gre za extremne nagibe občutek še malo strašen ( višina motorja in pokončna drža). Parkrat sem z nogami čohal po tleh in te stisne. Vem pa da s kilometrino bo to postalo rutina. ha ha ha P.S. Če bi še enkrat danes kupoval Enduro motor bi izbral še enkrat Hondo Crosstourer ( sledi še nakup stranskih kovčkov Givi, meglenke Givi samo še zmontiram, Garmin in na koncu Akrapovič! (+5,9konja) Zanimiva primerjava če se odločite za nakup SE Verzije 2013. SE verzija bo opremljena s kovčki, meglenkami, zaščito motorja in bo dražja za 2600€ če se spomnem - nekje prebral. Jaz dal: zadnji kovček z nosilcem TC MOTO SHOP 250,00€, zaščito motorja 120,00€, meglenke 110,00€ pa stranski cca 300€ pa če bi še centralni štender kupil 120,00€ je skupaj; 780€ - prihranek 1820€ NORO. P.S Kovčki trekker Givi so 100X lepši kot original in 2x cenejši. Sitko, Kmet2 in sayo 3
royal Objavljeno September 25, 2012 Opozori Objavljeno September 25, 2012 Hello Buha tu! Ja tudi sam sem vesel, da smo prišli do spoznanja, da je Crosstourer pač v povprečju vseh motorjev - kar se tiče porabe. Sem ga pa pognal do 228 km/h na Bosanskem odseku avtoceste. ( po števcu). Prej sem vozil sport in sport touring motorje in moram priznati, da je v ovinkih, kadar gre za extremne nagibe občutek še malo strašen ( višina motorja in pokončna drža). Parkrat sem z nogami čohal po tleh in te stisne. Vem pa da s kilometrino bo to postalo rutina. ha ha ha P.S. Če bi še enkrat danes kupoval Enduro motor bi izbral še enkrat Hondo Crosstourer ( sledi še nakup stranskih kovčkov Givi, meglenke Givi samo še zmontiram, Garmin in na koncu Akrapovič! (+5,9konja) Zanimiva primerjava če se odločite za nakup SE Verzije 2013. SE verzija bo opremljena s kovčki, meglenkami, zaščito motorja in bo dražja za 2600€ če se spomnem - nekje prebral. Jaz dal: zadnji kovček z nosilcem TC MOTO SHOP 250,00€, zaščito motorja 120,00€, meglenke 110,00€ pa stranski cca 300€ pa če bi še centralni štender kupil 120,00€ je skupaj; 780€ - prihranek 1820€ NORO. P.S Kovčki trekker Givi so 100X lepši kot original in 2x cenejši. Tale bočna cevna zaščita sploh ščiti tudi kaj stranski motorni del (zdrs) ali samo bočne plastike?
Buha72 Objavljeno September 25, 2012 Opozori Objavljeno September 25, 2012 Tale bočna cevna zaščita sploh ščiti tudi kaj stranski motorni del (zdrs) ali samo bočne plastike? Ja moram priznati, da sem ga že probal imeti na tleh. Zaščita je zavarovala plastike razen ( malo praske po ogledalu in zaščiti rok, in spodnji spojler stranski malo prasko + zaščita ( kromirana auspuha)! Ni hudo! Če nebi imel zaščite bi pa odštel 1000€ sigurno za plastike!! Splača se kupiti, LP
ferek Objavljeno September 25, 2012 Opozori Objavljeno September 25, 2012 Buha! Pozabil napisat kdo ti je dan pred padcem zaščito zmontiral: DUUUPPIIIIIJAAAAAD!
dupijadi Objavljeno September 25, 2012 Opozori Objavljeno September 25, 2012 Buha! Pozabil napisat kdo ti je dan pred padcem zaščito zmontiral: DUUUPPIIIIIJAAAAAD! Če je pa dal za :beer2:
royal Objavljeno September 25, 2012 Opozori Objavljeno September 25, 2012 Ja moram priznati, da sem ga že probal imeti na tleh. Zaščita je zavarovala plastike razen ( malo praske po ogledalu in zaščiti rok, in spodnji spojler stranski malo prasko + zaščita ( kromirana auspuha)! Ni hudo! Če nebi imel zaščite bi pa odštel 1000€ sigurno za plastike!! Splača se kupiti, LP Zakaj si ga vrgel na desno, raje na levo tam ni izpuha na mestu že ok ....pri zdrsu pa dobi sigurno motorni del, bo treba še kaj dodati crash pad
Robertjur Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 Včeraj sem si pri ASu sposodil crosturerco 1200 pa sem bil na mojo žalost precej razočaran! U lajfu me še ni tako bolela glava ko me je pretresla turbolenca vizirja. Res da so se mojstri potrudili in mi pred odhodom zamenjali vizir z višjim ker sem potarnal da imam probleme zarad velikost (191cm) ampak verjamem da bi brez vizirja neskončno bolj užival, oziroma bi sploh lahko užival. Sem pa med vožnjo študiral da bi hudiča nekako snel ker na nakedih in sportakih ni nobenih problemov ko zrak lepo teče okrog čelade. Skratka trgovec ki prodaja nove motorje žal ne zna poskrbeti za dobro reklamo ki jo dela voznik zadovoljen s testno vožnjo. Agonija se začenja že pri 45km/h in se samo stopnjuje. Pri 130km/h v toliko da vidiš armaturo kot pilot letala kateremu je odletel krak propelerja. Hrup pa se z lahkoto primerja z motorjem vojaškega jet letala. Skratka neugodno do max. Drugače pa je zadeva čisti odklop!! Mašina ga rula po celem področju, motor praktično leti in pri taki vožnji tudi kulturno popije!! Brez nič ni nič.Ne mi tle 5l!!! Zanimiv pa je občutek sedenja na tako visokem motorju (sem navajen s celim podplatom stat na tleh) ko sem peljal skozi kratke ovinke sem imel občutek da nagnjen zasedam ogromno prostora kar se širine ceste tiče. U glavnem enkratna zadeva da ostaneš brez izpita ker hitrost nabere preden se zaveš česarkoli. Ima pa tako odziven gas da pri vožnji preko ležečmanov le s težavo preprečiš cukanje motorja. (verjetno se s cajtom unese) Si raje ne predstavljam kako je na kakem razdrapanem terenu. Hecno pa se sliši prve diske kot da so izrabljene obloge!?? U glavnem se zahvaljujem ASu Za možnost preizkusa in svetujem da pri velikih voznikih vizir raje odstranijo
ferek Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 Brez nič ni nič.Ne mi tle 5l!!! Kdo pa je kaj rekel o 5? Od 5,3 do 5.7.... tudi ko leti.
Robertjur Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 Ja moja ko sem jo žgal je kurla 6.48735465 če smo natančni!!
ferek Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 Ja moja ko sem jo žgal je kurla 6.48735465 če smo natančni!! Verjamem, ko dobiš moped za tistih nekaj km na test... treba je videt kaj da mašina od sebe... ko pa v treh dneh in pol prevoziš 1700 km je pa realnost nižja... in to po dejanskem tankanju, ne po računalniku.
Robertjur Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 Verjamem, ko dobiš moped za tistih nekaj km na test... treba je videt kaj da mašina od sebe... ko pa v treh dneh in pol prevoziš 1700 km je pa realnost nižja... in to po dejanskem tankanju, ne po računalniku. Mah tri dni nemorš vozit!!! Tistmu se reče sadomazosoftičiranje Če na moto GP vozjo le par krogov, pa so mladi profesionalci že čist fertik. A bi rad reku de za neko touring furkanje rabiš tako žvau kt je ta honda??? BW! Ne mi tle govort de ta mašina da nevemkaj od sebe medtem ko pupa 5,2 litrčka
biker77 Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 zate..če boš slučajno razumel v kar močno dvomim.. ja pije lahko pod 6 litrov in takrat da bl mal od sebe.. ampak lahko pa pije 8 in takrat da velik od sebe..in to je tisto več česar naprimer GS ne zmore..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se