ferek Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 Mah tri dni nemorš vozit!!! Ne mi tle govort de ta mašina da nevemkaj od sebe medtem ko pupa 5,2 litrčka Zanimiv odgovor od nekoga ki vozi FZ :lol1:za katero verjamem da pri porabi 5,2 da bistveno manj od sebe kot CT... Sicer pa tudi s FZ se da v treh dneh narest 1700 km... z nami sta bili tokrat celo dve FZ6... na eni ženska... Probaj enkrat... se ti bo odprl nov svet motorizma, kot ga morda s kafetkanjem po Sloveniji poznaš.
Kmet2 Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Robertjur.......Si raje ne predstavljam kako je na kakem razdrapanem terenu. Hecno pa se sliši prve diske kot da so izrabljene obloge!?? To slišiš integralni ABS ob stisku zavorne ročice
Buha72 Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Ja zanimivo - človek velik 185cm pa še s testno Hondo AS Domžale, ki ima povišan vizir pa mu je glavo hotlo spipat. Jaz imam navaden vizir in samo namontiran do vrha in z vrtinčenjem nimam problemov. Velik 175cm - pa ga peljal 228km/h. Normalni odmiki glave - malo levo malo desno in nič pretresljivega. Je pa jamrala moja babnca da jih zadaj faše bolj kot na moji prejšnji VFR 800. Kar se pa tiče porabe - pa o tem nimam več straha - ker moja denarnica ni bila nič več oškodovana, kot od lastnikov Yamah FZ6, XJR, FJR.Kawasakija Z750. Razen kolega z starim BMW-jem RT je cvičkar -skoraj 2litra manj in kolega z SUZUKI V-STORM + 1,5l porabe več in Kawasaki 1400ZZR. Tako nekako
zzigon Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Ja zanimivo - človek velik 185cm pa še s testno Hondo AS Domžale, ki ima povišan vizir pa mu je glavo hotlo spipat. Jaz imam navaden vizir in samo namontiran do vrha in z vrtinčenjem nimam problemov. Velik 175cm - pa ga peljal 228km/h. Normalni odmiki glave - malo levo malo desno in nič pretresljivega. Je pa jamrala moja babnca da jih zadaj faše bolj kot na moji prejšnji VFR 800. Kar se pa tiče porabe - pa o tem nimam več straha - ker moja denarnica ni bila nič več oškodovana, kot od lastnikov Yamah FZ6, XJR, FJR.Kawasakija Z750. Razen kolega z starim BMW-jem RT je cvičkar -skoraj 2litra manj in kolega z SUZUKI V-STORM + 1,5l porabe več in Kawasaki 1400ZZR. Tako nekako pri teh vizirjih je vedno križ, razen če si pigmejc, pol so vsi kul meni je pri povišanem vizirju pri tej hondi viška hodilo nekih 10cm v trupu...če sem se malce sklonil, je bilo pa kul ampak jst imam vsepovsod probleme, ker sem previsok in imam dolgi trup :S tako, da se potem vozim v najnižni nastavitvi in je sprejemljivo, pa čeprav sem na prepihu BMWji pijejo manj, spijejo pa nekaj olja...pa že v osnovi so dražji, pa se zgliha, hehe; če ti Honda ustreza, se ni kaj za sekirat meni je preveč cestak "predelan" v sport touring zadevo (pa še to ne tako, kot bi moral biti - podvozje)...bivšim cestašem bo pa verjetno zelo po godu lp Robertjur 1
Robertjur Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 pri teh vizirjih je vedno križ, razen če si pigmejc, pol so vsi kul meni je pri povišanem vizirju pri tej hondi viška hodilo nekih 10cm v trupu...če sem se malce sklonil, je bilo pa kul ampak jst imam vsepovsod probleme, ker sem previsok in imam dolgi trup :S tako, da se potem vozim v najnižni nastavitvi in je sprejemljivo, pa čeprav sem na prepihu BMWji pijejo manj, spijejo pa nekaj olja...pa že v osnovi so dražji, pa se zgliha, hehe; če ti Honda ustreza, se ni kaj za sekirat meni je preveč cestak "predelan" v sport touring zadevo (pa še to ne tako, kot bi moral biti - podvozje)...bivšim cestašem bo pa verjetno zelo po godu lp Itak de je prepih zakon če meriš preko 190!! Druge ni!! No razen kakih potovalnih variant. Preizkusil sem tudi Vstroma pa je ista štala. V glavnem menim da vizirji, ne da ne opravljajo svojega poslanstva ampak bistveno izničijo sicer lep občutek ko zrak linearno obteka čelado. Da pa dilerji takih stvari pri testnih motorjih ne obvladajo je pa sploh zaskrbljujoče. Prav žal mi je da nisem imel GoPro-jke na glavi da bi lahko slišali o čem govorim! Če bi se zares nakuru za to Hodico se to sigurno nebi zgodilo pa takem testu!! Motor sem šel sprobat ker so mi vsi dosedanji motorčki bili premajhni in sedim na njih kot krpan na kobilici. Res pa je da sem dosedaj iskal manjše litraže ker nimam fetiša na težke krave z večjo litražo in pregrobo odzivnostjo katero je treba prekleto budno nadzorovati kar pa povzroči vožnjo zahtevnejšo in manj dinamično kar se tiče prestavljanja in same dinamike na motorju.
vandrovec Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Razlika med vizirji, sicer za TDM pa vseeno: http://jbx9.site40.net/index.php?page=CMP&num=0&action=1 Je pa tudi od čelade veliko odvisno, kako premetava glavo pri višjih hitrosti. Z Nolan N 81 nisem zdržal veliko nad 170, z N 85 pa je šlo 210 brez nekih problemov z enakim vizirjem.
royal Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 pri teh vizirjih je vedno križ, razen če si pigmejc, pol so vsi kul meni je pri povišanem vizirju pri tej hondi viška hodilo nekih 10cm v trupu...če sem se malce sklonil, je bilo pa kul ampak jst imam vsepovsod probleme, ker sem previsok in imam dolgi trup :S tako, da se potem vozim v najnižni nastavitvi in je sprejemljivo, pa čeprav sem na prepihu BMWji pijejo manj, spijejo pa nekaj olja...pa že v osnovi so dražji, pa se zgliha, hehe; če ti Honda ustreza, se ni kaj za sekirat meni je preveč cestak "predelan" v sport touring zadevo (pa še to ne tako, kot bi moral biti - podvozje)...bivšim cestašem bo pa verjetno zelo po godu lp Zanimivo s temi porabami, malo off....samo za info po avto cesti dva Gs 1200 in FS 1000 pri hitrosti cca 160km/h podobna poraba 7L + skupaj prevozili na turi 4500km in gs ni trošil nikdar pod 6L....dejstvo je če hočeš primerjavo če goniš GS-a blizu limita ne verjamem da troši kaj manj pod 8L ....kje pa je še +30Km/h koliko bi naj zmgogel CT :grim
Robertjur Objavljeno September 27, 2012 Opozori Objavljeno September 27, 2012 Razlika med vizirji, sicer za TDM pa vseeno: http://jbx9.site40.n...&num=0&action=1 Je pa tudi od čelade veliko odvisno, kako premetava glavo pri višjih hitrosti. Z Nolan N 81 nisem zdržal veliko nad 170, z N 85 pa je šlo 210 brez nekih problemov z enakim vizirjem. Boljša čelada se mogoč kar se hrupnosti tiče (kar sicer lahko dosežejo tudi čepki) lahko boljše odreže, kar se pa tiče turbolence za vizirjem pa ni boga ki bi se izognil premetavanju!! Po mojih izkušnjah se šunder ne zmanjša kaj dosti od 200 do 100km/h. Začne se pa že precej prej. However ... ni fora da se moraš izogibat neprijetnostim če je izdelek neprimeren za uporabo u danih okoliščinah. Prav za foro bom prosil kolega ki ima Vstroma z nekim specialnim vizirjem za testno vožnjo. Pravi da ni nobenega vetra ali hrupa pa je visok preko 2m. U bistvu mu kar težko verjamem ker vizir ni tako visok kot on kar posledično mora povzročat turbolenco direkt uz čelado!?? Mogoč pa le?? Zanimiv odgovor od nekoga ki vozi FZ :lol1:za katero verjamem da pri porabi 5,2 da bistveno manj od sebe kot CT... Sicer pa tudi s FZ se da v treh dneh narest 1700 km... z nami sta bili tokrat celo dve FZ6... na eni ženska... Probaj enkrat... se ti bo odprl nov svet motorizma, kot ga morda s kafetkanjem po Sloveniji poznaš. Ljudje smo si različni! Potovanja me niti malo ne zanimajo ker nimam "zicledra" Če grem do kakega Krka je že cel trplenje. Na novi FZ8 pa mi zic ni pasal že po eni uri. Kar neke bedaste fore na sedežu!! Edino kar zares na polno uživam so steze! Zaenkat bolj zaprte tako da ni panike zarad visokih hitrosti Robertjur.......Si raje ne predstavljam kako je na kakem razdrapanem terenu. Hecno pa se sliši prve diske kot da so izrabljene obloge!?? To slišiš integralni ABS ob stisku zavorne ročice Gas je tako občutljiv da sem le stežka preprečeval poskakovanje motorja čez kucle. Pač malčk ti zaniha roko mašinca pa kumi čaka da skoči. Kar se pa zavor tiče si pa ti verjetno bolj navajen na novotarije in glasove katere lete povzročajo. Men tak zvok drsanja oblog ni znan. Obloge ponavadi oddajajo prav simpatičen zvok ko prehajajo prek luknjic v disku! Jest bi jo pelu kar na servis :surrender: Odklopit navlako na motorju Na konc folk nebo mel več pojma... sam računalnik bo še fural pa še to kamor se bo njemu zdel he he!! NX650 1
royal Objavljeno September 28, 2012 Opozori Objavljeno September 28, 2012 Boljša čelada se mogoč kar se hrupnosti tiče (kar sicer lahko dosežejo tudi čepki) lahko boljše odreže, kar se pa tiče turbolence za vizirjem pa ni boga ki bi se izognil premetavanju!! Po mojih izkušnjah se šunder ne zmanjša kaj dosti od 200 do 100km/h. Začne se pa že precej prej. However ... ni fora da se moraš izogibat neprijetnostim če je izdelek neprimeren za uporabo u danih okoliščinah. Prav za foro bom prosil kolega ki ima Vstroma z nekim specialnim vizirjem za testno vožnjo. Pravi da ni nobenega vetra ali hrupa pa je visok preko 2m. U bistvu mu kar težko verjamem ker vizir ni tako visok kot on kar posledično mora povzročat turbolenco direkt uz čelado!?? Mogoč pa le?? Ljudje smo si različni! Potovanja me niti malo ne zanimajo ker nimam "zicledra" Če grem do kakega Krka je že cel trplenje. Na novi FZ8 pa mi zic ni pasal že po eni uri. Kar neke bedaste fore na sedežu!! Edino kar zares na polno uživam so steze! Zaenkat bolj zaprte tako da ni panike zarad visokih hitrosti Gas je tako občutljiv da sem le stežka preprečeval poskakovanje motorja čez kucle. Pač malčk ti zaniha roko mašinca pa kumi čaka da skoči. Kar se pa zavor tiče si pa ti verjetno bolj navajen na novotarije in glasove katere lete povzročajo. Men tak zvok drsanja oblog ni znan. Obloge ponavadi oddajajo prav simpatičen zvok ko prehajajo prek luknjic v disku! Jest bi jo pelu kar na servis :surrender: Odklopit navlako na motorju Na konc folk nebo mel več pojma... sam računalnik bo še fural pa še to kamor se bo njemu zdel he he!! Zate je idealen le APN ta nima nič tebi motečega
Kmet2 Objavljeno September 28, 2012 Opozori Objavljeno September 28, 2012 Zate je idealen le APN ta nima nič tebi motečega Si dosti blizu,še bližje pa je ,da ni treba glih APN sam dvotakten more bit
Buha72 Objavljeno Oktober 4, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2012 Evo prilagam slike - Tankano v Metliki pa gasa z hitro tekoči vožnjo do Velenja. Pol pa še okol in okol brez nekih omejitev - cvičkarije. Domet Crosstourerja je cca 270-280km z tankom 22l. Če bi se pa šel šparovčka pa 300km sigurno
Buha72 Objavljeno Oktober 4, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2012 5,8l poraba pri dobri dinamični vožnji .
Buha72 Objavljeno Oktober 4, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2012 5,8l/100km dinamična vožnja 100km/h - 130km/h
ImenitnaPriložnost Objavljeno Oktober 4, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2012 Kot da bi kupil leva, pol bi pa jamral, da ti preveč mesa požre ... sayo, T, FrenkM in 1 other 4
Buha72 Objavljeno Oktober 4, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2012 Evo prilagam slike - Tankano v Metliki pa gasa z hitro tekoči vožnjo do Velenja. Pol pa še okol in okol brez nekih omejitev - cvičkarije. Domet Crosstourerja je cca 370-380km z tankom 22l. Če bi se pa šel šparovčka pa 400km sigurno 350km - Kot da bi kupil leva, pol bi pa jamral, da ti preveč mesa požre ... Saj ne jamram!! Men je to OK poraba. Eni so bluzli da to pije 8l in več.
Buha72 Objavljeno Oktober 4, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2012 Tu in tam na krasu - pred Novo Gorico
royal Objavljeno Oktober 4, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2012 350km - Saj ne jamram!! Men je to OK poraba. Eni so bluzli da to pije 8l in več. Žrla je tistim, ki so jo videli na sliki, vsi ki smo jo lahko vsaj nekaj sto km testirali smo prišli do podobnih rezultatov, čakam da še ji povečajo tank na vsaj 25L , imaš boljši občutek v kakšni vukojebini :grim in naredijo spodnjo zaščito motorja :grim ......vsaj v planu je Kmet2 1
T Objavljeno Oktober 4, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2012 No men se je motor zagraužal zaradi težav ki jih maste s tole porabo... Če ga ne prodam bom pa BC odklopu
royal Objavljeno Oktober 5, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 No men se je motor zagraužal zaradi težav ki jih maste s tole porabo... Če ga ne prodam bom pa BC odklopu Če boš se odločil preden odklopiš BC povej
sayo Objavljeno Oktober 5, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 Tolk grdega števca na motorju pa že dolgo nisem videl, kot ga ima ta Honda
royal Objavljeno Oktober 5, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 Tolk grdega števca na motorju pa že dolgo nisem videl, kot ga ima ta Honda Se ti ne zdi, da te ta grdoba dejansko nikdar ne bo motila, ga nisi že opazil, ko si ga testiral ali je bilo premalo časa ?
sayo Objavljeno Oktober 5, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 (popravljeno) Se ti ne zdi, da te ta grdoba dejansko nikdar ne bo motila, ga nisi že opazil, ko si ga testiral ali je bilo premalo časa ? Ne nisem ga opazu ker je tok neugleden poglej kaj so lepi števci na svojo Varo, če imaš aktualni model, občutil pa sem neznansko vroč okvir motorja med nogama, ker sem se spekel Popravljeno Oktober 5, 2012. Popravil sayo
royal Objavljeno Oktober 5, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 Ne nisem ga opazu ker je tok neugleden poglej kaj so lepi števci na svojo Varo, če imaš aktualni model, občutil pa sem neznansko vroč okvir motorja med nogama, ker sem se spekel Vara je itak sama lepota , sem že razmišljal da bi kupil spet novo kaj pa ji manjka :grim vročega okvirja pa res nisem zaznal, mogoče lahko to potrdi kak lastnik(po sliki sodeč bi moral naš mali navdušenec imeti pečene noge)
T Objavljeno Oktober 11, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2012 Sam glih de bi reku da ma lep zvok mi pa ni... Vfr 800 je lepše predla
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se